Ah, was jij dat die met een slakkengangetje voorbij kroop?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Suijk het volgende:
Tsk Ray, ben juist gaan hardlopen tussen de vaarten.Super weer!
het weekendje is nog niet voorbij?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weer terug van een onverwacht weekendje Breda
videootjes van gisteravond kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n ouderwets gezellig zondagmiddaggevoel, kachel aan, foto's plakken, LdL, schaatsen op tv
Eilanden zit in de Galgenwaard, maar die zal wel weer de azijnverkoop sponsoren vandaag zodra hij terugkomt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog FC Utrecht suporters hier ?
Geef mij maar het zuurste, bitterste, verrotste azijn die er maar isquote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eilanden zit in de Galgenwaard, maar die zal wel weer de azijnverkoop sponsoren vandaag zodra hij terugkomt.
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef tong80 het volgende:
4-1 verliezen maar het lag aan de scheids
Da's een beetje moeilijk nu die coach van FC Utrecht is, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik gun FC Utrecht niks maar de kromme alles
Nee idd. Wat heb ik er een kutkutkutkutgevoel aan overgehoudenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...
Hio!
nee.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie ook zoveel van die rode kruisjes op de plek waar smilies zouden moeten staan?
We zijn inderdaad consequent, in tegenstelling tot sommige scheidsrechtersquote:Op zondag 17 februari 2008 17:04 schreef SCH het volgende:
Wie wel eens in de Galgenwaard komt weet dat ze daar zelf tegen de scheids zingen als Utrecht dik wint.
was het maar zo.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie ook zoveel van die rode kruisjes op de plek waar smilies zouden moeten staan?
Ja consequent negatief en spreekkoren zingend - gelukkig is er altijd iemand die het gedaan heeft. Dat je daar in meegaat Eilanden, meestal ben je wat realistischer. Maar het is ook wel een heftige uitslag natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn inderdaad consequent, in tegenstelling tot sommige scheidsrechters
L-e-z-e-n!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja consequent negatief en spreekkoren zingend - gelukkig is er altijd iemand die het gedaan heeft. Dat je daar in meegaat Eilanden, meestal ben je wat realistischer. Maar het is ook wel een heftige uitslag natuurlijk
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn vrijgezellenfeest
Ben benieuwd wanneer ze online komenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Het was zeker gezellig.
De foto's staan bij mijn broer op zijn digitale camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |