Wachten tot ie vol is en niet in het nieuwe topic posten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe krijg ik het Ajax topic uit mijn MyAT?
ben je niet meer voor ajax dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe krijg ik het Ajax topic uit mijn MyAT?
Volgens mij was het een stille hint om het topic op te schonen oidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, na na na na na.
Niou ja, ik ben zelf zo dom geweest om er weer eens in te posten nadat ik dacht weer enig niveau te zien, maar modden hoeft niet hoor. Ik blijf er voortaan wel weer weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij was het een stille hint om het topic op te schonen oid [ afbeelding ].
Straks even kijken hoe en wat, nu even wat anders.
Zakt wel weg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax-commissie (olv Coronel) komt met rapport
Deze is nu ook wel overbodig.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Ebbsfleet Utd, écht van de fans...!
Zakt wel weg ja, weinig redenen om te sluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag niet hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:51 schreef rubbereend het volgende:
topics van te voren openen
ik ga vast de volgende hools openen
jij wel blijkbaarquote:
Gaan we nou een beetje besluiten dat mijn topics overbodig zijn?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Underkuffer Mod hè.quote:
Is niet erg hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Ow, was die andere te vroeg...![]()
Vind je het heel erg als ik niet die Hools topics ga doorlezen, ik zag er gewoon twee staan bij ''nieuwe topics''
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Ow, was die andere te vroeg...![]()
Vind je het heel erg als ik niet die Hools topics ga doorlezen, ik zag er gewoon twee staan bij ''nieuwe topics''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |