nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In ieder Livescore topic een andere club kiezen die voorstaat om vervolgens de tegenstander af te kraken.
Het zal welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hoor, maar arsenal was gewoon super slecht, en kregen voetbal les van manchester. daar toonde ik bewondering voor
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een toegevoegde waarde heeft jorienvdherik nog?
Bejaardenslotje dan maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
Ajax-toekomst: De commissie Coronel
Betere OP dan VoreG maar verder een bejaardentopic, slotje
Ja, maar dat klopt toch niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kan de TT van het PSV topic aangepast worden?
Er moest nog achter staan: De Beste Club van Nederland
Thanks alvast!
Dank je.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
..., en verder kan het prima in het centrale Feyenoordtopic.
je kan de 84e minuut ook doorstrepenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De In-welke-minuut-is-er-nog-niet-gescoord-in-de-Eredivisie-afstreeplijst: (nog over) 3,11,15,29,34,37,42,48,53,61,64,66,73,84
En ?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie er ook niet wat in, even gevraagd wat de bedoeling is.
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
Yes, dank.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
Nu de persconferentie over Ajax Op Radio - 1
overbodig topic?
Of je leest gewoon effe?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu weer voor niets te bannen. erg jammer
quote:Weinig (naast de moraalridder uithangen), maar ik zie zo 1,2,3 ook niet directe voorbeelden van trolls eigenlijk in dat topic. Wij kunnen er nu in ieder geval weinig mee.
In het Fonteintopic is al 2 dagen niet gereageerd, waar maak je je druk over?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Vergeet je eigen topic hele wedstrijden niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn topics als Favoriete Veendammer, Maarten Fontein en Fokmeet @ galgenwaard nog steeds open?
Omdat we willen afwachten of het Fontein topic misschien van pas komt bij de uitkomst van het Ajax rapport. En topics van zulke bobo's kunnen ook succesvol zijn, kijk maar naar Van den Herik, Van der Velde en Van Raaij topics. En verder is het afgezakt, dus niemand heeft er last van.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat iets nieuws? Wat houdt het in dan? Op zaterdagavond mag je onzin openen?quote:'zaterdagavond lol topic'
Tong80 wordt helemaal niet het handje boven het hoofd gehouden. Dat mag je gerust denken, is niet zo. Schijttopics gaan gewoon dicht, zie onderaan in de slotjeslijst. Voor de topics die nu open zijn is er geen reden om ze te sluiten. Misschien weet jij een reden? En als er nog iets open is met twijfel, dan is er zeker door ons gevraagd wat de bedoeling is, anders zakt het wel af en zien wij het niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wat houdt het in dan? Op zaterdagavond mag je onzin openen?
Sowieso jammer dat Tong80 ook door deze mods het handje boven het hoofd gehouden wordt en tot in den treurnis schijttopics mag openen. Tot ergernis van menig andere gebruiker (zie o.a. pagina 1 en laatste pagina vorige FB)
Wie is dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
EnGCatjuH.
Het komt een beetje over alsof wij nu teveel sluiten, is denk ik niet zo hoor. De topics in de slotjeslijst lijken mij allemaal terecht gesloten (dubbel of op verzoek). De baggertopics zijn dicht en twijfeltopics gaat nooit in één keer dicht en zakken dan af (en hebben niet het nut om alsnog te sluiten, verloren tijd). Naar de TS wordt écht niet gekeken, waarom zouden we?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wie is dat?
Verder vind ik het helemaal niet erg dat tong die topics opent, en dat ze open blijven, maar dat moeten soortgelijke topics van anderen ook open blijven. Want na 2 dagen is iedereen het topic vergeten en is 'ie al niet meer te zien in de lijst. Dus zo belangrijk is het allemaal ook niet.
Grulez vind het ook een "beetje jammer" op pagina 1. Bovendien zie ik in de zogenaamde "lol topics" doorgaans ook bijzonder weinig mensen die lachen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Tong80 wordt helemaal niet het handje boven het hoofd gehouden. Dat mag je gerust denken, is niet zo. Schijttopics gaan gewoon dicht, zie onderaan in de slotjeslijst. Voor de topics die nu open zijn is er geen reden om ze te sluiten. Misschien weet jij een reden? En als er nog iets open is met twijfel, dan is er zeker door ons gevraagd wat de bedoeling is, anders zakt het wel af en zien wij het niet meer.
Dat jij alles vooraf bestempeld als bagger hoeft niet te betekenen dat een topic kan uitlopen in een normale discussie. Zoiets heet een kans geven, dicht kan altijd nog. Verder overdrijf je met 'menig ander gebruiker'. Alleen jij en EnGCatjuH.
Ach ja, als je naar de laatste drie maanden kijkt valt het allemaal wel mee. Vroeger waren er meer van zulke topics. Tegenwoording opent tong helemaal niet het ene loltopic na het andere. We moeten ook niet roomser worden dan de Paus, dicht en het is klaar. En of hij wordt gewaarschuwd, of niet, kan jij nooit weten, want dat doen we niet op het forum zelf, maar via PM etc. Het is maar een forum.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grulez vind het ook een "beetje jammer" op pagina 1. Bovendien zie ik in de zogenaamde "lol topics" doorgaans ook bijzonder weinig mensen die lachen.
Maar hij wordt nooit gewaarschuwd ofzo, ja het topic gaat op slot maar 5 minuten later verschijnt er weer een ander "lol" topic.
Ik zeg niet dat jullie veel slotjes tellen, alleen het aantal 'minder serieuze topics' buiten de spelletjes om, is op een hand te tellen. Waarvan meestal 4 vingers voor tong en 1 voor TR.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het komt een beetje over alsof wij nu teveel sluiten, is denk ik niet zo hoor. De topics in de slotjeslijst lijken mij allemaal terecht gesloten (dubbel of op verzoek). De baggertopics zijn dicht en twijfeltopics gaat nooit in één keer dicht en zakken dan af (en hebben niet het nut om alsnog te sluiten, verloren tijd). Naar de TS wordt écht niet gekeken, waarom zouden we?.
Klopt. Een leuk flauw topic mag van mij best open blijven, alleen ontberen de meeste pogingen elke vorm van humor.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie veel slotjes tellen, alleen het aantal 'minder serieuze topics' buiten de spelletjes om, is op een hand te tellen. Waarvan meestal 4 vingers voor tong en 1 voor TR.
Ja hoi ik ookquote:
Dat zijn waarschijnlijk de enige twee die komen klagen in FB...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Verder overdrijf je met 'menig ander gebruiker'. Alleen jij en EnGCatjuH.
Oelewappert! In dezelfde minuut nog wel, ik F5 niet ofzo hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[CL-Live][19-2] Liverpool - Internazionale:
19-2 natuurlijk
Heb het nu ook opeens. Zal wel een gehele forumbug zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is mijn onderste ''regel'' weg in veel topics in VBL?
My active topics etcquote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef VoreG het volgende:
Onderste regel?
Check.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
FA Cup 2007-2008 #2: Barnsley naar Wembley graag een nieuwe TT,
Barnsley naar Wembley
Dubbelcheck.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Voetbalfoto-onderschrift] #1 Strikt voor bejaarden
Lemming --> OUD
NSB-poesjequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Voetbalfoto-onderschrift] #1 Strikt voor bejaarden
Lemming --> OUD
Jongeren aan de macht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |