abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57160551

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    HAGENEESJE!, Woont ook in Den Haag en is19 jaar, werkt en leert. Fok!/Game in me vrije tijd. Hou van boksen en chille met me vrienden.
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• pi_57160637
    FiPo ... wat een timing heeft die A_A toch .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_57160663
    Hehe ik probeer het altijd goed in de gaten te houden heb er zelfs eens me wekker voor gezet zodat als jullie wakker zouden worden jullie een pm hadden met nieuwe link
    pi_57160756
    Wat is eigenlijk een FiPo?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:27:26 #5
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57160778
    thanx we gaan gewoon door!
    pi_57160786
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef zeemonster het volgende:
    Wat is eigenlijk een FiPo?
    First Post na de OP (openings post)
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:27:41 #7
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57160787
    Scapino? Het wordt toch geen Haags paupertopic he?

Daar doen we niet aan op het zand!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_57160804
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Hehe ik probeer het altijd goed in de gaten te houden heb er zelfs eens me wekker voor gezet zodat als jullie wakker zouden worden jullie een pm hadden met nieuwe link
    Wat een schatje ben je toch .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_57160839
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef AirwiN het volgende:
    Scapino? Het wordt toch geen Haags paupertopic he?

Daar doen we niet aan op het zand!
    Nou, jij kent het tenminste ... .
    pi_57160893
    Ik ben trouwens onder het laptoppen door Jensen aan het kijken , die man wordt met het seizoen dikker...
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:31:30 #11
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57160935
    ik ken het wel maar ik kom er never....behalve aankomende zaterdag om vier uur met twee patatjes joppiesaus
    pi_57160947
    Ik ben DGK stream aan kijken en zeemonster, wil idd 1 dezer dagen langskomen
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:32:10 #13
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57160960
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef zeemonster het volgende:
    Ik ben trouwens onder het laptoppen door Jensen aan het kijken , die man wordt met het seizoen dikker...
    ik vond hem juist afgevallen.....nu zit die moeder van Nathalie er of niet?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:33:17 #14
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57161006
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef RATMEN het volgende:
    Nou, jij kent het tenminste ... .
    Algemene ontwikkeling!
    pi_57161033
    laat het maar weten ,hij ligt netjes klaar en ik heb tegen vriendlief gezegd dat hij me moet helpen dat ding niet weer ergens in een lade te stoppen , zodat ie foetsie is .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:35:40 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57161100
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef becky27 het volgende:
    ik ken het wel maar ik kom er never....behalve aankomende zaterdag om vier uur met twee patatjes joppiesaus
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_57161168
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Algemene ontwikkeling!
    En dat is nou juist een van mijn sterke kanten .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:42:05 #18
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161318
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En dat is nou juist een van mijn sterke kanten .
    dan heb je toch wat gemist! in mijn hometown hebben we er in ieders geval geen (tenminste tot 11 jaar geleden niet)
    pi_57161370
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef becky27 het volgende:

[..]

dan heb je toch wat gemist! in mijn hometown hebben we er in ieders geval geen (tenminste tot 11 jaar geleden niet)
    Vast ergens in Brabant?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:44:42 #20
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_57161408
    Zo die topics gaan snel
    Jawel, je keek.
    pi_57161440
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef jna het volgende:
    Zo die topics gaan snel
    Ja dude! Blijf nou es bij!!!
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:46:00 #22
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161457
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:43 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Vast ergens in Brabant?
    ehm ja, waarom deze conclusie?
    pi_57161533
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef becky27 het volgende:

[..]

ehm ja, waarom deze conclusie?
    Noem het mensenkennis .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:48:56 #24
    131729 jna
    pi_57161576
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ja dude! Blijf nou es bij!!!
    Half Surinaams he, ben niet zo snel
    Jawel, je keek.
    pi_57161639
    TVP....en we gaan maar weer naar bed toe. Echt neem een hond en je ligt gegarandeerd bijna dagelijks voor 23.00 uur in coma
    pi_57161650
    zijn we weer!
    pi_57161679
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
    TVP....en we gaan maar weer naar bed toe. Echt neem een hond en je ligt gegarandeerd bijna dagelijks voor 23.00 uur in coma
    Die ga ik onthouden .
    pi_57161709
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef jna het volgende:

[..]

Half Surinaams he, ben niet zo snel
    Ey swa, slechte smoes mi gudu .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:52:08 #29
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161711
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Noem het mensenkennis .
    ik geloof er niets van......
    pi_57161735
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik geloof er niets van......
    Ok, je echte naam en het feit dat je carnaval viert, gaf ook iets weg .
    pi_57161768
    Misschien heb je het ooit ergens neergezet en heeft Mr. Ratmen het gelezen.
    Ik kan weer eens niet slapen en idd Becky die moeder van Nathaly Holloway zit bij Jensen.
    Ik weet niet wat ik had gedaan als ik haar was.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:54:45 #32
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161775
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ok, je echte naam en het feit dat je carnaval viert, gaf ook iets weg .
    tja, ik heb mijn ziel en zaligheid weer op straat gegooid
    pi_57161848
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:

[..]

tja, ik heb mijn ziel en zaligheid weer op straat gegooid
    Tis wel redelijk bizar hoeveel je over iemand te weten kan komen met behulp van internet en alleen een naam .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:58:09 #34
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161902
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:54 schreef zeemonster het volgende:
    Misschien heb je het ooit ergens neergezet en heeft Mr. Ratmen het gelezen.
    Ik kan weer eens niet slapen en idd Becky die moeder van Nathaly Holloway zit bij Jensen.
    Ik weet niet wat ik had gedaan als ik haar was.
    ben dat hele gedoe met Joran en zo echt spuugzat, vooral die Peter R. de Vries, wat een arrogante achterlijke klootzak
      dinsdag 4 maart 2008 @ 22:58:46 #35
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57161930
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Tis wel redelijk bizar hoeveel je over iemand te weten kan komen met behulp van internet en alleen een naam .
    klopt, ach ja ik heb niets te verbergen, shoot on me!
    pi_57161933
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef becky27 het volgende:

[..]

ben dat hele gedoe met Joran en zo echt spuugzat, vooral die Peter R. de Vries, wat een arrogante achterlijke klootzak
    Hear hear!!!
    pi_57161968
    quote:

[..]

klopt, ach ja ik heb niets te verbergen, shoot on me!
    ! Bubbels met je drinken, ok, maar je shooten .
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 4 maart 2008 @ 23:01:00 #38
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57162020
    pi_57162025
    quote:

[..]

Helemaal waar
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:02:17 #40
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162083
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef RATMEN het volgende:

[..]

! Bubbels met je drinken, ok, maar je shooten .
    I bubbels en er mag alleen op me geshoot worden tijdens een paintballspelletje of een wii spel

en ik walg echt van die De Vries, bah
    pi_57162165
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef becky27 het volgende:

[..]

I bubbels en er mag alleen op me geshoot worden tijdens een paintballspelletje of een wii spel

Heb jij een Wii !

We gaan de meet organisatie meet verzetten, zodat jij ook kan komen en dan neem je je Wii mee. Ik en Charisma zorgen voor de bubbels .
    pi_57162175
    Gaan jullie wel alvast sparen voor een cadeautje voor mijn verjaardag over bijna een week?
    pi_57162214
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Heb jij een Wii !

We gaan de meet organisatie meet verzetten, zodat jij ook kan komen en dan neem je je Wii mee. Ik en Charisma zorgen voor de bubbels .
    Ja goffer verplaats hem dan zo zodat iedereen op de meet organisatiemeet kan komen om te praten over waar we onze eerste meet gaan doen
    pi_57162249
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja goffer verplaats hem dan zo zodat iedereen op de meet organisatiemeet kan komen om te praten over waar we onze eerste meet gaan doen
    ! Dan moet ik nog wat champagne bij kopen .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:07:22 #45
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162278
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Heb jij een Wii !

ik heb geen Wii , ik vind een Wii voor stelletjes of gezinnen maar stiekum wel leuk
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:08:25 #46
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162309
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

! Dan moet ik nog wat champagne bij kopen .
    heb hier nog drie flessen staan....maar die zijn echt voor special occasions (en daar is een massale den haag meet er geen van, solly)
    pi_57162310
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik heb geen Wii , ik vind een Wii voor stelletjes of gezinnen maar stiekum wel leuk
    Zullen we er samen dan eentje kopen .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:09:07 #48
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162335
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Zullen we er samen dan eentje kopen .
    dan krijg je een alimentatie Wii, om het weekend mag jij hem...
    pi_57162368
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef becky27 het volgende:

[..]

dan krijg je een alimentatie Wii, om het weekend mag jij hem...
    Daar zal ik mijn advocaat dan eerst even naar moeten laten kijken .
    pi_57162396
    Wij hadden er 1 , ik heb hem doorverkocht aan mijn zusje Hij stond hier mooi en leuk te wezen maar na een week was de lol er vanaf.
    A_A ik kan niet sparen heb een verschrikkelijk groot gat in mijn hand .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:11:06 #51
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162422
    naar de Wii????

pi_57162437
    Kudo's voor A_A

Wii heb er nu geen Wii :x
    Trek eens aan mijn vinger?
    Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
    pi_57162481
    Ik heb geen Wii, alleen een Xbox360 en playstation3
    pi_57162531
    Ik heb hem trouwens wel met verlies verkocht :$ Sloeg de eerste avond dat handding al stuk met tennis . Althans hij doet het nog wel maar echt hagelnieuw zag die er niet uit meer
    pi_57162541
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef becky27 het volgende:
    naar de Wii????

.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:14:04 #56
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162543
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Gaan jullie wel alvast sparen voor een cadeautje voor mijn verjaardag over bijna een week?
    iedere dag een stuiver? Das ook sparen.
    pi_57162597
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef becky27 het volgende:

[..]

iedere dag een stuiver? Das ook sparen.
    Dan doe ik ook iedere dag een stuiver , dat is dan al tien cent per dag
    Dan kunnen we vast een zakje snoep voor hem kopen toch Becky?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:16:05 #58
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162619
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
    ik heb niets........ja een tv en een dolby surround ding maar alleen een canon eos 350D om mee te spelen
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:16:48 #59
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162645
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dan doe ik ook iedere dag een stuiver , dat is dan al tien cent per dag
    Dan kunnen we vast een zakje snoep voor hem kopen toch Becky?
    een zakje met groene kikkers en witte muizen, lekker! ik denk dat we een meet bij A_A hebben ergens volgende week
    pi_57162670
    Deze is ook al bijna vol!
    Where facts are few, experts are many.
    pi_57162721
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Wii, GC, n64 en Xbox hier

en dan nog een zooi nintendo handhelds
    pi_57162827
    Nou zal ik het dan ook maar opnoemen.. niks bijzonders, de wii dus niet meer , wel een ps2 met wat voetbalspellen.. een desktop, een laptop en een jawel Vtech Vsmile met bijna alle spelletjes echt uberstoer!! Wordt trouwens helemaal niet naar gekeken of aangeraakt door kindlief
    pi_57162835
    Ik heb laatst op de Wii golf gespeeld. Goede oefening voor mijn golfswing .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:24:55 #64
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57162926
    ik heb een bokswedstrijd verloren via Wii, en mario kart gewonnen
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:26:54 #65
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163001
    eigenlijk moet ik gaan slapen, heb nu de keuze tot nog een goede aflevering Law and Order met een glaasje port en het fokforum of mijn bed.
    als ik verstandig ben.....
    pi_57163086
    Gewoon rustig aan je serie inclusief het fok forum en een glaasje Port en morgen een langzame start .
    Ik kan gewoon nog niet slapen . Op welk net komt Law en Order? Ik schakelde net over en zag een klein stukje tienermoeders.. snel weer doorgeschakeld.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:32:23 #67
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163177
    net 5 komt law and order, ik heb het tweede glaasje port voor de avond ingeschonken dus mijn start zal er morgen niet langzamer op zijn
    pi_57163184
    Hehe ik ben zojuist tienermoeders aan het kijken
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:33:25 #69
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163201
    en tienermoeders, ik hoorde dat er een meisje van 13 tussen zat, echt bizar....
    pi_57163228
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef becky27 het volgende:
    eigenlijk moet ik gaan slapen, heb nu de keuze tot nog een goede aflevering Law and Order met een glaasje port en het fokforum of mijn bed.
    als ik verstandig ben.....
    Ik zit aan een roseetje met Law & Order op .
    pi_57163251
    Ik heb er ook niks tegen , sommige meiden vind ik het best knap dat ze er veel voor doen om toch een moeder voor hun kind te zijn. Maar soms zien meiden in een kindje toch een soort van babyborn pop...
    Het is in deze tijd gewoon niet meer realistisch om "per ongeluk" zwanger te raken . Trouwens 13 en seks.. Ik was 15 toen ik voor het eerst zoende..
    pi_57163298
    die PM-service
    bye
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:37:47 #73
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163329
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
    Ik heb er ook niks tegen , sommige meiden vind ik het best knap dat ze er veel voor doen om toch een moeder voor hun kind te zijn. Maar soms zien meiden in een kindje toch een soort van babyborn pop...
    Het is in deze tijd gewoon niet meer realistisch om "per ongeluk" zwanger te raken . Trouwens 13 en seks.. Ik was 15 toen ik voor het eerst zoende..
    arm kind met echt babyborn, ik ken mensen die op hun 35 nog niet toe zijn aan kinderen. twee keer de tienermoederleeftijd..
    pi_57163367
    Bah, allemaal tv aan.. Ik heb gewoon een goed muziekie op staan
    pi_57163416
    Hahah ja wat dattergaat zit het hem niet in de leeftijd he . Ik weet niet of ik een goede moeder ben , ik doe er wel een poging toe.
    Tot nu toe mag ik later bij haar komen wonen als ik "oud"ben want dan is zij de mama en ik de baby .. maar eerst wordt ze circusartiest!
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:41:55 #76
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163455
    en wat voor muziek is dat??
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:44:52 #77
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163514
    oooeeh circusarties!! dat wilde ik vroeger ook! onwijs cool leek me dat...alleen dat reizen he
    pi_57163616
    Hahaha ik zal haar morgen zeggen dat ze dan toch wel veel op reis is Even kijken wat ze daarop antwoord.
    pi_57163684
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:41 schreef becky27 het volgende:
    en wat voor muziek is dat??
    Gitaarmuziek
    pi_57163734
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:53 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Gitaarmuziek
    Hard of lief?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 23:56:19 #81
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163743
    mexicooooooooooooohooooooooooooooo
    pi_57163831
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:55 schreef RATMEN het volgende:
    Hard of lief?
    Iig niet akoustisch, en meer hard dan lief, maar liefst met beleid.. Zit nu AFI te luisteren, kende t helemaal niet, maar t klinkt wel lekker. Beetje Offspring achtig
      woensdag 5 maart 2008 @ 00:01:48 #83
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163857
    oud offspring of nieuw offspring?
      woensdag 5 maart 2008 @ 00:05:10 #84
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57163897
    maar ik ga tukken, slaap lekker allemaal!
    pi_57163917
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Iig niet akoustisch, en meer hard dan lief, maar liefst met beleid.. Zit nu AFI te luisteren, kende t helemaal niet, maar t klinkt wel lekker. Beetje Offspring achtig
    Offspring .
    pi_57163930
    Midden denk ik? Smash, Ixnay, Americana style.. Ik lees net zelfs dat de zanger van Offspring aan deze cd heeft meegewerkt/gezongen Heb Offspring jaartje geleden nog gezien in HMH, was echt tof concert

Truste
      woensdag 5 maart 2008 @ 00:43:24 #87
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_57164446
    Een goedenacht dames en heren...
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
      woensdag 5 maart 2008 @ 07:34:01 #88
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_57166219
    GVD, ik ben te weinig online (of ik werk te veel)

in de tussentijd EN een nieuw topic EN (in totaal) 7 pagina's verder
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_57166302
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ik vind dat we het volgende den haag topic naar jou moeten vernoemen! Speciaal voor je verjaardag!
      woensdag 5 maart 2008 @ 08:21:27 #90
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57166485
    morgen!
    pi_57166642
    Morgen!

Laat ik me ook maar eens melden in het topic van de stad waar ik woon
    pi_57166875
    Goeiemorgen

@ zeemonster thx voor je antwoord... toch maar erg duur dan... mijn werkgever betaalt dat niet dus zal ik nog maar wat verder zoeken
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      woensdag 5 maart 2008 @ 09:19:32 #93
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57167190
    wat een weertje weer zeg!
      woensdag 5 maart 2008 @ 09:52:36 #94
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57167781
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef becky27 het volgende:

[..]

Paintball! Da's koel!
    Hier was ik laatst, dat was echt gaaf!

Ah, consoles en computers enzo! Hier liggen een Xbox, PS2, Atari Lynx, GBA, drie pc's, een beamer, een scherm en een fijne surroundset
    En ik heb geen tv aansluiting, wel een hele oude crt bak voor mijn consoles
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:06:45 #95
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57168005
    idee voor een meet!!?!?
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:33:15 #96
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57168479
    Tis wel in 020 hè

Ik ben wel een keer bij die indoor paintballzaak gegaan (waar ook die schietbaan en vuurwapenhandelaar is ) maar dat vond ik maar een suffe locatie eigenlijk. Indoor is gewoon niet leuk genoeg
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:53:59 #97
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_57168853
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 08:38 schreef Yurzinho het volgende:
    Morgen!

Laat ik me ook maar eens melden in het topic van de stad waar ik woon
    Nog een portugees... woon je toevallig ook in het Zeeheldenkwartier?

Wat gaat dit topic snel.. gisteravond sneeuw lopen kijken op scheveningen..
    Ze zijn alle tentjes weer aan het opzetten.
    Camera 1... 1!
    pi_57168951
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Nog een portugees... woon je toevallig ook in het Zeeheldenkwartier?

Wat gaat dit topic snel.. gisteravond sneeuw lopen kijken op scheveningen..
    Ze zijn alle tentjes weer aan het opzetten.
    Ik ben geen portugees hoor, maar mijn wel

En ik woon ook niet in het Zeeheldenkwartier...Maar in/bij Leijenburg
      woensdag 5 maart 2008 @ 11:49:24 #99
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57170303
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Elegy het volgende:
    Tis wel in 020 hè

Ik ben wel een keer bij die indoor paintballzaak gegaan (waar ook die schietbaan en vuurwapenhandelaar is ) maar dat vond ik maar een suffe locatie eigenlijk. Indoor is gewoon niet leuk genoeg
    er is er vast 1 in den haag lijkt mij
      woensdag 5 maart 2008 @ 12:19:42 #100
    131729 jna
    pi_57171035
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef becky27 het volgende:

[..]

er is er vast 1 in den haag lijkt mij
    Met z;n alle in het haagse bos
    Jawel, je keek.
      woensdag 5 maart 2008 @ 12:25:50 #101
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57171195
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef jna het volgende:
    Met z;n alle in het haagse bos
    Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!
    pi_57171967
    Het is 5-3-8 dag
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:16:55 #103
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57172248
    doen ze speciale dingen dan?
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:18:51 #104
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57172291
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
    5 maart (derde maand) 2008 = 05-03-'08
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:19:56 #105
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57172311
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!
    Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn

en mieren....
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:20:59 #106
    65163 KJTDominicus
    Hoe liek 't ??
    pi_57172335
    ik ben op zoek naar een groepsaccomodatie in de Den Haag of Scheveningen!
    mensen met ervaringen en/of namen van accomodaties?
    ik kan alleen het stayokay vinden, maar dit zit al vol !!
    pi_57172608
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
    Door heel Nederland gooien ze groen/paarse/gouden ballen uit een helikopter. Vind je een gouden bal dan win je 538 euro. Ze maken ieder uur een locatie bekend waar de helikopter naar toe gaat.

In Scheveningen is het best mooi weer zeg.
    pi_57172658
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
    het moet dus lowbudget zijn?
    pi_57172754
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
    Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn

en mieren....
    Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maak
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:44:32 #110
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_57172915
    teeveepee
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:48:22 #111
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57172999
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

en mieren....
    buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aqua
    pi_57173110
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja als man moet je daar maar even geen gevallen picknickmanden oprapen
    pi_57173137
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef m@x het volgende:
    teeveepee
    Pfew, daar ben je. Ik was al bang dat ie weer gecrashed was
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:00:55 #114
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_57173282
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
    Hoe groot is de groep?
    Murray Walker
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:03:45 #115
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57173354
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef becky27 het volgende:

[..]

buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aqua
    Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!

En als we het lang volhouden ook nog een zonsopgang!
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:21:02 #116
    65163 KJTDominicus
    Hoe liek 't ??
    pi_57173773
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:34 schreef CaLeX het volgende:

[..]

het moet dus lowbudget zijn?
    nou ja lowbudget is ook weer overdreven! maar geen 80 euro per nacht nee!
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:21:21 #117
    65163 KJTDominicus
    Hoe liek 't ??
    pi_57173782
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Hoe groot is de groep?
    20 personen ongeveer
    pi_57174083
    Tering, alweer op de derde pagina voordat ik kan tvp-en
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:37:39 #119
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57174259
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!

En als we het lang volhouden ook nog een zonsopgang!
    Alleen bij lekker weer natuurlijk!
    pi_57174319
    In de zomer zit ik eigenlijk altijd bij strandtent Zeezicht naast de pier op de loungebanken en liefst hele dag en avond lekker genieten met wijn, campie en bier beetje chillen
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:44:11 #121
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57174421
    ik prefereer het zwarte pad, eigenlijk chill ik nooit met champagne op het strand.....
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:49:13 #122
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57174546
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef becky27 het volgende:

[..]

Alleen bij lekker weer natuurlijk!
    Of anders nog meer drinken om warm te blijven
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:55:18 #123
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57174689
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Of anders nog meer drinken om warm te blijven
    geen probleem
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:59:51 #124
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57174800
    is er al iets van een meeeeet
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:06:06 #125
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57174887
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef becky27 het volgende:

[..]

geen probleem
    Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:08:54 #126
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57174949
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!
    poehee, dan zijn we wel effies bezig:
    Zon onder: 18:30
    Zon op: 07:13
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:09:36 #127
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57174969
    moet zondagmiddag nog wel boarden......
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:13:16 #128
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57175026
    Ach, anders zet ik wel mijn dvd met haardvuur op
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:14:36 #129
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57175044
    om mijn boardpret te drukken bedoel je
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:19:44 #130
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57175149
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:
    Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:22:36 #131
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57175206
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:14 schreef becky27 het volgende:
    om mijn boardpret te drukken bedoel je
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:23:01 #132
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57175214
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:59 schreef ook_gek het volgende:
    is er al iets van een meeeeet
    nee de meet voor de meet is al lastig
    pi_57175274
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
    Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!
    Jaja great minds think alike...
    stupid ones too btw
    pi_57175281
    Wat lees ik allemaal, zitten hier vele mensen bij zomerse temperaturen in mijn( ) achtertuin?

Het zonnetje is er nu wel, nu de temperatuur nog.
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:26:50 #135
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57175300
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Atreidez het volgende:
    Jaja great minds think alike...
    stupid ones too btw
    Van jou weet ik nog niet zeker in welke categorie je valt, maar van mijzelf wel. Een dik compliment voor jou dus!
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:43:20 #136
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57175653
    Even iets totaal anders, ik heb over twee weken wintersport met mijn werk (jaja, ik ga sneeuwplanken, er mag gelachen worden ) en op de tweede avond is het thema "Be a star". Nu wilde ik eerst als Leatherface (Texas chainsaw massacre) gaan, maar dan moet ik een kettingzaag meeslepen, da's niet heel erg praktisch dus dacht ik "ik ga als de Joker uit Batman".

Alleen moet ik dan ergens een paars pak vandaan halen (Batman 1) en mijn gezicht wit poederen/schminken. Nu ben ik zelf niet heel erg wit (understatement) dus dat gaat nog een klus worden. Iemand tips hoe ik een goede Joker kan worden? Ik dacht aan Snuffel voor de kleding. Het hoeft ook weer geen kapitalen te kosten trouwens

[ Bericht 9% gewijzigd door Elegy op 05-03-2008 15:48:45 ]
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:45:13 #137
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_57175696
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Yurzinho het volgende:

[..]

Ik ben geen portugees hoor, maar mijn wel

En ik woon ook niet in het Zeeheldenkwartier...Maar in/bij Leijenburg
    Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..
    Bij de Bakhuizenstraat...
    Camera 1... 1!
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:47:30 #138
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57175733
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
    Iemand tips hoe ik een goede Joker kan worden? Ik dacht aan Snuffel voor de kleding.
    De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.

Nu een antwoord waar je wellicht wel wat aan hebt, op de hoek van de Regentesselaan en het Regentesseplein zit een feest- en verkleedwinkel. Wellicht dat die je verder kunnen helpen?
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:48:04 #139
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57175748
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:26 schreef xxMirandaxx het volgende:
    Wat lees ik allemaal, zitten hier vele mensen bij zomerse temperaturen in mijn( ) achtertuin?

Het zonnetje is er nu wel, nu de temperatuur nog.
    Jij woont in mijn tuin
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:52:05 #140
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57175838
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.

Nu een antwoord waar je wellicht wel wat aan hebt, op de hoek van de Regentesselaan en het Regentesseplein zit een feest- en verkleedwinkel. Wellicht dat die je verder kunnen helpen?
    Thuisblijven is geen optie bovendien, alles wordt betaald dus daar ga ik natuurlijk gebruik van maken

Ah dankje, heb je een adres wellicht van die zaak?
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:53:45 #141
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57175879
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Elegy het volgende:
    Ah dankje, heb je een adres wellicht van die zaak?
    De eerste hit op Google...
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:56:04 #142
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57175926
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:

[..]

btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezien
    pi_57175929
    http://www.verkleed.nl/ deze is ook onwijs groot in honselersdijjk, goede ervaringen en niet duur
      woensdag 5 maart 2008 @ 16:39:02 #144
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_57176720
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Als je daar toch ben... kan je meteen doorlopen naar de andere kant van de Weimarstraat.. daar heb je ook een verkleedwinkel dinges..
    Hadden we in het vorige deel er al niet over gehad?
    Camera 1... 1!
      woensdag 5 maart 2008 @ 16:40:16 #145
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57176752
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
    http://www.verkleed.nl/ deze is ook onwijs groot in honselersdijjk, goede ervaringen en niet duur
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Thnx! Zaterdag eens langs
    pi_57177039
    ja! ik woon er zowaar ook nog steeds
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
      woensdag 5 maart 2008 @ 17:21:04 #147
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57177488
    jeej weer een werkdag voorbij, nog 2 dagen en dan weekend!
    pi_57177501
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..
    Bij de Bakhuizenstraat...
    Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomen
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:16:48 #149
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57178509
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:

[..]

Wie gaat het organiseren dan?
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:19:06 #150
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57178553
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wie gaat het organiseren dan?
    de meet voor de meet is RATMEN aan het organiseren
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:20:29 #151
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57178579
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:19 schreef becky27 het volgende:

[..]

de meet voor de meet is RATMEN aan het organiseren
    Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:21:56 #152
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57178615
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?
    de meet om de meet te organiseren,

oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:26:31 #153
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57178713
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:

[..]

oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
    Als het helpt wil ik ook wel mee denken helpen en pre meeten zeg maar
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:45:28 #154
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_57179098
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:

Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:01:19 #155
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57179510
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?
    jup, 1 punt voor jou, door voor de koelkast

maar ik ga er niet vanuit de Den Haag meet een overleg wordt
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:23:55 #156
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57179995
    ik ben goed in knopen door hakken
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:29:06 #157
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57180112
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:23 schreef ook_gek het volgende:
    ik ben goed in knopen door hakken
    RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wil
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:37:15 #158
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_57180320
    Sinds tijden weer eens wezen karten. Ook leuk voor een meet?
    Murray Walker
    pi_57180458
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:

[..]

RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wil
    Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:50:04 #160
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_57180626
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Yurzinho het volgende:

[..]

Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomen
    Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer dan
    Camera 1... 1!
    pi_57181614
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer dan
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:47:32 #162
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57182143
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
    tja geef hem eens ongelijk..........denk ik
    pi_57182267
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen ...
    pi_57182398
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef becky27 het volgende:

[..]

btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezien
    Ik heb mijn agenda bekeken, heb de week na de afgesproken datum voorstellingen en ervoor geen enkel gaatje meer. Dus dan moeten we het nog twee weken langer uitstellen. Dat lijkt me geen goed idee. Dus hou ik maar vast aan de al gemaakte afspraak .
      woensdag 5 maart 2008 @ 21:01:38 #165
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57182519
    helaas.....geen bubbels voor becky dan, ach ik trek hier wel een flesje open, of tijdens de wintersport. Maar jullie veel plezier!
    pi_57182761
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 21:01 schreef becky27 het volgende:
    helaas.....geen bubbels voor becky dan, ach ik trek hier wel een flesje open, of tijdens de wintersport. Maar jullie veel plezier!
    Komt goed .
      woensdag 5 maart 2008 @ 21:16:56 #167
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57182873
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 21:12 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Komt goed .
    misschien kan ook_gek wel!
    pi_57183167
    Ja dan ben je niet in de minderheid .
    Maar wat is het stil vanavond in tegenstelling tot gister .
      woensdag 5 maart 2008 @ 21:47:43 #169
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57183812
    het is zeker lekker rustig: dat breekt zo lekker de week!
    pi_57185849
    Misschien de verkeerde plek om het te vragen, maar ik weet geen betere binnen dit forum. Momenteel woon ik in Rotterdam, maar mijn relatie is verbroken en ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning in Den Haag. Ben zelf erg stationsgebonden door mijn werk in Leiden en ben op zoek naar een locatie in de buurt van de stations in Den Haag. Daarnaast heb ik ook geen zin om verstoken te zijn van alle gemakken van het centrum, dus mijn nieuwe woning moet daar in buurt van liggen. Dus vandaar een paar vragen.

Wat zijn de leuke wijken in Den Haag om dan te wonen?
    Zijn er ook huurwoningen te vinden in die wijken?
    Hoe kan ik deze woning vinden in het aanbod, dus welke sites of makelaars bevelen jullie dan aan?

Ik neem aan dat het merendeel van de mensen in dit topic in Den Haag wonen, dus hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden
    Three two one I'm the bomb
    And I'm ready to go off on your ship
      woensdag 5 maart 2008 @ 22:54:28 #171
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57186127
    I love bezuidenhout! lekker centraal en niet te ver van stations etc
    pi_57186223
    Hollands Spoor en Centraal Station liggen aan het centrum. Er zijn daar zat woningen te vinden. Volgens mij heet het Station en Rivierenbuurt als ik het goed heb.
    Overigens is het overgrote deel huur daar.
    Leuk wonen dat ligt voor een groot gedeelte aan jezelf denk ik . Bijna overal is het leuk wonen , je kan overweg met je buurt of niet .
      woensdag 5 maart 2008 @ 22:58:52 #173
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57186267
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Peregrijn het volgende:
    Misschien de verkeerde plek om het te vragen, maar ik weet geen betere binnen dit forum. Momenteel woon ik in Rotterdam, maar mijn relatie is verbroken en ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning in Den Haag. Ben zelf erg stationsgebonden door mijn werk in Leiden en ben op zoek naar een locatie in de buurt van de stations in Den Haag. Daarnaast heb ik ook geen zin om verstoken te zijn van alle gemakken van het centrum, dus mijn nieuwe woning moet daar in buurt van liggen. Dus vandaar een paar vragen.

Hoe kan ik deze woning vinden in het aanbod, dus welke sites of makelaars bevelen jullie dan aan?

Ik neem aan dat het merendeel van de mensen in dit topic in Den Haag wonen, dus hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden
    Kom je gezellig bij mij in de buurt wonen (Laak) Kost niks en je krijgt er extragratis een hoop hondenpoep en terroristische buren bij

En je zit vlakbij het centrum en de A4.
    pi_57186290
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:
    .
      woensdag 5 maart 2008 @ 23:02:23 #175
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57186376
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef RATMEN het volgende:

[..]

.
    enige nadeel is dat Holland Spoor met de fiets niet makkelijk te bereiken is, of ik heb de route nog niet gevonden
      woensdag 5 maart 2008 @ 23:33:51 #176
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_57187259
    Ik heb het lekker hier in de Regentes
    Camera 1... 1!
    pi_57187476
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef becky27 het volgende:

[..]

enige nadeel is dat Holland Spoor met de fiets niet makkelijk te bereiken is, of ik heb de route nog niet gevonden
    Heuh . Ik werk op de Haagse Hogeschool, fiets in 10 minuten er naar toe, gewoon via het tunneltje (en dus ook in 10 minuten naar HS) ... ga niet vertellen dat je die niet kent !
    pi_57188340
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Heuh . Ik werk op de Haagse Hogeschool, fiets in 10 minuten er naar toe, gewoon via het tunneltje (en dus ook in 10 minuten naar HS) ... ga niet vertellen dat je die niet kent !
    hoelang werk je al op de hhs en op welke afdeling?
      donderdag 6 maart 2008 @ 00:29:13 #180
    131729 jna
    pi_57188489
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:
    Bezuidenhout ftw

Zeker als je naar leiden moet met de trein, dan kan je ook nog station mariahoeve of Laan van NOI gebruiken voor de trein en je zit sowieso vlak bij centraal station en alle snelwegen.
    Jawel, je keek.
      donderdag 6 maart 2008 @ 02:11:17 #181
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57189390
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 21:16 schreef becky27 het volgende:

[..]

misschien kan ook_gek wel!
    Ja ratmen reageer hier eens op
      donderdag 6 maart 2008 @ 02:12:33 #182
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57189397
    pff dat stappen door de weeks
    pi_57190290
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 00:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

hoelang werk je al op de hhs en op welke afdeling?
    5 jaar alweer en ik werk bij het Facilitair Bedrijf, maar geef af en toe ook les.
    pi_57190294
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 02:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ratmen reageer hier eens op
    Ja, inderdaad, mss kan ook_gek.
    pi_57190421
    goeiemorgen allemaal en volgens de verwachting moet dit topic vanavond of morgenochtend al vol zitten dus kom op
      donderdag 6 maart 2008 @ 08:40:05 #186
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57190534
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

eeehm, nee ik ken het niet

maar ik woon hier nog niet heeeeeeel lang (sinds december 2006)

en goedemorgen!
    pi_57190625
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef becky27 het volgende:

[..]

eeehm, nee ik ken het niet

maar ik woon hier nog niet heeeeeeel lang (sinds december 2006)

en goedemorgen!
    Goedemorgen schoonheid .

Nu woon ik hier maar een jaartje langer (15 december 2005), maar ik ken het tunneltje wel. Ik zal em je wel es laten zien. Ik denk dat er een wereld voor je open gaat en je je afvraagt waarom je altijd zo omgefietst hebt .

En nu naar kantoor, tot vanavond heeeeeeeeeel laat .
    pi_57190736
    Goeiemorgen
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      donderdag 6 maart 2008 @ 09:28:54 #189
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57191155
    Hoi stadsgenoten
    pi_57191431
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 08:14 schreef RATMEN het volgende:

[..]

5 jaar alweer en ik werk bij het Facilitair Bedrijf, maar geef af en toe ook les.
    ik heb 4 jaar bij FEZ gewerkt

edit: ow lol, zie nu pas je fotoboek. Jij hebt de inkoop afdeling opgezet toen met Sanne en dat andere meisje (weet alleen nog haar achternaam :S)

[ Bericht 17% gewijzigd door CaLeX op 06-03-2008 09:51:06 ]
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:15:01 #191
    131729 jna
    pi_57191919
    Goeiemorgen
    Jawel, je keek.
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:17:24 #192
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_57191955
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Peregrijn het volgende:

Ik woon tussen Station Holland Spoor en het centrum. Volgens mijn parkeervergunning heet het daar Stationsbuurt. Ook de aanduiding Huijgenspark hoor ik veel. Het is hier prima wonen, al ben ik blij dat ik dichter bij het centrum dan bij HS woon. Hoe korter op het centrum hoe fijner de wijk.

Ik ben er via via terecht gekomen en zit in de particuliere huursector (voor weinig geld).
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_57191972
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij woont in mijn tuin
    Dat is waar ook! Wanneer ging je ook alweer dat onkruid even wegjagen?
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:21:47 #194
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_57192035
    Overigens woon ik niet in Bezuidenhout en nog korter dan jullie in Den Haag (11 maanden), maar het tunneltje ken ik wel hoor

Zo fietste ik altijd naar Bezuidenhout (om te tennissen) toen ik nog niet ontdekt had dat je ook over het spoor kon bij zo'n viaduct waar ik de naam niet van ken.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:50:18 #195
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57192563
    Ik woon er nog korter, per 1 augustus heb ik de sleutel gekregen en ik woon er pas echt sinds eind september

En alle terroristen ten spijt woon ik er eigenlijk best lekker
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:53:19 #196
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_57192620
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:
    Ik woon er nog korter, per 1 augustus heb ik de sleutel gekregen en ik woon er pas echt sinds eind september

maar veel belangrijker!!! Ken je het tunneltje?
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:56:23 #197
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_57192672
    Wie een beetje Den Haag kent, kent alle tunneltjes
    Murray Walker
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:05:18 #198
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57192877
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 10:53 schreef XL het volgende:

[..]

maar veel belangrijker!!! Ken je het tunneltje?
    Als ik naar de stad ga fiets ik gewoon daar bij de HHS onder het spor door, en als ik naar Scheveningen ga met de auto neem ik die andere tunnel, iets meer naar het zuiden
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:16:59 #199
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57193189
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 08:15 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, mss kan ook_gek.
    noem maar een datum
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:24:38 #200
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57193370
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 10:18 schreef xxMirandaxx het volgende:

[..]

Dat is waar ook! Wanneer ging je ook alweer dat onkruid even wegjagen?
    Waar in scheveningen woon jij eigelijk

wie weet zijn we wel bijna buren.
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:41:54 #201
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57193757
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja hoor, daar issie weer
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:43:20 #202
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57193785
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja hoor, daar issie weer
    pi_57193809
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je wil zeker ook een foto zien he?
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:49:53 #204
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57193916
    ik fiets niet zo heel veel hoor, naar het centrum en terug en in de zomer naar scheveningen en terug. Hoef gelukkig niet alle tunnels te kennen
      donderdag 6 maart 2008 @ 11:52:17 #205
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57193975
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Doet 'ie anders nooit
    pi_57194354
    quote:

Over buren gesproken.. Jij zei toch dat je daar bij de Palace woonde? Op t kaartje zit je bijna bij me op schoot
      donderdag 6 maart 2008 @ 12:15:45 #207
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57194473
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Over buren gesproken.. Jij zei toch dat je daar bij de Palace woonde? Op t kaartje zit je bijna bij me op schoot
    vroeger woonde ik bij de tram remize.

Maar vandaag de dag vlak bij de kinderboerderij
      donderdag 6 maart 2008 @ 12:16:41 #208
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57194502
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

OOOH wat slecht zeg. Jij vraagt het dus via mij om een foto.

Nou miranda, kennelijk wilt admiraal_anaal een foto van je zien. Of dat mag?

zo ik doe het wel voor je knul
      donderdag 6 maart 2008 @ 12:23:51 #209
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57194633
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

OOOH wat slecht zeg. Jij vraagt het dus via mij om een foto.

Nou miranda, kennelijk wilt admiraal_anaal een foto van je zien. Of dat mag?

zo ik doe het wel voor je knul
    Ik wil haar msn! Regel dat even O_G
    pi_57195548
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
    Volgens het kaartje woon je in t Uiterjoon, dus dan sta je er alsnog verkeerd op
      donderdag 6 maart 2008 @ 13:18:57 #211
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57195710
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 13:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Volgens het kaartje woon je in t Uiterjoon, dus dan sta je er alsnog verkeerd op
    ze hebben mij in de zee gedumpt

ik kan de koe horen loeien zeg maar
    pi_57199703
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

vroeger woonde ik bij de tram remize.

En ik woon tussen jullie in
    pi_57202557
    tis al meer dan 2 uur geleden voor de laatste post zo zijn we niet op schema om morgenochtend een nieuwe te openen
      donderdag 6 maart 2008 @ 18:48:34 #214
    3142 m@x
    pi_57202605
    Jezus, wat gaat het hier hard zeg

Is er dit weekend nog iets leuks te doen in de stad?
    pi_57203150
    pi_57203573
    Geen idee het wordt weer een weekendje België voor mij
      donderdag 6 maart 2008 @ 19:31:48 #217
    3142 m@x
    pi_57203666
    quote:
    Ik weet het, moet zelfs zaterdag werken ivm die stomme vrouwendag
      donderdag 6 maart 2008 @ 19:50:59 #218
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57204194
    ik weet nog niet wat ik het weeekend ga doen
    pi_57204483
    Het weekend ga ik verjaardags kadootjes zoeken, en de meubelboulevards af . We gaan kijken voor andere meubels in de woonkamer
    pi_57204802
    Ik ga een leuk weekend vol papers schrijven tegemoet
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      Hoofdredactie Fotografie donderdag 6 maart 2008 @ 21:18:12 #221
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57206592
    Ik heb zaterdag een leuk feestje en zondag ga ik een fotoshoot doen met mijn zusje Portfolio weer een beetje aanvullen met modelfoto's

Hopelijk werkt het weer mee
    pi_57211905
    Hmm, mensen het valt me tegen! We zijn niet eens een pagina verder. Morgen gaan we meer ons best doen .
    pi_57211918
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik heb 4 jaar bij FEZ gewerkt

edit: ow lol, zie nu pas je fotoboek. Jij hebt de inkoop afdeling opgezet toen met Sanne en dat andere meisje (weet alleen nog haar achternaam :S)
    Dude!

Na een blik in jouw FoBo zie ik het ook .
    pi_57214904
    goedemorgen
    pi_57214945
    Goeiemorgen
    pi_57215009
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 08:34 schreef Chiquitina het volgende:
    Goeiemorgen
    pi_57215256
    Ok! Zijn we er klaar voor?
    pi_57215377
    Ik dacht het wel
    pi_57215618
    Mooi, kan iedereen zich dan ook even melden, dan kan ik het startsein geven .
    pi_57215641
    Moguh
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dude!

Na een blik in jouw FoBo zie ik het ook .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 09:33:02 #231
    3142 m@x
    pi_57215736
    Meld
    pi_57215744
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:33 schreef m@x het volgende:
    Meld
    * RATMEN geeft m@x een heerlijk kopje koffie en een kusje op haar voorhoofd .
    pi_57215808
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:25 schreef RATMEN het volgende:
    Mooi, kan iedereen zich dan ook even melden, dan kan ik het startsein geven .
    Je neemt graag overal het voortouw he heb ik in de gaten he
    pi_57215881
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Je neemt graag overal het voortouw he heb ik in de gaten he
    Ik organiseer graag .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 09:44:39 #235
    3142 m@x
    pi_57215903
    Organiseer dan ook even een dubbele espresso ipv een gewone koffie
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 maart 2008 @ 09:45:13 #236
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57215909
    *meld*

vrijdag 7 maart 2008 @ 09:47:51 #237
    3142 m@x
    pi_57215947
    Yoni
    pi_57216037
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:44 schreef m@x het volgende:
    Organiseer dan ook even een dubbele espresso ipv een gewone koffie

Een ristretto ook goed? .
    pi_57216044
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Yoni het volgende:
    *meld*

Ga jij es even heel snel wakker worden, voordat je je meldt .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 09:55:39 #240
    3142 m@x
    pi_57216058
    Okay, en een sigaret
    pi_57216076
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef m@x het volgende:
    Okay, en een sigaret
    Even kijken, heb Chesterfield, Marlboro, Marlboro light, Gauloise en Black Devil in huis. Voorkeur?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:01:42 #242
    3142 m@x
    pi_57216169
    Marlboro light dan maar. Ik moet echt sigaretten halen maar dan moet ik helemaal naar beneden. Ben nogal lui vandaag
    pi_57216175
    HEY!!!!

roken doen we op het balkon hé
    pi_57216238
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:02 schreef CaLeX het volgende:
    HEY!!!!

roken doen we op het balkon hé
    Als ik niet thuis zou werken wel ja . Maar nu kan het gewoon achter de pc .
    pi_57216286
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:01 schreef m@x het volgende:
    Marlboro light dan maar. Ik moet echt sigaretten halen maar dan moet ik helemaal naar beneden. Ben nogal lui vandaag
    Naar beneden en dan ook naar buiten, of alleen maar naar beneden?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:07:53 #246
    3142 m@x
    pi_57216299
    Ook nog naar buiten. Vijf trappen af en dan maar liefst 6 meter lopen. Teveel moeite op dit moment.
    pi_57216321
    Vrijdag Light Koffie Nog 8 uur werken
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:10:27 #248
    3142 m@x
    pi_57216341
    Ik moet morgen werken omdat het dan vrouwendag is. Voorlichting geven in één of ander buurthuis waar ze ook allerlei maffe workshops hebben. Allemaal leuk en aardig maar daar gaat mijn zaterdag..... waarom heb ik eigenlijk ja gezegd?
    pi_57216354
    Thuis werken, daar geloof ik nooit zo in
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:14:10 #250
    3142 m@x
    pi_57216416
    Ik ook niet, is meestal gewoon een smoes om lekker op je gemak te kunnen internetten Ik moet vandaag thuis een plan opzetten voor de nieuwe afdelingssite. Weet nu al dat ik niet heel erg op ga schieten....
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 maart 2008 @ 10:19:04 #251
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57216509
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:54 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ga jij es even heel snel wakker worden, voordat je je meldt .
    Ik bén wakker. Ik heb mijn ogen open, ben aangekleed, zit op mijn werk. Ben alleen een beetje moe nog
    pi_57216513
    Nou, jullie mogen erbij komen zitten. Ik schrijf de beste plannen thuis en dan helpt een beetje internet afleiding juist. Voor mij is het erg effectief .
    pi_57216527
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik bén wakker. Ik heb mijn ogen open, ben aangekleed, zit op mijn werk. Ben alleen een beetje moe nog
    Ow oke, sorry . .
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 maart 2008 @ 10:21:14 #254
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57216544
    Oeh kusjes
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:42:11 #255
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57216921
    Zo, ook weer op kantoor aangekomen...
    pi_57217537
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:42 schreef Elegy het volgende:
    Zo, ook weer op kantoor aangekomen...
    Nu pas !
    pi_57217703
    Mogge! Weekend
    pi_57217738
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
    Mogge! Weekend
    Moggel broekkie! Bijna weekend .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 11:45:22 #259
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57218272
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nu pas !
    Nuja, was er al een uurtje maar moest eerst een zooi koffie naar binnengooien... aprèswerkborrel gisteren en de baas betaalde. En daarna gelukkig nog bij iemand kunnen crashen, want na zoveel bier is het niet verstandig om nog over de A12 te scheuren
    pi_57218497
    quote:

[..]

Ken je de strandweg? Dan is het ongeveer in het midden tussen de pier en de haven. Daar zit ik bijna bovenop. En een paar meter verder is het heerlijke strand.
    Er staan nog wel wat foto's op netlog, zou admiraal_anaal ze kunnen vinden tussen de vele anderen?

Ik kwam iedereen trouwens even een fijn weekend wensen! De laatste minuten tikken hier langzaam weg.
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 maart 2008 @ 12:12:04 #261
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57218830
    Ik wil oooooooooooooooook weekend! Nee, eigenlijk wil ik vakantie...

Denk dat ik Goede Vrijdag ook maar vrij ga nemen. Lekker lang weekend...
      vrijdag 7 maart 2008 @ 12:27:47 #262
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57219173
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 11:55 schreef xxMirandaxx het volgende:

[..]

Ken je de strandweg? Dan is het ongeveer in het midden tussen de pier en de haven. Daar zit ik bijna bovenop. En een paar meter verder is het heerlijke strand.
    Er staan nog wel wat foto's op netlog, zou admiraal_anaal ze kunnen vinden tussen de vele anderen?

Ik kwam iedereen trouwens even een fijn weekend wensen! De laatste minuten tikken hier langzaam weg.
    de strandweg is vrij groot

maar als het de strandweg is die schuin naar boven loopt met rechts de woeste hoogte waar meneer tower woont. Ja dat weet ik wel

of je moet meer naar de lus van lijn 11 wonen?
    pi_57222250
    quote:
    Dodelijke steekpartij Den Haag
    DEN HAAG - Een nog onbekende persoon is vrijdag doodgestoken in het kantoor van telecombedrijf Orange in Den Haag.

Volgens RTV West is het slachtoffer een werknemer van Orange. Het kantoor bevindt zich in de Groenhovenstraat.

Het is onduidelijk wat er precies is gebeurd. Eén verdachte is aangehouden.
    Het gebied is afgezet voor onderzoek.

Meer informatie volgt later.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 15:37:45 #264
    3142 m@x
    pi_57222799
    Poeh, en ik dacht dat werken bij de sociale dienst gevaarlijk was. Tegenwoordig ben je zelf op een doodgewoon kantoor niet meer veilig.
    pi_57222961
    update:
    quote:
    Het slachtoffer en de dader zijn waarschijnlijk medewerkers van Orange

Oja leidschenveen gaat ook lekker
    quote:
    Jeugd vecht met politie

DEN HAAG - Een scheldpartij in de richting van een groepje politieagenten dat een snelheidscontrole hield, is woensdagavond in de wijk Leidschenveen uitgelopen op een grote vechtpartij tussen agenten en jongeren in een jeugdhonk.

De politie arresteerde zeven personen. Twee agenten raakten licht gewond nadat zij klappen hadden gekregen.

Een clubje jongeren dat op het buitenterrein van het jeugdhonk stond, waarschuwde automobilisten die bij het kruispunt Spieringdam-Zoetermeerse Rijweg aankwamen om rustig te rijden en schold de agenten uit.

Een 16-jarige jongen ging zo over de schreef met zijn beledigingen, dat de agenten jeugdhonk ’t Plekkie binnengingen. „Wat die jongen allemaal uitkraamde, ging echt te ver,’’ aldus politiewoordvoerder Wim Hoonhout. „Agenten probeerden de boel nog te sussen, maar dat leidde alleen maar tot meer verbaal geweld. Toen is besloten die jongen aan te houden en daarbij stuitten de agenten op verzet.’’

Volgens drie van de betrokken jongeren gebruikte de politie bij die aanhouding in het jeugdhonk zoveel geweld, dat zij zich met de zaak gingen bemoeien. „Die gasten mochten helemaal niet naar binnen, maar ze duwden de jongerenwerker en een hoogzwangere vrouw hard opzij. En schopten onze vriend toen tegen zijn schenen omdat hij niet op de grond wilde gaan liggen. Dat pikten we niet,’’ zeggen Gietje (16), Tony (16) en Robje (18), die bij de vechtpartij aanwezig waren.

In het honk waren op dat moment ongeveer 25 jongeren. „De politie riep wel twintig wagens op. Op een gegeven moment stond het hier helemaal blauw,’’ vertelt Tony. De politie hield naast de eerste verdachte nog zes jongeren (16-18) aan voor belemmering van een arrestatie en voor verbaal geweld.

Over de reden van het conflict tast de politie in het duister. „We hebben nooit eerder problemen met deze groep gehad,’’ vertelt Hoonhout. Gietje, Tony en Robje hebben wel een verklaring: „We hebben gewoon een hekel aan die lui.’’
    En geloof me, ik wil die gasten nog echt geloven ook, ik ken ze niet maar zulke honden als agenten als in leidschenveen werken heb ik nevernooit ergens anders meegemaakt.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 15:57:13 #266
    3142 m@x
    pi_57223272
    Wie heeft er vijanden nodig met zulke collega's....

Leuke namen: Gietje, Tony en Robje
    pi_57223286
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 15:57 schreef m@x het volgende:
    Wie heeft er vijanden nodig met zulke collega's....

Leuke namen: Gietje, Tony en Robje
    Ja dat wel die namen
      vrijdag 7 maart 2008 @ 16:06:02 #268
    3142 m@x
    pi_57223497
    Dan is het ook een soort self-fulfilling prophecy dat je kind een stuk tuig wordt, als je het zo noemt.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 16:06:26 #269
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57223514
    goedemiddag!
    pi_57223595
    Ben blij dat ze er wat aan gedaan hebben. Iedereen denkt tegenwoordig maar van alles te kunnen roepen naar politie zonder consequenties.. Wordt tijd dat ze wat meer respect gaan afdwingen, gewoon meppen die jongeren
      vrijdag 7 maart 2008 @ 16:12:42 #271
    3142 m@x
    pi_57223695
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Atreidez het volgende:
    Ben blij dat ze er wat aan gedaan hebben. Iedereen denkt tegenwoordig maar van alles te kunnen roepen naar politie zonder consequenties.. Wordt tijd dat ze wat meer respect gaan afdwingen, gewoon meppen die jongeren
    Eensch. Hetzelfde geldt op mijn werk. Mensen denken tegenwoordig dat het normaal is om even tegen je te zeggen dat ze terugkomen met een jerrycan benzine, ze het over je heen zullen gieten en er een vlammetje bij zullen houden. De zweep erover, dat zal ze leren

Hey Becky
      vrijdag 7 maart 2008 @ 17:04:15 #272
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57224795
    jeej WEEKEND!!!
    pi_57224840
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:

Man, wat bazel jij toch altijd over die terroristen? Toen die actie plaatsvond woonde je hier nog niet eens!

Don't you love her madly?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 17:37:51 #274
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57225576
    naast de internationale vrouwendag nog wat leuks te doen in DH? Ik zit denk ik twee avonden thuis en daar heb ik geen zin in dus moet vrienden lekker maken met spannende activiteiten in DH,
    pi_57226170
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef becky27 het volgende:
    naast de internationale vrouwendag nog wat leuks te doen in DH? Ik zit denk ik twee avonden thuis en daar heb ik geen zin in dus moet vrienden lekker maken met spannende activiteiten in DH,
    Spannende actviteiten in Den Haag nog wel .

Ik ga zo lekker een potje koken en dan om half negen de studio weer in voor opnames .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:23:04 #276
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57226429
    ik heb spareribs besteld, daar zit ik op te wachten...........zin an

vanavond lamlendig op de bank denk ik, met mijn grote vriend, de fles port
    maar ik denk dat ik morgen maar met mijn camera op stap ga
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:23:36 #277
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57226435
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Spannende actviteiten in Den Haag nog wel .

Ik ga zo lekker een potje koken en dan om half negen de studio weer in voor opnames .
    veel plezier met de opnames!! waarvoor?
    pi_57226502
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:23 schreef becky27 het volgende:
    ik heb spareribs besteld, daar zit ik op te wachten...........zin an

vanavond lamlendig op de bank denk ik, met mijn grote vriend, de fles port
    maar ik denk dat ik morgen maar met mijn camera op stap ga
    Oeh lekker! Ik heb net groentesoep op Ik wil gezond gaan doen .
    Nee hoor we hadden gewoon weinig trek.
    Straks naar een vriendin en dan zie ik wel wat de avond en nacht brengt .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:30:19 #279
    3142 m@x
    pi_57226543
    Hier wordt het pasta met pesto, zongedroogde tomaat, pijnboompitjes en chorizo. Zou vanavond met een vriendin richting Grote Markt gaan maar die belde net om te zeggen dat ze wel erg moe is. Zucht.... Dat wordt een avond op de bank met mijn grote vriend, de fles rosé of geitenwollensokdansen met een andere vriendin. Dilemma's, dilemma's
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:33:51 #280
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57226614
    vreselijke dillema's......ik heb geen rosé meer dus wordt het port, bier, rode wijn, gewone champagna of rosé champagne

waar kun je geitenwollensokkendansen?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:41:36 #281
    3142 m@x
    pi_57226757
    Ergens bij de Zoutmanstraat in de buurt geloof ik. Moet zeggen dat het wel helemaal onderaan mijn "dingen die je altijd al hebt willen doen"-lijstje staat.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:47:00 #282
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57226858
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:41 schreef m@x het volgende:
    Ergens bij de Zoutmanstraat in de buurt geloof ik. Moet zeggen dat het wel helemaal onderaan mijn "dingen die je altijd al hebt willen doen"-lijstje staat.
    is ook niet helemaal mijn hobby denk ik
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 maart 2008 @ 18:52:19 #283
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57226970
    Hmm en ik heb knallende koppijn en ben misselijk, anders was ik wel voor Grote Markt met m@x geweest. Aangezien onze date met Alain Clark ook al niet door ging
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:11:25 #284
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57227365
    mijn spareribs zijn gearriveerd!! gister ook iets te laat geworden, dus vanavond lekker thuus!
    pi_57227707
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:23 schreef becky27 het volgende:

[..]

veel plezier met de opnames!! waarvoor?
    Ik speel in april in een performance in het kader van een theater festival. Tis overigens openbaar, dus iedereen kan er heen. In de performance horen de toeschouwers de gedachtes van de acteurs via een koptelefoon. En die gedachtes zijn we nu aan het opnemen .

Eet smakelijk! En veel plezier met je grote vriend .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:33:39 #286
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57227894
    komt helemaal goed!
    jij gaat het druk krijgen zie ik op je fobo
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:39:15 #287
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57228038
    * ook_gek gaat even een sollicitatie brief afmaken, dan nog even wat inventaris van een bedrijf op digitaal verwerken. En dan op naar de kroeg
    pi_57228072
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:33 schreef becky27 het volgende:
    komt helemaal goed!
    jij gaat het druk krijgen zie ik op je fobo
    . Tis een drukke planning . En dan zijn er sinds de opsomming die daar staat nog een trainingsacteur opdracht, een cabaret en een onderwijsproject waarin ik een historisch figuur speel en lagere en middelbare school leerlingen geschiedenisles geef bijgekomen.

De betaalde opdrachten beginnen langzaam binnen te komen .
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:50:00 #289
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57228319
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. Tis een drukke planning . En dan zijn er sinds de opsomming die daar staat nog een trainingsacteur opdracht, een cabaret en een onderwijsproject waarin ik een historisch figuur speel en lagere en middelbare school leerlingen geschiedenisles geef bijgekomen.

De betaalde opdrachten beginnen langzaam binnen te komen .
    goed hoor!!

maar deze is weer bijna vol, waar is A_A
    pi_57228360
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik ben vast wel niet helemaal up to date , is het nu verzet ? ik heb namelijk helaas iets wat ik niet kan veranderen nu die avond, ( prive-perikelen ertussen gekomen en kom er niet onder uit ) dus als we de bubbels op een andere avond kunnen opdrinken ????
    Ratman? mail me anders
    ik heb het stervensdruk op dit moment, en helaas niet tijd om het nieuwe topic te lezen allemaal
    pi_57228478
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef Charisma het volgende:

[..]

ik ben vast wel niet helemaal up to date , is het nu verzet ? ik heb namelijk helaas iets wat ik niet kan veranderen nu die avond, ( prive-perikelen ertussen gekomen en kom er niet onder uit ) dus als we de bubbels op een andere avond kunnen opdrinken ????
    Ratman? mail me anders
    ik heb het stervensdruk op dit moment, en helaas niet tijd om het nieuwe topic te lezen allemaal
    Ik zal jullie even mailen. Doe ik als het mee zit morgen.
    pi_57228551
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef becky27 het volgende:

[..]

goed hoor!!

maar deze is weer bijna vol, waar is A_A
    Nieuwe staat al klaar, nu wachten tot ie vol is
    pi_57228575
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nieuwe staat al klaar, nu wachten tot ie vol is
    Wat een fijne timing heb je toch !
    pi_57228606
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wat een fijne timing heb je toch !

Ik zorg goed voor me schatjes hier op fok
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:59:51 #295
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_57228630
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

hulde!
    pi_57228643
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Is het nieuwe topic voorzien van een verjaardagskalender ?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 20:00:27 #297
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_57228646
    vol?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 20:02:18 #298
    3142 m@x
    pi_57228696
    Nee
    pi_57228698
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 20:00 schreef ook_gek het volgende:
    vol?
    Nog niet
    pi_57228705
    Nu wel
    pi_57228722
    Nee, nu .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')