En?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
Straks even kijken of Lost en Prison Break deze week zijn uitgezonden in de USA.
Graag, heb je er eentje verkeerd? De melk is hier opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
hallo? koffie? iemand?
Deze niet ouwe lul vindt R.E.M. ook erg goed hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor REM gekocht
Ouwe lullen muziek
Jonge plassertjes mogen het ook mooi vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze niet ouwe lul vindt R.E.M. ook erg goed hoor
Als je maar niet van de klimduin afwaaitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag, heb je er eentje verkeerd? De melk is hier op
Zometeen lekker weekendje Schoorl
SChtommelingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Kut, ik dacht dat Ticketmaster het de eerste keer niet gepakt had - nu heb ik het dubbele aantal kaartjes gekocht van wat ik wilde
ik ga andere kaartjes halen binnenkort ...Pinkpopquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor REM gekocht
Ouwe lullen muziek
zou voor het eerst zijn dat je moet betalen voor de drankquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh! Lekker weer, vanavond naar 't stadion.
Gisteravond personeelsfeest, met gratis alcohol, gehad...
Bij Roda betaal ik ook amperquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou voor het eerst zijn dat je moet betalen voor de drank
Jaaaaaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:31 schreef borisz het volgende:
Als je maar niet van de klimduin afwaait
Die klimduin
Ik hoop dat je wel een lekker warme, wollige slaapzak meeneemtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaaaaaEn de weg naar het strand fietsen vanaf de camping van Hans en Ria
![]()
ja, maar eerst zo om 13.30 Bristol Rovers - Southamptonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben jullie erg in de wedstrijd Man U. - Arsenal om 18.00 uur op de BBC ?
Ja, daar heb ik erg in.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben jullie erg in de wedstrijd Man U. - Arsenal om 18.00 uur op de BBC ?
Sziget!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga andere kaartjes halen binnenkort ...Pinkpop

Alleen de eerste helft voor mij. Moet naar mijn eigen cluppiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, maar eerst zo om 13.30 Bristol Rovers - Southampton
Ze worden binnengehaald. Leve Binsearch.quote:
Ik las hetquote:
1200 kb/squote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze worden binnengehaald. Leve Binsearch.

Ja, het is minder, maar omdat ik het altijd heb gekeken kijk ik het nu nog steeds.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat je Prison Break nog kijkt. Een grote grap
.
Nee BS, ik ben nog niet begonnen aan Life.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:
South Park > Lost > House >>>>>>>>>> Heroes>>>>>>>>>>>>>>>>Prison Break.
K3 past door de brievenbus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
1200 kb/s[ afbeelding ]
Na 2 jaren heimelijke liefde zijn ze vandaag eindelijk in de bus gevallen!
[ afbeelding ]
Ik heb de postbode meteen uit puur geluk een kusje meegegeven. Ik ben zelfs m'n koude tenen vergeten!
[ afbeelding ]
Lost , Heroes, Prison Break, Jerichoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is minder, maar omdat ik het altijd heb gekeken kijk ik het nu nog steeds.
Lost > Heroes > Prison Break op dit moment. Al blijft seizoen #1 van Prison Break meesterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |