Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
de meet voor de meet is RATMEN aan het organiseren
de meet om de meet te organiseren,quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?
Als het helpt wil ik ook wel mee denken helpen en pre meeten zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
de meet om de meet te organiseren,
oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:
de meet om de meet te organiseren,
oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
jup, 1 punt voor jou, door voor de koelkastquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?
RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wilquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ik ben goed in knopen door hakken
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wil
Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer danquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer dan
tja geef hem eens ongelijk..........denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
Wat een vooroordelen ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
Ik heb mijn agenda bekeken, heb de week na de afgesproken datum voorstellingen en ervoor geen enkel gaatje meer. Dus dan moeten we het nog twee weken langer uitstellen. Dat lijkt me geen goed idee. Dus hou ik maar vast aan de al gemaakte afspraakquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezien
Komt goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:01 schreef becky27 het volgende:
helaas.....geen bubbels voor becky dan, ach ik trek hier wel een flesje open, of tijdens de wintersport. Maar jullie veel plezier!
Kom je gezellig bij mij in de buurt wonen (Laak) Kost niks en je krijgt er extragratis een hoop hondenpoep en terroristische buren bijquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Peregrijn het volgende:
Misschien de verkeerde plek om het te vragen, maar ik weet geen betere binnen dit forum. Momenteel woon ik in Rotterdam, maar mijn relatie is verbroken en ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning in Den Haag. Ben zelf erg stationsgebonden door mijn werk in Leiden en ben op zoek naar een locatie in de buurt van de stations in Den Haag. Daarnaast heb ik ook geen zin om verstoken te zijn van alle gemakken van het centrum, dus mijn nieuwe woning moet daar in buurt van liggen. Dus vandaar een paar vragen.
Wat zijn de leuke wijken in Den Haag om dan te wonen?
Zijn er ook huurwoningen te vinden in die wijken?
Hoe kan ik deze woning vinden in het aanbod, dus welke sites of makelaars bevelen jullie dan aan?
Ik neem aan dat het merendeel van de mensen in dit topic in Den Haag wonen, dus hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:
I love bezuidenhout! lekker centraal en niet te ver van stations etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |