Dat denk jij, maar venom gaat voelen.quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
VI Quiz Topic #2 (nieuwste is de snor en baard)
Misschien #2 erbij
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal - AC Milan #2
niet nodig he
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.
Een wereldramp als misschien iets er tussendoor schiet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.
maar oke
Ben je nu opgelucht en gelukkig dat het er niet meer staat? Het is geen persoonlijke aanval van DG hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou vorige keer was het anders na een dag nog niet weg in zo topic met topic report, van toen staat er nu nog geloof ik.
maar oke
En een doodsverwensing voor meneer Zooi!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je nu opgelucht en gelukkig dat het er niet meer staat? Het is geen persoonlijke aanval van DG hoor..
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En een doodsverwensing voor meneer Zooi!
ik had een TR bij de Hools gezet die dicht kon, maar Venom heeft dat kei hard genegeerd en er gewoon eentje dichtgegooid zoals hij zeiquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan ons ook gewoon de tijd geven om het aan te passen in plaats van hier binnen één minuut binnen te vallen. En een TR is sneller bij zulke dingen, weet je dat voor de volgende keer. Maar bedankt.
Vind ik echt niet kunnen. Ik zal het aankaarten. Bedankt voor je feedback.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had een TR bij de Hools gezet die dicht kon, maar Venom heeft dat kei hard genegeerd en er gewoon eentje dichtgegooid zoals hij zei
tuurlijk zit ik ermee, wil eens wat bijzonders doen voor Memento lukt het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:21 schreef venomsnake het volgende:
Zoals ik al zei, ik zag bij ''nieuwe topics'' 2x een hools topic staan. Heb die hele TR niet gezien als ik dat wel gezien had was die eerste gewoon op slot gegaan.
Ik dacht dat je het verder wel prima vond, wist niet dat je er zo mee zat...
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broekquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk zit ik ermee, wil eens wat bijzonders doen voor Memento lukt het niet
Dat wordt gezellig. rubbereend met zijn piemel uit zijn broek op de bank, Memento met een bos rode rozen ernaast. Of kwam er nog iets?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broek
dadelijk denkt Rosa dat het een nieuwe krabpaal isquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je echt wat bijzonders wil doen dan stap je op de fiets met een bos rode rozen en haal je bij haar thuis je piemel uit je broek
De kat krabt de krullen van de.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk denkt Rosa dat het een nieuwe krabpaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |