Verschrikkelijke overtreding.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net deze beelden gezien... Die reactie van Taylor zelf ook. Zo van 'Ja, eh.. sorry.' Eikel
.
Was wel een goal die afgekeurd had kan wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:50 schreef fanneke het volgende:
Fulham-WHU 0-1, Solano
Kan? Moeten! Maarja als je in deze positie zit zie je vaak dat alles tegen zit. Net nu ik volgend seizoen weer in London ga wonen gaan we er waarschijnlijk uit....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Was wel een goal die afgekeurd had kan worden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou toejuichen?
Zelfs al vind ik Arsenal ook de grootste kutclub, dit verdient niemand!
Je hoeft ze niets te gunnen maar toon wel wat respect.
Dat had je welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee hoor , maarja iedereen zegt nu wel wat erg enzo. maar als het van persie was, dan hadden sommige het niet zo erg gevonden
Ik denk dat Dos spijt heeft van die uitspraak.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat edits toegepast en wat gedelete. Laten we het netjes houden wat betreft Eduardo. Rivaliteit oke, maar ernstige blessures toejuichen: NEE!
Ik sta in ieder geval volledig achter mijn opmerking naar hem. Dat je het gewoon even weet.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat edits toegepast en wat gedelete. Laten we het netjes houden wat betreft Eduardo. Rivaliteit oke, maar ernstige blessures toejuichen: NEE!
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeftquote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval volledig achter mijn opmerking naar hem. Dat je het gewoon even weet.
Whehe dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeft.
Ik heb vaak de indruk dat de helft van de mensen die posten in VBL regelmatig van favoriete club switchen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeft.
quote:Last Updated: Saturday, 23 February 2008, 23:14 GMT
Wenger retracts Taylor criticism
Arsenal manager Arsene Wenger says his initial comments that Birmingham captain Martin Taylor "should never play football again" were "excessive".
Wenger claimed the third-minute tackle which broke Eduardo's leg and earned Taylor a red card was "horrendous".
But later on Saturday Wenger said: "I feel that my comments about Martin Taylor were excessive. I said what I did in the heat of the moment.
"It was a highly emotional afternoon and we were all shocked by the injury."
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb vaak de indruk dat de helft van de mensen die posten in VBL regelmatig van favoriete club switchen.
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wie dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.
Wie dan wél?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef DANILXL het volgende:
Ontopic: wat was newcastle weer slecht, keegan krijgt ze al helemaal niet aan het voetballen.
Grapjasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wat moet je met een WHUFC kaart als je voor Fulham bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kan? Moeten! Maarja als je in deze positie zit zie je vaak dat alles tegen zit. Net nu ik volgend seizoen weer in London ga wonen gaan we er waarschijnlijk uit....![]()
Maarja heb ook nog een WHUFC kaart, dus geheel van PL voetbal zal ik niet verstoken blijven...
Hej een hypocriete PSV supporter, toen die Vennegoor zowat elke keeper met bal en al de goal intrapte vond je het niet erg hequote:Op zondag 24 februari 2008 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Grapjas
Vandaag had ik Fulham - West Ham gekeken..
Die goal hadden ze echt wel af moeten fluiten.
Maar zo kreeg ik wel nog mijn gewenste winnaar
krijgen we dat gezeik weer...quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Walcott pas de eerste Engelse doelpuntenmaker van Arsenal dit seizoen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Dus? Je zei toch niet dat Walcott de eerste doelpuntenmaker in de PL was?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Het is toch het PL topic?
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Bij deze dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus? Je zei toch niet dat Walcott de eerste doelpuntenmaker in de PL was?
quote:
Maat van me is helemaal gek van WHUFC, dus we zijn vorig jaar een keertje wezen kijken. (tegen Everton) Als je tickets wil halen moet je gelijk zo'n kaart aanvragen, dus vandaar. Verder geen problemen met WHUFC, vind het wel een leuke club.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat moet je met een WHUFC kaart als je voor Fulham bent?
Ik denk persoonlijk dat Dos de Taylor van Newcastle bedoelde die zich 3 keer makkelijk liet aftroeven gisteren tegen Man. Uquote:Op zondag 24 februari 2008 04:28 schreef BonJovi het volgende:
Dos doe normaal man dit is bijna niet meer menselijk mijn god.
Keegan heeft ook niet echt het Korbach effectquote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie nu pas de samenvatting Newcastle - Manchester United maar Newcastle was echt zo slecht. Die gaan gewoon degraderen als ze niet fatsoenlijk gaan spelen.
Ik vond het ook niet erg als je goed leestquote:Op zondag 24 februari 2008 10:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hej een hypocriete PSV supporter, toen die Vennegoor zowat elke keeper met bal en al de goal intrapte vond je het niet erg he.
Maar goed toen vond ik het wel erg, en nu weer niet
Zat ook maar te ziekenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg als je goed leest
Ik kreeg mijn gewenste winnaar.
Maar ik zeg alleen dat de scheids had moeten fluiten, maar dat deed hij niet
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
uitslagen vanmiddag
13.30 Reading Aston Villa 1-2 (0-1) Einde wedstrijd
16.00 Blackburn Rovers Bolton Wanderers 4-1 (1-0) Einde wedstrijd
Ik hoop dat die kutclub over een paar maanden de Premier League uitsodemietert.quote:Taylor was heavily criticised by Wenger on Saturday for the tackle that broke Eduardo's leg, before the Arsenal boss retracted his most scathing comments.
And Taylor's team-mate Stephen Kelly came to the defence of his captain.
"I think Mr Wenger's comments after the game were so harsh," said Kelly.
"That is disgraceful talk from Arsene Wenger. It is terrible. You know the way Martin is. He slid along the ground.
"He has gone in with one foot. You see players going in week in and week out, diving in with two feet, and lunging and that sort of thing is a disgraceful challenge.
"It is a terrible thing for Wenger to say, especially about someone like Martin."
Kelly added: "It wasn't a malicious tackle and the reason the ref has sent him off is because he has seen Eduardo has broken his leg.
"I don't think you can send a player off for that. That's football. It can happen. It is an accident."
Er was naar mijn inziens ook geen opzet in het spel maar het was gewoon een gruwelijk lompe tackle.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef fanneke het volgende:
En bij Birmingham City blijven ze het maar als 'een ongelukje' zien.![]()
[..]
Ik hoop dat die kutclub over een paar maanden de Premier League uitsodemietert.
officieel statement van Arsenal staat op de sitequote:Op maandag 25 februari 2008 17:05 schreef Public_NME het volgende:
Wat verschrikkelijk dat ze het bij Birmingham goed proberen te praten; hij zal het vast niet opzettelijk gedaan hebben maar hij kwam zo hoog in en had echt geen intentie om de bal te spelen. Helaas ging zijn voet vlak voor het raken van Eduardo omlaag, volgens mij had hij hem beter iets hoger kunnen raken zodat zijn been 'normaal' gebroken was. Nu vraag ik me echt af of hij ooit nog goed kan lopen, om over voetballen nog maar te zwijgen. Een enkel is een zeer gevoelig gewricht en cruciaal voor een voetballer...
quote:The Club can confirm that following the incident during Saturday’s match at Birmingham City, Eduardo has fractured his left fibula and sustained an open dislocation of his ankle joint in the same leg.
He was immediately taken to Selly Oak Hospital in Birmingham where he underwent surgery on Saturday evening. The operation was successful and Eduardo was transferred to a London-based hospital on Sunday afternoon.
Earlier today (Monday 25th February), the Orthopaedic surgeon and Arsenal medical staff assessed the extent of the damage and possible time scale for a full recovery.
All being well, Eduardo will have his leg in plaster and using crutches for the next six to eight weeks. After that time, partial weight-bearing exercises will be scheduled into a slow rehabilitation process.
It is hoped that Eduardo will be running again in six months time and making a full recovery after nine months.
Eduardo will be released from hospital in a few days.
The Arsenal medical team would like to take this opportunity to thank Birmingham City FC for their assistance on the day as well as the surgical and ward staff on S2 at Selly Oak Hospital for their expert medical care.
In addition, and on behalf of Eduardo, the Club would like to thank everyone for their many touching messages of support.
Over de medische steun en begeleiding die hij van City kreeg hoor je mij niet klagen. Integendeel, alle lof daarvoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
officieel statement van Arsenal staat op de site
[..]
Ik denk het wel. Misschien is het meer hoop dan zeker weten, maar als ik de berichten zo lees is er optimisme.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:56 schreef fanneke het volgende:
Ik hoop dat ie helemaal terugkomt, maar moet het eerst nog zien.
Ik hoop dat Everton 4e wordt dit jaar, gun het ze wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef BonJovi het volgende:
Liverpool hoort gewoon in de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |