Vannacht werd ik huilend wakker toen ik eraan terug dacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:20 schreef VoreG het volgende:
Scorpion
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Kan DAM dan nu eindelijk aangesproken worden op zijn getroll? Want een discussie is het bij lange na niet.
Hij onderbouwt zijn mening niet (wil of kan het niet) en zanikt maar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dat zeker en 'een discussie' is ook helemaal niet erg.. Maar kom dan wel met concrete argumenten ipv 400 one-liners zonder onderbouwing.. Als wij er niet op reageren is er niets aan de hand, echter nu is weer een half Twente-topic ver****d.. Daarnaast is het veelal zowel onleesbaar als onnavolgbaar wat onze 'Argentina en PSV'-fan post. Het lijkt mij dat er toch wel, en zeker in dit subforum VBL een soort van protocol bestaat omtrent de wijze waarop men zich gedraagt en hoort te posten..quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:57 schreef Suijk het volgende:
Waarom? Brengt wat leven in de brouwerij.
ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft wel weer een grens bereikt imo. Het aantal troll-posts per uur ligt weer historisch hoog.
[Centraal] FC Twente #19 - Thuis bij Twentequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik vind het opzich nog best grappig. leuk voor feesten en partijen.
negeren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[Centraal] FC Twente #19 - Thuis bij Twente
Tuurlijk, iedereen die iets zegt waar je het niet mee eens bent gewoon negeren... heel verstandig en volwassen... vooral op een discussie forum... want wie wil er nou op een discussieforum met iemand in discussie die iets zegt waar je het niet mee eens bent... iedereen weet toch zeker wel dat een discussieforum alleen maar bestaat om het met elkaar eens te zijn... Weet je wat nóg beter is? Belachelijk maken én negeren tegelijkertijd, dáármee wordt het pas écht een interessant forum! Voorál als je met al je vriendjes even afspreekt dat ze zich allemaal zo zullen gedragen...quote:
I rest my case...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij leest niemand de onzin die je uitkraamt.
Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:12 schreef DarkShine het volgende:
Duidelijk iemand die de geschiedenis van DAM niet kent.
Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waarom praat je nu wel over mij maar niet tegen mij? Wat heeft de geschiedenis van DAM er mee te maken? Het gaat toch over wat er nu gebeurt en niet wat er een x aantal jaar of maanden geleden is gebeurt... Als DAM iets heeeel erg had gedaan zal hij daar wel een ban voor hebben gehad en als dat zo is dan is hij nu weer terug met een verse start... En ik ben dan wel geen mod, maar ik stoor me nu een stuk meer aan het gedrag van een bepaalde groep waar DAM géén deel van uitmaakt dan aan DAM zelf... Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan DAM...
Waarom dan nu weer meteen een belediging? (als je fatsoenlijk leest)... Prima dat dat jouw mening is, maar wat draagt het bij aan de discussie om die mening te blijven herhalen en zelfs met plaatjes te ondersteunen? Heeft hij jou óók persoonlijk aangevallen zoals jij hem aan loopt te vallen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk leest weet je wel zeker dat ik het over en tegen jou heb.
Ik blijf hoe dan ook bij mijn mening over DAM. Die gast haalt zijn verhaaltjes echt uit de fabeltjeskrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |