abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:45:40 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57027815
Nougoed, als je zijn laatste reacties in het topic leest is het gewoonweg trollen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57030017
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:20 schreef VoreG het volgende:
Scorpion
Vannacht werd ik huilend wakker toen ik eraan terug dacht.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:26:10 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57036743
Kan DAM dan nu eindelijk aangesproken worden op zijn getroll? Want een discussie is het bij lange na niet.

Hij onderbouwt zijn mening niet (wil of kan het niet) en zanikt maar door.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57038865
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Kan DAM dan nu eindelijk aangesproken worden op zijn getroll? Want een discussie is het bij lange na niet.

Hij onderbouwt zijn mening niet (wil of kan het niet) en zanikt maar door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57038889
Hij heeft wel weer een grens bereikt imo. Het aantal troll-posts per uur ligt weer historisch hoog.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57038910
Waarom? Brengt wat leven in de brouwerij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57039010
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:57 schreef Suijk het volgende:
Waarom? Brengt wat leven in de brouwerij.
Dat zeker en 'een discussie' is ook helemaal niet erg.. Maar kom dan wel met concrete argumenten ipv 400 one-liners zonder onderbouwing.. Als wij er niet op reageren is er niets aan de hand, echter nu is weer een half Twente-topic ver****d.. Daarnaast is het veelal zowel onleesbaar als onnavolgbaar wat onze 'Argentina en PSV'-fan post. Het lijkt mij dat er toch wel, en zeker in dit subforum VBL een soort van protocol bestaat omtrent de wijze waarop men zich gedraagt en hoort te posten..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:08:23 #283
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57039160
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft wel weer een grens bereikt imo. Het aantal troll-posts per uur ligt weer historisch hoog.
ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.
pi_57039567
"meester, hij loopt weer te trollen!" riep de trol voordat hij weer zijn grot introk om verder te fappen"

Let eens wat meer op jezelf en wat minder op anderen allemaal!
pi_57039624
Mag ik PSvau vast nomineren voor beste nieuwkomer?
pi_57039650
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Grulez het volgende:

[..]

ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.
[Centraal] FC Twente #19 - Thuis bij Twente
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:35:46 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57039792
in het feynoord topic gaat het door PSvau los.
pi_57040112
Nou, als dan toch iedereen zijn mening loopt te geven over andere users mag ik ook wel even, toch?

Ik wordt helemaal strontziek van dat stelletje kleine-kut-fascistjes hier die alleen maar "grapjes" en "gezwam" accepteren van hun vriendjes... Iedereen die het verder in zijn hoofd haalt hier iets te posten waar deze kleine kutfascistjes het niet mee eens zijn of wat ze liever niet horen is meteen een trol die op zijn minst weggecensureerd dient te worden of liefst gewoon meteen een ban... (en daar komt die TT weer)... Marco van Basten ruim een jaar lang afzeiken mag, dat heeft niks met trollen te maken, want dat zijn bevriende kleine-kut-fascistjes maar owee als iemand die geen vriendje van de kliek is daar iets van durft te zeggen... Oh, DAM zegt wat waar we het niet mee eens zijn, dan maken we die DAM toch gewoon belachelijk en pesten we hem toch gewoon even weg... Fabeltjeskrant-plaatjes, babyfoto's, noem maar op... En natuurlijk meteen naar feedback om even te eisen dat deze dissidenten preventief geruimd worden... BAH BAH BAH!!!

En voor de modjes die daar langzamerhand doorheen beginnen te prikken!!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:51:27 #289
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57040189
quote:
negeren?
pi_57040218
DAM topic is nog open ja
pi_57040342
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:51 schreef Grulez het volgende:

[..]

negeren?
Tuurlijk, iedereen die iets zegt waar je het niet mee eens bent gewoon negeren... heel verstandig en volwassen... vooral op een discussie forum... want wie wil er nou op een discussieforum met iemand in discussie die iets zegt waar je het niet mee eens bent... iedereen weet toch zeker wel dat een discussieforum alleen maar bestaat om het met elkaar eens te zijn... Weet je wat nóg beter is? Belachelijk maken én negeren tegelijkertijd, dáármee wordt het pas écht een interessant forum! Voorál als je met al je vriendjes even afspreekt dat ze zich allemaal zo zullen gedragen...
pi_57040412
Volgens mij leest niemand de onzin die je uitkraamt.
pi_57040472
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij leest niemand de onzin die je uitkraamt.
I rest my case...

(for now)
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:12:45 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57040682
Duidelijk iemand die de geschiedenis van DAM niet kent.
Planning:
-
pi_57040857
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:12 schreef DarkShine het volgende:
Duidelijk iemand die de geschiedenis van DAM niet kent.
Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:25:31 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57041009
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:20 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...
Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.

Ik blijf hoe dan ook bij mijn mening over DAM. Die gast haalt zijn verhaaltjes echt uit de fabeltjeskrant.
Planning:
-
pi_57041044
Hee Vaduz jongen, leuk dat je er bent. Goede middag gehad? "Ja hoor, moest nog wat zaakjes buitenshuis regelen, maar is gelukt". Mooi. "Daarna lekker gegeten? "De boerenkool met worst was heerlijk". Is er nog wat over voor meneer de interviewer? "Nee helaas. En nu? "Ja, nu wilde ik even leuk Fok!en in VBL, maar dat zal er even niet van komen vrees ik..."
That's all folks!
pi_57041115
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.

Ik blijf hoe dan ook bij mijn mening over DAM. Die gast haalt zijn verhaaltjes echt uit de fabeltjeskrant.
Waarom dan nu weer meteen een belediging? (als je fatsoenlijk leest)... Prima dat dat jouw mening is, maar wat draagt het bij aan de discussie om die mening te blijven herhalen en zelfs met plaatjes te ondersteunen? Heeft hij jou óók persoonlijk aangevallen zoals jij hem aan loopt te vallen?
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:31:17 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57041171
Aangevallen op een forum Volgens mij neem jij het wel heel erg serieus. DAM haalt hier andere onderuit, als die een antwoord terug krijgt kom jij namens hem janken.

Laten we er idd maar over ophouden!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')