Hier hoefde ik ook niet al te lang te wachten (dorp met ca 28.000 inwoners). Zojuist iets van 10 minuten en vorige week bij het verlengen iets van 15-20 minuten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wtf!! dammblij dat ik in een dorpje op de veluwe woon
alhoewel.. donderdagavond is het wel druk..
Succes alvast
Is eigenlijk één van de weinige voordelen van de stadsdelen. Gaat redelijk snel allemaal (in De Baarsjes, Slotervaart en Geuzenveld is dat wel mijn ervaring in ieder geval) en het is niet zo ver weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Ole het volgende:
[..]
sinds de stadsdelen gaat het beter.
Ik weet dat het me ooit eens een halve dag heeft gekost. Iets van 2,5 uur wachten...
Dat vind ik nou jammer....heb ik geen geile stemmen meer op de achtergrond als ik tot diep in de nacht aan het programmeren ben....quote:Plasterk bekijkt verbod op seksdatingprogramma's
DEN HAAG - Onderwijsminister Plasterk bekijkt of hij misleidende telewinkelboodschappen zoals seksdating van de televisie kan halen. Hij schrijft dat in een antwoord op de motie die Tweede Kamerlid Arie Slob namens de ChirstenUnie indiende.
Het gaat onder andere om de nachtprogramma's van commerciële zenders als SBS en RTL. "De wijze waarop misleiding bij tv-reclame in de vorm van seksuele (dating)programma's beëindigd kan worden, onderzoek ik", schrijft Plasterk aan de Tweede Kamer.
bron: Nu.nl
Vind ik een zeer juiste conclusie. Het plassen, waarbij de urine het lichaam via de juiste weg verlaat, is een natuurlijk iets dat niet te verleren valt. Zindelijkheid daarom is ook het beheersen van timing en mikkunst, niet de kunst van het laten lopen van urine.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
VoreG: Ik zou nog even terugkomen op de incontinetie en de kunst van het fietsen 1. Ik ben na een nachtje peinzen en een nacht single malt tot de conlcusie gekomen dat incontinentie níet de kunst van het plassen verleert. Integendeel! Wél de kunst van de timing en het mikken, maar het plassen? Neen!
1: bron: [HOOLS] het VBL-terras #1729: 24/7 open
Da's klote! Hoe zit het nu met je vakantie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:![]()
![]()
Vlucht gisteren gecancelled ivm de mist
![]()
![]()
Najja, volgende week dan.
Shit man....En nu ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:![]()
![]()
Vlucht gisteren gecancelled ivm de mist
![]()
![]()
Najja, volgende week dan.
T'is zakelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's klote! Hoe zit het nu met je vakantie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |