Best geinig. Ik ben niet van het uberpimpen. Ik heb slechts een zwarte achtergrond met centraal een paar schattige konijnen die lustig op wat hennepbladen aan het knagen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef VoreG het volgende:
Heel m'n laptop is gepimpt.
Objectdock en Desktop Earth geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agh het is maar Tottenham, nietszeggend kutclubje, helemaal als je het gaat vergelijken met Arsenal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Dalijk richting het stadion! Spanning is te snijden. Houden we ze op een gelijkspel of wordt het een tranendal a la Arsenal uit.
Daarom. Als we kunnen winnen van Ajax, dan zeker van een club met minder EC1's. Da's logisch.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het is maar Tottenham, nietszeggend kutclubje, helemaal als je het gaat vergelijken met Arsenal.
Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks zeggen over wie eruit is, ik ga het zo kijken.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Ben je er al geweest Bos?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
Bos, heb je mijn kaartje gehad?
Ik heb gedaan alsof ik een uitzendburo ben
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Kom op Bossie, doe je haren los en maak ons gek
Je bent er lekker vroeg bijquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:08 schreef Ole het volgende:
Zooooo... belastingaangifte is klaar en opgestuurd":D
Ik gisteren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:08 schreef Ole het volgende:
Zooooo... belastingaangifte is klaar en opgestuurd":D
Mooi,quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Ole het volgende:
ach, vorig jaar een maand te laat, dus ik dacht laat ik deze keer vroeg zijn..
Krijg nog iets van 250 terug gelukkig(rest krijg ik met VT al )
Gelukkig maar. Ik vind toch al dat ik meer dan genoeg betaal (net als de meesten van onsquote:
tot morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Nopes, EdoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Dennisquote:
We hebben toch niks verklapt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:09 schreef rubbereend het volgende:gaan ze alsnog over de mol praten
kut hools
Het noemen van 2 mogelijke mollen wil dus zeggen dat zij nog in het spel zitten, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
We hebben toch niks verklapt?
[HOOLS] De VBL-kroeg #1730; Met de uitzendliefde van Bosquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Maar Bos als we zeggen wie de mol is.. betekent dat die gene er dus nog niet uit isdus toch een spoiler
Jawelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL-kroeg #1730; Met de uitzendliefde van Bos
Dit noem ik geen spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Ben je daar de hele dag mee bezig??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef Ole het volgende:
Gooedemorgen![]()
Lekker vrije dag. Kan ik lekker naar het stadsdeel om mijn paspoort te laten verlengen
sinds de stadsdelen gaat het beter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je daar de hele dag mee bezig??
Wtf!! dammquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Ole het volgende:
[..]
sinds de stadsdelen gaat het beter.
Ik weet dat het me ooit eens een halve dag heeft gekost. Iets van 2,5 uur wachten...
Ik heb zojuist mijn nieuwe Identiteitskaart opgehaald.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef Ole het volgende:
Gooedemorgen![]()
Lekker vrije dag. Kan ik lekker naar het stadsdeel om mijn paspoort te laten verlengen
Ik zei gisteravond nog, wat hou ik toch van mijn dorp voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef Ole het volgende:
Gooedemorgen![]()
Hier hoefde ik ook niet al te lang te wachten (dorp met ca 28.000 inwoners). Zojuist iets van 10 minuten en vorige week bij het verlengen iets van 15-20 minuten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wtf!! dammblij dat ik in een dorpje op de veluwe woon
alhoewel.. donderdagavond is het wel druk..
Succes alvast
Is eigenlijk één van de weinige voordelen van de stadsdelen. Gaat redelijk snel allemaal (in De Baarsjes, Slotervaart en Geuzenveld is dat wel mijn ervaring in ieder geval) en het is niet zo ver weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Ole het volgende:
[..]
sinds de stadsdelen gaat het beter.
Ik weet dat het me ooit eens een halve dag heeft gekost. Iets van 2,5 uur wachten...
Dat vind ik nou jammer....heb ik geen geile stemmen meer op de achtergrond als ik tot diep in de nacht aan het programmeren ben....quote:Plasterk bekijkt verbod op seksdatingprogramma's
DEN HAAG - Onderwijsminister Plasterk bekijkt of hij misleidende telewinkelboodschappen zoals seksdating van de televisie kan halen. Hij schrijft dat in een antwoord op de motie die Tweede Kamerlid Arie Slob namens de ChirstenUnie indiende.
Het gaat onder andere om de nachtprogramma's van commerciële zenders als SBS en RTL. "De wijze waarop misleiding bij tv-reclame in de vorm van seksuele (dating)programma's beëindigd kan worden, onderzoek ik", schrijft Plasterk aan de Tweede Kamer.
bron: Nu.nl
Vind ik een zeer juiste conclusie. Het plassen, waarbij de urine het lichaam via de juiste weg verlaat, is een natuurlijk iets dat niet te verleren valt. Zindelijkheid daarom is ook het beheersen van timing en mikkunst, niet de kunst van het laten lopen van urine.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
VoreG: Ik zou nog even terugkomen op de incontinetie en de kunst van het fietsen 1. Ik ben na een nachtje peinzen en een nacht single malt tot de conlcusie gekomen dat incontinentie níet de kunst van het plassen verleert. Integendeel! Wél de kunst van de timing en het mikken, maar het plassen? Neen!
1: bron: [HOOLS] het VBL-terras #1729: 24/7 open
Da's klote! Hoe zit het nu met je vakantie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:![]()
![]()
Vlucht gisteren gecancelled ivm de mist
![]()
![]()
Najja, volgende week dan.
Shit man....En nu ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:![]()
![]()
Vlucht gisteren gecancelled ivm de mist
![]()
![]()
Najja, volgende week dan.
T'is zakelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's klote! Hoe zit het nu met je vakantie dan?
Wat heb jij nou te zoeken in het gemeentehuis? Daar verkopen ze toch geen bier?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef tong80 het volgende:
In Bommel hadden we het gemeentehuis midden in het centrum. In een monumentaalpand. Nu moeten we 2 kilometer fietsen voor het gemeentehuis. Echt een grof schandaal. Zitten nu modern te zijn in the middle of nowhere
Wrrrrrrrom?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef VoreG het volgende:
Heeft Peter rrrrrrrrrrrrrrrr al een rondje gegeven?
Het was niet echt gezellig zo maar het had inderdaad erger gekund. Zou nu alleen gaan, maar er zaten ook mensen met kleine kids die terug naar huis gingen bv en dan baal je als een stekker, zeker daar er niet een dagelijkse vlucht is.quote:
Daar wordt NIVO Sparta Gehuldigdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat heb jij nou te zoeken in het gemeentehuis? Daar verkopen ze toch geen bier?
Nee, naar het hockey vanavond. Wist trouwens niet dat ze bij VVGZ ook al een voetbalquiz hebben. Om te onthouden voor volgend jaar. Ga jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, vanavond nog quizzen bij VVGZ?
http://www.vvgz.nl/images/quiz3.jpg
Omdat hij heerlijk is afgegaan voor bijna de gehele wereld.quote:
doeiiiiquote:
Ja, ik speel wel mee. Deze hebben mijn medespeler en ik nog nooit gewonnen. Vijfde in 2006, vorig jaar derde. Overigens had je je vorig jaar toch in eerste instantie opgegeven voor deze? Je naam werd toen wel geroepen door de presentator.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee, naar het hockey vanavond. Wist trouwens niet dat ze bij VVGZ ook al een voetbalquiz hebben. Om te onthouden voor volgend jaar. Ga jij wel?
En waar is de steun van je leidinggevende als je die nodig hebt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar is het respect toch tegenwoordig.
Hierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Ole het volgende:
En waar is de steun van je leidinggevende als je die nodig hebt!
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.quote:
Dan is het goed, ik wou je er nog even hartelijk voor bedankenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik wou je er nog even hartelijk voor bedanken
Ik vind 'r een beetje eng.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
Heb je Hilary al aangeraakt popo?
Heeft ze een beetje fatsoenlijke jurken aan?
Maar die Obama is zo mager. Zou ie wel genoeg eten, of is dat nog van de slavernij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind 'r een beetje eng.Ze schreeuwt zo hard.
Clintworm.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die Obama is zo mager. Zou ie wel genoeg eten, of is dat nog van de slavernij?
quote:"Dear Beth,
I have made 7 million viewers en still justice don't believe it. Logical, because it was a bad show and there was not much evidence. But I have made 7 million viewers, than something has to be right of it, no?
I said that I solve the case. That is of course bullshit, that know you too, dear Beth. But I was scared that you don't come to Holland otherwise. And that is what you do. There have 7 million people looked at you Beth. That's what you liked also, no?
Of the truth will be known ever? I don't hope so Beth, because I want more viewers. On to the 8 million.
kisses from Peter R."
Het is een complot van alle ministers van Onderwijs van de laatste 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar is het respect toch tegenwoordig.
Beetje jammer van die grammaticaquote:
Iemand heeft mijn tekst vertaald, it wasn't me.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer van die grammatica
Niveautje Peter R. zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer van die grammatica
Dan maar muziek in het duitsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
Hier wordt geen duits gesproken
Doet me altijd denken aan e.o.a. land dat in 2006 e.o.a. cup wonquote:
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reisequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
Buck dich
Buk nou maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reise
De rek is er een beetje uit he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
sjimz lengtemeter: 155 cm
Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reise
Okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)
Blijf er in't vervolg dan ook gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef pascalheister het volgende:
Deutschlandmet 5 min. ben ik er
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Graven die ook kuilen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen die Canadezen zijn ook maar niks
Die gooien sneeuwballen.quote:
Dat is echt Duits wat er hoofdzakelijk gezongen wordtquote:
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.quote:
Ben je mal dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.
Duhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
bier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan in iedergeval meer.
Een gebroken rib is gewoon geen reden voor een voetballer(die ook nog eens zo klein is dat hij toch niet kan koppen) om geblesseerd te zijn
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik een zeer juiste conclusie. Het plassen, waarbij de urine het lichaam via de juiste weg verlaat, is een natuurlijk iets dat niet te verleren valt. Zindelijkheid daarom is ook het beheersen van timing en mikkunst, niet de kunst van het laten lopen van urine.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.
Hallo, is pfaf er ook?
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)
Hoewel ik het in de kern met je eens ben, vind ik het volgens jouw hypothese enigszins vreemd dat DAM hier nog is en niet ver, ver weg...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.
Dat doe ik iedere vrijdag- en zondagochtend. Maar heb je niet een meer specifieke vraag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef SCH het volgende:
pfaf, heb jij ook sorry gezegd?
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoewel ik het in de kern met je eens ben, vind ik het volgens jouw hypothese enigszins vreemd dat DAM hier nog is en niet ver, ver weg...
Jij hier?quote:
Tegen de aboriginalals, daar moet iedereen sorry tegen zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere vrijdag- en zondagochtend. Maar heb je niet een meer specifieke vraag?
Prachtig, deze subtiliteiten heb/had ik nog niet door. Dank voor deze verlichtende post.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.
Maar een meningsverschil met iemand in een roze polo is bij voorbaat een gewonnen strijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.
Ja, het is reunie avond. Waar is Doc?quote:
Ik geef altijd geld aan Blackies, ik hoef geen sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen de aboriginalals, daar moet iedereen sorry tegen zeggen.
* SCH zegt ook sorry
Die is zijn dochters van korfbal ophalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, het is reunie avond. Waar is Doc?
Black beauty?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik geef altijd geld aan Blackies, ik hoef geen sorry te zeggen.
Mis je 'Life' ook zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
En waar is golfert?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 MO THEORIE MO ICT 2 MO THEORIE MO ICT 3 communicatie P4_0.... 4 SLB communicatie P4_0.... 5 BE Engels P4_0.12 OCO 6 BE Engels P4_0.12 OCO 7 M & O sportbeleid P4_0.0... 8 M & O sportbeleid P4_0.0... |
Een meningsverschil die doorgaans geworden wordt door degene in de roze polo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar een meningsverschil met iemand in een roze polo is bij voorbaat een gewonnen strijd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Black beauty?
Zeg nou gewoon even sorry, duffe.
Ja klote. Pas na de zomer weer.quote:
Ooooww, ben jij er zo één?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een meningsverschil die doorgaans geworden wordt door degene in de roze polo.
Die Duitser was hier niet voor niets ziek geworden.quote:
Tong zal het nu wel jammer vinden dat hij er niet is vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja klote. Pas na de zomer weer.
Zeg borisz, je denkt toch niet dat ik al die billenposts en zwaaismileys op ga lurken he?![]()
en tong met z'n zeikposts.
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een mat!
Tussen wal en schip dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik pas er eigenlijk alleen qua kleding en politieke keuze bij.. Ik ben een verschoppeling aan beide zijden...
Ach, straks in Brabant merkt niemand dat meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook hem wonen we graag uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons, geitenwollensokkenkrakers ben je altijd welkom hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, straks in Brabant merkt niemand dat meer.
Als in 'wij geitenwollensokkenkrakers wonen alles en iedereen uit'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als in 'uitwonend gaan' en helpen verhuizen toch? Toch? TOCH?
De richting waar deze reunie begint op te gaan bevalt me volgens mij niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als in 'wij geitenwollensokkenkrakers wonen alles en iedereen uit'.
Niet zo angstig pfaf, je oogt wat gespannen.
Voor Beth natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn jullie voor Gerard of Peter zometeen bij Pauw en Witteman?
[ afbeelding ]
Please enlight me. Wie zitten daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent weer wat gefixeerd op je eigen tegennatuurlijkheid. Laat het even los.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ja Gaymania, die kan ik er op dit moment ook nog wel bij gebruiken.
Gerard Kemkers en Peter Winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Please enlight me. Wie zitten daar?
Misschien kunnen we SoK ook nog wel uitnodigen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ja Gaymania, die kan ik er op dit moment ook nog wel bij gebruiken.
Gerard is een homoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ah jammer, ik dacht bij Peter aan Peter R, had wel zin in zo'n clash.quote:
Zie PI, zie PI! Die hebben we hier ook nodig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien kunnen we SoK ook nog wel uitnodigen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Ik mis Bluezz nu toch wel een beetje.
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent weer wat gefixeerd op je eigen tegennatuurlijkheid. Laat het even los.
"waarna Joran als een soort freelance begrafenisondernemer optrad" aldus meneer Spong.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gerard is een homo
Pauw en Witteman zijn links
Peter R. is een kwal
Lastig
Gelukkig ben je al jaren uit je ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...
Dat zeker. Juristen kunnen dingen vaak mooi formuleren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
"waarna Joran als een soort freelance begrafenisondernemer optrad" aldus meneer Spong.
Prachtige zin toch.
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al jaren uit je ontkenningsfase.
Dank je, fapper.quote:
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeker. Juristen kunnen dingen vaak mooi formuleren.
Dat is dan ook de reden dat ik geen jurist ben.
Mijn onvermogen tot mierenneuken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?.
Gèèèhèèèld. Dat is toch het enige waar ze - de VVD'ers - aan denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zou wel een reden zijn? Al die dikke boeken?.
Hallohallohallo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gèèèhèèèld. Dat is toch het enige waar ze - de VVD'ers - aan denken.
Ik snap het en leef met je mee maar besef wel dat al je leeftijdgenootjes hier ook mee kampen. Trek je niet teveel aan van de videoclipjes en de beelden die je verder worden opgedrongen en ga gewoon je eigen gang en volg de weg van je hart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik ga door een erg moeilijke periode op het moment. Pubertijd, gierende hormoontjes, lichamelijke veranderingen, pukkels en dan al die twijfels...
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef popolon het volgende:
Ik kamp er ook mee pfof. 't is niet makkelijk maar goed, we zetten door.
Die zijn niet zo willekeurig als je denkt hoor. Dat is volgens het grote planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook maar weer eens effe buurten
Oh, komt dat ook nog dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die willekeurige erecties de hele dag door.
Maar bedankt voor jullie steun. Uiteraard.
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, alleen intellectuelen hebben toegang vanavond.
Dacht dat daar OUD voor was uitgevonden. Maar blijkbaar liggen die al op bed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die oudjes hebben veel te bespreken
Kijk, daar ga je alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar hangt die IQ-meter dan tegenwoordig?
Ik ben nog kaal.quote:
Er waren zo veel plaatsen vrij, kon je niet even wisselen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef Bjoro het volgende:
ben ik een keer aanwezig als er mooie doelpunten in de ArenA worden gescoord....zit ik achter het andere doel
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bentquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
Op verjaardagen is dit het:
"Duuuuusssss"
moment....
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die leuke verjaardagen waar iedereen in een kringetje zit. Dat mis ik wel een beetje.
En toch was het vandaag weer erg koud he!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
"Duuuuusssss"
moment....
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij naar verjaardage? Logisch dat je zo onzeker bent
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere.
HA!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch was het vandaag weer erg koud he!
Frank Boeijen zegt van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn juist kalmerend en geruststellend..
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
je vergeet het staan in de keuken....waar het dan altijd net weer iets gezelliger is (en lekker dicht bij de koelkast)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mannen aan de ene kant van de kamer, vrouwen aan de andere. Leverworstjes, droge worst en kaasjes op tafel naast de borrelnootjes...
Biblebelt =/= Koranbeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je nooit verteld dat je uit een islamitisch gezin komt?
wat een prachtig lied is datquote:
Of de loterijshow met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan met zn allen de finale van Idols kijken.
En waar je het snelst je hand met flesjes bier kan vullen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je vergeet het staan in de keuken....waar het dan altijd net weer iets gezelliger is (en lekker dicht bij de koelkast)
Your musical compatibility rating with Dahli00 is:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waar je het snelst je hand met flesjes bier kan vullen.
Ik heb een uitstekende muzieksmaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Dahli00 is:
Very Low
Dat was veel sneeuw zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Of de loterijshow met oud en nieuw.
Zo sneeuw is weer weg.
En van die irritante kinderen die alle aandacht vragen, overal aanzitten, schreeuwenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een flesje vidal sasson.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was veel sneeuw zegHad je roos op je schouder?
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat willen doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende muzieksmaak![]()
En Brammetje Mosko gaat samen met moeder Beth Joran leegtrekken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende muzieksmaak![]()
quote:Your musical compatibility rating with Dahli00 is:
Very Low
You share a few artists in common, including The Shins, Ryan Adams, Foo Fighters, The Zutons, and The Pipettes.
Die heb ik nog niet, ik was nog bezig met de willekeurige erecties, remember?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En van die irritante kinderen die alle aandacht vragen, overal aanzitten, schreeuwen.
En de welbekende vraag "hoe gaat het op school?".
Die ga ik vanavond in de kroeg proberen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
Mag ik met jou compatibelen pfaf
Heb je er nu ook 1?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ik was nog bezig met de willekeurige erecties, remember?
Soms op uitzendinggemist. Goede show.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef RayMania het volgende:
Kijk je ook gezellig Pauw & Witteman, popo?
Je bent al in de kroeg, dus doe je ding!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond in de kroeg proberen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
High
NBA of NHL straks zeker ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Soms op uitzendinggemist. Goede show.
Maar nu ESPN natuurlijk.
VVD-musicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
High
Zeg jongedame, zullen we compatibulun?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent al in de kroeg, dus doe je ding!
NBA niet vanavond, all star weekend morgen.quote:
ok, dat wordt dan even sport 1 kijken van het weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA niet vanavond, all star weekend morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |