Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!quote:
5 maart (derde maand) 2008 = 05-03-'08quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
doen ze speciale dingen dan?
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!
Door heel Nederland gooien ze groen/paarse/gouden ballen uit een helikopter. Vind je een gouden bal dan win je 538 euro. Ze maken ieder uur een locatie bekend waar de helikopter naar toe gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
doen ze speciale dingen dan?
het moet dus lowbudget zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een groepsaccomodatie in de Den Haag of Scheveningen!
mensen met ervaringen en/of namen van accomodaties?
ik kan alleen het stayokay vinden, maar dit zit al vol !!
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maakquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn
en mieren....
buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aquaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn
en mieren....
Ja als man moet je daar maar even geen gevallen picknickmanden oprapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maak
Pfew, daar ben je. Ik was al bang dat ie weer gecrashed wasquote:
Hoe groot is de groep?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een groepsaccomodatie in de Den Haag of Scheveningen!
mensen met ervaringen en/of namen van accomodaties?
ik kan alleen het stayokay vinden, maar dit zit al vol !!
Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aqua
Alleen bij lekker weer natuurlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!
En als we het lang volhouden ook nog een zonsopgang!
Of anders nog meer drinken om warm te blijvenquote:
geen probleemquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of anders nog meer drinken om warm te blijven
Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!quote:
poehee, dan zijn we wel effies bezig:quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!
Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maak
quote:
Jaja great minds think alike...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!
Van jou weet ik nog niet zeker in welke categorie je valt, maar van mijzelf wel. Een dik compliment voor jou dus!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Atreidez het volgende:
Jaja great minds think alike...
stupid ones too btw![]()
Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ben geen portugees hoor, maar mijnwel
En ik woon ook niet in het Zeeheldenkwartier...Maar in/bij Leijenburg
De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
Iemand tips hoe ik een goede Joker kan worden? Ik dacht aan Snuffel voor de kleding.
Jij woont in mijn tuinquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:26 schreef xxMirandaxx het volgende:
Wat lees ik allemaal, zitten hier vele mensen bij zomerse temperaturen in mijn() achtertuin?
Het zonnetje is er nu wel, nu de temperatuur nog.
Thuisblijven is geen optiequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.
Nu een antwoord waar je wellicht wel wat aan hebt, op de hoek van de Regentesselaan en het Regentesseplein zit een feest- en verkleedwinkel. Wellicht dat die je verder kunnen helpen?
De eerste hit op Google...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Elegy het volgende:
Ah dankje, heb je een adres wellicht van die zaak?
btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee de meet voor de meet is al lastig
Als je daar toch ben... kan je meteen doorlopen naar de andere kant van de Weimarstraat.. daar heb je ook een verkleedwinkel dinges..quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.verkleed.nl/ deze is ook onwijs groot in honselersdijjk, goede ervaringen en niet duur
Thnx! Zaterdag eens langsquote:
Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..
Bij de Bakhuizenstraat...
Wie gaat het organiseren dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee de meet voor de meet is al lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |