Sorry waarde heer, maar ik heb mijzelf al een EnGPoesjuh verschaft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeg jongedame, zullen we compatibulun?
Inderdaad.quote:
quote:Your musical compatibility rating with Hadikmaar is:
Very Low
You share a few artists in common, including Bright Eyes, The Shins, The Arcade Fire, Johan, and Coparck.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Stomme pfaf, ik had een naamtopic voor je geopend [HOOLS] De VBL-reunie # 1731 Met willkeurige erecties
Ik doe zo m'n bestquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
Hallo allemaal. Pfaf, Poplon, BS hier, zo slecht is HOOLS nog niet.
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net lid, niet meteen weer een erectie krijgen van dat woord hoor.
Deal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen aboriginalalal
Ik ga slapen, zie ik je in 2008 nog een keer?
Gisteren had ik een obscuur dagjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteit
Op mijn i-pod staat Wilco heel hoog, het liefst in combi met Billy Braggquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteit
Ojaojaoja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef popolon het volgende:
't Is wel tempotypen zeg !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Op mijn i-pod staat Wilco heel hoog, het liefst in combi met Billy Bragg
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn zangkunsten worden niet gewaardeerd?
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ojaojaoja!
Kijk je The Wire?!
hebben ze nog cd's bij de FRS?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Zometeen maar naar bed, morgen weer cdtjes en DVDtjes verkopen.
Jazeker.quote:
Ah, je moet het echt proberen. Life is toch eventjes gestopt. Afro-amerikaanse Sopranos in Baltimore met gave rechercheurs. Errug kicke!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee.
Alleen Chuck, Life, the Closer en Medium.
gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jazeker.
Vandaag Teammeeting gehad, ik moet samen met een collega van me beginnen om half 10 morgen. Er is vandaag besloten dat mijn collega alle Ticketservice tickets mag doen. Vanaf 10 uur zit hij dus nonstop tickets te verkopen.
Ik zal 'ns kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, je moet het echt proberen. Life is toch eventjes gestopt. Afro-amerikaanse Sopranos in Baltimore met gave rechercheurs. Errug kicke!
Verrassend veel mensen nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie koopt er tegenwoordig nou nog CD's?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Originele cd's hebben blijft toch wel een bepaalde vorm van charme hebben.
Scheer je weg !quote:
koesjuhhhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef borisz het volgende:
[..]
SOL is hier vaste stamgaste in het weekend
Oh. Ga je nu al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook van jou![]()
nu naar bed want manlief is wakker eindelijk
En?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
Straks even kijken of Lost en Prison Break deze week zijn uitgezonden in de USA.
Graag, heb je er eentje verkeerd? De melk is hier opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
hallo? koffie? iemand?
Deze niet ouwe lul vindt R.E.M. ook erg goed hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor REM gekocht
Ouwe lullen muziek
Jonge plassertjes mogen het ook mooi vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze niet ouwe lul vindt R.E.M. ook erg goed hoor
Als je maar niet van de klimduin afwaaitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag, heb je er eentje verkeerd? De melk is hier op
Zometeen lekker weekendje Schoorl
SChtommelingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Kut, ik dacht dat Ticketmaster het de eerste keer niet gepakt had - nu heb ik het dubbele aantal kaartjes gekocht van wat ik wilde
ik ga andere kaartjes halen binnenkort ...Pinkpopquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor REM gekocht
Ouwe lullen muziek
zou voor het eerst zijn dat je moet betalen voor de drankquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh! Lekker weer, vanavond naar 't stadion.
Gisteravond personeelsfeest, met gratis alcohol, gehad...
Bij Roda betaal ik ook amperquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou voor het eerst zijn dat je moet betalen voor de drank
Jaaaaaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:31 schreef borisz het volgende:
Als je maar niet van de klimduin afwaait
Die klimduin
Ik hoop dat je wel een lekker warme, wollige slaapzak meeneemtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaaaaaEn de weg naar het strand fietsen vanaf de camping van Hans en Ria
![]()
ja, maar eerst zo om 13.30 Bristol Rovers - Southamptonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben jullie erg in de wedstrijd Man U. - Arsenal om 18.00 uur op de BBC ?
Ja, daar heb ik erg in.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben jullie erg in de wedstrijd Man U. - Arsenal om 18.00 uur op de BBC ?
Sziget!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga andere kaartjes halen binnenkort ...Pinkpop
Alleen de eerste helft voor mij. Moet naar mijn eigen cluppiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, maar eerst zo om 13.30 Bristol Rovers - Southampton
Ze worden binnengehaald. Leve Binsearch.quote:
Ik las hetquote:
1200 kb/squote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze worden binnengehaald. Leve Binsearch.
Ja, het is minder, maar omdat ik het altijd heb gekeken kijk ik het nu nog steeds.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat je Prison Break nog kijkt. Een grote grap
.
Nee BS, ik ben nog niet begonnen aan Life.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:
South Park > Lost > House >>>>>>>>>> Heroes>>>>>>>>>>>>>>>>Prison Break.
K3 past door de brievenbus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
1200 kb/s[ afbeelding ]
Na 2 jaren heimelijke liefde zijn ze vandaag eindelijk in de bus gevallen!
[ afbeelding ]
Ik heb de postbode meteen uit puur geluk een kusje meegegeven. Ik ben zelfs m'n koude tenen vergeten!
[ afbeelding ]
Lost , Heroes, Prison Break, Jerichoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is minder, maar omdat ik het altijd heb gekeken kijk ik het nu nog steeds.
Lost > Heroes > Prison Break op dit moment. Al blijft seizoen #1 van Prison Break meesterlijk.
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Net vakantie geboekt! 23 dagen Mexico! Olé!
12 sep t/m 4 okt....quote:
Turkije blijft ook een meer dan prima vakantiebestemming.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:57 schreef lookinforyou het volgende:
Wij gaan komend zomer weer naar Turkije
Is ook zo hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Turkije blijft ook een meer dan prima vakantiebestemming.
Is ook zo, maar met een kind van 6 zie ik me geen excursies e.d. maken, dus dat komt later wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:04 schreef borisz het volgende:
Turkije is leuk als je ook wat kan doen ipv alleen bij het hotel zitten. Maar voor kinderen is het ook prima daar met van die zwemtoestanden erbij
![]()
Je zorgt maar gewoon dat je vrij hebt!quote:
Je past je maar een keer aan mij aan, je vorige relasie was daar ook op stuk gelopenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je vrij hebt!
Veel te kort om elkaar echt te leren kennen.quote:En anders doen we wel een arrangement op de beautyfarm in Franeker!
Dat kan toch helemaal niet gek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:59 schreef SCH het volgende:
Stuur eens wat sneeuw hierheen
Zeikerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je past je maar een keer aan mij aan, je vorige relasie was daar ook op stuk gelopen![]()
[..]
Veel te kort om elkaar echt te leren kennen.
Niemand die me troostquote:
Als je kansloos en dus terecht verliest is geen troost nodig.quote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Knikkeren in de 93e minuut Liverpool uit de FA cup met 2-1 winst.
Het was koud Digger dan wil je opgewarmd wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je kansloos en dus terecht verliest is geen troost nodig.
Als je nou had verloren door weet ik veel wat voor een onterechte flauwekul, dan.....
Dan nog niet eigenlijk
Je bent nog jong dus ik vergeef je je on-orginele vraagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:35 schreef Messenga het volgende:
Dag Tong, heb je je Tong vandaag nog ergens ingestoken?
Niets van vrouwelijk vlees?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog jong dus ik vergeef je je on-orginele vraag
originelequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach tong, als jij elke drie weken met een oude anekdote komt, dan mogen wij toch wel zo af en toe een grapje herhalen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of dat ie een keer met twee vriendinnen thuiskwam.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij weet ie nog wel iets over een vriendinnetje van vroeger.
En ze beiden neukte vergeet dat nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of dat ie een keer met twee vriendinnen thuiskwam.
Ik zag alleen de titel.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze beiden neukte vergeet dat niet
Laat wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doenquote:Op zondag 17 februari 2008 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Vroeg wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
Laat wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doen
Nou, die laatste niet echt, maar die viel om 6 uur weer in slaap, en slaapt nog steedsquote:
Als Sylvie maar ontdooid is nietwaarquote:Op zondag 17 februari 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Hoihoi. De Vaart is hier gewoon bevroren, brrr...
Je had autopech en moest teruglopen?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weer terug van een onverwacht weekendje Breda
Nee Appeldinnetje heeft me verrastquote:Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had autopech en moest teruglopen?
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Grulez het volgende:
Wat een kou... zo maar richting de Euroborg. Even zwaaien naar Louise.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...
Hio!
Er ligt hier gewoon ijs en het is koud.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een heerlijk zonnetje.
Ah, was jij dat die met een slakkengangetje voorbij kroop?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Suijk het volgende:
Tsk Ray, ben juist gaan hardlopen tussen de vaarten.Super weer!
het weekendje is nog niet voorbij?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weer terug van een onverwacht weekendje Breda
videootjes van gisteravond kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n ouderwets gezellig zondagmiddaggevoel, kachel aan, foto's plakken, LdL, schaatsen op tv
Eilanden zit in de Galgenwaard, maar die zal wel weer de azijnverkoop sponsoren vandaag zodra hij terugkomt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog FC Utrecht suporters hier ?
Geef mij maar het zuurste, bitterste, verrotste azijn die er maar isquote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eilanden zit in de Galgenwaard, maar die zal wel weer de azijnverkoop sponsoren vandaag zodra hij terugkomt.
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef tong80 het volgende:
4-1 verliezen maar het lag aan de scheids
Da's een beetje moeilijk nu die coach van FC Utrecht is, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik gun FC Utrecht niks maar de kromme alles
Nee idd. Wat heb ik er een kutkutkutkutgevoel aan overgehoudenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...
Hio!
nee.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie ook zoveel van die rode kruisjes op de plek waar smilies zouden moeten staan?
We zijn inderdaad consequent, in tegenstelling tot sommige scheidsrechtersquote:Op zondag 17 februari 2008 17:04 schreef SCH het volgende:
Wie wel eens in de Galgenwaard komt weet dat ze daar zelf tegen de scheids zingen als Utrecht dik wint.
was het maar zo.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie ook zoveel van die rode kruisjes op de plek waar smilies zouden moeten staan?
Ja consequent negatief en spreekkoren zingend - gelukkig is er altijd iemand die het gedaan heeft. Dat je daar in meegaat Eilanden, meestal ben je wat realistischer. Maar het is ook wel een heftige uitslag natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn inderdaad consequent, in tegenstelling tot sommige scheidsrechters
L-e-z-e-n!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja consequent negatief en spreekkoren zingend - gelukkig is er altijd iemand die het gedaan heeft. Dat je daar in meegaat Eilanden, meestal ben je wat realistischer. Maar het is ook wel een heftige uitslag natuurlijk
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn vrijgezellenfeest
Ben benieuwd wanneer ze online komenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Het was zeker gezellig.
De foto's staan bij mijn broer op zijn digitale camera.
Wat een koelkast man!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Het is geen telefoon.quote:
Ziet er strak uit heur!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Ja heel rustig.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ookal zo rustig hier....maargoed zo even eten, vriendlief is druk bezig in de keuken
Bij die geweldige creaties lijken me wat biertjes wel lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanschaf, BliksemSchigt. Ik hoop ten zeerste dat u en uw omgeving zich kostelijk mag vermaken met dit luxeuze doch fantastische apparaat en dat alle gerechten als kaboutertjes op uw smaakpapillen mogen dansen.
WTF?? Zit er geeneens een telefoon in?? Wel een gigapixel camera mag ik hopen?quote:
trustequote:
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCHquote:Op zondag 17 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
De hele avond in die voetbalprogramma's vertellen dat Ajax een kutclub is.
Duhhhhhh.....
precies.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCH
vandaar die stank.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Messenga het volgende:
Dat was me weer een opwindend dagje zeg.
Oe, foto's naar het bekante adresssjquote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn vrijgezellenfeest
Als jij het daarna maar op de bekende blog zetquote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, foto's naar het bekante adresssj
vaste bezoeker?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij het daarna maar op de bekende blog zet
Me too.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef RayMania het volgende:
Jeuj, pokertoernooitje gewonnen.
Vandaag gaan we de bloemen regelen en dan is het klaarquote:Op maandag 18 februari 2008 09:00 schreef appelsientje het volgende:
Sijmz... het duurt nog maar anderhalve week.... spannendis alles al geregeld?
Oja bloemenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaag gaan we de bloemen regelen en dan is het klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |