quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ook liever dat PSV de CL wint dan Nederland het EK of WK wint.
Je hebt als PSV-er weinig recht van spreken als je het Oranje-voetbal niks aan vindt. Ze spelen daar net zo resultaatgericht als bij PSV.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:01 schreef noxious het volgende:
Een apart topic aanmaken om iemand anders een kneus te kunnen noemen. Sneu.
Ontopic:
Het is nauwelijks te ontkennen dat het voetbal van Oranje in ieder geval niet om aan te zien is. Ik kijk bijna nog liever Sex and the City dan Oranje aan het werk... dus ja, als clubvoetbal dan op is, helemaal van je eigen club, kan ik me voorstellen dat ik daar ook liever naartoe zap.
Besides, tijdens een EK/WK is er geen clubvoetbal (enkele competities uitgezonderd, maar daar kijkt ook geen hond naar), dus heel het topic gaat al nergens over...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ook liever dat Utrecht de CL wint dan Nederland het EK of WK wint.
Wat nou 'quote:
"Ik kijk bijna nog liever Sex and the City dan Oranje aan het werk..."quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:01 schreef noxious het volgende:
Een apart topic aanmaken om iemand anders een kneus te kunnen noemen. Sneu.
Ontopic:
Het is nauwelijks te ontkennen dat het voetbal van Oranje in ieder geval niet om aan te zien is. Ik kijk bijna nog liever Sex and the City dan Oranje aan het werk... dus ja, als clubvoetbal dan op is, helemaal van je eigen club, kan ik me voorstellen dat ik daar ook liever naartoe zap.
Besides, tijdens een EK/WK is er geen clubvoetbal (enkele competities uitgezonderd, maar daar kijkt ook geen hond naar), dus heel het topic gaat al nergens over...
Inderdaad, mensen die zich totaal niet in een denkwijze van anderen kunnen verplaatsen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:23 schreef PSvau het volgende:
Maar misschien is dat mijn invulling. En beleven jullie het veel anders.
Ja leuk! Oranje koorts.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:23 schreef PSvau het volgende:
de hele sfeer op een wk/ek is toch ook mooier. internationaal, warm weer, iedereen volgt voetbal, verbroedering
ipv
nec -nac op een koude zondagmorgen met een wedstrijd die na 3 dagen al vergeten is door iedereen
Maar misschien is dat mijn invulling. En beleven jullie het veel anders.
Nee, maar helaas is Sex and the City vaker op dan voetbal... en gf's enzo he, verplichtingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
"Ik kijk bijna nog liever Sex and the City dan Oranje aan het werk..."
Dus je kijkt alleen voetbal als het je uitkomt?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:07 schreef Freeflyer het volgende:
Clubvoetbal gaat altijd voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |