Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reise
Okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn zingt het refrein van "Amerika" al foutloos mee (Samen met "Du hast" zijn favo Rammstein nummer)
Blijf er in't vervolg dan ook gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef pascalheister het volgende:
Deutschlandmet 5 min. ben ik er
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig ben ik weer zo ver mogelijk van Duitsland vandaan
Graven die ook kuilen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen die Canadezen zijn ook maar niks
Die gooien sneeuwballen.quote:
Dat is echt Duits wat er hoofdzakelijk gezongen wordtquote:
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.quote:
Ben je mal dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vandaar dat de USA zo veel CO2 de lucht in stookt.
Duhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
bier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan in iedergeval meer.
Een gebroken rib is gewoon geen reden voor een voetballer(die ook nog eens zo klein is dat hij toch niet kan koppen) om geblesseerd te zijn
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik een zeer juiste conclusie. Het plassen, waarbij de urine het lichaam via de juiste weg verlaat, is een natuurlijk iets dat niet te verleren valt. Zindelijkheid daarom is ook het beheersen van timing en mikkunst, niet de kunst van het laten lopen van urine.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.
Hallo, is pfaf er ook?
Zoiets.
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar we zijn het eens. (Y)
Hoewel ik het in de kern met je eens ben, vind ik het volgens jouw hypothese enigszins vreemd dat DAM hier nog is en niet ver, ver weg...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Al is een meningsverschil zo nu en dan wel goed, omdat je daarmee uiteindelijk verder zal komen.
Dat doe ik iedere vrijdag- en zondagochtend. Maar heb je niet een meer specifieke vraag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef SCH het volgende:
pfaf, heb jij ook sorry gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |