Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb vaak de indruk dat de helft van de mensen die posten in VBL regelmatig van favoriete club switchen.
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wie dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.
Wie dan wél?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef DANILXL het volgende:
Ontopic: wat was newcastle weer slecht, keegan krijgt ze al helemaal niet aan het voetballen.
Grapjasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wat moet je met een WHUFC kaart als je voor Fulham bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kan? Moeten! Maarja als je in deze positie zit zie je vaak dat alles tegen zit. Net nu ik volgend seizoen weer in London ga wonen gaan we er waarschijnlijk uit....![]()
Maarja heb ook nog een WHUFC kaart, dus geheel van PL voetbal zal ik niet verstoken blijven...
Hej een hypocriete PSV supporter, toen die Vennegoor zowat elke keeper met bal en al de goal intrapte vond je het niet erg hequote:Op zondag 24 februari 2008 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Grapjas
Vandaag had ik Fulham - West Ham gekeken..
Die goal hadden ze echt wel af moeten fluiten.
Maar zo kreeg ik wel nog mijn gewenste winnaar
krijgen we dat gezeik weer...quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Walcott pas de eerste Engelse doelpuntenmaker van Arsenal dit seizoen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Dus? Je zei toch niet dat Walcott de eerste doelpuntenmaker in de PL was?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Het is toch het PL topic?
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Bij deze dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus? Je zei toch niet dat Walcott de eerste doelpuntenmaker in de PL was?
quote:
Maat van me is helemaal gek van WHUFC, dus we zijn vorig jaar een keertje wezen kijken. (tegen Everton) Als je tickets wil halen moet je gelijk zo'n kaart aanvragen, dus vandaar. Verder geen problemen met WHUFC, vind het wel een leuke club.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat moet je met een WHUFC kaart als je voor Fulham bent?
Ik denk persoonlijk dat Dos de Taylor van Newcastle bedoelde die zich 3 keer makkelijk liet aftroeven gisteren tegen Man. Uquote:Op zondag 24 februari 2008 04:28 schreef BonJovi het volgende:
Dos doe normaal man dit is bijna niet meer menselijk mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |