abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:02:48 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56999929
Deel 29!
Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28

Voordat we verder gaan, eerst even een lijstje van dingen die in vorige delen al heel vaak genoemd zijn, dan hebben we die vast gehad...

- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
- Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent;
- En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' )
- Dat Benelux staat voor België, Nederland en Luxemburg en horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en ca

- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);
- Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet;
- Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was...
- Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';
- Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...;
- Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;

- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )
- Dat OP 'openingspost' betekent (eentje zoals deze dus), de eerste reactie daarop een FiPo (First Post) heet, de tweede een SePo (Second Post) en ga zo maar door...
- Dat 'FOK!' oorspronkelijk een afkorting was van 'Fokked Op Kids', maar later gewoon een naam op zich werd...

En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Voor alle duidelijkheid: bovengenoemde dingen hoef je dus NIET MEER te vermelden.
Dat u dat maar ff weet.

Zo, dan hebben we dat vast gehad.
* Mompelt iets van oude koeien. Sloot enzo.

Met dank aan Scootmobiel voor de OP.

Brand los zou ik zeggen, dan kunnen we nu weer lachen/gieren/brullen om 'vers' materiaal!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:03:18 #2
136730 PiRANiA
pi_56999953
Als het goed is moet het dus 29 zijn, de nummering zou weer moeten kloppen nu
pi_57000037
Dat een milf niet altijd oud hoeft te zijn (milf = mother i'd like to fuck). Want tegenwoordig heb je ook heel veel tienermoeders
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:22:02 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57000523
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef milfspotter het volgende:
Dat een milf niet altijd oud hoeft te zijn (milf = mother i'd like to fuck). Want tegenwoordig heb je ook heel veel tienermoeders
Gefeliciteerd, je wilt papa worden?
censuur :O
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:25:35 #5
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57000618
Niet jaren, maar ik voetbalde bij RODA
Kwam er later pas achter dat dat stond voor Recht Op Doel Af
pi_57001113
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef OssieMan het volgende:
Niet jaren, maar ik voetbalde bij RODA
Kwam er later pas achter dat dat stond voor Recht Op Doel Af
ik bij HBS. Ik dacht Haagse Ballen Sport. Was het: Houdt Braef Standt. Ik echt zo van wtf.
pi_57001200
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:49:31 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57001229
Ik wist de afkorting van Horeca niet

Daarnaast kwam ik er pas sinds kort achter dat mijn school zelfs in de 2e oorlog al bestond (welliswaar in een ander gebouw).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57001472
Vroeger las of hoorde je wel eens in de krant/op het journaal dat er iemand gestenigd was.

Nu zijn daar in de media nooit beelden van natuurlijk, dus dacht ik altijd dat ze een gat graven, persoon er in en het dan vol storten met beton

wist ik veel wat voor een barbaarse gewoonte van woestijnbewoners t is...
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:03:19 #10
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_57001525
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_57001622
De fles water die bij mijn opa en oma in het toilet stond..... nooit begrepen..

weet nu dat het was ipv wc papier, schijnt een indonesische methode te zijn om je reet me te cleanen
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:08:41 #12
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_57001632
Toen ik nog klein was, als ik Baantjer keek, dacht ik altijd dat De Cock zei: "De Cock, met Zeeuwse K". Elke keer als ik dat hoorde, dacht ik: wat is dat nou voor rare letter? Pas een jaar of wat terug kwam ik er bij toeval achter dat hij steeds C-O-C-K zei, alleen dan heel snel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_57001772
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Rikketik het volgende:
Toen ik nog klein was, als ik Baantjer keek, dacht ik altijd dat De Cock zei: "De Cock, met Zeeuwse K". Elke keer als ik dat hoorde, dacht ik: wat is dat nou voor rare letter? Pas een jaar of wat terug kwam ik er bij toeval achter dat hij steeds C-O-C-K zei, alleen dan heel snel.
quote:
Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Maar dat wist ik helemaal niet echt waar.. tering hee, dat is gewoon al jaren geleden en ik kom er nu pas achter dan ... geen idee of ik kan slapen nu
Wie, ik?
  Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 00:19:51 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57001831
Dat benzine niet zwart is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57002017
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
omg mn leven wat doe je
pi_57002205
Dat vrouwen wel poepen, ook mooie..
pi_57002207
Ik dacht als kind dat schrikdraad bestond om paardendieven af te schrikken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:44:24 #18
158899 GasTurbine
pi_57002257
Oja weet 1!

Dat carlo en Irene dood gingen na de afscheidsshow van Telekids! _!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57002282
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!

Dat heb ik nooit geweten (of bedoel je 'dat ze niet dood gingen' )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57003075
Ik heb overburen met een zoon en een dochter. Ik kwam er vandaag achter dat de dochter de oudste van de twee was. Ik heb dus al 18 jaar gedacht dat zij jonger was dan haar broer. Mindblowing. Zo kwam ik er ook laatst achter dat de vriend van een vriendin van me even oud is als mijn vier-jaar-oudere zus. . Wist wel dat hij paar jaar ouder was, maar had er nooit zo bij stil gestaan. Mijn zus is echt al huisje/boompje/beestje en hij totaal niet, vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57005205
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
Vroeger las of hoorde je wel eens in de krant/op het journaal dat er iemand gestenigd was.

Nu zijn daar in de media nooit beelden van natuurlijk, dus dacht ik altijd dat ze een gat graven, persoon er in en het dan vol storten met beton

wist ik veel wat voor een barbaarse gewoonte van woestijnbewoners t is...
Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werd
pi_57005220
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!

pi_57005466
TVP
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:22:12 #24
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57005710
Dat meisjes geen piemels hebben
pi_57005769
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :

Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"

Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!
Dat was wel even een helder moment.

Tvp dus.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:26:58 #26
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57005788
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werd
!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57005794
Tvptje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:30:05 #28
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57005860
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :

enz enz"

marinademix!

Tvp dus.

Met myxomatose zijn heldere momenten spaarzaam
pi_57005986
quote:

enz enz"

marinademix!

Tvp dus.
Linkje naar die reklame?
En ja, ik ga met je mee, ik snapte er ook geen hol van....
pi_57006388
quote:

enz enz"

marinademix!

Tvp dus.
LOL die wist ik dus ook niet hahah
pi_57007555
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen
Wie, ik?
pi_57007745
Wat grappig dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die de marinademix niet begrepen hebben.
Ik bedoel, het ging toch over marinademix! Dat zeggen ze er gewoon bij en tijdens dat liedje staat die man het zakje met de marinademix te gebruiken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57008424
En ik verstond:"maria de wit" herinner ik me.
Ik dacht al: Heeft heeft die er mee te maken?
pi_57009081
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:32:15 #35
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57009744
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Ze hebben het wel met "een fles" geprobeerd, maar daar zijn serieus vliegtuigen door verongelukt...
pi_57009770
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat voor Bertelsmann OnLine.
Dat Mijn Tent is Top geen programma over kamperen is.
pi_57009930
quote:
- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?
pi_57009987
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?
Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.
pi_57010053
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen
steenstrips, ik snapte nooit waarom dat strips genoemd werden omdat er geen stripfiguurtjes op stonden
pi_57010532
Hier staat die reclame van marina.

En die van Bassie en Adriaan staat al in de OP..
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:34:22 #41
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_57011035
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
WÁT?!
pi_57011060
21-5-2001
Zo, dat heb ik goed onthouden.
Maar ik kan het filmpje niet bekijken.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_57011441
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.
Bassie is toch ook een boef?
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:14:43 #44
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57011815
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat voor Bertelsmann OnLine.
oh
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57012470
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.

Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:24:50 #46
136730 PiRANiA
pi_57014683
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.

Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
ik moet 3 keer lezen voordat ik het snapte... maar...
echt??
pi_57016136
Ja, ik zie het nog voor me, dat m'n ouders (en wat andere familieleden) dubbel lagen van het lachen, toen ik net met een heel serieus koppie had gezegd: 'Hoezo, dat is toch gewoon z'n achternaam??'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:54:26 #48
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57019541
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Steenstrips
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:58:59 #49
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57019651
het is toch ook gewoon " Karel de Grote " ?
Als in achternaam.

Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Had ze "Karel the big one" getypt maar dat is dus Karel the great..

Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_57019977
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.

Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.

Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_57020092
Heb lang gedacht dat in de uitspraak "geniet, maar drink met mate" , mate voor het merk stond, dacht dan ook dat mate een hééél groot bedrijf was.
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:24:34 #52
158899 GasTurbine
pi_57020237
quote:
Als in achternaam.

Karel vertaalt men in Charles.
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:15:10 #53
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_57023201
Mijn oom had een moter dus bij elke motorrijder die ik zag als ik in de auto zat vroeg ik of dat hem was.
Waarom mijn vader en moeder het na een half uur sinterklaasliedjes zingen voor de schoorsteen het wel genoeg vonden.Owh ja en waarom ze gewoon die openhaard aanlieten terwijl de sint nog moest komen.
#FreeHat
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:54:00 #54
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_57024260
De dag dat ik erachter kwam dat het woord moter niet bestaat.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_57024778
Toen ik een jaar of 5 was en net kon lezen, heb ik me echt suf zitten piekeren waarom er op stophoest e.d. altijd "Red Band" stond. Ik dacht dat er een band(of iets anders) gered moest worden, en dat dit een soort reddingsactie was d.m.v. deze snoepjes Ik snapte ookal niet waarom ze er niet opzetten om welke band het ging....
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:31:27 #56
207262 Mudkipz
So.. i herd you like mudkipz
pi_57025227
Je wilt het waarschijnlijk niet weten, maar ik kwam vragen of ik naar beneden mocht, en vroeg me af waarom papa op mama lag te slapen.. ahem.. daar kom je later liever niet achter
pi_57025297
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:31 schreef Mudkipz het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk niet weten, maar ik kwam vragen of ik naar beneden mocht, en vroeg me af waarom papa op mama lag te slapen.. ahem.. daar kom je later liever niet achter
herkenbaar................................ .. .. . . .. . .. .. . ..
pi_57029676
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat besefte ik ook pas toen ik voor het eerste ging tanken en wat druppels morste
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:11:12 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_57049240
Ik las Colgate altijd als Kolengaten... toen ik bij de tandarts kwam vroeg hij waar ik mijn tanden mee poetste.
"Met Kolengaten "
disclaimer
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:13:11 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_57049306
Oh, en waar ik ook pas laat achter kwam, is dat er geen bot in een penis zat... mijn moeder had een vrouwenencyclopedie waarin een tekening stond van een penis in een vagina (een soort röntgentekening) en ik was er heilig van overtuigd dat in die penis een bot zat
disclaimer
pi_57049488
Dat mijn vader niet echt de sterkste man van de wereld is...bij lange na niet..

En dat mijn ouders niet miljonair zijn.... bij lange na niet..

Dat Spanje niet pas bij Salamanca begon (waar we elk jaar naar toe reden) maar al bij de grens... en dus de hele tijd vroegen, zijn we al in Spanje? Terwijl we dat al uren waren...
pi_57049606
dat mijn huid niet dezelfde donkere kleur als mijn pigmentvlekken zou krijgen als ik in de zon ging zitten.
Ik heb namelijk heel veel donkere pigmentvlekken waarvoor ik me schaamde. En ik dacht, als ik nou ga zonnen wordt de rest van mijn huid dezelfde kleur als die vlekken...
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:25:51 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_57049627
Ik dacht ook altijd dat de kaasboer zelf de gaten in de kaas sneed
disclaimer
pi_57049790
Dat cola altijd zwart was...
toen ik nog een klein articje was wilde ik altijd zwarte cola
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_57049792
Ik dacht dat je vanaf je 18de niet meer ontvoerd kon worden door kinderlokkers, je was immers geen kind meer.
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:33:48 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_57049834
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat je vanaf je 18de niet meer ontvoerd kon worden door kinderlokkers, je was immers geen kind meer.
Ja, maar dat klopt ook wel zeg maar
disclaimer
pi_57049853
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar dat klopt ook wel zeg maar
Nou ja uberhaubt ontvoerd of verkracht. Je was dan groot en bij grote mensen gebeurde zoiets niet.s
pi_57049868
Als kind was ik ervan overtuigd dat volwassenen alles wisten. Ik was dan ook altijd behoorlijk gepikeerd als ik weer eens een onmogelijke vraag had gesteld aan mijn moeder of juf en ik kreeg als antwoord 'weet ik niet'.
Ik dacht echt dat ze dat alleen maar zeiden omdat ze op dat moment geen zin hadden om het uit te leggen of dat ze dachten dat ik daar te jong voor was om dat te snappen. Wat ik dus weer stom vond, want anders vroeg ik het toch niet?
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:35:44 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_57049882
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef ArTiC het volgende:
Dat cola altijd zwart was...
toen ik nog een klein articje was wilde ik altijd zwarte cola
Oh, nog zo 1, ik dacht altijd dat cola van drop werd gemaakt, omdat chocomel van chocolade werd gemaakt. Logisch toch
disclaimer
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:25:41 #70
158899 GasTurbine
pi_57050857
Date het mate is ipv maté. Bij bier ja.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 21:27:22 #71
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_57070574
Als het weerbericht met Erwin Kroll weer eens op TV kwam, dacht ik altijd dat het hier droog zou blijven als hij zei dat het in het binnenland ging regenen.
Echter, ik woon in het zuiden van Limburg, aan het randje van Nederland. Hartstikke "binnenland" dus.

Tics van je petten.
pi_57070697
quote:
Als in achternaam.

Dus tijdens je post snap je het ineens?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:55:09 #73
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_57075434
Dat het geen Paul en Witteman is
  zaterdag 1 maart 2008 @ 03:10:32 #74
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57075531
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
LOL
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:55:40 #75
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57078359
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Altijd gedacht dat Rode slechter zou zijn voor je auto.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 maart 2008 @ 13:03:53 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57079707
quote:
Kwam ik een maandje geleden oid achter.
Ik was echt geshockeerd.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:24:07 #77
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57088724
Vroeger dacht ik altijd dat Austerlitz een jodenkamp was in de oorlog, maar dit was natuurlijk Auschwitz

Toen ik voor t eerst naar die piramide ging bij Austerlitz dacht ik al.. wat is dit
pi_57094597
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kwam ik een maandje geleden oid achter.
Ik was echt geshockeerd.

zaterdag 15 maart 2008 @ 12:34:53 #79
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_57393425
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:38:59 #80
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_57393495
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Flowce het volgende:
De fles water die bij mijn opa en oma in het toilet stond..... nooit begrepen..

weet nu dat het was ipv wc papier, schijnt een indonesische methode te zijn om je reet me te cleanen
Muha! De botol cebok fles bedoel je, of weet je ook nog niet dat dat zo genoemd wordt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Brett-Anderson op 16-03-2008 01:38:42 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_57393565
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
Ik stond er van de week nog naar te kijken (jeugdsentiment ) maar dat heb ik dus echt nooit geweten
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:22:10 #82
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57394136
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Rode diesel in je auto = belastingfraude = zeer hoge boete...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 14:44:00 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57395119
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dus tijdens je post snap je het ineens?
Ja.
quote:
Daar kwam ik ook achter nadat Joran vd S er was geweest.
  zondag 16 maart 2008 @ 02:15:41 #84
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_57407243
Ik loop best wel lang mee met deze onderwerpjes, weet niet zeker of ik deze wel eens had verteld:
Toen ik klein was en we eurosport hadden, kwam er een reclameflits voorbij: "spaans voetbal straks om 17:00 u"
en ik dacht: spaans voetbal? Dat zal wel ander voetbal zijn, op klompen, met een dansje, gemengd met vrouwen, vier doelen, drie scheidsrechters en drie ballen. Ja logisch toch? Als ze het omschreven hadden als "voetbal uit de spaanse nationale competetie" dan had ik het wellicht iets eerder begrepen.

Ik dacht dat zuid-laren in Groningen lag, dat kun je me niet kwalijk nemen want het ligt precies bij de grens. En ik kom er na jaren achter dat je per trein vanuit Rotterdam via Utrecht-Hilversum-Naarden sneller in Almere bent dan via Amsterdam.

Leuke dingen toen ik ooit in Osaka woonde, ik zag niet precies voor me waar Tokyo geografisch lag. Dus toen ik na 4 uur reizen met de bullettrain er eindelijk was had ik al geen zin meer om nog wat te doen. grmbl, en het kostte me echt een paar maanden om te snappen dat het zo ver was.

De kroket werd daar ook gewoon verkocht. Ik sprak het iets te letterlijk uit als kurokke en dan staan ze je echt raar aan te kijken joh. Pas jaren later snapte ik dat ik krok-keh had moeten zeggen.

Een keer een discussie over Buddha. Het gesprek bleef maar over Daibutsu gaan, dus ik dacht in een soort van woordblindheid dat het een naam van een plaats of temple was, blijkt dat dai butsu grote buddha betekent. Verdomme, ze hebben ook overal hun eigen woorden voor.

Dat japan (nihon, nippon en soms nippom ligt aan de naamval) letterlijk oorsprong van de zon betekent.. dus niks land van de rijzende zon!!! Net alsof de zon in Nederland niet rijst. Laat die misvatting nu dus de wereld uitgeholpen zijn.

[ Bericht 58% gewijzigd door Brett-Anderson op 16-03-2008 05:34:56 ]
pi_57410320
Dat Thomas Berge ( ) eigenlijk helemaal geen Thomas Berge ( ) heet.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:04:44 #86
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_57410458
Toen we vroeger een keer in Frankrijk gingen kamperen hoorde ik bij het opzetten van de tent m'n moeder tegen mijn vader zeggen dat hij de tent goed moest vastzetten want "het kan hier nogal spoken".

's-Nachts heb ik dan ook geen oog dicht gedaan in afwachting van de monsters en spoken die de tent wilden meenemen
Pas veel later begreep ik dat ze dus iets anders bedoelde
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:07:58 #87
171357 Rikketik
pi_57410514
Toen ik nog klein was dacht ik altijd dat 'verkrachten' betekende dat je de krachten uit iemand zoog, een beetje op de DBZ-manier. Dat vond ik wel heel freaky.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:12:21 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_57410585
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Gazeuse is niks meer dan een aanduiding dat er prik in zit
disclaimer
  zondag 16 maart 2008 @ 13:25:27 #89
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_57411640
Ook dat wist ik niet. Schiet me er toevalig nog een tebinnen. In mijn gedachten zag ik het "sneeuwbaleffect" als een klas kinderen die in de sneeuw aan het spelen zijn. Er begint er een met een sneeuw bal te gooien en als reactie daarop gaat de gehele klas sneeuwballen naar elkaar gooien. Het is nog maar sinds kort dat ik besefte dat men dus een klein rollend sneeuwballetje bedoelt.
  zondag 16 maart 2008 @ 13:42:20 #90
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_57411843
quote:
Als in achternaam.

Karel de Grote wordt in het Engels Charlemagne genoemd.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_57412655
Is het niet Keize Karel(9de eeuw) die men Charlemagne noemt?
Die Karel uit de 9de eeuw en die van in de 16de eeuw verwar ik heeltijd.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:10:19 #92
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57413088
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Dus je hebt 't nu maar in de tank van je auto gegooid?
pi_57415551
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
pi_57416080
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
WIst ik niet
thanks
pi_57420070
dat Siebert, dat zeehondje van die tv-serie van vroeger natuurlijk gewoon seabird(zeehond) heette
  zondag 16 maart 2008 @ 21:07:38 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_57420092
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef star01 het volgende:
dat Siebert, dat zeehondje van die tv-serie van vroeger natuurlijk gewoon seabird(zeehond) heette
Maar hij heet Seabert
En zal ik je nog eens wat vertellen? Een seabird is een zeevogel. Een seal is een zeehondje.

disclaimer
  zondag 16 maart 2008 @ 21:34:42 #97
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_57420576
dat wij koeienmelk drinken.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_57421712
Ik kwam er twee dagen geleden achter dat dat ding dat achter in je mond hangt geen amandel is, maar je huig.
pi_57425525
Ik kwam er net achter dat Sinterklaas helemaal niet bestaat, maar ik begrijp het nog niet helemaal
They live a life, we live a Dream..
pi_57425597
Dat Wicky de Viking een jongetje is
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57426900
quote:
Op zondag 16 maart 2008 02:15 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik dacht dat zuid-laren in Groningen lag, dat kun je me niet kwalijk nemen want het ligt precies bij de grens. En ik kom er na jaren achter dat je per trein vanuit Rotterdam via Utrecht-Hilversum-Naarden sneller in Almere bent dan via Amsterdam.
Klopt ook niet Het is Zuidlaren, zonder streepje. Zuid-laren is het zuiden van de stad (het dorp? ) Laren
En Berend Botje komt inderdaad uit Zuidlaren
Ohja, het ligt niet precies bij de grens trouwens: Midlaren is de grens Drenthe-Groningen en dat scheelt toch wel een kilometertje of 2..
  maandag 17 maart 2008 @ 11:49:20 #102
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_57429090
Ja klopt inderdaad, ik heb het ook zo ervaren. Via Noordlaren, naar Midlaren en te vroeg utigestapt.. en bij de gedachte van ik loop de rest wel.. is het hahaha. Maar het is sowieso hahaha want met een andere buslijn vanuit Groningen kun je er rechtstreeks naar toe.

Als kind zag ik Majoor Bosshardt al gauw eens op de televisie. En ik dacht "Majoor" hoe kan zo'n oud mens nou nog in het leger zitten. Totdat ik later ontdekte welk "leger" dat was.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:58:35 #103
112545 Muck
pi_57429285
quote:
Op maandag 17 maart 2008 04:28 schreef renwan het volgende:
echt?
  maandag 17 maart 2008 @ 12:18:59 #104
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57429612
Hey folks! Wazzap??!! Ben nieuw bij dit forum geinig dat jullie het over zuidlaren hebben! Daar woon ik origineel namelijk, ben alleen nu even in Belgie voor stage.

het is inderdaad Zuidlaren, en je hebt Midlaren, Noordlaren, enz. En je kan er zo met lijn 318 of 59 uit Groningen heenkomen. Maar Laren ligt helemaal daar niet in de buurt. Er is geen stad Laren in die buurt, die ligt veel verder in het land, dat je het even weet :p A

Alright, bye, Alexey
Opera is when a guy gets stabbed in the back and, instead of bleeding, he sings
pi_57437709
quote:
.
pi_57441838
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:58 schreef Muck het volgende:

[..]

echt?
Ja! Want in dat liedje zingen ze altijd hij enzo!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57441885
Dat rozijnen (of krenten) eigenlijk gedroogde druiven zijn Ik heb echt jaaaaaren gedacht dat rozijnen (of krenten) gewoon aan struiken/bomen/planten groeiden
pi_57450428
Dat sportmerk Asics staat voor: Anima Sana In Corpore Sano [gezonde geest in een gezond lichaam.]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:34:55 #109
171357 Rikketik
pi_57450879
Ook over een sportmerk: dat het Fila is en niet Fils. Die A in het logo vond ik altijd op een basisschool S lijken en las die ook als zodanig.

Deze dus:

dinsdag 18 maart 2008 @ 13:14:49 #110
112545 Muck
pi_57451739
nevermind...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:20:31 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57451872
quote:

Ik weet wel dat Christus niet de achternaam van Jezus is, maar een titel, maar is bijv Iskariot ook een titel? Wat betekent het dan? Kun je het desondanks niet zien als een soort achternaam? Mensen met dezelfde voornamen kunnen zich wel beter identificeren door middel van zo'n achtervoegsel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57452248
Ik heb ook een paar leuke.

Niet echt jaren erna of wat dan ook, maar ik kom er achter dat de drums uit het lied Umbrella van Rihanna ( ) rechtstreeks uit GarageBand van Apple is overgenomen. (Voor de Maccers onder ons, de beat heet 'Vintage Funk Kit 03', ongeveer tempo 90, vergelijk het maar met http://nl.youtube.com/watch?v=q8Az0qxQMxM !)

Nog op de basisschool dacht ik dat 'allochtoon' betekende dat je van turkse of marokkaanse afkomst was en illegaal in Nederland woonde. Nu kom ik zelf uit Hongarije, dus als iemand zei dat ik allochtoon was, zei ik terug: 'Nee hoor, ik kom uit Hongarije.' en liet ik mijn verblijfsvergunning zien.

Op de middelbare school dacht ik in het begin dat het vak ANW werd geschreven als A en W.

Tenslotte, hier in Dordrecht is er een wijk, waar mijn vriendin woont, en die wijk het de Vogelbuurt, en alle straatnamen zijn dus afgeleid van vogels (Fuutstraat, Waterhoenstraat, etc.). Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:38:14 #113
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57452300
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef svw.rafael het volgende:
Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
Geen vla zo lekker als Biancavla.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:09:32 #114
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_57454074
dat fan zijn van de spice girls best nichterig is als jongen
#FreeHat
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:40:18 #115
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_57456106
quote:
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat stond voor Bertelsmann OnLine.
Wikipedia
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:41:54 #116
136730 PiRANiA
pi_57456131
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
dat fan zijn van de spice girls best nichterig is als jongen

Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 16:44:05 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_57456181
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef star01 het volgende:
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:47:49 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_57456261
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet " " bedoelt?
disclaimer
pi_57498099
Ik vond vroeger dat het verkeerd was om te zeggen dat iemand in elkaar werd geslagen ipv uitelkaar. Want diegene wordt pijn gedaan en je kan zn benen breken enzo, dus uit elkaar
Later snapte ik pas de term in elkaar omdat diegene in elkaar gaat zitten, vanwege de pijn enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 20-03-2008 19:22:46 ]
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:56:44 #120
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57498549
in elkaar geslapen?
benen brengen?

Zullen we daar geslagen
en Benen breken van maken
pi_57499011
Dat ze zingen het regent mannen, in plaats van het regent, man.. Zeg maar niets

Dat een roman helemaal niet romantisch hoeft te zijn.
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:17:30 #122
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57499040
Dat negers kunnen praten, net als mensen.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57499068
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:17 schreef Rosbief het volgende:
Dat negers kunnen praten, net als mensen.
ik moest lachen.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:22:23 #124
148823 znarch
ondertitel
pi_57499135
quote:

Niet echt jaren erna of wat dan ook, maar ik kom er achter dat de drums uit het lied Umbrella van Rihanna ( ) rechtstreeks uit GarageBand van Apple is overgenomen. (Voor de Maccers onder ons, de beat heet 'Vintage Funk Kit 03', ongeveer tempo 90, vergelijk het maar met http://nl.youtube.com/watch?v=q8Az0qxQMxM !)
Te erg Nog nooit met garageband gekloot maar toch maar even gechecked.
pi_57499172
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef Rikketik het volgende:
Ook over een sportmerk: dat het Fila is en niet Fils. Die A in het logo vond ik altijd op een basisschool S lijken en las die ook als zodanig.

Deze dus:

[ afbeelding ]
Daar heb ik nog discussies over gevoerd op de basisschool .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57499295
quote:
Dat de zanger van tokio hotel een man is, kwam ik pasgeleden achter..

en vroeger dacht ik altijd dat fabrieken en vliegtuigen de wolken maakten
Watch me work it, I'm perfect.
pi_57506043
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
in elkaar geslapen?
benen brengen?

Zullen we daar geslagen
en Benen breken van maken
Ohjeetje, ik lette wel lekker op ja. Is aangepast.
pi_57506815
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Daar kwam ik ook jaar of 2 geleden achter, erg handig
pi_57518793
Toen ik ergens halverwege de jaren 90 de nerds (volgens mij) op tv zat te kijken en één van die nerds zei dat hij door een meisje ontmaagd was barste ik in lachen uit omdat ik serieus dacht dat zn maag eruit was gehaald.
pi_57519267
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:52 schreef duplicaat het volgende:
Toen ik ergens halverwege de jaren 90 de nerds (volgens mij) op tv zat te kijken en één van die nerds zei dat hij door een meisje ontmaagd was barste ik in lachen uit omdat ik serieus dacht dat zn maag eruit was gehaald.
pi_57519587
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef toma het volgende:

[..]

pi_57523613
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:23:33 #133
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57523753
Dat bij Blöf ze geen kattebel opsturen voor een dier maar dat een kattebel een soort memo/gedichtje achtig iets is
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:24:36 #134
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57524743
Waar vrouwen voor dienen... begreep ik pas na mn 10de
pi_57534367
Toen ik klein was dacht ik dat een gebroken arm betekende dat je arm er helemaal af lag en dat de commentator niet wist wie er speelde als hij Vennegoor of Hesselink zei :|
  zaterdag 22 maart 2008 @ 04:56:27 #136
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57534603
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton. [afbeelding]
Omg, ik mis die ijsthee
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:14:52 #137
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57535661
Ik begreep pas jaren later dat de wereld rond was
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:16:51 #138
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_57537207
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton.
En stiekem had je het toch goed!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:06:17 #139
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_57540842
Ik dacht dat negers zwart bloed hadden.

Nee ik ben geen racist.
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:55:55 #140
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_57546426
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P
pi_57547355
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P

Had eens een klasgenoot die dacht dat ze zwanger kon worden als ze een pijpbeurt gaf en hij bij haar klaar zou komen.
pi_57547589
dat iemand die "van de verkeerde kant is", niets te maken heeft met het verkeerd hanteren van verkeersregels
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:57:52 #143
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57548839
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
Waarmee moet ze klaarkomen dan?
pi_57549317
Een mop die ik ooit hoorde "Vrouwen met een leren broek zijn geweldig.......die hebben ook leren pijpen". Werd me verteld in dialect. Pas weken, maanden later ontdekte ik de werkelijke betekenis, als door de bliksem getroffen.
pi_57549375
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat bij Blöf ze geen kattebel opsturen voor een dier maar dat een kattebel een soort memo/gedichtje achtig iets is
dat heb ik ook nooit gesnapt kwam er laatst ook achter.
pi_57549450
quote:

Nog op de basisschool dacht ik dat 'allochtoon' betekende dat je van turkse of marokkaanse afkomst was en illegaal in Nederland woonde. Nu kom ik zelf uit Hongarije, dus als iemand zei dat ik allochtoon was, zei ik terug: 'Nee hoor, ik kom uit Hongarije.' en liet ik mijn verblijfsvergunning zien.

Op de middelbare school dacht ik in het begin dat het vak ANW werd geschreven als A en W.

Tenslotte, hier in Dordrecht is er een wijk, waar mijn vriendin woont, en die wijk het de Vogelbuurt, en alle straatnamen zijn dus afgeleid van vogels (Fuutstraat, Waterhoenstraat, etc.). Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.
Zoals de bloemenbuurt ,daar heb ik jaren gewoont (ja ik ben rasechte Dordtenaar).
pi_57549748
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.
Zoals de bloemenbuurt ,daar heb ik jaren gewoont (ja ik ben rasechte Dordtenaar).
dat is wel in meer steden / dorpen het geval
pi_57552572
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:50 schreef toma het volgende:

[..]

dat is wel in meer steden / dorpen het geval
Dat weet ik, maar svw.rafael had het over Dordrecht en daar reageerde ik op
pi_57552587
Toen ik klein was dacht ik altijd als het ging onweren er grote stenen op de aarde vielen
Was altijd bang dat er een op ons huis viel
  zondag 23 maart 2008 @ 09:26:11 #150
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57553070
hoe ik een website moest bouwen
  zondag 23 maart 2008 @ 12:31:02 #151
171357 Rikketik
pi_57555084
quote:
Op zondag 23 maart 2008 05:33 schreef bob1234 het volgende:
Toen ik klein was dacht ik altijd als het ging onweren er grote stenen op de aarde vielen
Was altijd bang dat er een op ons huis viel
Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.
pi_57557395
Vroeger dacht ik als ik bijvoorbeeld de brinkstraat in groningen tegenkwam, dat die straat heel lang was en dat die straat helemaal doorliep tot de brinkstraat in apeldoorn.

Het leek mij erg vreemd dat 1 straatnaam in meerdere plaatsen gebruikt kon worden, dat moest dan wel dezelfde straat zijn.
pi_57557794
quote:
Als in achternaam.

Charlemain!
pi_57557866
Dacht tot dat ik me eerste duitse les kreeg, duitsland alleen uit de plaats ausfahrt bestond totdat ik wist dat het afslag betekende.
pi_57560007
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Vroeger dacht ik als ik bijvoorbeeld de brinkstraat in groningen tegenkwam, dat die straat heel lang was en dat die straat helemaal doorliep tot de brinkstraat in apeldoorn.

Het leek mij erg vreemd dat 1 straatnaam in meerdere plaatsen gebruikt kon worden, dat moest dan wel dezelfde straat zijn.
Herkenbaar!
  maandag 24 maart 2008 @ 12:33:12 #156
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57576704
Dat je pindakaas met van alles kunt combineren... dacht vroeger dat het alleen voor solo gebruik was... nu weet ik dat het ook wel met kaas, jam, hagelslag en ander spul lekker is
pi_57607256
Volgens mij denken heel veel Nederlanders dat de Duitse hogesnelheidstrein, de ICE :

wordt uitgesproken als "aais" (het engelse woord voor ijs) i.p.v. "ie - seej - eej".

Verder kreeg ik ooit vroeger, toen ik nog niet wist wat een ons was, van thuis de opdracht mee om een ons gekookte worst te gaan halen bij de slager. Aangezien ik dat woord niet kende heb ik het onbewust verdraaid naar datgene wat ik er het meest op vond lijken: een hondsgekookte worst.
Ik dacht dus heel lang dat die worst uit honden wordt gemaakt. De slager begreep mij gelukkig wel, maar moest wel eventjes glimlachen.

En het meest hilarische:
Mijn stiefbroer kwam, toen we allebei een jaar of 6 waren, mij vertellen dat zijn moeder een vagina had. Volgens hem was dat een soort van kut, alleen die maakte de dokter voor je ergens in je dijbenen zodat je seks kon hebben zonder zwanger te raken. Dus wij aan mijn moeder vragen of zij ook een vagina had...
pi_57610760
Dat ze in Frankrijk in het "Hotel de Ville" geen kamers verhuren
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:37:31 #159
158899 GasTurbine
pi_57610808
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.
kutgermaan
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:15:05 #160
171357 Rikketik
pi_57611748
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

kutgermaan
Ga dat maar eens tegen Donar zeggen.
pi_57612257
Ik kwam er vandaag serieus pas achter dat paraplu en parasol staan voor "voor tegen regen" en "voor tegen zon" als je het vertaalt. Ik dacht altjid dat het een random woord was.

Oh, en vroeger hadden we bij mij thuis een TL-balk op zolder hangen. Het duurde altijd een paar seconden voordat die aan ging. Dus in die tijd tussen dat ik op de schakelaar drukte en dat het licht aan ging, probeerde ik altijd snel van de schakelaar naar de TL-balk te rennen. En als ik er dan eerder was dan dat de balk aan was, was vond ik altijd dat ik sneller was dan het licht
  Donald Duck held dinsdag 25 maart 2008 @ 23:46:16 #162
46149 __Saviour__
pi_57612549
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kwam er vandaag serieus pas achter dat paraplu en parasol staan voor "voor tegen regen" en "voor tegen zon" als je het vertaalt. Ik dacht altjid dat het een random woord was.
Nu je het zegt Nooit eerder zo het woord bekeken!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57613263
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
Haha ik moest serieus hard lachen
pi_57613300
quote:
Dat Mijn Tent is Top geen programma over kamperen is.
Haha geniaal
pi_57613468
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nu je het zegt Nooit eerder zo het woord bekeken!
wat dacht je van parachute

Zou cetamol hoofdpijn betekenen?
pi_57613499
Jammer.
quote:
De naam Paracetamol is afgeleid van de chemische naam: Para-acetylaminofenol.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paracetamol
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:04:01 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57621806
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:

[..]

dat heb ik ook nooit gesnapt kwam er laatst ook achter.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:42:02 #168
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_57635439
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Osramp het volgende:
Dat ze in Frankrijk in het "Hotel de Ville" geen kamers verhuren
Haha hij is leuk

Ik kwam er pas na jaren achter dat je aan de buitenkant van de trein al kunt zien wat de 1e klas is (staat een dikke dubbele (?) streep op de zijkant) en dat boven de ramen in de trein staat aangegeven welke kant de dichtstbijzijnde wc is.
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:28:15 #169
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57825263
dat het 'mond en klauw; zeer is en geen; montenklauzieje.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:17:24 #170
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_57827668
HAHAHA tof
pi_57915273
dat het logo van BCC eigenlijk een stekker moet voorstellen

pi_57915431
Ik dacht een mannetje
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 8 april 2008 @ 18:39:53 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57915530
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht een mannetje
Ik ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57915850
quote:
Ik dacht een mannetje

omg dat heb ik serieus ook altijd gedacht
zou het aan het logo en niet aan ons liggen?
Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
pi_57915905
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet .
pi_57915960
quote:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet
dus ik had toch een beetje gelijk...ik wist nooit of ik t een stekker of een mannetje moest vinden
pi_57917373
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie niets knipogen. Maar zag er ook nooit een stekker in.

Oh, hij knipoogt soms ineens!
Wat verrassend.
pi_57917554
Hij knipoogde echt!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:21:50 #179
112545 Muck
pi_57917590
het is een stekkermannetje

problem solved
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:38:51 #180
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_57919668
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.

het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:50:51 #181
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_57919993
Ik dacht altijd Basics
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:53:27 #182
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_57920065
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht altijd Basics
Lol
Kaleidoscopiklimax
pi_57920074
Dat een kerkhof een kerkhof heet omdat begraafplaatsen vroeger altijd in de tuin (hof) van een kerk lagen.

Allemaal door dit bericht: Overleden homo's krijgen eigen kerkhof .
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:54:52 #184
112545 Muck
pi_57920111
quote:
Ik dacht altijd Basics
ik ook
pi_57920219
quote:
Op dinsdag 8 april 200819:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Da's de kinderbeveiliging

Het is een stopcontact namelijk, geen stekker
pi_57925560
quote:
Ik dacht altijd Basics
Ik ook
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 9 april 2008 @ 02:04:19 #187
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57926130
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:

Ik ook.
Zyggie.
pi_57927037
Ik heb echt heel lang gedacht dat onze huisarts vroeger dokter Bertus heette. Ik vond dat nogal een brute naam voor een dokter, maar ach, de beste man kon er natuurlijk niets aan doen en hij was best aardig.

Pas toen ik een jaar of zestien was kwam ik er achter dat mijn dokter gewoon netjes Bertens heette. Dat was toch wel een betere naam voor een huisarts, hihi!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tezz op 09-04-2008 20:08:27 ]
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57927663
Dat 'asshole' geen ezel betekent. Ik wist het echt niett en het lijkt best op ezel toch?

(ik was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam hoor, niet dat me dat pas na mijn twintigste duidelijk werd ofzo )
I had a signature once. It was awful.
pi_57928139
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat 'asshole' geen ezel betekent. Ik wist het echt niett en het lijkt best op ezel toch?

(ik was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam hoor, niet dat me dat pas na mijn twintigste duidelijk werd ofzo )
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.
quote:
Definitions
ass
noun

1. (zoology) A beast of burden, particularly a donkey.
2. (slang) A jerk; a mean or rude person.
3. (slang) A stupid person (passing into Etymology 2)
pi_57928516
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.
[..]
Tsjonge, dus stiekem had ik tóén al een talenknobbel
pi_57938748
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb echt heel lang gedacht dat onze huisarts vroeger dokter Bertus heette. Ik vond dat nogal een brute naam voor een dokter, maar ach, de beste man kon er natuurlijk niets aan doen en hij was best aardig.

Pas toen ik een jaar of zestien was kwam ik er achter dat mijn dochter gewoon netjes Bertens heette. Dat was toch wel een betere naam voor een huisarts, hihi!
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.
Leuke naam trouwens voor een meisje.
pi_57939633
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.
Ze bedoelt dokter .
  woensdag 9 april 2008 @ 19:32:43 #194
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_57940768
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:

Waar ik van de week (reclame) achter kwam, is dat Asics staat voor: een gezonde geest in een gezond lichaam. Wist ik ook niet.
quote:
pi_57941644
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Jajajajaja het is aangepast hoor.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57942306
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ze bedoelt dokter .
Hap hap.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:

[..]

Jajajajaja het is aangepast hoor.
Sorry, maar het stond zo leuk
  woensdag 9 april 2008 @ 21:01:33 #197
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_57942958
Ik heb jarenlang als kind gezocht naar het plaatsje Idem in de atlas.
In fietsroutes staat nl altijd: Beginplaats: Amsterdam, Eindplaats: Idem
Het begon een beetje te dagen toen ik op één bladzijde 2 routes zag,
Beginplaats: Groningen, Eindplaats: idem, Afstand 25Km
EN
Beginplaats: Maastricht, Eindplaats: idem, Afstand 25Km
Ik wist namelijk wel dat er tussen die plaatsen meer dan 25 km lag...
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_57954682
Er stond in een dorp in de buurt altijd een bord waarop stond: "vaart minderen, spaart kinderen"

Maar het dorp lag dicht bij de maas, en ik vroeg me altijd af waarom de bewoners van dat dorp graag minder scheepvaart zagen en wat dat met kinderen te maken had
De verfrissende Punica-oase!
  donderdag 10 april 2008 @ 12:41:54 #199
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_57955152
Ik snapte nooit zo goed wat het signaal nou met de bijbel te maken heeft:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_57955322
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat een kerkhof een kerkhof heet omdat begraafplaatsen vroeger altijd in de tuin (hof) van een kerk lagen.

Allemaal door dit bericht: Overleden homo's krijgen eigen kerkhof .
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
pi_57966628
Ik heb een fobie voor insekten, ik gruwel ervan. Als kind zijnde had ik daar al last van. Bij alle insekten behalve eentje... Een zilverachtig visje. Ik ging er altijd mee zitten spelen en vond ze best schattig, kon er nooit genoeg van krijgen...

Vanaf vandaag weet ik pas dat het papiervisjes waren, die op weg waren naar mijn vader's postzegelverzameling
pi_57967842
Na een bezoek in het ziekenhuis vanochtend, kom ik er achter dat het geen Sponsplaatje is maar Ponsplaatje
pi_57968187
Ik Dacht vroeger altijd dat Jongens werden geboren uit hun moeder en Meisjes uit hun Vader, aangezien ik een broer heb en was allebij onze moeder

TVP trouwens
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_58447923
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
  Donald Duck held zaterdag 3 mei 2008 @ 01:14:19 #205
46149 __Saviour__
pi_58448419
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Rocho het volgende:
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden
Tekenfilm zelf is ook geweldig, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:21:15 #206
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58455729
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...

En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Don't let my username fool you...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:58:50 #207
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58456170
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden
Die van Dommel mag er anders ook wezen.
pi_58456295
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...

En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:20:52 #209
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58456514
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
Nee hoor, want kerkhof is een begrip op zich; het ligt tegenwoordig ook niet per se bij een kerk.
Puh!
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Als appelsap met prik

Zo, en nu weer naar buiten!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_58456699
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.

Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...

Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.

tvp
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:00:52 #211
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58458044
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Dat-ie voor de bestuurder nu links zit, bedoel je hopelijk?
quote:
Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
Roder, hoop ik toch. Of is het volgens jou van nature kleurloos?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_58458817
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:20 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Als appelsap met prik
Dus Red Bull is gewoon geel.

Dát heb ik jaren later (na uitbrengen van Red Bull) pas begrepen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:43:01 #213
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_58462996
jaa dat van Red bull ben ik echt pas vorige week zaterdag achtergekomen dat , dat Red Bull niet rood is.. ik wou nog tegen dat barmeisje zeggen, dat ik toch echt red bull had besteld, , maar ja toen ik een slokje nam kwam ik erachter dat het toch wel red bull bleek te zijn...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_58615924
Ik ben er net achter gekomen dat Ruben van der Meer vroeger altijd die kerel van Hakkûhbar was Achteraf wel logisch
pi_58616002
oh my god, echt
pi_58616216
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:41:03 #217
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_58616223
... Dat met T'Pau met "China in your hand" niet het land bedoelde, maar het porselein...

Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_58618050
Ik begreep vroeger nooit hoe het nu zat met voorrang verlenen aan degene die van rechts komt. Want wat nou als beide van rechts komen?
pi_58618911
dat er een icoontje naast je naam staat die aangeeft dat je online of offline bent. Nog nooit op gelet ben er net pas achter gekomen
  zondag 11 mei 2008 @ 23:56:27 #220
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58619203
Wat. De. FUCK
  maandag 12 mei 2008 @ 00:14:12 #221
213481 Vanithus
Oh zo zuur
pi_58619591
quote:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Krantenbezorgers zijn dan toch vrij?
  maandag 12 mei 2008 @ 00:17:36 #222
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58619667
Dat je als je "slaapdronken" was niet echt dronken was
Tics van je petten.
pi_58621470
ik dacht altijd dat als iemand neergeschoten hij dood was
neergeschoten-doodgeschoten

er zijn 5 mensen neergeschoten en drie doden gevallen.
Ik zo: huh, en die andere twee dan? Leven die dan weer?
pi_58621475
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik dacht dat dat het ook was

Zal wel met percentage octaan ofzo te maken hebben
pi_58621494
O! En dat ausfahrt uitvaart/begraafplaats betekende
pi_58622414
Dat mijn oom Eduard heet, en niet Edubart
  maandag 12 mei 2008 @ 09:51:58 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58622436
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 mei 2008 @ 10:12:46 #228
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_58622621
dat die zanger waar mijn ouders al jaaaaaaaren fan van zijn niet

Charlas Navour heet,

maar Charles Aznavour
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 12 mei 2008 @ 10:19:58 #229
148823 znarch
ondertitel
pi_58622718
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Eeehm, afrit dus
pi_58624183
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pi_58624229
quote:

enz enz"

marinademix!

Nu valt alles eindelijk op z'n plaats.
pi_58624246
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:19 schreef znarch het volgende:

[..]

Eeehm, afrit dus
Ja dat dacht ik dus
ik begrijp nu wel dat het niet zo is
pi_58625108
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh? .
quote:
Er zijn momenteel twee ongelode benzinesoorten verkrijgbaar: Euro 95 en Euro 98. De getallen geven de hoogte van het octaangetal weer ofwel de hoeveelheid compressie die een brandstof aankan voor het tot ontbranding komt.
Bron: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=3000327&contentId=3000235
  maandag 12 mei 2008 @ 13:04:39 #234
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58625385
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

M'n moeder vond het een beetje naar levertraan smaken
  maandag 12 mei 2008 @ 13:06:00 #235
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58625416
quote:

tvp
Vlees is gewoon rood hoor. En ze voegen inderdaad kleurstoffen toe om het roder te laten lijken en die groene plastic slablaadjes die er altijd tussen staan net zoals bij de cafetaria doen het ook roder lijken.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:08:47 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58625470
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:43 schreef Miss_paraplu het volgende:
jaa dat van Red bull ben ik echt pas vorige week zaterdag achtergekomen dat , dat Red Bull niet rood is.. ik wou nog tegen dat barmeisje zeggen, dat ik toch echt red bull had besteld, , maar ja toen ik een slokje nam kwam ik erachter dat het toch wel red bull bleek te zijn...
Je kwam er pas achter dat het niet rood was.
Toen je het kreeg en een slokje nam kwam je erachter dat het red bull bleek te zijn.

Je kende blijkbaar de smaak dus wel. Hoezo weet je dan nog niet welke kleur het heeft? Je kijkt nooit wat je drinkt?
pi_58625527
Normaal zit het in een blikje,
mensen drinken het met rode vodka
pi_58625631
Red Bull komt in blikjes, waar de meeste mensen ze ook meteen uit drinken.
pi_58626307
  maandag 12 mei 2008 @ 14:33:18 #240
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_58626809
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je kwam er pas achter dat het niet rood was.
Toen je het kreeg en een slokje nam kwam je erachter dat het red bull bleek te zijn.

Je kende blijkbaar de smaak dus wel. Hoezo weet je dan nog niet welke kleur het heeft? Je kijkt nooit wat je drinkt?
Nou nee, ik had gewoon red bull besteld, en ik kreeg het in een glas, maar normaal wel eens als ik red bull bestel krijg ik het in een blikje, dus dan drink ik het gewoon op. En nu was ik echt verbaasd over de kleur, want ik was echt altijd overtuigd op een of andere wijze dat Red bull rood was ( vraag me niet waarom )
Dus toen het andere kleur was, keek ik echt verbaast
Maar ik nam een slokje.. en toen kwam alles weer goed...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_58634474
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ] dat er een icoontje naast je naam staat die aangeeft dat je online of offline bent. Nog nooit op gelet ben er net pas achter gekomen
Thx voor de tip hehe
  maandag 12 mei 2008 @ 22:23:31 #242
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_58634547
ik liep als veertienjarig meiske eens met een bende paraplu's te slepen toen er iemand naar me toekwam die me vertelde dat ik een mooie bos hout voor de deur had.

en ik vond het nog wel zo gek dat hij de paraplu's hout noemde en niet gewoon paraplu..
ik begreep echt pas jaren later dat het een gekke opmerking is om tegen een veertienjarig meisje te maken.
pi_58635181
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef RandomMoron het volgende:
ik liep als veertienjarig meiske eens met een bende paraplu's te slepen toen er iemand naar me toekwam die me vertelde dat ik een mooie bos hout voor de deur had.

en ik vond het nog wel zo gek dat hij de paraplu's hout noemde en niet gewoon paraplu..
ik begreep echt pas jaren later dat het een gekke opmerking is om tegen een veertienjarig meisje te maken.
Pics or it didn't happen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:14:36 #244
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58641033
Dat het zoveel regende in Nederland en Engeland omdat er veel mensen dood gingen want dan gingen de engeltjes huilen. En dat tegen iedereen verdedigen in mijn klas op de basisschool...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:21:44 #245
207779 Troggor
Luiheid kent geen tijd.
pi_58671534
omg @ marina de mix

Nooit achter gezocht!
pi_58674002
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht altijd dat als iemand neergeschoten hij dood was
neergeschoten-doodgeschoten

er zijn 5 mensen neergeschoten en drie doden gevallen.
Ik zo: huh, en die andere twee dan? Leven die dan weer?
Laatst zei een kerel op tv het ook fout. Hij vertelde over iemand die toen was verongelukt en nu in een rolstoel zat.
Iemand die verongelukt komt niet in een rolstoel maar is simpelweg dood. Dat wist ik dus wel, maar hij niet blijkbaar.

Hoe dan ook, mijn moeder begon onlangs te twijfeln of haar schoonbroer (sinds 28 jaar) Gerrit heet, of Gert.
Ik ken die oom niet anders dan ome Gert en nu gaat mijn eigen moeder twijfelen.
Dat vond ik wel ff grappig.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:25:17 #247
207779 Troggor
Luiheid kent geen tijd.
pi_59031979
tvp
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:31:34 #248
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59033146
quote:
Ik ben er net achter gekomen dat Ruben van der Meer vroeger altijd die kerel van Hakkûhbar was Achteraf wel logisch
Zo je komt er nu pas achter
quote:
Nu je het zegt nooit geweten
Kaleidoscopiklimax
pi_59037270
Vroeger dat ik dat Scotland Yard een persoon was. Een soort van superdetective à la Sherlock Holmes, aangezien ik die naam wel eens hoorde in de context van mensen opsporen.

En tot ik net op wikipedia keek dacht ik dat het een soort grote opsporingsorganisatie was met een hoofdkantoor ergens in Schotland. Blijkt het gewoon het hoofdkantoor van de politieregio rondom Londen te zijn.
Jammer, het klonk zo spannend
  zondag 1 juni 2008 @ 00:46:52 #250
77330 m-niki
for real
pi_59041663
quote:

heel 'wijs' tvp'tje:
je zat er gewoon helemaal niet naast, want achternamen zoals we die nu kennen, zijn pas ontstaan in de tijd van Napoleon... daarvoor heette iedereen gewoon naar zijn ouders (Janzoon), naar de streek/plaats waar hij woonde of hoe anderen hem noemde (bijnaam)...
Als ze in de tijd van de bijbel deden aan naambordjes dan had dat er dus ook echt opgestaan...

tell that to your friends
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 1 juni 2008 @ 01:01:58 #251
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59041870
Ik dacht vroeger dat Grandtourismo betekende dat de auto een turbo had.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 1 juni 2008 @ 01:04:51 #252
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_59041906
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht vroeger dat Grandtourismo betekende dat de auto een turbo had.
Grand turismo bedoel je
  zondag 1 juni 2008 @ 01:07:04 #253
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59041937
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Grand turismo bedoel je
Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!
pi_59041946
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!
ik ga voor dom.
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 01:09:58 #255
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59041961
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 1 juni 2008 @ 01:10:11 #256
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59041964
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:08 schreef toma het volgende:

[..]

ik ga voor dom.
Dat ben je zeker.
pi_59041986
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:10 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat ben je zeker.
  zondag 1 juni 2008 @ 01:14:14 #258
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59042002
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:12 schreef toma het volgende:

[..]

zondag 1 juni 2008 @ 10:05:58 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_59044115
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.
pi_59044218
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Dat het zoveel regende in Nederland en Engeland omdat er veel mensen dood gingen want dan gingen de engeltjes huilen. En dat tegen iedereen verdedigen in mijn klas op de basisschool...
Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.
pi_59044335
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kijk, als er geen punten in een tekst staan (interpunctie) dan is er dus geen pauze in het spreken en gaat het tempo omhoog en lul je alles achter elkaar vast.
Vergezocht en ik had er zelf ook nooit aangedacht totdat diegene hierboven het postte
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 juni 2008 @ 10:43:29 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_59044370
Dus, geen punt [pauze] bij karwei.
Zover was ik al wel gekomen. Maar ik zie de dubbele bodem echt niet.
ppff zondagmorgen, mn brain staat uit.
Dat het niks uit maakt? Want zo had ik het al meteen opgevat. Of bedoelen ze iets anders met 'geen punt'.
pi_59044395
quote:
Dat "tijdje" duurde bij mij tot nu!
pi_59044487
Ik realiseerde me gisteren pas dat het Gardameer werkelijk een ENORME plas water is. En dat al die mensen die daar naartoe gaan met vakantie NIET op elkaar gestapeld op een strandje liggen bij een meertje met de omvang van pak 'm beet de Geffense plas .
pi_59044897
Ik ken de Geffense plas niet eens!
pi_59045342
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken de Geffense plas niet eens!
Houden zo. Het zegt waarschijnlijk genoeg over mijn referentiekader.
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 12:10:35 #267
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59045534
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:

[..]

in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.
geen punt = geen probleem
With four other people
And aliens
  zondag 1 juni 2008 @ 12:17:49 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_59045640
Ja oke, al lijkt me dat niet de primaire clue van die slogan natuurlijk.
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 12:24:12 #269
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59045744
sinds wanneer gaat het hier om primaire clues dan
With four other people
And aliens
  zondag 1 juni 2008 @ 12:55:21 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_59046316
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer gaat het hier om primaire clues dan
lijkt me wel het doel van reclames... net zoals die nieuwe van bolletje
pi_59046631
Ik denk dat etcera bedoelt dat het in dit topic niet over primaire clues gaat.
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 13:15:53 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59046694
leek me vrij duidelijk met het woordje hier
With four other people
And aliens
pi_59046727
Ja maar, ja maar, het is zondagochtend en Amaranta's brain staat uit!

Ik vind de term primaire clues wel briljant! Ga ik bij de volgende ruzie met meneer C. gebruiken: "Nou, héel in de verte heb je misschien wel gelijk, maar dat lijkt me nu niet direct de primaire clue, hier!" Dan heb je al gewonnen...
  zondag 1 juni 2008 @ 13:25:14 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_59046873
mooi, ben ik toch nog ergens goed voor op de zondag ochtend
  zondag 1 juni 2008 @ 13:26:49 #275
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_59046904
Dat Hitler zelf ook joods was.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  zondag 1 juni 2008 @ 13:42:34 #276
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_59047187
Vroeger ging ik met mijn moeder naar de supermarkt en zat ik voor in het wagentje. Bij de groentenafdeling hebben ze zo een weegschaal staan, vond t kei leuk om mijn hand erop te leggen, dan ging die wijzer kei snel bewegen als je hard drukt..
Mijn moeder zag dat en vond het niet goed dat ik dat deed, er moet immers ook nog andere groenten op en dat is vies. Zegt ze tegen me; als je dat doet zien die mensen dat bij de kassa en dan moet mama meer centjes betalen omdat jij hier op drukt.
Kleine fancy_me komt niet meer aan de weegschaal, want dat kost extra centjes..
Staan een keer later bij de kassa vraagt mama aan mij; je hebt er toch niet aan de weegschaal gezeten he, anders moet ik meer centjes betalen.. Kijkt verlegen, nee mama.. Sindsdien kom ik er nooooit meer aan, want ja dat zien ze bij de kassa..

Ongeveer een jaar of 5 geleden ben ik bij de kassa in een supermarkt gaan werken, kwam erachter dat als je je hand op de weegschaal drukt en vervolgens bij de kassa komt, het helemaal niet op t bonnetje komt te staan en de kassa dat dus ook niet ziet..
Maaaar.. ik blijf nog steeds van die weegschaal af.. durf echt niet meer
  zondag 1 juni 2008 @ 13:52:26 #277
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_59047362
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:26 schreef Impala-neuker het volgende:
Dat Hitler zelf ook joods was.
Een kwart volgens mij.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_59064866
Ik dacht vroeger dat er op de borden: "parkeren in de vakken"
Parkeren in de vakantie stond
pi_59065171
quote:

In Engelse auto's zit de de versnellingspook gewoon in het midden hoor. Je zit rechts, en de 1 is gewoon linksboven....
pi_59065211
Ik denk dat ze bedoelde dat je met links schakelt ipv met rechts. Hoe zit dat eigenlijk met de koppeling, rem en gas? Ook andersom?
  maandag 2 juni 2008 @ 12:47:47 #281
206137 Dikke_Bosmier
van de straat. jeweet
pi_59066800
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef Etcetera het volgende:

[..]

in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.
geen punt = geen probleem
ik vond het al bijzonder dat die kerel zo snel praatte, merci beaucoup voor de uitleg
Now ask yourself, are they talking about you? Are you that funky, dirty, money-hungry,
scandalous, stuck-up, hair piece contact wearing bitch?
  maandag 2 juni 2008 @ 14:25:33 #282
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59069218
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:24 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59069259
Dat de darter Co Stompe heet en niet Koos Tompe
  maandag 2 juni 2008 @ 14:52:10 #284
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_59069880
tvp enzo
  maandag 2 juni 2008 @ 18:30:32 #285
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59074817
quote:
Nog nooit geweten
Kaleidoscopiklimax
pi_59074939
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:30 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Nog nooit geweten
Nee idd, ik vat hem ook nu pas
pi_59078621
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde dat je met links schakelt ipv met rechts. Hoe zit dat eigenlijk met de koppeling, rem en gas? Ook andersom?
Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelen
pi_59078695
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Osramp het volgende:

[..]

Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelen
Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!
pi_59078725
Dat je bij een dubbele beenbreuk zowel je scheenbeen als kuitbeen hebt gebroken in 1 been, en niet beide benen gebroken hebt
pi_59078858
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!
Kunnen zeker, maar het is iets vreemder dan gewoon met rechts schakelen.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:35:48 #291
131561 Nega
AFC AJAX
pi_59080293
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee idd, ik vat hem ook nu pas
Ik nog steeds niet.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:51:56 #292
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_59082072
Ik dacht altijd dat die man van strak in z'n trainingspak hout aan het hakken was. Begreep nooit zo goed waarom dat nou zo bijzonder zou zijn.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:53:34 #293
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_59082085
En ik dacht altijd dat je catalogus als cataLOgus uitsprak!
pi_59096312
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ik dacht altijd dat die man van strak in z'n trainingspak hout aan het hakken was. Begreep nooit zo goed waarom dat nou zo bijzonder zou zijn.
omfg geweldig
pi_59100164
Tvp, en dat van horeca weet ik ook pas sins kort
pi_59100448
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:35 schreef Nega het volgende:

[..]

Ik nog steeds niet.
Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"
pi_59101038
Ik heb hele tijd gedacht dat het een ford ks was ipv een ford ka
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_59120927
Ik haalde vroeger altijd gedupeerde en gedeputeerde door elkaar...

'Pap, hoezo is die man gedupeerd?'
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_59121080
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
En ik dacht altijd dat je catalogus als cataLOgus uitsprak!
Doe ik nog steeds
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:02:07 #300
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_59121215
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"
kwartje valt...
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:05:04 #301
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59121288
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef Thijz het volgende:

[..]

kwartje valt...
Bij mij ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')