Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!quote:
5 maart (derde maand) 2008 = 05-03-'08quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
doen ze speciale dingen dan?
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is traditie dat als je naar het Haagse Bos gaat, dan je dan gaat paddestoelen plukken!
Door heel Nederland gooien ze groen/paarse/gouden ballen uit een helikopter. Vind je een gouden bal dan win je 538 euro. Ze maken ieder uur een locatie bekend waar de helikopter naar toe gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef becky27 het volgende:
doen ze speciale dingen dan?
het moet dus lowbudget zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een groepsaccomodatie in de Den Haag of Scheveningen!
mensen met ervaringen en/of namen van accomodaties?
ik kan alleen het stayokay vinden, maar dit zit al vol !!
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maakquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn
en mieren....
buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aquaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Romantisch picknicken in het bos, met een picknickmandje, rood wit geblokt kleedje en een flesje wijn
en mieren....
Ja als man moet je daar maar even geen gevallen picknickmanden oprapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maak
Pfew, daar ben je. Ik was al bang dat ie weer gecrashed wasquote:
Hoe groot is de groep?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een groepsaccomodatie in de Den Haag of Scheveningen!
mensen met ervaringen en/of namen van accomodaties?
ik kan alleen het stayokay vinden, maar dit zit al vol !!
Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
buiten de mieren ben ik van mening dat dit een geschiktere lokatie voor een romantische meet is dan de scapino met patat en joppiesaus en een fles aqua
Alleen bij lekker weer natuurlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of op het strand! Hebben we er nog eens een romantische zonsondergang bij!
En als we het lang volhouden ook nog een zonsopgang!
Of anders nog meer drinken om warm te blijvenquote:
geen probleemquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of anders nog meer drinken om warm te blijven
Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!quote:
poehee, dan zijn we wel effies bezig:quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag eerst romantisch shoppen bij de Scapino en dan op het strand keihard zuipen van zonsondergang tot zonsopgang!
Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Mieren zijn wel t laatste waar ik me in het haagse bos zorgen over maak
quote:
Jaja great minds think alike...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Waar zou ik toch zijn zonder jou om mijn voorzetjes in te koppen!
Van jou weet ik nog niet zeker in welke categorie je valt, maar van mijzelf wel. Een dik compliment voor jou dus!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Atreidez het volgende:
Jaja great minds think alike...
stupid ones too btw![]()
Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ben geen portugees hoor, maar mijnwel
En ik woon ook niet in het Zeeheldenkwartier...Maar in/bij Leijenburg
De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
Iemand tips hoe ik een goede Joker kan worden? Ik dacht aan Snuffel voor de kleding.
Jij woont in mijn tuinquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:26 schreef xxMirandaxx het volgende:
Wat lees ik allemaal, zitten hier vele mensen bij zomerse temperaturen in mijn() achtertuin?
Het zonnetje is er nu wel, nu de temperatuur nog.
Thuisblijven is geen optiequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige tip die iik zou geven is blijf thuis.
Nu een antwoord waar je wellicht wel wat aan hebt, op de hoek van de Regentesselaan en het Regentesseplein zit een feest- en verkleedwinkel. Wellicht dat die je verder kunnen helpen?
De eerste hit op Google...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Elegy het volgende:
Ah dankje, heb je een adres wellicht van die zaak?
btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee de meet voor de meet is al lastig
Als je daar toch ben... kan je meteen doorlopen naar de andere kant van de Weimarstraat.. daar heb je ook een verkleedwinkel dinges..quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.verkleed.nl/ deze is ook onwijs groot in honselersdijjk, goede ervaringen en niet duur
Thnx! Zaterdag eens langsquote:
Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Een vriend van mij is portugees.. ben al tig keer met hem samen geweest naar portugese feesten enzo..
Bij de Bakhuizenstraat...
Wie gaat het organiseren dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee de meet voor de meet is al lastig
Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
de meet voor de meet is RATMEN aan het organiseren
de meet om de meet te organiseren,quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem mij dom maar wtf is meet voor de meet dan in gods naam?
Als het helpt wil ik ook wel mee denken helpen en pre meeten zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
de meet om de meet te organiseren,
oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef becky27 het volgende:
de meet om de meet te organiseren,
oftewel, een bijeenkomst met een aantal personen om de Den Haag meet eindelijk gestalte te geven met activiteiten etc.
jup, 1 punt voor jou, door voor de koelkastquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk je bij de overheid toevallig dat je zo prima het concept van een vooroverleg voor een overleg weet uit te leggen?
RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wilquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ik ben goed in knopen door hakken
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
RATMEN is de organisator van de premeet, je zal je bij hem moeten melden. mits hij nog mannen in de club wil
Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer danquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me wel geinig voor mn meissie. Ze woont hier nu sinds half september, maar zoiets zijn we nog niet tegengekomen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als er iets portugees aan de hand is hier in Den Haag.. plemp ik het wel hier neer dan
tja geef hem eens ongelijk..........denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
Wat een vooroordelen ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden dat Ratmen het wel helemaal zag zitten met alleen vrouwen
Ik heb mijn agenda bekeken, heb de week na de afgesproken datum voorstellingen en ervoor geen enkel gaatje meer. Dus dan moeten we het nog twee weken langer uitstellen. Dat lijkt me geen goed idee. Dus hou ik maar vast aan de al gemaakte afspraakquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
btw ik zou nog een mail krijgen van RATMEN.......nog niet gezien
Komt goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:01 schreef becky27 het volgende:
helaas.....geen bubbels voor becky dan, ach ik trek hier wel een flesje open, of tijdens de wintersport. Maar jullie veel plezier!
Kom je gezellig bij mij in de buurt wonen (Laak) Kost niks en je krijgt er extragratis een hoop hondenpoep en terroristische buren bijquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Peregrijn het volgende:
Misschien de verkeerde plek om het te vragen, maar ik weet geen betere binnen dit forum. Momenteel woon ik in Rotterdam, maar mijn relatie is verbroken en ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning in Den Haag. Ben zelf erg stationsgebonden door mijn werk in Leiden en ben op zoek naar een locatie in de buurt van de stations in Den Haag. Daarnaast heb ik ook geen zin om verstoken te zijn van alle gemakken van het centrum, dus mijn nieuwe woning moet daar in buurt van liggen. Dus vandaar een paar vragen.
Wat zijn de leuke wijken in Den Haag om dan te wonen?
Zijn er ook huurwoningen te vinden in die wijken?
Hoe kan ik deze woning vinden in het aanbod, dus welke sites of makelaars bevelen jullie dan aan?
Ik neem aan dat het merendeel van de mensen in dit topic in Den Haag wonen, dus hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:
I love bezuidenhout! lekker centraal en niet te ver van stations etc
enige nadeel is dat Holland Spoor met de fiets niet makkelijk te bereiken is, of ik heb de route nog niet gevondenquote:
Heuhquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef becky27 het volgende:
[..]
enige nadeel is dat Holland Spoor met de fiets niet makkelijk te bereiken is, of ik heb de route nog niet gevonden
hoelang werk je al op de hhs en op welke afdeling?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heuh. Ik werk op de Haagse Hogeschool, fiets in 10 minuten er naar toe, gewoon via het tunneltje (en dus ook in 10 minuten naar HS) ... ga niet vertellen dat je die niet kent
!
Bezuidenhout ftwquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef becky27 het volgende:
I love bezuidenhout! lekker centraal en niet te ver van stations etc
Ja ratmen reageer hier eens opquote:
5 jaar alweer en ik werk bij het Facilitair Bedrijf, maar geef af en toe ook les.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hoelang werk je al op de hhs en op welke afdeling?
Ja, inderdaad, mss kan ook_gek.quote:
eeehm, nee ik ken het nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heuh. Ik werk op de Haagse Hogeschool, fiets in 10 minuten er naar toe, gewoon via het tunneltje (en dus ook in 10 minuten naar HS) ... ga niet vertellen dat je die niet kent
!
Goedemorgen schoonheidquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
eeehm, nee ik ken het niet![]()
maar ik woon hier nog niet heeeeeeel lang (sinds december 2006)
en goedemorgen!
ik heb 4 jaar bij FEZ gewerktquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
5 jaar alweer en ik werk bij het Facilitair Bedrijf, maar geef af en toe ook les.
Ik woon tussen Station Holland Spoor en het centrum. Volgens mijn parkeervergunning heet het daar Stationsbuurt. Ook de aanduiding Huijgenspark hoor ik veel. Het is hier prima wonen, al ben ik blij dat ik dichter bij het centrum dan bij HS woon. Hoe korter op het centrum hoe fijner de wijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Peregrijn het volgende:
Misschien de verkeerde plek om het te vragen, maar ik weet geen betere binnen dit forum. Momenteel woon ik in Rotterdam, maar mijn relatie is verbroken en ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning in Den Haag. Ben zelf erg stationsgebonden door mijn werk in Leiden en ben op zoek naar een locatie in de buurt van de stations in Den Haag. Daarnaast heb ik ook geen zin om verstoken te zijn van alle gemakken van het centrum, dus mijn nieuwe woning moet daar in buurt van liggen. Dus vandaar een paar vragen.
Wat zijn de leuke wijken in Den Haag om dan te wonen?
Zijn er ook huurwoningen te vinden in die wijken?
Hoe kan ik deze woning vinden in het aanbod, dus welke sites of makelaars bevelen jullie dan aan?
Ik neem aan dat het merendeel van de mensen in dit topic in Den Haag wonen, dus hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden
maar veel belangrijker!!! Ken je het tunneltje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:
Ik woon er nog korter, per 1 augustus heb ik de sleutel gekregen en ik woon er pas echt sinds eind september
En alle terroristen ten spijt woon ik er eigenlijk best lekker
Als ik naar de stad ga fiets ik gewoon daar bij de HHS onder het spor door, en als ik naar Scheveningen ga met de auto neem ik die andere tunnel, iets meer naar het zuidenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:53 schreef XL het volgende:
[..]
maar veel belangrijker!!! Ken je het tunneltje?
quote:
Waar in scheveningen woon jij eigelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:18 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Wanneer ging je ook alweer dat onkruid even wegjagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |