Hierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Ole het volgende:
En waar is de steun van je leidinggevende als je die nodig hebt!
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.quote:
Dan is het goed, ik wou je er nog even hartelijk voor bedankenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
Dat moest van mij, niks geen gelul tegen geitenbreiers.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik wou je er nog even hartelijk voor bedanken
Ik vind 'r een beetje eng.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
Heb je Hilary al aangeraakt popo?
Heeft ze een beetje fatsoenlijke jurken aan?
Maar die Obama is zo mager. Zou ie wel genoeg eten, of is dat nog van de slavernij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind 'r een beetje eng.Ze schreeuwt zo hard.
Clintworm.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die Obama is zo mager. Zou ie wel genoeg eten, of is dat nog van de slavernij?
quote:"Dear Beth,
I have made 7 million viewers en still justice don't believe it. Logical, because it was a bad show and there was not much evidence. But I have made 7 million viewers, than something has to be right of it, no?
I said that I solve the case. That is of course bullshit, that know you too, dear Beth. But I was scared that you don't come to Holland otherwise. And that is what you do. There have 7 million people looked at you Beth. That's what you liked also, no?
Of the truth will be known ever? I don't hope so Beth, because I want more viewers. On to the 8 million.
kisses from Peter R."
Het is een complot van alle ministers van Onderwijs van de laatste 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar is het respect toch tegenwoordig.
Beetje jammer van die grammaticaquote:
Iemand heeft mijn tekst vertaald, it wasn't me.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer van die grammatica
Niveautje Peter R. zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer van die grammatica
Dan maar muziek in het duitsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
Hier wordt geen duits gesproken
Doet me altijd denken aan e.o.a. land dat in 2006 e.o.a. cup wonquote:
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reisequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
Buck dich
Buk nou maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die staat op Sehnsucht of Live Aus Berlin en niet op Reise Reise
De rek is er een beetje uit he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
sjimz lengtemeter: 155 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |