Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reise
Okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)
Blijf er in't vervolg dan ook gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef pascalheister het volgende:
Deutschlandmet 5 min. ben ik er
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Graven die ook kuilen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen die Canadezen zijn ook maar niks
Die gooien sneeuwballen.quote:
Dat is echt Duits wat er hoofdzakelijk gezongen wordtquote:
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.quote:
Ben je mal dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.
Duhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
bier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan in iedergeval meer.
Een gebroken rib is gewoon geen reden voor een voetballer(die ook nog eens zo klein is dat hij toch niet kan koppen) om geblesseerd te zijn
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik een zeer juiste conclusie. Het plassen, waarbij de urine het lichaam via de juiste weg verlaat, is een natuurlijk iets dat niet te verleren valt. Zindelijkheid daarom is ook het beheersen van timing en mikkunst, niet de kunst van het laten lopen van urine.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.
Hallo, is pfaf er ook?
Zoiets.
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)
Hoewel ik het in de kern met je eens ben, vind ik het volgens jouw hypothese enigszins vreemd dat DAM hier nog is en niet ver, ver weg...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.
Dat doe ik iedere vrijdag- en zondagochtend. Maar heb je niet een meer specifieke vraag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef SCH het volgende:
pfaf, heb jij ook sorry gezegd?
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoewel ik het in de kern met je eens ben, vind ik het volgens jouw hypothese enigszins vreemd dat DAM hier nog is en niet ver, ver weg...
Jij hier?quote:
Tegen de aboriginalals, daar moet iedereen sorry tegen zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere vrijdag- en zondagochtend. Maar heb je niet een meer specifieke vraag?
Prachtig, deze subtiliteiten heb/had ik nog niet door. Dank voor deze verlichtende post.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.
Maar een meningsverschil met iemand in een roze polo is bij voorbaat een gewonnen strijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij een meningsverschil gaat het om het onderbouwen van je mening met goede en tevens juiste argumenten. Bij koppigheid gaat het om dusdanig standvastig te blijven dat er niet meer sprake kan zijn van een meningsverschil in de juiste vorm waarbij je erover kan praten met een of meerdere gesprekspartners.
Ja, het is reunie avond. Waar is Doc?quote:
Ik geef altijd geld aan Blackies, ik hoef geen sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen de aboriginalals, daar moet iedereen sorry tegen zeggen.
* SCH zegt ook sorry
Die is zijn dochters van korfbal ophalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, het is reunie avond. Waar is Doc?
Black beauty?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik geef altijd geld aan Blackies, ik hoef geen sorry te zeggen.
Mis je 'Life' ook zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
En waar is golfert?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 MO THEORIE MO ICT 2 MO THEORIE MO ICT 3 communicatie P4_0.... 4 SLB communicatie P4_0.... 5 BE Engels P4_0.12 OCO 6 BE Engels P4_0.12 OCO 7 M & O sportbeleid P4_0.0... 8 M & O sportbeleid P4_0.0... |
Een meningsverschil die doorgaans geworden wordt door degene in de roze polo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar een meningsverschil met iemand in een roze polo is bij voorbaat een gewonnen strijd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Black beauty?
Zeg nou gewoon even sorry, duffe.
Ja klote. Pas na de zomer weer.quote:
Ooooww, ben jij er zo één?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een meningsverschil die doorgaans geworden wordt door degene in de roze polo.
Die Duitser was hier niet voor niets ziek geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |