Beste idee ooit!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tijdens het EK zit ik in China.
Turnen of Roeien?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet me voorbereiden op de OS he, vast wennen aan het klimaat enzo.
wie worden de mods?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt in ieder geval al over gesproken.
er is natuurlijk al een lijstje met kandidaten, daar hebben die blauwen allang over zitten smoezelenquote:
Uiteraard. Jij en ik weten wel hoe het er aan toe gaat daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is natuurlijk al een lijstje met kandidaten, daar hebben die blauwen allang over zitten smoezelen
Scorpionquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorige keer of twee keer terug was er zo'n hele slechte. Die toevallig ergens anders mod was en het wel leuk vond om dat erbij te doen. Maar nauwelijks iets van voetbal wist en anderhalve keer in VBL gepost had. Wie was dat ook alweer?
zolang we geen details van achter de schermen weggeven zitten we veilig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij en ik weten wel hoe het er aan toe gaat daar.
Maar laten we het er hier maar bij laten voordat Lief konijntje niet meer zo lief is, als wij denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |