Gefeliciteerd, je wilt papa worden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef milfspotter het volgende:
Dat een milf niet altijd oud hoeft te zijn (milf = mother i'd like to fuck). Want tegenwoordig heb je ook heel veel tienermoeders
ik bij HBS. Ik dacht Haagse Ballen Sport. Was het: Houdt Braef Standt. Ik echt zo van wtf.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef OssieMan het volgende:
Niet jaren, maar ik voetbalde bij RODA
Kwam er later pas achter dat dat stond voor Recht Op Doel Af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Rikketik het volgende:
Toen ik nog klein was, als ik Baantjer keek, dacht ik altijd dat De Cock zei: "De Cock, met Zeeuwse K". Elke keer als ik dat hoorde, dacht ik: wat is dat nou voor rare letter? Pas een jaar of wat terug kwam ik er bij toeval achter dat hij steeds C-O-C-K zei, alleen dan heel snel.
Maar dat wist ik helemaal nietquote:Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
omg mn leven wat doe jequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat benzine niet zwart is
Dat heb ik nooit gewetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!
Dat carlo en Irene dood gingen na de afscheidsshow van Telekids!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werdquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
Vroeger las of hoorde je wel eens in de krant/op het journaal dat er iemand gestenigd was.
Nu zijn daar in de media nooit beelden van natuurlijk, dus dacht ik altijd dat ze een gat graven, persoon er in en het dan vol storten met beton
wist ik veel wat voor een barbaarse gewoonte van woestijnbewoners t is...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!
Dat carlo en Irene dood gingen na de afscheidsshow van Telekids!_!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werd![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :
Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"
Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!
Dat was wel even een helder moment.
Tvp dus.
Linkje naar die reklame?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :
enz enz"
marinademix!
Tvp dus.
LOL die wist ik dus ook niet hahahquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!
Tvp dus.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
Ze hebben het wel met "een fles" geprobeerd, maar daar zijn serieus vliegtuigen door verongelukt...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?quote:- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?
steenstrips, ik snapte nooit waarom dat strips genoemd werden omdat er geen stripfiguurtjes op stondenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen![]()
WÁT?!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Bassie is toch ook een boef?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.
ohquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat voor Bertelsmann OnLine.
ik moet 3 keer lezen voordat ik het snapte... maar...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.![]()
Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
Steenstripsquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
het is toch ook gewoon " Karel de Grote " ?
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Had ze "Karel the big one" getypt![]()
maar dat is dus Karel the great..
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Karel vertaalt men in Charles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
herkenbaar................................ .. .. . . .. . .. .. . ..quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:31 schreef Mudkipz het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk niet weten, maar ik kwam vragen of ik naar beneden mocht, en vroeg me af waarom papa op mama lag te slapen.. ahem.. daar kom je later liever niet achter
Dat besefte ik ook pas toen ik voor het eerste ging tanken en wat druppels morstequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat benzine niet zwart is
Ja, maar dat klopt ook wel zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat je vanaf je 18de niet meer ontvoerd kon worden door kinderlokkers, je was immers geen kind meer.
Nou ja uberhaubt ontvoerd of verkracht. Je was dan groot en bij grote mensen gebeurde zoiets niet.squote:Op donderdag 28 februari 2008 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat klopt ook wel zeg maar
Oh, nog zo 1, ik dacht altijd dat cola van drop werd gemaakt, omdat chocomel van chocolade werd gemaakt. Logisch tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef ArTiC het volgende:
Dat cola altijd zwart was...
toen ik nog een klein articje was wilde ik altijd zwarte cola
Dus tijdens je post snap je het ineens?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Kwam ik een maandje geleden oid achter.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kwam ik een maandje geleden oid achter.
Ik was echt geshockeerd.
Muha! De botol cebok fles bedoel je, of weet je ook nog niet dat dat zo genoemd wordt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Flowce het volgende:
De fles water die bij mijn opa en oma in het toilet stond..... nooit begrepen..
weet nu dat het was ipv wc papier, schijnt een indonesische methode te zijn om je reet me te cleanen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
Rode diesel in je auto = belastingfraude = zeer hoge boete...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Altijd gedacht dat Rode slechter zou zijn voor je auto.
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dus tijdens je post snap je het ineens?
Daar kwam ik ook achter nadat Joran vd S er was geweest.quote:
Gazeuse is niks meer dan een aanduiding dat er prik in zitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
Karel de Grote wordt in het Engels Charlemagne genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Dus je hebt 't nu maar in de tank van je auto gegooid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Altijd gedacht dat Rode slechter zou zijn voor je auto.
WIst ik nietquote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
Maar hij heet Seabertquote:Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef star01 het volgende:
dat Siebert, dat zeehondje van die tv-serie van vroeger natuurlijk gewoon seabird(zeehond) heette
Klopt ook nietquote:Op zondag 16 maart 2008 02:15 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik dacht dat zuid-laren in Groningen lag, dat kun je me niet kwalijk nemen want het ligt precies bij de grens. En ik kom er na jaren achter dat je per trein vanuit Rotterdam via Utrecht-Hilversum-Naarden sneller in Almere bent dan via Amsterdam.![]()
![]()
Ja! Want in dat liedje zingen ze altijd hij enzo!quote:
Ik weet wel dat Christus niet de achternaam van Jezus is, maar een titel, maar is bijv Iskariot ook een titel? Wat betekent het dan? Kun je het desondanks niet zien als een soort achternaam? Mensen met dezelfde voornamen kunnen zich wel beter identificeren door middel van zo'n achtervoegselquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.![]()
Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef svw.rafael het volgende:
Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
Wikipediaquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat stond voor Bertelsmann OnLine.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
dat fan zijn van de spice girls best nichterig is als jongen
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef star01 het volgende:
dat Siebert, dat zeehondje van die tv-serie van vroeger natuurlijk gewoon seabird(zeehond) heette
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:17 schreef Rosbief het volgende:
Dat negers kunnen praten, net als mensen.
Te ergquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef svw.rafael het volgende:
Ik heb ook een paar leuke.
Niet echt jaren erna of wat dan ook, maar ik kom er achter dat de drums uit het lied Umbrella van Rihanna () rechtstreeks uit GarageBand van Apple is overgenomen. (Voor de Maccers onder ons, de beat heet 'Vintage Funk Kit 03', ongeveer tempo 90, vergelijk het maar met http://nl.youtube.com/watch?v=q8Az0qxQMxM !)
Daar heb ik nog discussies over gevoerd op de basisschoolquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef Rikketik het volgende:
Ook over een sportmerk: dat het Fila is en niet Fils. Die A in het logo vond ik altijd op een basisschool S lijken en las die ook als zodanig.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dat de zanger van tokio hotel een man is, kwam ik pasgeleden achter..quote:
Ohjeetje, ik lette wel lekker op ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
in elkaar geslapen?
benen brengen?
Zullen we daar geslagen
en Benen breken van maken
Daar kwam ik ook jaar of 2 geleden achter, erg handigquote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:52 schreef duplicaat het volgende:
Toen ik ergens halverwege de jaren 90 de nerds (volgens mij) op tv zat te kijken en één van die nerds zei dat hij door een meisje ontmaagd was barste ik in lachen uit omdat ik serieus dacht dat zn maag eruit was gehaald.
Omg, ik mis die ijstheequote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton. [afbeelding]
En stiekem had je het toch goed!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P
Waarmee moet ze klaarkomen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat bij Blöf ze geen kattebel opsturen voor een dier maar dat een kattebel een soort memo/gedichtje achtig iets is
Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef svw.rafael het volgende:
Ik heb ook een paar leuke.
Niet echt jaren erna of wat dan ook, maar ik kom er achter dat de drums uit het lied Umbrella van Rihanna () rechtstreeks uit GarageBand van Apple is overgenomen. (Voor de Maccers onder ons, de beat heet 'Vintage Funk Kit 03', ongeveer tempo 90, vergelijk het maar met http://nl.youtube.com/watch?v=q8Az0qxQMxM !)
Nog op de basisschool dacht ik dat 'allochtoon' betekende dat je van turkse of marokkaanse afkomst was en illegaal in Nederland woonde. Nu kom ik zelf uit Hongarije, dus als iemand zei dat ik allochtoon was, zei ik terug: 'Nee hoor, ik kom uit Hongarije.' en liet ik mijn verblijfsvergunning zien.
Op de middelbare school dacht ik in het begin dat het vak ANW werd geschreven als A en W.
Tenslotte, hier in Dordrecht is er een wijk, waar mijn vriendin woont, en die wijk het de Vogelbuurt, en alle straatnamen zijn dus afgeleid van vogels (Fuutstraat, Waterhoenstraat, etc.). Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
dat is wel in meer steden / dorpen het gevalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.
Zoals de bloemenbuurt,daar heb ik jaren gewoont (ja ik ben rasechte Dordtenaar).
Dat weet ik, maar svw.rafael had het over Dordrecht en daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
dat is wel in meer steden / dorpen het geval
Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 05:33 schreef bob1234 het volgende:
Toen ik klein was dacht ik altijd als het ging onweren er grote stenen op de aarde vielen
Was altijd bang dat er een op ons huis viel
Charlemain!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Herkenbaar!quote:Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Vroeger dacht ik als ik bijvoorbeeld de brinkstraat in groningen tegenkwam, dat die straat heel lang was en dat die straat helemaal doorliep tot de brinkstraat in apeldoorn.
Het leek mij erg vreemd dat 1 straatnaam in meerdere plaatsen gebruikt kon worden, dat moest dan wel dezelfde straat zijn.
kutgermaanquote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.
Ga dat maar eens tegen Donar zeggen.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kwam er vandaag serieus pas achter dat paraplu en parasol staan voor "voor tegen regen" en "voor tegen zon" als je het vertaalt. Ik dacht altjid dat het een random woord was.
Haha ik moest serieus hard lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
Haha geniaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat Mijn Tent is Top geen programma over kamperen is.
wat dacht je van parachutequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu je het zegtNooit eerder zo het woord bekeken!
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paracetamolquote:De naam Paracetamol is afgeleid van de chemische naam: Para-acetylaminofenol.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]dat heb ik ook nooit gesnapt kwam er laatst ook achter.
Haha hij is leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Osramp het volgende:
Dat ze in Frankrijk in het "Hotel de Ville" geen kamers verhuren
Ik ook.quote:
quote:Ik dacht een mannetje
dus ik had toch een beetje gelijk...ik wist nooit of ik t een stekker of een mannetje moest vindenquote:Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet
Ik zie niets knipogen. Maar zag er ook nooit een stekker in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Da's de kinderbeveiligingquote:Op dinsdag 8 april 200819:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Ik ookquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat 'asshole' geen ezel betekent. Ik wist het echt niett en het lijkt best op ezel toch?
(ik was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam hoor, niet dat me dat pas na mijn twintigste duidelijk werd ofzo)
quote:Definitions
ass
noun
1. (zoology) A beast of burden, particularly a donkey.
2. (slang) A jerk; a mean or rude person.
3. (slang) A stupid person (passing into Etymology 2)
Tsjonge, dus stiekem had ik tóén al een talenknobbelquote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb echt heel lang gedacht dat onze huisarts vroeger dokter Bertus heette. Ik vond dat nogal een brute naam voor een dokter, maar ach, de beste man kon er natuurlijk niets aan doen en hij was best aardig.
Pas toen ik een jaar of zestien was kwam ik er achter dat mijn dochter gewoon netjes Bertens heette. Dat was toch wel een betere naam voor een huisarts, hihi!
Ze bedoelt dokterquote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
Waar ik van de week (reclame) achter kwam, is dat Asics staat voor: een gezonde geest in een gezond lichaam. Wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
quote:
Jajajajaja het is aangepast hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat een kerkhof een kerkhof heet omdat begraafplaatsen vroeger altijd in de tuin (hof) van een kerk lagen.
Allemaal door dit bericht: Overleden homo's krijgen eigen kerkhof .
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Rocho het volgende:
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
Die van Dommel mag er anders ook wezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden![]()
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...
En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Nee hoor, want kerkhof is een begrip op zich; het ligt tegenwoordig ook niet per se bij een kerk.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
Als appelsap met prikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Dat-ie voor de bestuurder nu links zit, bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Roder, hoop ik toch. Of is het volgens jou van nature kleurloos?quote:Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
Dus Red Bull is gewoon geel.quote:
Krantenbezorgers zijn dan toch vrij?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Ik dacht dat dat het ook wasquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Oh?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Eeehm, afrit dusquote:Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O! En dat ausfahrt uitvaart/begraafplaats betekende
quote:Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O! En dat ausfahrt uitvaart/begraafplaats betekende
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!
quote:
Bron: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=3000327&contentId=3000235quote:Er zijn momenteel twee ongelode benzinesoorten verkrijgbaar: Euro 95 en Euro 98. De getallen geven de hoogte van het octaangetal weer ofwel de hoeveelheid compressie die een brandstof aankan voor het tot ontbranding komt.
M'n moeder vond het een beetje naar levertraan smakenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Vlees is gewoon rood hoor. En ze voegen inderdaad kleurstoffen toe om het roder te laten lijken en die groene plastic slablaadjes die er altijd tussen staan net zoals bij de cafetaria doen het ook roder lijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
tvp
Je kwam er pas achter dat het niet rood was.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:43 schreef Miss_paraplu het volgende:
jaa dat van Red bull ben ik echt pas vorige week zaterdag achtergekomen dat , dat Red Bull niet rood is.. ik wou nog tegen dat barmeisje zeggen, dat ik toch echt red bull had besteld, , maar ja toen ik een slokje nam kwam ik erachter dat het toch wel red bull bleek te zijn...
Nou nee, ik had gewoon red bull besteld, en ik kreeg het in een glas, maar normaal wel eens als ik red bull bestel krijg ik het in een blikje, dus dan drink ik het gewoon op. En nu was ik echt verbaasd over de kleur, want ik was echt altijd overtuigd op een of andere wijze dat Red bull rood was ( vraag me niet waarom )quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kwam er pas achter dat het niet rood was.
Toen je het kreeg en een slokje nam kwam je erachter dat het red bull bleek te zijn.
Je kende blijkbaar de smaak dus wel. Hoezo weet je dan nog niet welke kleur het heeft? Je kijkt nooit wat je drinkt?
Thx voor de tip hehequote:Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ] dat er een icoontje naast je naam staat die aangeeft dat je online of offline bent. Nog nooit op gelet ben er net pas achter gekomen
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef RandomMoron het volgende:
ik liep als veertienjarig meiske eens met een bende paraplu's te slepen toen er iemand naar me toekwam die me vertelde dat ik een mooie bos hout voor de deur had.
en ik vond het nog wel zo gek dat hij de paraplu's hout noemde en niet gewoon paraplu..
ik begreep echt pas jaren later dat het een gekke opmerking is om tegen een veertienjarig meisje te maken.
Laatst zei een kerel op tv het ook fout. Hij vertelde over iemand die toen was verongelukt en nu in een rolstoel zat.quote:Op maandag 12 mei 2008 03:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht altijd dat als iemand neergeschoten hij dood was
neergeschoten-doodgeschoten
er zijn 5 mensen neergeschoten en drie doden gevallen.
Ik zo: huh, en die andere twee dan? Leven die dan weer?
Zo je komt er nu pas achterquote:Ik ben er net achter gekomen dat Ruben van der Meer vroeger altijd die kerel van Hakkûhbar was Achteraf wel logisch
Nu je het zegtquote:dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
heel 'wijs' tvp'tje:quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Grand turismo bedoel jequote:Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht vroeger dat Grandtourismo betekende dat de auto een turbo had.
Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!quote:
ik ga voor dom.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!
Dat ben je zeker.quote:
quote:
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Dat het zoveel regende in Nederland en Engeland omdat er veel mensen dood gingen want dan gingen de engeltjes huilen. En dat tegen iedereen verdedigen in mijn klas op de basisschool...
Kijk, als er geen punten in een tekst staan (interpunctie) dan is er dus geen pauze in het spreken en gaat het tempo omhoog en lul je alles achter elkaar vast.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.
Dat "tijdje" duurde bij mij tot nu!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
Houden zo. Het zegt waarschijnlijk genoeg over mijn referentiekader.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken de Geffense plas niet eens!
in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.
lijkt me wel het doel van reclames... net zoals die nieuwe van bolletjequote:Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer gaat het hier om primaire clues dan
Een kwart volgens mij.quote:
In Engelse auto's zit de de versnellingspook gewoon in het midden hoor. Je zit rechts, en de 1 is gewoon linksboven....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
ik vond het al bijzonder dat die kerel zo snel praatte, merci beaucoup voor de uitlegquote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.
geen punt = geen probleem
quote:Op zondag 1 juni 2008 10:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.
Nog nooit gewetenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde dat je met links schakelt ipv met rechts. Hoe zit dat eigenlijk met de koppeling, rem en gas? Ook andersom?
Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelen
Kunnen zeker, maar het is iets vreemder dan gewoon met rechts schakelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!
omfgquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ik dacht altijd dat die man van strak in z'n trainingspak hout aan het hakken was. Begreep nooit zo goed waarom dat nou zo bijzonder zou zijn.
Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"quote:
Doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
En ik dacht altijd dat je catalogus als cataLOgus uitsprak!
kwartje valt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |