Die zijn niet zo willekeurig als je denkt hoor. Dat is volgens het grote planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook maar weer eens effe buurten
Oh, komt dat ook nog dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.
Dacht dat daar OUD voor was uitgevonden. Maar blijkbaar liggen die al op bed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die oudjes hebben veel te bespreken
Kijk, daar ga je alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?
Ik ben nog kaal.quote:
Er waren zo veel plaatsen vrij, kon je niet even wisselen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef Bjoro het volgende:
ben ik een keer aanwezig als er mooie doelpunten in de ArenA worden gescoord....zit ik achter het andere doel
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bentquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
Op verjaardagen is dit het:
"Duuuuusssss"
moment....
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.
En toch was het vandaag weer erg koud he!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bent
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere.
HA!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch was het vandaag weer erg koud he!
Frank Boeijen zegt van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
je vergeet het staan in de keuken....waar het dan altijd net weer iets gezelliger is (en lekker dicht bij de koelkast)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
Biblebelt =/= Koranbeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?
wat een prachtig lied is datquote:
Of de loterijshow met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |