quote:
iedere dag een stuiver? Das ook sparen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan jullie wel alvast sparen voor een cadeautje voor mijn verjaardag over bijna een week?![]()
Dan doe ik ook iedere dag een stuiver , dat is dan al tien cent per dagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
iedere dag een stuiver? Das ook sparen.
ik heb niets........ja een tv en een dolby surround ding maar alleen een canon eos 350D om mee te spelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb geen Wii, alleen een Xbox360 en playstation3
een zakje met groene kikkers en witte muizen, lekker! ik denk dat we een meet bij A_A hebben ergens volgende weekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan doe ik ook iedere dag een stuiver , dat is dan al tien cent per dag
Dan kunnen we vast een zakje snoep voor hem kopen toch Becky?
Wii, GC, n64 en Xbox hierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb geen Wii, alleen een Xbox360 en playstation3
Ik zit aan een roseetje met Law & Order opquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef becky27 het volgende:
eigenlijk moet ik gaan slapen, heb nu de keuze tot nog een goede aflevering Law and Order met een glaasje port en het fokforum of mijn bed.
als ik verstandig ben.....
arm kind met echt babyborn, ik ken mensen die op hun 35 nog niet toe zijn aan kinderen. twee keer de tienermoederleeftijd..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb er ook niks tegen , sommige meiden vind ik het best knap dat ze er veel voor doen om toch een moeder voor hun kind te zijn. Maar soms zien meiden in een kindje toch een soort van babyborn pop...
Het is in deze tijd gewoon niet meer realistisch om "per ongeluk" zwanger te raken . Trouwens 13 en seks.. Ik was 15 toen ik voor het eerst zoende..
Gitaarmuziekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:41 schreef becky27 het volgende:
en wat voor muziek is dat??
Hard of lief?quote:
Iig niet akoustisch, en meer hard dan lief, maar liefst met beleid.. Zit nu AFI te luisteren, kende t helemaal niet, maar t klinkt wel lekker. Beetje Offspring achtigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:55 schreef RATMEN het volgende:
Hard of lief?
Offspringquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iig niet akoustisch, en meer hard dan lief, maar liefst met beleid.. Zit nu AFI te luisteren, kende t helemaal niet, maar t klinkt wel lekker. Beetje Offspring achtig
Ik vind dat we het volgende den haag topic naar jou moeten vernoemen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan jullie wel alvast sparen voor een cadeautje voor mijn verjaardag over bijna een week?![]()
Paintball! Da's koel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ibubbels en er mag alleen op me geshoot worden tijdens een paintballspelletje of een wii spel
en ik walg echt van die De Vries, bah
Nog een portugees... woon je toevallig ook in het Zeeheldenkwartier?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:38 schreef Yurzinho het volgende:
Morgen!
Laat ik me ook maar eens melden in het topic van de stad waar ik woon
Ik ben geen portugees hoor, maar mijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nog een portugees... woon je toevallig ook in het Zeeheldenkwartier?
Wat gaat dit topic snel.. gisteravond sneeuw lopen kijken op scheveningen..
Ze zijn alle tentjes weer aan het opzetten.
er is er vast 1 in den haag lijkt mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Elegy het volgende:
Tis wel in 020 hè
Ik ben wel een keer bij die indoor paintballzaak gegaan (waar ook die schietbaan en vuurwapenhandelaar is) maar dat vond ik maar een suffe locatie eigenlijk. Indoor is gewoon niet leuk genoeg
Met z;n alle in het haagse bosquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
er is er vast 1 in den haag lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |