Dat de zanger van tokio hotel een man is, kwam ik pasgeleden achter..quote:
Ohjeetje, ik lette wel lekker op ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
in elkaar geslapen?
benen brengen?
Zullen we daar geslagen
en Benen breken van maken
Daar kwam ik ook jaar of 2 geleden achter, erg handigquote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:52 schreef duplicaat het volgende:
Toen ik ergens halverwege de jaren 90 de nerds (volgens mij) op tv zat te kijken en één van die nerds zei dat hij door een meisje ontmaagd was barste ik in lachen uit omdat ik serieus dacht dat zn maag eruit was gehaald.
Omg, ik mis die ijstheequote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton. [afbeelding]
En stiekem had je het toch goed!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef T-mo-T het volgende:
Kvond het altijd zo raar dat ijsthee naar de president van Amerika was vernoemd. Ik dacht dat het president lipton was ipv president clinton.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P
Waarmee moet ze klaarkomen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef DurQ het volgende:
een maatje van mij dacht paar jaar trug nog (op zn 18e ofzo) dat een vrouw alleen zwanger kon warden als ze klaar komt:P
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat bij Blöf ze geen kattebel opsturen voor een dier maar dat een kattebel een soort memo/gedichtje achtig iets is
Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef svw.rafael het volgende:
Ik heb ook een paar leuke.
Niet echt jaren erna of wat dan ook, maar ik kom er achter dat de drums uit het lied Umbrella van Rihanna () rechtstreeks uit GarageBand van Apple is overgenomen. (Voor de Maccers onder ons, de beat heet 'Vintage Funk Kit 03', ongeveer tempo 90, vergelijk het maar met http://nl.youtube.com/watch?v=q8Az0qxQMxM !)
Nog op de basisschool dacht ik dat 'allochtoon' betekende dat je van turkse of marokkaanse afkomst was en illegaal in Nederland woonde. Nu kom ik zelf uit Hongarije, dus als iemand zei dat ik allochtoon was, zei ik terug: 'Nee hoor, ik kom uit Hongarije.' en liet ik mijn verblijfsvergunning zien.
Op de middelbare school dacht ik in het begin dat het vak ANW werd geschreven als A en W.
Tenslotte, hier in Dordrecht is er een wijk, waar mijn vriendin woont, en die wijk het de Vogelbuurt, en alle straatnamen zijn dus afgeleid van vogels (Fuutstraat, Waterhoenstraat, etc.). Nu fietste ik een keer samen met haar door de wijk heen en ik vertelde haar dat ik het zo een grappig toeval vond dat alle straatnamen hier met vogels erin zijn, en dat het ook nog eens de vogelbuurt heette. Nadat ze hysterisch begon te lachen viel bij mij pas de 25 cent...
dat is wel in meer steden / dorpen het gevalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Zo zijn er in Dordrecht wel meer buurten.
Zoals de bloemenbuurt,daar heb ik jaren gewoont (ja ik ben rasechte Dordtenaar).
Dat weet ik, maar svw.rafael had het over Dordrecht en daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
dat is wel in meer steden / dorpen het geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |