Mag ik dan een topic openen over dat Braahaar stopt in 2026 ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Tis ook nooit goed he..![]()
Hij heeft 25 jaar gefloten, daar mag toch wel een topic voor geopend worden?
Come on...
Als er geen respons is dan zakt het vanzelf weg. En nieuwswaardes is altijd inschatten of het in een centraal topic past of in een nieuw topic komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
'en ook nog eens onzin is' is ook weer zo persoonlijk. Iets in VBL heeft al snel bestaansrecht, dat was vroeger wat minder. Is er weinig respons, ondanks pogingen dan is het maar zo. Dan gaan we het niet sluiten, zakt het wel de archieven in. Topics als "Maduro gaat met de dochter van Marcel van Dam trouwen" vind ik onzin, dus kan dicht. Het blijft een kwestie van inschatten. (ook topics die als humor bedoeld zijn, misschien niet zo opgepakt worden zien we wel eens een dagje aan, kan geen kwaad)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een nieuwstopic dat ondanks moeite van jullie zelf (vragen wat de mening van de TS is e.d.) toch weinig respons oplevert en ook nog eens onzin blijkt te zijn heeft toch bestaansrecht?
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onzin gaat het er in deze niet om dat ik het onzin vind. Maar dat het gewoon niet waar is...
Je kan ook overal iets achter gaan zoekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
of je kan je overal mee gaan bemoeien...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter gaan zoeken
Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoietsquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Nee hoor, ik weet best wel dat het hier NOOIT over mij gaat... Maar ik mag zo heel soms toch wel even net doen alsof...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja joh eigen geilerd, alles draait uiteindelijk om jou. Zelfoverschatting heet zoiets
En of het waar is of niet, is dan weer juist een discussie voor in een apart topic.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat het niet waar is zeggen jij en Elf... De Telegraaf, het AD, het ANP en de KNVB zeggen nog steeds dat het wél waar is... Beetje vreemd dat jullie daar dan in FB over in discussie gaan en dan tegelijkertijd gaan lopen roepen dat de topic niet zo goed loopt... Heeft er niet toevallig iets mee te maken dat ik de TS ben, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |