Er waren zo veel plaatsen vrij, kon je niet even wisselen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef Bjoro het volgende:
ben ik een keer aanwezig als er mooie doelpunten in de ArenA worden gescoord....zit ik achter het andere doel
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bentquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
Op verjaardagen is dit het:
"Duuuuusssss"
moment....
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.
En toch was het vandaag weer erg koud he!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bent
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere.
HA!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch was het vandaag weer erg koud he!
Frank Boeijen zegt van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
je vergeet het staan in de keuken....waar het dan altijd net weer iets gezelliger is (en lekker dicht bij de koelkast)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
Biblebelt =/= Koranbeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?
wat een prachtig lied is datquote:
Of de loterijshow met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.
En waar je het snelst je hand met flesjes bier kan vullen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je vergeet het staan in de keuken....waar het dan altijd net weer iets gezelliger is (en lekker dicht bij de koelkast)
Your musical compatibility rating with Dahli00 is:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waar je het snelst je hand met flesjes bier kan vullen.
Ik heb een uitstekende muzieksmaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Dahli00 is:
Very Low
Dat was veel sneeuw zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Of de loterijshow met oud en nieuw.
Zo sneeuw is weer weg.
En van die irritante kinderen die alle aandacht vragen, overal aanzitten, schreeuwenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een flesje vidal sasson.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was veel sneeuw zegHad je roos op je schouder?
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat willen doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende muzieksmaak![]()
En Brammetje Mosko gaat samen met moeder Beth Joran leegtrekken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende muzieksmaak![]()
quote:Your musical compatibility rating with Dahli00 is:
Very Low
You share a few artists in common, including The Shins, Ryan Adams, Foo Fighters, The Zutons, and The Pipettes.
Die heb ik nog niet, ik was nog bezig met de willekeurige erecties, remember?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En van die irritante kinderen die alle aandacht vragen, overal aanzitten, schreeuwen.
En de welbekende vraag "hoe gaat het op school?".
Die ga ik vanavond in de kroeg proberen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
Mag ik met jou compatibelen pfaf
Heb je er nu ook 1?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ik was nog bezig met de willekeurige erecties, remember?
Soms op uitzendinggemist. Goede show.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef RayMania het volgende:
Kijk je ook gezellig Pauw & Witteman, popo?
Je bent al in de kroeg, dus doe je ding!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond in de kroeg proberen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
High
NBA of NHL straks zeker ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Soms op uitzendinggemist. Goede show.
Maar nu ESPN natuurlijk.
VVD-musicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
High
Zeg jongedame, zullen we compatibulun?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent al in de kroeg, dus doe je ding!
NBA niet vanavond, all star weekend morgen.quote:
ok, dat wordt dan even sport 1 kijken van het weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA niet vanavond, all star weekend morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |