nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In ieder Livescore topic een andere club kiezen die voorstaat om vervolgens de tegenstander af te kraken.
Het zal welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voor
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een toegevoegde waarde heeft jorienvdherik nog?
Bejaardenslotje dan maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
Ajax-toekomst: De commissie Coronel
Betere OP dan VoreG maar verder een bejaardentopic, slotje
Ja, maar dat klopt toch niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kan de TT van het PSV topic aangepast worden?
Er moest nog achter staan: De Beste Club van Nederland
Thanks alvast!
Dank je.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
..., en verder kan het prima in het centrale Feyenoordtopic.
je kan de 84e minuut ook doorstrepenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De In-welke-minuut-is-er-nog-niet-gescoord-in-de-Eredivisie-afstreeplijst: (nog over) 3,11,15,29,34,37,42,48,53,61,64,66,73,84
En ?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie er ook niet wat in, even gevraagd wat de bedoeling is.
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
Yes, dank.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
Nu de persconferentie over Ajax Op Radio - 1
overbodig topic?
Of je leest gewoon effe?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammer
quote:Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
In het Fonteintopic is al 2 dagen niet gereageerd, waar maak je je druk over?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Vergeet je eigen topic hele wedstrijden niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Omdat we willen afwachten of het Fontein topic misschien van pas komt bij de uitkomst van het Ajax rapport. En topics van zulke bobo's kunnen ook succesvol zijn, kijk maar naar Van den Herik, Van der Velde en Van Raaij topics. En verder is het afgezakt, dus niemand heeft er last van.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |