Best geinig. Ik ben niet van het uberpimpen. Ik heb slechts een zwarte achtergrond met centraal een paar schattige konijnen die lustig op wat hennepbladen aan het knagen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef VoreG het volgende:
Heel m'n laptop is gepimpt.
Objectdock en Desktop Earth geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agh het is maar Tottenham, nietszeggend kutclubje, helemaal als je het gaat vergelijken met Arsenal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Dalijk richting het stadion! Spanning is te snijden. Houden we ze op een gelijkspel of wordt het een tranendal a la Arsenal uit.
Daarom. Als we kunnen winnen van Ajax, dan zeker van een club met minder EC1's. Da's logisch.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het is maar Tottenham, nietszeggend kutclubje, helemaal als je het gaat vergelijken met Arsenal.
Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks zeggen over wie eruit is, ik ga het zo kijken.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Ben je er al geweest Bos?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
Bos, heb je mijn kaartje gehad?
Ik heb gedaan alsof ik een uitzendburo ben
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Kom op Bossie, doe je haren los en maak ons gek
Je bent er lekker vroeg bijquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:08 schreef Ole het volgende:
Zooooo... belastingaangifte is klaar en opgestuurd":D
Ik gisteren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:08 schreef Ole het volgende:
Zooooo... belastingaangifte is klaar en opgestuurd":D
Mooi,quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Ole het volgende:
ach, vorig jaar een maand te laat, dus ik dacht laat ik deze keer vroeg zijn..
Krijg nog iets van 250 terug gelukkig(rest krijg ik met VT al )
Gelukkig maar. Ik vind toch al dat ik meer dan genoeg betaal (net als de meesten van onsquote:
tot morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Nopes, EdoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |