Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Net vakantie geboekt! 23 dagen Mexico! Olé!
12 sep t/m 4 okt....quote:
Turkije blijft ook een meer dan prima vakantiebestemming.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:57 schreef lookinforyou het volgende:
Wij gaan komend zomer weer naar Turkije
Is ook zo hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Turkije blijft ook een meer dan prima vakantiebestemming.
Is ook zo, maar met een kind van 6 zie ik me geen excursies e.d. maken, dus dat komt later wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:04 schreef borisz het volgende:
Turkije is leuk als je ook wat kan doen ipv alleen bij het hotel zitten. Maar voor kinderen is het ook prima daar met van die zwemtoestanden erbij
![]()
Je zorgt maar gewoon dat je vrij hebt!quote:
Je past je maar een keer aan mij aan, je vorige relasie was daar ook op stuk gelopenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je vrij hebt!
Veel te kort om elkaar echt te leren kennen.quote:En anders doen we wel een arrangement op de beautyfarm in Franeker!
Dat kan toch helemaal niet gek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:59 schreef SCH het volgende:
Stuur eens wat sneeuw hierheen
Zeikerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je past je maar een keer aan mij aan, je vorige relasie was daar ook op stuk gelopen![]()
[..]
Veel te kort om elkaar echt te leren kennen.
Niemand die me troostquote:
Als je kansloos en dus terecht verliest is geen troost nodig.quote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Knikkeren in de 93e minuut Liverpool uit de FA cup met 2-1 winst.
Het was koud Digger dan wil je opgewarmd wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je kansloos en dus terecht verliest is geen troost nodig.
Als je nou had verloren door weet ik veel wat voor een onterechte flauwekul, dan.....
Dan nog niet eigenlijk
Je bent nog jong dus ik vergeef je je on-orginele vraagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:35 schreef Messenga het volgende:
Dag Tong, heb je je Tong vandaag nog ergens ingestoken?
Niets van vrouwelijk vlees?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog jong dus ik vergeef je je on-orginele vraag
originelequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach tong, als jij elke drie weken met een oude anekdote komt, dan mogen wij toch wel zo af en toe een grapje herhalen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of dat ie een keer met twee vriendinnen thuiskwam.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij weet ie nog wel iets over een vriendinnetje van vroeger.
En ze beiden neukte vergeet dat nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of dat ie een keer met twee vriendinnen thuiskwam.
Ik zag alleen de titel.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze beiden neukte vergeet dat niet
Laat wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doenquote:Op zondag 17 februari 2008 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Vroeg wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
Laat wakker op zondag, redelijk uniek voor mijn doen
Nou, die laatste niet echt, maar die viel om 6 uur weer in slaap, en slaapt nog steedsquote:
Als Sylvie maar ontdooid is nietwaarquote:Op zondag 17 februari 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Hoihoi. De Vaart is hier gewoon bevroren, brrr...
Je had autopech en moest teruglopen?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weer terug van een onverwacht weekendje Breda
Nee Appeldinnetje heeft me verrastquote:Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had autopech en moest teruglopen?
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Grulez het volgende:
Wat een kou... zo maar richting de Euroborg. Even zwaaien naar Louise.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je niet geheel tevreden terugkomt...
Hio!
Er ligt hier gewoon ijs en het is koud.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een heerlijk zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |