Tong zal het nu wel jammer vinden dat hij er niet is vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja klote. Pas na de zomer weer.
Zeg borisz, je denkt toch niet dat ik al die billenposts en zwaaismileys op ga lurken he?![]()
en tong met z'n zeikposts.
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een mat!
Tussen wal en schip dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...
Ach, straks in Brabant merkt niemand dat meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook hem wonen we graag uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, straks in Brabant merkt niemand dat meer.
Als in 'wij geitenwollensokkenkrakers wonen alles en iedereen uit'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als in 'uitwonend gaan' en helpen verhuizen toch? Toch? TOCH?
De richting waar deze reunie begint op te gaan bevalt me volgens mij niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als in 'wij geitenwollensokkenkrakers wonen alles en iedereen uit'.
Niet zo angstig pfaf, je oogt wat gespannen.
Voor Beth natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn jullie voor Gerard of Peter zometeen bij Pauw en Witteman?
[ afbeelding ]
Please enlight me. Wie zitten daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent weer wat gefixeerd op je eigen tegennatuurlijkheid. Laat het even los.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ja Gaymania, die kan ik er op dit moment ook nog wel bij gebruiken.
Gerard Kemkers en Peter Winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Please enlight me. Wie zitten daar?
Misschien kunnen we SoK ook nog wel uitnodigen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ja Gaymania, die kan ik er op dit moment ook nog wel bij gebruiken.
Gerard is een homoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ah jammer, ik dacht bij Peter aan Peter R, had wel zin in zo'n clash.quote:
Zie PI, zie PI! Die hebben we hier ook nodig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien kunnen we SoK ook nog wel uitnodigen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Ik mis Bluezz nu toch wel een beetje.
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent weer wat gefixeerd op je eigen tegennatuurlijkheid. Laat het even los.
"waarna Joran als een soort freelance begrafenisondernemer optrad" aldus meneer Spong.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gerard is een homo
Pauw en Witteman zijn links
Peter R. is een kwal
Lastig
Gelukkig ben je al jaren uit je ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...
Dat zeker. Juristen kunnen dingen vaak mooi formuleren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
"waarna Joran als een soort freelance begrafenisondernemer optrad" aldus meneer Spong.
Prachtige zin toch.
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al jaren uit je ontkenningsfase.
Dank je, fapper.quote:
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeker. Juristen kunnen dingen vaak mooi formuleren.
Dat is dan ook de reden dat ik geen jurist ben.
Mijn onvermogen tot mierenneuken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?.
Gèèèhèèèld. Dat is toch het enige waar ze - de VVD'ers - aan denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?.
Hallohallohallo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gèèèhèèèld. Dat is toch het enige waar ze - de VVD'ers - aan denken.
Ik snap het en leef met je mee maar besef wel dat al je leeftijdgenootjes hier ook mee kampen. Trek je niet teveel aan van de videoclipjes en de beelden die je verder worden opgedrongen en ga gewoon je eigen gang en volg de weg van je hart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef popolon het volgende:
Ik kamp er ook mee pfof. 't is niet makkelijk maar goed, we zetten door.
Die zijn niet zo willekeurig als je denkt hoor. Dat is volgens het grote planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook maar weer eens effe buurten
Oh, komt dat ook nog dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.
Dacht dat daar OUD voor was uitgevonden. Maar blijkbaar liggen die al op bed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die oudjes hebben veel te bespreken
Kijk, daar ga je alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |