quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn vrijgezellenfeest
Ben benieuwd wanneer ze online komenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Het was zeker gezellig.
De foto's staan bij mijn broer op zijn digitale camera.
Wat een koelkast man!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Het is geen telefoon.quote:
Ziet er strak uit heur!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Ja heel rustig.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ookal zo rustig hier....maargoed zo even eten, vriendlief is druk bezig in de keuken
Bij die geweldige creaties lijken me wat biertjes wel lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanschaf, BliksemSchigt. Ik hoop ten zeerste dat u en uw omgeving zich kostelijk mag vermaken met dit luxeuze doch fantastische apparaat en dat alle gerechten als kaboutertjes op uw smaakpapillen mogen dansen.
trustequote:
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCHquote:Op zondag 17 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
De hele avond in die voetbalprogramma's vertellen dat Ajax een kutclub is.
Duhhhhhh.....
precies.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |