Sorry waarde heer, maar ik heb mijzelf al een EnGPoesjuh verschaft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeg jongedame, zullen we compatibulun?
Inderdaad.quote:
quote:Your musical compatibility rating with Hadikmaar is:
Very Low
You share a few artists in common, including Bright Eyes, The Shins, The Arcade Fire, Johan, and Coparck.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Stomme pfaf, ik had een naamtopic voor je geopend [HOOLS] De VBL-reunie # 1731 Met willkeurige erecties
Ik doe zo m'n bestquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
Hallo allemaal. Pfaf, Poplon, BS hier, zo slecht is HOOLS nog niet.
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net lid, niet meteen weer een erectie krijgen van dat woord hoor.
Deal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen aboriginalalal
Ik ga slapen, zie ik je in 2008 nog een keer?
Gisteren had ik een obscuur dagjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteit
Op mijn i-pod staat Wilco heel hoog, het liefst in combi met Billy Braggquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je draait zulke obscure muziek...Dat wordt nooit wat met onze compatubielieteit
Ojaojaoja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef popolon het volgende:
't Is wel tempotypen zeg !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Op mijn i-pod staat Wilco heel hoog, het liefst in combi met Billy Bragg
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn zangkunsten worden niet gewaardeerd?
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ojaojaoja!
Kijk je The Wire?!
hebben ze nog cd's bij de FRS?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Zometeen maar naar bed, morgen weer cdtjes en DVDtjes verkopen.
Jazeker.quote:
Ah, je moet het echt proberen. Life is toch eventjes gestopt. Afro-amerikaanse Sopranos in Baltimore met gave rechercheurs. Errug kicke!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee.
Alleen Chuck, Life, the Closer en Medium.
gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jazeker.
Vandaag Teammeeting gehad, ik moet samen met een collega van me beginnen om half 10 morgen. Er is vandaag besloten dat mijn collega alle Ticketservice tickets mag doen. Vanaf 10 uur zit hij dus nonstop tickets te verkopen.
Ik zal 'ns kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, je moet het echt proberen. Life is toch eventjes gestopt. Afro-amerikaanse Sopranos in Baltimore met gave rechercheurs. Errug kicke!
Verrassend veel mensen nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie koopt er tegenwoordig nou nog CD's?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Originele cd's hebben blijft toch wel een bepaalde vorm van charme hebben.
Scheer je weg !quote:
koesjuhhhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef borisz het volgende:
[..]
SOL is hier vaste stamgaste in het weekend
Oh. Ga je nu al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook van jou![]()
nu naar bed want manlief is wakker eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |