Ja hoor, daar issie weerquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar in scheveningen woon jij eigelijk
wie weet zijn we wel bijna buren.
quote:
Doet 'ie anders nooitquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je wil zeker ook een foto zien he?
Over buren gesproken.. Jij zei toch dat je daar bij de Palace woonde? Op t kaartje zit je bijna bij me op schootquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Waar in scheveningen woon jij eigelijk
wie weet zijn we wel bijna buren.
vroeger woonde ik bij de tram remize.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Over buren gesproken.. Jij zei toch dat je daar bij de Palace woonde? Op t kaartje zit je bijna bij me op schoot
OOOH wat slecht zeg. Jij vraagt het dus via mij om een foto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je wil zeker ook een foto zien he?
Ik wil haar msn! Regel dat even O_Gquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OOOH wat slecht zeg. Jij vraagt het dus via mij om een foto.
Nou miranda, kennelijk wilt admiraal_anaal een foto van je zien. Of dat mag?
zo ik doe het wel voor je knul
Volgens het kaartje woon je in t Uiterjoon, dus dan sta je er alsnog verkeerd opquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Maar vandaag de dag vlak bij de kinderboerderij
ze hebben mij in de zee gedumptquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens het kaartje woon je in t Uiterjoon, dus dan sta je er alsnog verkeerd op
En ik woon tussen jullie inquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vroeger woonde ik bij de tram remize.
Maar vandaag de dag vlak bij de kinderboerderij
Ik weet het, moet zelfs zaterdag werken ivm die stomme vrouwendagquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:11 schreef Atreidez het volgende:
http://www.importante.nl/int_vrdag.htm
Dude!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik heb 4 jaar bij FEZ gewerkt
edit: ow lol, zie nu pas je fotoboek. Jij hebt de inkoop afdeling opgezet toen met Sanne en dat andere meisje (weet alleen nog haar achternaam :S)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude!
Na een blik in jouw FoBo zie ik het ook.
* RATMEN geeft m@x een heerlijk kopje koffie en een kusje op haar voorhoofdquote:
Je neemt graag overal het voortouw hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:25 schreef RATMEN het volgende:
Mooi, kan iedereen zich dan ook even melden, dan kan ik het startsein geven.
Ik organiseer graagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je neemt graag overal het voortouw heheb ik in de gaten he
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:44 schreef m@x het volgende:
Organiseer dan ook even een dubbele espresso ipv een gewone koffie
Ga jij es even heel snel wakker worden, voordat je je meldtquote:
Even kijken, heb Chesterfield, Marlboro, Marlboro light, Gauloise en Black Devil in huis. Voorkeur?quote:
Als ik niet thuis zou werken wel jaquote:
Naar beneden en dan ook naar buiten, of alleen maar naar beneden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:01 schreef m@x het volgende:
Marlboro light dan maar. Ik moet echt sigaretten halen maar dan moet ik helemaal naar beneden. Ben nogal lui vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |