beetje jammer idd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong heeft nu een status waar te maken.
Lekker met hagel schieten, misschien is er dan één grap raak.
Ray fuseer die FAQ en het FB topic nou eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ray, update dat linkjestopic eens. Ja, deze week.
Staat op de planning.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray fuseer die FAQ en het FB topic nou eens
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als het linkjestopic nog steeds zeker?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ray, update dat linkjestopic eens. Ja, deze week.
Kan je dan wel de spatie goed zetten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lukt niet bij topics, hoe graag ik het ook wil doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je dan wel de spatie goed zetten?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
RayMania en zijn familie komen ADO Den Haag supporten...
Lijkt mij prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:00 schreef VoreG het volgende:
Kan er een topic komen over het rapport over Ajax?
Kunnen best leuke discussies opleveren
Al gedaan, maar duurde nog lang hoor, en dan zo editten, tja. 2e keer zal die het nog wel een keer doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Topic reportje? Dan zijn we er sneller bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op GOOGLE VBL-Quiz: 10 nieuwe vragen
Dank je wel konijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Alsnog dicht nu.
Dan wil ik een subforumban aanvragen voor pfaf en VoreG. Hun voortdurende gekwebbel in HOOLS over incontinentie past niet in VBL, ze gaan maar naar OUD.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik wil graag een ban aanvragen voor EnGCatjuh.
[..]
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik wil graag een ban aanvragen voor EnGCatjuh.
[..]
Dit was notewaardig, of niet?quote:
Even ter algemene ontwikkeling: The Pipettesquote:
Het zijn gewoon drie Cheeky Girls met misschien iets leukere muziek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even ter algemene ontwikkeling: The Pipettes
Ik zie het voor deze keer door de vingers, maar als ik je weer op zo'n scheldpartij betrap ga je echt van het forum af. Begrepen?
Welk topic schat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Sluit anders dat topic gewoon
Die van dat bandje denk ik.quote:
Toch lief dat je het hebt geprobeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel van berichten, niet van topics. Schande he, nu moet ik je nog teleurstellen ook.
Zijn hilarische grappen zijn toch wel leuk?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een toegevoegde waarde heeft jorienvdherik nog?
Is alleen maar bezig te trollen, net ook weer bij de FA Cup.
euh voorbeelden van trollen ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is alleen maar bezig te trollen, net ook weer bij de FA Cup.
In ieder Livescore topic een andere club kiezen die voorstaat om vervolgens de tegenstander af te kraken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
euh voorbeelden van trollen ?
nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In ieder Livescore topic een andere club kiezen die voorstaat om vervolgens de tegenstander af te kraken.
Het zal welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voor
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bejaardenslotje dan maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
Ajax-toekomst: De commissie Coronel
Betere OP dan VoreG maar verder een bejaardentopic, slotje
Ja, maar dat klopt toch niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kan de TT van het PSV topic aangepast worden?
Er moest nog achter staan: De Beste Club van Nederland
Thanks alvast!
Dank je.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
..., en verder kan het prima in het centrale Feyenoordtopic.
je kan de 84e minuut ook doorstrepenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De In-welke-minuut-is-er-nog-niet-gescoord-in-de-Eredivisie-afstreeplijst: (nog over) 3,11,15,29,34,37,42,48,53,61,64,66,73,84
En ?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie er ook niet wat in, even gevraagd wat de bedoeling is.
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
Yes, dank.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
Nu de persconferentie over Ajax Op Radio - 1
overbodig topic?
Of je leest gewoon effe?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammer
quote:Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
In het Fonteintopic is al 2 dagen niet gereageerd, waar maak je je druk over?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Vergeet je eigen topic hele wedstrijden niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Omdat we willen afwachten of het Fontein topic misschien van pas komt bij de uitkomst van het Ajax rapport. En topics van zulke bobo's kunnen ook succesvol zijn, kijk maar naar Van den Herik, Van der Velde en Van Raaij topics. En verder is het afgezakt, dus niemand heeft er last van.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat iets nieuws? Wat houdt het in dan? Op zaterdagavond mag je onzin openen?quote:'zaterdagavond lol topic'
Tong80 wordt helemaal niet het handje boven het hoofd gehouden. Dat mag je gerust denken, is niet zo. Schijttopics gaan gewoon dicht, zie onderaan in de slotjeslijst. Voor de topics die nu open zijn is er geen reden om ze te sluiten. Misschien weet jij een reden? En als er nog iets open is met twijfel, dan is er zeker door ons gevraagd wat de bedoeling is, anders zakt het wel af en zien wij het niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wat houdt het in dan? Op zaterdagavond mag je onzin openen?
Sowieso jammer dat Tong80 ook door deze mods het handje boven het hoofd gehouden wordt en tot in den treurnis schijttopics mag openen. Tot ergernis van menig andere gebruiker (zie o.a. pagina 1 en laatste pagina vorige FB)
Wie is dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
EnGCatjuH.
Het komt een beetje over alsof wij nu teveel sluiten, is denk ik niet zo hoor. De topics in de slotjeslijst lijken mij allemaal terecht gesloten (dubbel of op verzoek). De baggertopics zijn dicht en twijfeltopics gaat nooit in één keer dicht en zakken dan af (en hebben niet het nut om alsnog te sluiten, verloren tijd). Naar de TS wordt écht niet gekeken, waarom zouden we?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wie is dat?
Verder vind ik het helemaal niet erg dat tong die topics opent, en dat ze open blijven, maar dat moeten soortgelijke topics van anderen ook open blijven. Want na 2 dagen is iedereen het topic vergeten en is 'ie al niet meer te zien in de lijst. Dus zo belangrijk is het allemaal ook niet.
Grulez vind het ook een "beetje jammer" op pagina 1. Bovendien zie ik in de zogenaamde "lol topics" doorgaans ook bijzonder weinig mensen die lachen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Tong80 wordt helemaal niet het handje boven het hoofd gehouden. Dat mag je gerust denken, is niet zo. Schijttopics gaan gewoon dicht, zie onderaan in de slotjeslijst. Voor de topics die nu open zijn is er geen reden om ze te sluiten. Misschien weet jij een reden? En als er nog iets open is met twijfel, dan is er zeker door ons gevraagd wat de bedoeling is, anders zakt het wel af en zien wij het niet meer.
Dat jij alles vooraf bestempeld als bagger hoeft niet te betekenen dat een topic kan uitlopen in een normale discussie. Zoiets heet een kans geven, dicht kan altijd nog. Verder overdrijf je met 'menig ander gebruiker'. Alleen jij en EnGCatjuH.
Ach ja, als je naar de laatste drie maanden kijkt valt het allemaal wel mee. Vroeger waren er meer van zulke topics. Tegenwoording opent tong helemaal niet het ene loltopic na het andere. We moeten ook niet roomser worden dan de Paus, dicht en het is klaar. En of hij wordt gewaarschuwd, of niet, kan jij nooit weten, want dat doen we niet op het forum zelf, maar via PM etc. Het is maar een forum.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grulez vind het ook een "beetje jammer" op pagina 1. Bovendien zie ik in de zogenaamde "lol topics" doorgaans ook bijzonder weinig mensen die lachen.
Maar hij wordt nooit gewaarschuwd ofzo, ja het topic gaat op slot maar 5 minuten later verschijnt er weer een ander "lol" topic.
Ik zeg niet dat jullie veel slotjes tellen, alleen het aantal 'minder serieuze topics' buiten de spelletjes om, is op een hand te tellen. Waarvan meestal 4 vingers voor tong en 1 voor TR.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het komt een beetje over alsof wij nu teveel sluiten, is denk ik niet zo hoor. De topics in de slotjeslijst lijken mij allemaal terecht gesloten (dubbel of op verzoek). De baggertopics zijn dicht en twijfeltopics gaat nooit in één keer dicht en zakken dan af (en hebben niet het nut om alsnog te sluiten, verloren tijd). Naar de TS wordt écht niet gekeken, waarom zouden we?.
Klopt. Een leuk flauw topic mag van mij best open blijven, alleen ontberen de meeste pogingen elke vorm van humor.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie veel slotjes tellen, alleen het aantal 'minder serieuze topics' buiten de spelletjes om, is op een hand te tellen. Waarvan meestal 4 vingers voor tong en 1 voor TR.
Ja hoi ik ookquote:
Dat zijn waarschijnlijk de enige twee die komen klagen in FB...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Verder overdrijf je met 'menig ander gebruiker'. Alleen jij en EnGCatjuH.
Oelewappert! In dezelfde minuut nog wel, ik F5 niet ofzo hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[CL-Live][19-2] Liverpool - Internazionale:
19-2 natuurlijk
Heb het nu ook opeens. Zal wel een gehele forumbug zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is mijn onderste ''regel'' weg in veel topics in VBL?
My active topics etcquote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef VoreG het volgende:
Onderste regel?
Check.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
FA Cup 2007-2008 #2: Barnsley naar Wembley graag een nieuwe TT,
Barnsley naar Wembley
Dubbelcheck.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Voetbalfoto-onderschrift] #1 Strikt voor bejaarden
Lemming --> OUD
NSB-poesjequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Voetbalfoto-onderschrift] #1 Strikt voor bejaarden
Lemming --> OUD
Jongeren aan de macht.quote:
Wachten tot ie vol is en niet in het nieuwe topic posten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe krijg ik het Ajax topic uit mijn MyAT?
ben je niet meer voor ajax dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe krijg ik het Ajax topic uit mijn MyAT?
Volgens mij was het een stille hint om het topic op te schonen oidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, na na na na na.
Niou ja, ik ben zelf zo dom geweest om er weer eens in te posten nadat ik dacht weer enig niveau te zien, maar modden hoeft niet hoor. Ik blijf er voortaan wel weer weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij was het een stille hint om het topic op te schonen oid [ afbeelding ].
Straks even kijken hoe en wat, nu even wat anders.
Zakt wel weg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax-commissie (olv Coronel) komt met rapport
Deze is nu ook wel overbodig.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Ebbsfleet Utd, écht van de fans...!
Zakt wel weg ja, weinig redenen om te sluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag niet hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:51 schreef rubbereend het volgende:
topics van te voren openen
ik ga vast de volgende hools openen
jij wel blijkbaarquote:
Gaan we nou een beetje besluiten dat mijn topics overbodig zijn?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Underkuffer Mod hè.quote:
Is niet erg hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Ow, was die andere te vroeg...![]()
Vind je het heel erg als ik niet die Hools topics ga doorlezen, ik zag er gewoon twee staan bij ''nieuwe topics''
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Ow, was die andere te vroeg...![]()
Vind je het heel erg als ik niet die Hools topics ga doorlezen, ik zag er gewoon twee staan bij ''nieuwe topics''
Dat denk jij, maar venom gaat voelen.quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
VI Quiz Topic #2 (nieuwste is de snor en baard)
Misschien #2 erbij
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal - AC Milan #2
niet nodig he
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.
Een wereldramp als misschien iets er tussendoor schiet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.
maar oke
Ben je nu opgelucht en gelukkig dat het er niet meer staat? Het is geen persoonlijke aanval van DG hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.
maar oke
En een doodsverwensing voor meneer Zooi!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je nu opgelucht en gelukkig dat het er niet meer staat? Het is geen persoonlijke aanval van DG hoor..
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En een doodsverwensing voor meneer Zooi!
ik had een TR bij de Hools gezet die dicht kon, maar Venom heeft dat kei hard genegeerd en er gewoon eentje dichtgegooid zoals hij zeiquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.
Vind ik echt niet kunnen. Ik zal het aankaarten. Bedankt voor je feedback.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had een TR bij de Hools gezet die dicht kon, maar Venom heeft dat kei hard genegeerd en er gewoon eentje dichtgegooid zoals hij zei
tuurlijk zit ik ermee, wil eens wat bijzonders doen voor Memento lukt het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:21 schreef venomsnake het volgende:
Zoals ik al zei, ik zag bij ''nieuwe topics'' 2x een hools topic staan. Heb die hele TR niet gezien als ik dat wel gezien had was die eerste gewoon op slot gegaan.
Ik dacht dat je het verder wel prima vond, wist niet dat je er zo mee zat...
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broekquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk zit ik ermee, wil eens wat bijzonders doen voor Memento lukt het niet
Dat wordt gezellig. rubbereend met zijn piemel uit zijn broek op de bank, Memento met een bos rode rozen ernaast. Of kwam er nog iets?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broek
dadelijk denkt Rosa dat het een nieuwe krabpaal isquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broek
De kat krabt de krullen van de.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk denkt Rosa dat het een nieuwe krabpaal is
Terecht slotjequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef VoreG het volgende:
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 1B
Zou ik er mogen posten fo toch maar niet?
Ik was nog bezig, nu open.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef VoreG het volgende:
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 1B
Zou ik er mogen posten fo toch maar niet?
Zijquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
Ik heb een PM gestuurd met de vraag of zij wil stoppen.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat dat topic van die nike deal open.
Omdat het een behoorlijk indrukwekkende deal is. Gaat om enorm veel centen en bovendien troeft Nike Adidas af. Ik zie niet in waarom daar geen topic over geopend mag worden.quote:
Maar of het discussiewaardig is...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat het een behoorlijk indrukwekkende deal is. Gaat om enorm veel centen en bovendien troeft Nike Adidas af. Ik zie niet in waarom daar geen topic over geopend mag worden.
Dan had ik het niet geweten. Nu wel dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar of het discussiewaardig is...Dit kan toch net zo goed in het shirtjestopic volgens jullie beleid?
Als ik een topic open over dat de Estse fans allemaal twee weken hun snor laten staan in de aanloop van de wedstrijd, wat je waarschijnlijk ook nog niet wist, mag dat dan ook open blijven?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan had ik het niet geweten. Nu wel dus.
Ons beleid is zeker niet alles centraal, nieuwsfeiten zien wij juist graag in aparte topics. Je weet niet hoe zulke topics gaan lopen en als het niks is, zakt het zelf of kan het nog gemerged worden. En het trekt meer users aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar of het discussiewaardig is...Dit kan toch net zo goed in het shirtjestopic volgens jullie beleid?
Je weet zelf hopelijk wel wat voor nieuws aparte topics waard zijn. Van Basten naar Ajax, Ajax rapport, Fifaregel, Spanje misschien uit toernooien gezet, etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik een topic open over dat de Estse fans allemaal twee weken hun snor laten staan in de aanloop van de wedstrijd, wat je waarschijnlijk ook nog niet wist, mag dat dan ook open blijven?
Nee, daar zit een mooi slotje op manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag het FC Bruin-Wit topic dan ook weer open? Daar liep ook een leuke discussie.
Graag gedaan, Suijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan had ik het niet geweten. Nu wel dus.
Ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vermaakte me eigenlijk wel met dat topic van DAM
Jammer nu mist hij dit:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar het houdt een keertje op.
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wil je hem dan wel sorteren op voornaam, net als DAM deed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Post staat er 30 seconden en wie is er al weer in FB?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
RTL voetbal op -dag #5
zo doodverwensing is ook niet echt
Ga jij dan ook eens normaal posten, beetje dom en achterlijk lullen over Wendy.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
RTL voetbal op -dag #5
zo doodverwensing is ook niet echt
Dan zal mijn reactie straks ook wel verwijderd wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:07 schreef Gunner het volgende:
Premier League #19: Vooralsnog in Engeland.
Deze reactie mag wat mij betreft wel weg.
Iemand die een ander een gebroken been toejuicht heeft wat mij betreft een steekje los
Ik heb er geen woorden voor. Rivaliteit is prima, maar dit gaat me echt te ver.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef rubbereend het volgende:
het wordt tijd dat Jorien mod wordt!
Heb 'm net ook even op 3 maanden gezet, kon het Schoen opeten topic nergens vinden. Stond wel in MyAt, maar niet bij de Handige Linkjes. Misschien een tip voor de volgende updatequote:Op zondag 24 februari 2008 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou relaxed zijn, Huntelaar kan er dan ook bij. Het is net wat relaxter om in te zoeken dan de 'database' op 1 maand of 2 maanden te zetten.
Maar neem de tijd, heeft geen haast.
nu je het zegt ja! dinsdag is foutquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef Suijk het volgende:
Ik had inderdaad niet verwacht dat je met jouw intellect die spelfout zou zien.
Gemerged met het centrale Ajax-topc dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef pfaf het volgende:
Word ik nu gek of is het Ajax-topic van DAM verdwenen?!![]()
Waarom werd PSV: Dominantie is het woord toen niet gemerged met het PSV topic trouwens? En nu het Ajax-topic wel?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gemerged met het centrale Ajax-topc dus.
Bij deze trek ik m'n vorige week in FB gegeven complimenten aan het VBL-beleid terug.
Mergen kan altijd nog aldus Vaduz toen. Vrij inconsequent.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom werd PSV: Dominantie is het woord toen niet gemerged met het PSV topic trouwens? En nu het Ajax-topic wel?
Ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Mja, kan ik inkomen pfaf, BS en Robbie dat het inconsequent is. Had ik anders moeten doen, te snel gehandeld. Dom. Kwam mede door het net nieuwe Ajax-topic dat ik dacht aan een samenvoeging. Er was nog amper discussie daar.
Eens kijken of we deel 2 weer op gang kunnen krijgen.
Dat is inderdaad wel te zien aan de geweldige stroom aan reactie die dit belangrijke nieuwsfeit oplevert.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Net als het Advocaattopic te nieuwswaardig om zomaar weg te stoppen in een ander topic.
Mag ik dan een topic openen over dat Braahaar stopt in 2026 ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Tis ook nooit goed he..![]()
Hij heeft 25 jaar gefloten, daar mag toch wel een topic voor geopend worden?
Come on...
Als er geen respons is dan zakt het vanzelf weg. En nieuwswaardes is altijd inschatten of het in een centraal topic past of in een nieuw topic komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
'en ook nog eens onzin is' is ook weer zo persoonlijk. Iets in VBL heeft al snel bestaansrecht, dat was vroeger wat minder. Is er weinig respons, ondanks pogingen dan is het maar zo. Dan gaan we het niet sluiten, zakt het wel de archieven in. Topics als "Maduro gaat met de dochter van Marcel van Dam trouwen" vind ik onzin, dus kan dicht. Het blijft een kwestie van inschatten. (ook topics die als humor bedoeld zijn, misschien niet zo opgepakt worden zien we wel eens een dagje aan, kan geen kwaad)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onzin gaat het er in deze niet om dat ik het onzin vind. Maar dat het gewoon niet waar is...
Je kan ook overal iets achter gaan zoekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
of je kan je overal mee gaan bemoeien...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter gaan zoeken
Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoietsquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Nee hoor, ik weet best wel dat het hier NOOIT over mij gaat... Maar ik mag zo heel soms toch wel even net doen alsof...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoiets
En of het waar is of niet, is dan weer juist een discussie voor in een apart topic.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Beste idee ooit!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tijdens het EK zit ik in China.
Turnen of Roeien?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet me voorbereiden op de OS he, vast wennen aan het klimaat enzo.
wie worden de mods?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt in ieder geval al over gesproken.
er is natuurlijk al een lijstje met kandidaten, daar hebben die blauwen allang over zitten smoezelenquote:
Uiteraard. Jij en ik weten wel hoe het er aan toe gaat daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is natuurlijk al een lijstje met kandidaten, daar hebben die blauwen allang over zitten smoezelen
Scorpionquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorige keer of twee keer terug was er zo'n hele slechte. Die toevallig ergens anders mod was en het wel leuk vond om dat erbij te doen. Maar nauwelijks iets van voetbal wist en anderhalve keer in VBL gepost had. Wie was dat ook alweer?
zolang we geen details van achter de schermen weggeven zitten we veilig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij en ik weten wel hoe het er aan toe gaat daar.
Maar laten we het er hier maar bij laten voordat Lief konijntje niet meer zo lief is, als wij denken.
Vannacht werd ik huilend wakker toen ik eraan terug dacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:20 schreef VoreG het volgende:
Scorpion
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Kan DAM dan nu eindelijk aangesproken worden op zijn getroll? Want een discussie is het bij lange na niet.
Hij onderbouwt zijn mening niet (wil of kan het niet) en zanikt maar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dat zeker en 'een discussie' is ook helemaal niet erg.. Maar kom dan wel met concrete argumenten ipv 400 one-liners zonder onderbouwing.. Als wij er niet op reageren is er niets aan de hand, echter nu is weer een half Twente-topic ver****d.. Daarnaast is het veelal zowel onleesbaar als onnavolgbaar wat onze 'Argentina en PSV'-fan post. Het lijkt mij dat er toch wel, en zeker in dit subforum VBL een soort van protocol bestaat omtrent de wijze waarop men zich gedraagt en hoort te posten..quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:57 schreef Suijk het volgende:
Waarom? Brengt wat leven in de brouwerij.
ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft wel weer een grens bereikt imo. Het aantal troll-posts per uur ligt weer historisch hoog.
[Centraal] FC Twente #19 - Thuis bij Twentequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.
negeren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[Centraal] FC Twente #19 - Thuis bij Twente
Tuurlijk, iedereen die iets zegt waar je het niet mee eens bent gewoon negeren... heel verstandig en volwassen... vooral op een discussie forum... want wie wil er nou op een discussieforum met iemand in discussie die iets zegt waar je het niet mee eens bent... iedereen weet toch zeker wel dat een discussieforum alleen maar bestaat om het met elkaar eens te zijn... Weet je wat nóg beter is? Belachelijk maken én negeren tegelijkertijd, dáármee wordt het pas écht een interessant forum! Voorál als je met al je vriendjes even afspreekt dat ze zich allemaal zo zullen gedragen...quote:
I rest my case...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij leest niemand de onzin die je uitkraamt.
Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:12 schreef DarkShine het volgende:
Duidelijk iemand die de geschiedenis van DAM niet kent.
Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...
Waarom dan nu weer meteen een belediging? (als je fatsoenlijk leest)... Prima dat dat jouw mening is, maar wat draagt het bij aan de discussie om die mening te blijven herhalen en zelfs met plaatjes te ondersteunen? Heeft hij jou óók persoonlijk aangevallen zoals jij hem aan loopt te vallen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.
Ik blijf hoe dan ook bij mijn mening over DAM. Die gast haalt zijn verhaaltjes echt uit de fabeltjeskrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |