Wat een koelkast man!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Het is geen telefoon.quote:
Ziet er strak uit heur!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn nieuwe oven/stoomkoker/magnetron/grill:
[ afbeelding ]
Erg relaxed ding. Vooral het stomen is heerlijk. Nu staat de lasagne lekker warm te worden
Ja heel rustig.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ookal zo rustig hier....maargoed zo even eten, vriendlief is druk bezig in de keuken
Bij die geweldige creaties lijken me wat biertjes wel lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanschaf, BliksemSchigt. Ik hoop ten zeerste dat u en uw omgeving zich kostelijk mag vermaken met dit luxeuze doch fantastische apparaat en dat alle gerechten als kaboutertjes op uw smaakpapillen mogen dansen.
WTF?? Zit er geeneens een telefoon in?? Wel een gigapixel camera mag ik hopen?quote:
trustequote:
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCHquote:Op zondag 17 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
De hele avond in die voetbalprogramma's vertellen dat Ajax een kutclub is.
Duhhhhhh.....
precies.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak SCH
vandaar die stank.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Messenga het volgende:
Dat was me weer een opwindend dagje zeg.
Oe, foto's naar het bekante adresssjquote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn vrijgezellenfeest
Als jij het daarna maar op de bekende blog zetquote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, foto's naar het bekante adresssj
vaste bezoeker?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij het daarna maar op de bekende blog zet
Me too.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef RayMania het volgende:
Jeuj, pokertoernooitje gewonnen.
Vandaag gaan we de bloemen regelen en dan is het klaarquote:Op maandag 18 februari 2008 09:00 schreef appelsientje het volgende:
Sijmz... het duurt nog maar anderhalve week.... spannendis alles al geregeld?
Oja bloemenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaag gaan we de bloemen regelen en dan is het klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |