veel plezier met de opnames!! waarvoor?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Spannende actviteiten in Den Haag nog wel.
Ik ga zo lekker een potje koken en dan om half negen de studio weer in voor opnames.
Oeh lekker! Ik heb net groentesoep opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:23 schreef becky27 het volgende:
ik heb spareribs besteld, daar zit ik op te wachten...........zin an![]()
vanavond lamlendig op de bank denk ik, met mijn grote vriend, de fles port![]()
maar ik denk dat ik morgen maar met mijn camera op stap ga
is ook niet helemaal mijn hobby denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:41 schreef m@x het volgende:
Ergens bij de Zoutmanstraat in de buurt geloof ik. Moet zeggen dat het wel helemaal onderaan mijn "dingen die je altijd al hebt willen doen"-lijstje staat.
Ik speel in april in een performance in het kader van een theater festival. Tis overigens openbaar, dus iedereen kan er heen. In de performance horen de toeschouwers de gedachtes van de acteurs via een koptelefoon. En die gedachtes zijn we nu aan het opnemenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
veel plezier met de opnames!! waarvoor?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:33 schreef becky27 het volgende:
komt helemaal goed!
jij gaat het druk krijgen zie ik op je fobo
goed hoor!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Tis een drukke planning
. En dan zijn er sinds de opsomming die daar staat nog een trainingsacteur opdracht, een cabaret en een onderwijsproject waarin ik een historisch figuur speel en lagere en middelbare school leerlingen geschiedenisles geef bijgekomen.
De betaalde opdrachten beginnen langzaam binnen te komen.
ik ben vast wel niet helemaal up to date , is het nu verzet ? ik heb namelijk helaas iets wat ik niet kan veranderen nu die avond, ( prive-perikelen ertussen gekomen en kom er niet onder uit ) dus als we de bubbels op een andere avond kunnen opdrinken ????quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb geen Wii, ik vind een Wii voor stelletjes of gezinnen maar stiekum wel leuk
Ik zal jullie even mailen. Doe ik als het mee zit morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ben vast wel niet helemaal up to date , is het nu verzet ? ik heb namelijk helaas iets wat ik niet kan veranderen nu die avond, ( prive-perikelen ertussen gekomen en kom er niet onder uit ) dus als we de bubbels op een andere avond kunnen opdrinken ????
Ratman? mail me anders
ik heb het stervensdruk op dit moment, en helaas niet tijd om het nieuwe topic te lezen allemaal
Nieuwe staat al klaar, nu wachten tot ie vol isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
goed hoor!!
maar deze is weer bijna vol, waar is A_A
Wat een fijne timing heb je tochquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieuwe staat al klaar, nu wachten tot ie vol is
hulde!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor me schatjeshier op fok
Is hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor me schatjeshier op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |