abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56987894
Jullie moeten nu ook niet gaan overdrijven, Vaduz... Anders blijft er geen nieuws over om in de persoons- resp. clubtopics over te hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56988043
Tis ook nooit goed he..

Hij heeft 25 jaar gefloten, daar mag toch wel een topic voor geopend worden?
Come on...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56988074
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Tis ook nooit goed he..

Hij heeft 25 jaar gefloten, daar mag toch wel een topic voor geopend worden?
Come on...
Mag ik dan een topic openen over dat Braahaar stopt in 2026 ofzo?
Dan heeft die ook al een tijd gefloten.

FC Groningen en NAC krijgen eigen sportmerk Mag wel in het shirtjestopic.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56988122
Nieuwe trend ofzo? Alles niet centraal.
pi_56988336
Fok!breed is dat al een tijdje de gang van zaken.
That's all folks!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:44:38 #231
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56988521
Wél overdrijven!

En inderdaad, decentralisatie is al iets wat 3 jaar aan de gang is...
pi_56991565
Hee modjes!
pi_56992166
Goed bezig zo, minder centraal, meer aparte topics. In al die centrale topics kwam ik zelden tot nooit. Dit levert meer reacties en dus users op denk ik.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:29:28 #234
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56995936
Dus als er nieuws is, komt dat in een apart topic. Wat komt er dan in het originele topic, roddel en achterklap?
pi_56996338
Het is moeilijk om te zeggen wat nieuws is, dat blijft een inschatting die de topicopener maakt, of wij nadien maken wat betreft al dan niet sluiten van het topic. We kunnen de nieuwe topics later nog mergen met de oude, al is dat ook weer geen regel. Flexibiliteit is een beetje het toverwoord.
That's all folks!
pi_56999878
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2008 @ 23:12:46 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57000291
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
Als er geen respons is dan zakt het vanzelf weg. En nieuwswaardes is altijd inschatten of het in een centraal topic past of in een nieuw topic komt.
Het voorbeeld van FC Groningen en NAC krijgen eigen sportmerk mag van mij wel in een nieuw topic. Het is toch iets eigenaardigs.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57000673
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
'en ook nog eens onzin is' is ook weer zo persoonlijk. Iets in VBL heeft al snel bestaansrecht, dat was vroeger wat minder. Is er weinig respons, ondanks pogingen dan is het maar zo. Dan gaan we het niet sluiten, zakt het wel de archieven in. Topics als "Maduro gaat met de dochter van Marcel van Dam trouwen" vind ik onzin, dus kan dicht. Het blijft een kwestie van inschatten. (ook topics die als humor bedoeld zijn, misschien niet zo opgepakt worden zien we wel eens een dagje aan, kan geen kwaad)

Verder heb je altijd wel personen die het er niet mee eens zijn en in FB komen. (voor de een doe je het goed, voor de ander niet, zie vanmiddag hier in FB) Zo merken we aan BS en jou (bijvoorbeeld) dat jullie een voorstander zijn van decentralisatie en onze beslissingen met eksterogen in de gaten houden. Is prima die FB, helpt wel verder, maar hou er wel rekening mee dat we het niet voor iedereen goed kunnen doen.
That's all folks!
pi_57000816
Met onzin gaat het er in deze niet om dat ik het onzin vind. Maar dat het gewoon niet waar is. Zie ook de een na laatste post in het topic. De kans is zeer klein namelijk dat Dick Advocaat ook daadwerkelijk een (advies)rol bij ADO gaat vervullen.
pi_57001733
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onzin gaat het er in deze niet om dat ik het onzin vind. Maar dat het gewoon niet waar is...
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
pi_57001862
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Je kan ook overal iets achter gaan zoeken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57001883
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je kan ook overal iets achter gaan zoeken
of je kan je overal mee gaan bemoeien...
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:54:28 #244
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57002409
quote:

[..]

Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoiets
pi_57002487
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:54 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoiets
Nee hoor, ik weet best wel dat het hier NOOIT over mij gaat... Maar ik mag zo heel soms toch wel even net doen alsof...
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:08:14 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57005445
quote:

[..]

En of het waar is of niet, is dan weer juist een discussie voor in een apart topic.
pi_57013718
Waar blijft het EK forum?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 17:08:47 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57014364
ik gok dat dat begin mei opengaat...... hoezo wil je via deze mod worden daar?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57014430
Nee, alle EK bagger uit VBL rotten.
pi_57015134
Wat Eend zegt, rond die tijd zal het forum er ongeveer zijn. Zoals altijd.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')