beetje jammer idd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong heeft nu een status waar te maken.
Lekker met hagel schieten, misschien is er dan één grap raak.
Ray fuseer die FAQ en het FB topic nou eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ray, update dat linkjestopic eens. Ja, deze week.
Staat op de planning.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray fuseer die FAQ en het FB topic nou eens
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als het linkjestopic nog steeds zeker?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ray, update dat linkjestopic eens. Ja, deze week.
Kan je dan wel de spatie goed zetten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lukt niet bij topics, hoe graag ik het ook wil doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je dan wel de spatie goed zetten?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
RayMania en zijn familie komen ADO Den Haag supporten...
Lijkt mij prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:00 schreef VoreG het volgende:
Kan er een topic komen over het rapport over Ajax?
Kunnen best leuke discussies opleveren
Al gedaan, maar duurde nog lang hoor, en dan zo editten, tja. 2e keer zal die het nog wel een keer doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Topic reportje? Dan zijn we er sneller bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op GOOGLE VBL-Quiz: 10 nieuwe vragen
Dank je wel konijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Alsnog dicht nu.
Dan wil ik een subforumban aanvragen voor pfaf en VoreG. Hun voortdurende gekwebbel in HOOLS over incontinentie past niet in VBL, ze gaan maar naar OUD.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik wil graag een ban aanvragen voor EnGCatjuh.
[..]
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik wil graag een ban aanvragen voor EnGCatjuh.
[..]
Dit was notewaardig, of niet?quote:
Even ter algemene ontwikkeling: The Pipettesquote:
Het zijn gewoon drie Cheeky Girls met misschien iets leukere muziek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even ter algemene ontwikkeling: The Pipettes
Ik zie het voor deze keer door de vingers, maar als ik je weer op zo'n scheldpartij betrap ga je echt van het forum af. Begrepen?
Welk topic schat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Sluit anders dat topic gewoon
Die van dat bandje denk ik.quote:
Toch lief dat je het hebt geprobeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel van berichten, niet van topics. Schande he, nu moet ik je nog teleurstellen ook.
Zijn hilarische grappen zijn toch wel leuk?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een toegevoegde waarde heeft jorienvdherik nog?
Is alleen maar bezig te trollen, net ook weer bij de FA Cup.
euh voorbeelden van trollen ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een toegevoegde waarde heeft jorienvdherik nog?
Is alleen maar bezig te trollen, net ook weer bij de FA Cup.
In ieder Livescore topic een andere club kiezen die voorstaat om vervolgens de tegenstander af te kraken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
euh voorbeelden van trollen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |