Verschrikkelijke overtreding.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net deze beelden gezien... Die reactie van Taylor zelf ook. Zo van 'Ja, eh.. sorry.' Eikel
.
Was wel een goal die afgekeurd had kan wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:50 schreef fanneke het volgende:
Fulham-WHU 0-1, Solano
Kan? Moeten! Maarja als je in deze positie zit zie je vaak dat alles tegen zit. Net nu ik volgend seizoen weer in London ga wonen gaan we er waarschijnlijk uit....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Was wel een goal die afgekeurd had kan worden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou toejuichen?
Zelfs al vind ik Arsenal ook de grootste kutclub, dit verdient niemand!
Je hoeft ze niets te gunnen maar toon wel wat respect.
Dat had je welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee hoor , maarja iedereen zegt nu wel wat erg enzo. maar als het van persie was, dan hadden sommige het niet zo erg gevonden
Ik denk dat Dos spijt heeft van die uitspraak.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat edits toegepast en wat gedelete. Laten we het netjes houden wat betreft Eduardo. Rivaliteit oke, maar ernstige blessures toejuichen: NEE!
Ik sta in ieder geval volledig achter mijn opmerking naar hem. Dat je het gewoon even weet.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat edits toegepast en wat gedelete. Laten we het netjes houden wat betreft Eduardo. Rivaliteit oke, maar ernstige blessures toejuichen: NEE!
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeftquote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval volledig achter mijn opmerking naar hem. Dat je het gewoon even weet.
Whehe dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeft.
Ik heb vaak de indruk dat de helft van de mensen die posten in VBL regelmatig van favoriete club switchen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso is Dos een lachwekkend figuur. 3 jaar geleden nog een Ajacied en nu is hij ineens tegen alles en iedereen wat maar met Ajax of Amsterdam te maken heeft.
quote:Last Updated: Saturday, 23 February 2008, 23:14 GMT
Wenger retracts Taylor criticism
Arsenal manager Arsene Wenger says his initial comments that Birmingham captain Martin Taylor "should never play football again" were "excessive".
Wenger claimed the third-minute tackle which broke Eduardo's leg and earned Taylor a red card was "horrendous".
But later on Saturday Wenger said: "I feel that my comments about Martin Taylor were excessive. I said what I did in the heat of the moment.
"It was a highly emotional afternoon and we were all shocked by the injury."
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb vaak de indruk dat de helft van de mensen die posten in VBL regelmatig van favoriete club switchen.
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wie dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en nu voor PSV of de plaatselijke/regionale profclub is.
Wie dan wél?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef DANILXL het volgende:
Ontopic: wat was newcastle weer slecht, keegan krijgt ze al helemaal niet aan het voetballen.
Grapjasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken er maar één. Tja en Robbie dan, maar die was toen nog klein. Ik durf te wedden dat bijna iedereen die 10 jaar was in '95 voor Ajax was.
Wat moet je met een WHUFC kaart als je voor Fulham bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kan? Moeten! Maarja als je in deze positie zit zie je vaak dat alles tegen zit. Net nu ik volgend seizoen weer in London ga wonen gaan we er waarschijnlijk uit....![]()
Maarja heb ook nog een WHUFC kaart, dus geheel van PL voetbal zal ik niet verstoken blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |