Gall & Gallquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haal je die bij de supermarkt, of gall & gall ?
Whehehequote:
Klopt, volgende week hier weer wijnproefavond vand e pv, gaat er standaard een doos rose van blop aas (ofzo) mee naar huis!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijk
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch ook wel algemeen bekend dat wij vragen altijd gelijk hebben
/\/\@ZZ3| !quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten , de mazzel , goodbye, aufwiedersnitzel, arividerchiofzoiets
Later jongen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten , de mazzel , goodbye, aufwiedersnitzel, arividerchiofzoiets
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Jawel, dan maken ze juist meer!quote:
En huilen blijft ten alle tijden chantage!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"
ik moet voortaan zeker weer eerst alles lezen voordat ik mn mond open trekquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"
Nee hoeft niet hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet voortaan zeker weer eerst alles lezen voordat ik mn mond open trek
hahaha, maarja, ander onderwerpquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En huilen blijft ten alle tijden chantage!
Dat is dan mooi kloten!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, maarja, ander onderwerp
oja, nog 5 minuten, dan kan ik weggggggg!
(samen met kut collega in de trein, kut zooi)
succes!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, maarja, ander onderwerp
oja, nog 5 minuten, dan kan ik weggggggg!
(samen met kut collega in de trein, kut zooi)
Mooi! wou het net komen vragen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen.
2,5 uur geslapen, hoera!
't Was eh, gezellig.
ha ha en dan thuis maar weer even slapen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Ik heb mijn overbuurman hier op 't kantoor al gemeld dat ik 2 uur slaap gehad heb, dan krijg ik koffie.Ik begin nu aan mijn 2e bekertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |