Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Test. verhogen door pleisters of gel kan, maar zal meer bedoeld zijn voor HRT dan echt voor jouw doeleinde. Omdat het ook niet zo zwaar is zal je je niet druk hoeven te maken om haaruitval of gyno.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:12 schreef LaTiNo het volgende:
Misschien wel HET topic om dit te vragen:
Ik weet het, iedereen doet het puur natuur enzo maar toch, heeft iemand hier ervaring met testosteronpleisters of gel? En zo ja, heeft iemand hier vervelende bijwerkingen van gekregen zoals meer haaruitval of borstvorming ofzo?
zo, aan hethet bodybuilden geslagen LaTiNo?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:12 schreef LaTiNo het volgende:
Misschien wel HET topic om dit te vragen:
Ik weet het, iedereen doet het puur natuur enzo maar toch, heeft iemand hier ervaring met testosteronpleisters of gel? En zo ja, heeft iemand hier vervelende bijwerkingen van gekregen zoals meer haaruitval of borstvorming ofzo?
Ik had eergisteren nog wel meer pullupsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:43 schreef Fugie het volgende:
vandaaag 50 pullups
squatten moet ik denk ik maar wat minder op mijn techniek gaan letten en weer gewoon gewicht erop gooien en gaan.
Verder ga ik vanaf morgen elke dag strechten, merk toch wel dat ik korte spieren krijg van al die krachttraining en dat vind ik niet tof.
En het duurde wederom 3 uur!!!!!!!!!! Cortisol all over the placequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:17 schreef Boudewijn. het volgende:
Team baffer training, 270 yoke voor 8 meter. rrooooooooaaaaaaarrrrr
Er wordt wel iets korter toch? Volgens mij zijn gespierde mensen gevoeliger voor polsklemmen enzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:03 schreef LedZep het volgende:
Van KT krijg je geen korte spieren, dat is een aloude welbekende fabel.
Van veel krachttraining word je minder lening. Het zou een biologisch raadsel zijn als spieren daadwerkelijk korter zouden worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er wordt wel iets korter toch? Volgens mij zijn gespierde mensen gevoeliger voor polsklemmen enzo.
netjesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik had eergisteren nog wel meer pullupsvoor het eerst in me leven meer dan 20 ofzo, verdeelt over de hele dag.
Net 260kg voor het eerst gedeadlift
nicequote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef Boudewijn. het volgende:
http://youtube.com/watch?v=OUNNZDrJlTs
Leukquote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef Boudewijn. het volgende:
Haha, nee hoor, mijn doel is JUIST HRT, ben al oud hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:29 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
zo, aan hethet bodybuilden geslagen LaTiNo?
Who cares about je kledingquote:Op maandag 11 februari 2008 08:04 schreef ivosnivo het volgende:
Volgens mij heb ik paar gasten van het filmpje wel is gezien.
Die gast met zijn blauwe overhemd aan (what's up met de overhemden?) heb ik volgens mij gezien bij sterkste man van groningen, hij was snoeihard zijn maatjes aan het aanmoedigen.
Volgens mij deed die ene met zijn witte overhemd er aan mee, weet het niet helemaal zeker maar anders is ie flink in massa toegenomen.
Fijne stukje muziek ook op de achtergrond (chimaira?). Alleen beetje jammer van de titel, beetje respectloos...
Gewoon veel meer eten!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:12 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben een kilo of 5 afgevallen kutzooi.
Wel geen grammetje vet. Echt een laag %.
Iemand tips? Zelf denk ik aan weightgainer, weightgainer en shakes.
ledzep heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:40 schreef no-look het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten. Gisteren wel grandioos lekker getraind op het veld. Met een kleine bal kan ik inmiddels bijna dunken
Fijn filmpje! Beetje jammer van die titel idd. Hebben jullie die spullen zelf in bezit of is dit opgenomen in de schuur bij LedZep's ouders thuis?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef Boudewijn. het volgende:
lijkt me geen kwaad te kunnen. Ga zelf maar eens wat water meenemen op benen/rug dag. Dan zweet ik mezelf altijd helemaal kapot zonder ook maar wat te drinkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef -sobriquet het volgende:
Vandaag voor het eerst op powerplate gestaaneerder dat ding beetje scheef aangekeken en vond het maar een oude wijven ding. Vandaag toch eens geprobeert als aanvulling op me training voor me buik, moet zeggen dat ik het behoorlijk goed voelde en denk dat ik het voortaan in me schema ga zetten. Meer mensen hier die dat ding weleens gebruiken?
ja shit man, ik dacht dat hij 1 of andere brute boxjump deedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef LedZep het volgende:
"LedZep's ouders thuis" ?![]()
Magnusson's 427kg / 440kg deadlift + jump, jaartje of 2-2,5 terug:
http://www.youtube.com/watch?v=5bemI8tCzz8
Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Videopac het volgende:
[..]
Fijn filmpje! Beetje jammer van die titel idd. Hebben jullie die spullen zelf in bezit of is dit opgenomen in de schuur bij LedZep's ouders thuis?
Duizenden "Boudewijn", duizenden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.
Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen.
hahaha truequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Duizenden "Boudewijn", duizenden.
Btw, je hangclean techniek is wel uitermate kut.
haha ivo die moppies maken doetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.
ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.
houd je bek, kontkorst-etend zwijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:48 schreef Baffer het volgende:
Epic reverse curl from the hang.
heb het zelf ook een tijd gedaan, maar ik voel me er eerder suf van van al die suikers..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.
of gewoon kleine slokjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
Overdag is het ook best te doen, al dat water tanken is ook niet erg boeiendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef LedZep het volgende:
Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos.
Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
Ik drink die 0.5 L ook nooit veel achter mekaar. Ik doe er meestal heel mijn training meequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
eet er ook nog 0,5kg kwark per dag bij. Dunne nep negerquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:47 schreef no-look het volgende:
ik heb gisteren goed gegeten
2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
Verder nog een fokkert tegen gekomen in de uvt gym.
Ik doe het momenteel zo:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Frautie het volgende:
ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe het momenteel zo:
- Dag 1: Borst / Schouders
- Dag 2: Benen / Triceps
- Dag 3: Rug / Biceps
Buik tussendoor
Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
Volgens mij spreek je jezelf tweemaal tegen in het schema wat je voorstelt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:
[..]
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:
- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps
en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
Dat was ongeveer mijn vorige schema ja. Had bors alleen op 1e dag en rug op 3e. Maar schouders worden ook belast bij rug. Had laatst ook gelezen dat borst en schouders op één dag een goede combo zou zijn omdat je je schouders dan optimaal aanpakt. Plus ik heb nu voldoende rust tussen de 1e dag (borst / schouders) en 3e dag (rug / biceps). Maargoed, ben er tot nu toe ook nog niet echt kapot van, maar wil het nog wel een tijdje aanzien zo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:
[..]
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:
- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps
en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
Dat hoop ik vanavond ook nog naar binnen te werken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
een sloot bier.
keeerrr00llll !quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten
Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
pecdeckquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten
op welke dag doe je dan deadlifts?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe het momenteel zo:
- Dag 1: Borst / Schouders
- Dag 2: Benen / Triceps
- Dag 3: Rug / Biceps
Buik tussendoor
Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
De tweede dag (benen). Gister dus...quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
op welke dag doe je dan deadlifts?
Behind neck pressquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
pecdeck![]()
rear pulldowns![]()
behind neck press![]()
srry moest dit even kwijt![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Behind neck press![]()
Ik pak hem altijd bij schouders
Brutaal voedings regime.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
8 Boterhammen is voor mij een deel van 1 maaltijd. Ik heb trouwens wel gestemd in de pol dat je genoeg eet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
misschien kan je beter overstappen naar een full body schema? Want een deadlift traint eigenlijk je gehele achterkant van je lijf (naast nog wat grut), dus is moeilijk op te delen tussen rug en benen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
De tweede dag (benen). Gister dus...
Het gaat er niet om hoeveel je eet, het gaat erom dat je genoeg eet om de gains te behalen die je wilt, en no-look eet/at te weinig om gains te maken, zoals blijkt uit zijn beperkte vooruitgang. Als je je doelen bereikt met een beperkt eetschema, dat is er geen noodzaak om dat te veranderen, maar als je (te) weinig progressie maakt, is het tijd om te kijken waar de bottleneck zit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:15 schreef ConQuestador het volgende:
Wat een gezeur dat hij te weinig eet, zoals ik al vaker gezegd heb groei ik nu al 2 maand lang een kilo per week op het volgende eetschema:
ontbijt : 300 ml melk met 50 gram brinta + 30 gram whey
gedurende dag : 10 boterhammen (met pindakaas en kipfilet) + 1 liter melk
's avonds : 1 bord eten, vaak rijst(nasi) met vrij veel kip
na training : 300 ml melk + 50 gram whey
voor slapen : 400 ml kwark
Ik weet dat het niet bijzonder veel is, maar hier groei ik serieus een kilo per week op. Mijn enige zorg is nu dat als ik wil cutten (over enkele weken) ik wel heel weinig moet gaan eten om uberhaupt af te vallen.
enige nadeel (bij mij) is dat je vet aankomt en niet meer in je broeken pastquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef Boudewijn. het volgende:
Vaak eten mensen te weinig omdat ze bang zijn om vet aan te komen.
Tegenwoordig werken er in fabrieken afgerichte aapjes die pinda's pellen en in zakjes stoppen. Die zakjes kun je vinden in de supermarkt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef PrincePolly het volgende:
Ik eet te weinig omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb. Werk en zo. Kan wel mueslirepen meenemen en 12 boterhammen bruin met pindakaas en noten, maar niet meer dan dat. Kan geen pastasalade in elkaar flansen of pinda's pellen.
rare functie danquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef PrincePolly het volgende:
In mijn functie is het onmogelijk en ongepast om een zakje/bakje pinda's op tafel (kantoor) te hebben bijdehandje.
En mijn 30 minuten pauze heb ik nodig voor de bammetjes.
Ik ga ook doorbulken tot begin maart. Momenteel zit op op 93kg bij 1.94 en ook volledig onbekend vetpercentage.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef Fugie het volgende:
Veel eten is de shizznit!
Het is alleen jammer als je wat meer spek krijgt dan spieren, maar dat is ook weer niet zo'n ramp in de winter
Ik ga denk ik nog door bulken tot maart en dan 2 maanden cutten. Zit nu op ~85kg bij ~1.87 en een onbekend vetpercentage
volgens mij is een superset een setje van 2 verschillende oefeningen voor dezelfde spiergroep...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef MacKniver het volgende:
Vandaag weer eens begonnen met buikspieroefeningen op te nemen in mijn schema. Afgesloten met een superset biceps/buik en ik loop nog steeds na te gloeien. Ik ben echt net een straalkachel
zeg's ffkes!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef PrincePolly het volgende:
In mijn functie is het onmogelijk en ongepast om een zakje/bakje pinda's op tafel (kantoor) te hebben bijdehandje.
Nee, superset is gewoon 2 oefeningen meteen na elkaar doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
volgens mij is een superset een setje van 2 verschillende oefeningen voor dezelfde spiergroep...
Klinkt als een hoerebaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef PrincePolly het volgende:
Heb ook zitten denken aan full body schema, maar moet zeggen dat 3-split mij nog steeds goed bevalt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
misschien kan je beter overstappen naar een full body schema? Want een deadlift traint eigenlijk je gehele achterkant van je lijf (naast nog wat grut), dus is moeilijk op te delen tussen rug en benen.
Hoe doen eigenlijk de andere mensen hier dat dan, als je bijvoorbeeld een UB-LB schema volgt, waar komt de deadlift dan?
zwaar squatten, licht deadliftenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:48 schreef ivosnivo het volgende:
Toen ik split deed deed ik deadlift altijd bij rug, 3 dagen ertussen ofzo en er is niks aan de hand. Vond het onmogelijk om zwaar te squaten en deadliften op 1 dag.
Dit doe ik dus ook, werkt prima voor mijquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
zwaar squatten, licht deadliften
zwaar deadliften, licht squatten
werkt goed
nou zeg! bovennatuurlijke prestaties!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:20 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dit doe ik dus ook, werkt prima voor mij
(alleen stond ik wel ff raar te kijken dat ik vorige week eerst 90kg squate (=record) en vervolgens ook nog eens 130kg deadlifte (ook record, tenminste... dat was het toen))
niet gainen ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef no-look het volgende:
Licht deadliften is saai
best hoog eh, op zo'n kastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:20 schreef no-look het volgende:
Van licht deadliften ga je niet sterker worden hoor. En ik vind dat mijn gains best okay zijn. Sinds juni vorig jaar is mijn deadlift een kg of 30 omhoog gegaan, squat 20 kg. het gaat misschien wat traag, maar het valt niet mee als je ook drie keer per week intensief gaat basketballen. En hoe sterk ben je zelf nou Fugie? Van alle mensen hier is er geloof ik één die zelf ook geen zak presteert
Mijn gains zijn ook vrij beperktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
epic een directe vraag negeren
a) ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent hieroverquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Baffer het volgende:
Wie van jullie monsters heeft hier dikke calves en hoe kom je eraan?
Discuss.
zit jij eigelijk bij een sportschool in rotterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik doe mn squat met een bepaald gewicht en mn deadlift met hetzelfde gewicht en heb er nooit problemen mee gehad, daarbij speel ik ook nog 2 a 3x in de week American Football. In het begin was die combo wel zwaar maar na verloop van tijd went je lichaam er wel aan
3x12 standing calf raisequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Baffer het volgende:
Wie van jullie monsters heeft hier dikke calves en hoe kom je eraan?
Discuss.
Ik ben wel degelijk serieus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
a) ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent hierover
b) ik train ze nauwelijks --> heb ook niet bepaald indrukwekkende kuiten.
c) een groot deel ervan is toch slow twitch? --> veel reps maken voor groei?
Je pakt een zware dumbel in je hand, je gaat met 1 been op een verhoging staan (ze hebben vast wel van die stepsbankjes) en je doet je calfraises been voor been.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef Semargofni het volgende:
Ik train mijn kuiten niet omdat er gewoon geen fatsoenlijke mogelijkheden zijn in mijn gym om die te trainen. Enkel ee life fitness toestel waar ik niet op gezien wil worden.
Dat kan... alleen is dat vrij licht, vandaar dat het handiger is ook ff een dumbel van 20 kilo in je hand te houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:48 schreef Tommy_808 het volgende:
nee, het is simpeler. ga met één voet op een trap staan en doe zo calfraises
20 kilo is imo ook vrij licht voor je kuiten hoor, al spreken we dan over één kuit hier..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat kan... alleen is dat vrij licht, vandaar dat het handiger is ook ff een dumbel van 20 kilo in je hand te houden.
Je hoeft niet superveel te eten, zolang je het goede maar eetquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:15 schreef ConQuestador het volgende:
Wat een gezeur dat hij te weinig eet, zoals ik al vaker gezegd heb groei ik nu al 2 maand lang een kilo per week op het volgende eetschema:
ontbijt : 300 ml melk met 50 gram brinta + 30 gram whey
gedurende dag : 10 boterhammen (met pindakaas en kipfilet) + 1 liter melk
's avonds : 1 bord eten, vaak rijst(nasi) met vrij veel kip
na training : 300 ml melk + 50 gram whey
voor slapen : 400 ml kwark
Ik weet dat het niet bijzonder veel is, maar hier groei ik serieus een kilo per week op. Mijn enige zorg is nu dat als ik wil cutten (over enkele weken) ik wel heel weinig moet gaan eten om uberhaupt af te vallen.
waarom 2x buik? 1x is voldoende imo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Even wat andersIk ben bezig een serieus trainingsschema op te stellen
Moet een schema worden verdeeld over drie dagen. Alles in twee dagen wordt teveel lijkt mij, daarom drie. Daarnaast train ik drie keer in de week, dus komt mooi uit
Wat vinden jullie hiervan?
Maandag: Borst, Biceps, Buik
Woensdag: Benen, Schouders
Vrijdag: Rug, Triceps, Buik
Zie veel dat mensen de combi rug/biceps en borst/triceps gebruiken, maar m'n armen zijn vaak na rug/borst ook goed vermoeid geraakt, dat ik denk ik m'n triceps na m'n borst nooit optimaal kan pakken, en m'n biceps na m'n rug ook niet. Heb het wel vaak gedaan, maar vind het toch niet optimaal.
Wat jullie?
Wat ik?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Moet een schema worden verdeeld over drie dagen. Alles in twee dagen wordt teveel lijkt mij, daarom drie. Daarnaast train ik drie keer in de week, dus komt mooi uit
Zie veel dat mensen de combi rug/biceps en borst/triceps gebruiken, maar m'n armen zijn vaak na rug/borst ook goed vermoeid geraakt, dat ik denk ik m'n triceps na m'n borst nooit optimaal kan pakken, en m'n biceps na m'n rug ook niet. Heb het wel vaak gedaan, maar vind het toch niet optimaal.
Wat jullie?
zijn dat dan 15 reps van 5, of 5 reps van 15 ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:45 schreef no-look het volgende:
Na enige dagen negatief in beeld te zijn geweest hoop ik dat een 15*5*100 kg deadlift jullie goedkeuring weg kan dragen.
Beestachtig zwaar.
High reps? Low reps? Veel setjes?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:36 schreef Baffer het volgende:
Ik train ze nu sinds kort serieus, en ik ben benieuwd of ze gaan groeien.
Ik zie het positief in.
ik vind het netjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:45 schreef no-look het volgende:
Na enige dagen negatief in beeld te zijn geweest hoop ik dat een 15*5*100 kg deadlift jullie goedkeuring weg kan dragen.
Beestachtig zwaar.
Te veel schouders denk ik. Dan zou ik dit doen:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat jullie?
Ga je ook maximaal naar beneden en boven? Ik heb mij door de big boys laten vertellen dat het eigenlijk niet zo gek veel uit maakt, zolang je de oefening maar goed voelt. Nu is het wel heel moeilijk om de oefening verkeerd te doen maar schijnbaar moet je bij calve raises doorgaan tot failure voor beter resultaat. Ik doe sinds kort ook 4x15 en dan rond de 50 kg ofzo, en ik moet zeggen dat ik hem goed voel. Ik moet alleen geen trappen meer gaan lopen die dagquote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef Handschoen het volgende:
mede reagerend op dat stuk over kuiten:
Standing Calve Raises doe ik momenteel full -stack (240 kg) en dat terwijl ze niet eens zoveel voorstellen. Vaak zie ik andere (grote) mensen een stuk lichter pakken... Zover ik weet doe ik niets fout... is het nou gewoon beter om je kuiten niet op max te pakken, of heb ik nou blijkbaar zoveel kracht in mijn kuiten zitten?
88 is wel netjes. Ik doe maar 4x8 50 kg, maar ik heb nog veel te groeienquote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef no-look het volgende:
Beest!
vandaag 1*88 gesquat, PR'etje. Was wel weer met safetybar maarja.
En 20*50 powerclean. Ook een persoonlijk record, ranzig zwaar.
Ben je nog met je techniek bezig? Bij dat filmpje wat je x poste vond ik dat je nogal hard naar beneden zakte.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef no-look het volgende:
Beest!
vandaag 1*88 gesquat, PR'etje. Was wel weer met safetybar maarja.
En 20*50 powerclean. Ook een persoonlijk record, ranzig zwaar.
leuk is dat ehquote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef no-look het volgende:
Ja, ik probeer er met sub-maximale gewichten wel op te letten dat ik regelmatig zak, benen uit elkaar druk, etc.
Zodra het gewicht hoger dan 75 ligt ofzo is dat echter vergeten en is het weer een halve goodmorning met knikkende knieën.
Ik ga inderdaad zo ver mogelijk door naar beneden en naar boven. Als ik klaar ben met eeen setje of 4 voel ik het ook welquote:Op maandag 18 februari 2008 18:21 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Ga je ook maximaal naar beneden en boven? Ik heb mij door de big boys laten vertellen dat het eigenlijk niet zo gek veel uit maakt, zolang je de oefening maar goed voelt. Nu is het wel heel moeilijk om de oefening verkeerd te doen maar schijnbaar moet je bij calve raises doorgaan tot failure voor beter resultaat. Ik doe sinds kort ook 4x15 en dan rond de 50 kg ofzo, en ik moet zeggen dat ik hem goed voel. Ik moet alleen geen trappen meer gaan lopen die dag
Of anders siliconen kuiten, wat kost zoiets eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Baffer het volgende:
[..]
6-10, redelijk wat volume ja.
Als dit niet werkt probeer ik serieus synthol.![]()
probeer dan quarter-squats, dan hoef je niet op techniek te lettenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef no-look het volgende:
Ja, ik probeer er met sub-maximale gewichten wel op te letten dat ik regelmatig zak, benen uit elkaar druk, etc.
Zodra het gewicht hoger dan 75 ligt ofzo is dat echter vergeten en is het weer een halve goodmorning met knikkende knieën.
ik zit erover te denken om weer parallel te gaan squatten. Gister weer met licht gewicht beetje techniek bekeken en ik kan niet zo diep gaan als ik zou willen. Ben nu wel dagelijks bezig met stretch oefeningen om wat flexibeler te worden en dus wel diep te kunnen squatten maar waarschijnlijk is het nu beter om parallel te squatten en dan wel met fatsoenlijke gewichten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
probeer dan quarter-squats, dan hoef je niet op techniek te letten
Jepquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:22 schreef ConQuestador het volgende:
43 cm in aangespannen toestand i pressume ??
maak je een grap?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
probeer dan quarter-squats, dan hoef je niet op techniek te letten
ja, als bijkomstigheid natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:21 schreef no-look het volgende:
[..]
maak je een grap?
parallel is niet eens een optie eigenlijk, ik wil daar ver onder zitten. Volledige bewegingsbaan = volledige ontwikkeling. Quarter-squats als shock-methode kan ik wel mee leven, al doe ik dat nooit. Maar van full squaten afstappen? No way.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef ivosnivo het volgende:
training van zaterdag
Loglift 80kg 5x 90kg 3x 100kg 2x 105kg 1x 110kg 1x 115kg 1x
Daarna hooggooien met zware zak 4.75m
Daarna deadliftbak gedaan. Als ik het gewicht van het ding zelf meereken had ik op het laatst 300kg 1x Hoop dat ze dat bij sterkste man van het noorden ook doen, dan lukt het wel
Beetje met steen van 105kg geoefend op techniek.
100kg Farmers gelopen 30 meter 3 keerpunten.
Deadlift hold 250kg (met timbers) 46sec
Busje getrokken die op de handrem stond.
Mega band zonder profiel 10x geflipt.
En ergens in de buurt met de rest een mega kippenhok verplaatst voor een stuk appeltaart en een fles bier.
Heb sinds kort weer weegschaal, zit nu op 120kg. Ben de laatste tijd heel veel met 1 rpm bezig, en breek elke week me records.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel weeg jij eigenlijk wel niet ondertussen? Want volgens mij ben je de laatste echt hard aan het trainen
Ik zou gewoon partials en gewone squats doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef Boudewijn. het volgende:
Tielie, ik denk dat je wel baat hebt bij heavy partials. Quarter squat komt qua beweging ook een heel stuk meer in de buurt van een sprong als een fullsquat.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:34 schreef no-look het volgende:
1*84 backsquat, nieuw PR met gewone bar geloof ik. Erg diep, relatief goede techniek, enorm traag, enorm zwaar.
Het was heerlijk
En 3*46 stricte shoulderpress, was ook een PR. Ik ben wat beter gaan eten en ik moet eerlijk toegeven, je merkt het wel een beetje.
Offcourse, niet quartersquat voor fullsquat omruilen oid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:18 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon partials en gewone squats doen.
Gewoon pinnen in het powerrack op een bepaalde hoogte zetten, zo doe ik het tenminste.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef no-look het volgende:
ik ga vandaag knee jumps eens proberen. Heb ze ergens voorbij zien komen en lijkt me wel een brutale, explosieve oefening.
En ik vind quartersquats en partial squats en parallel squats zo moeilijk. Want zodra de gewichten hoger worden, ga je minder diep zakken. En dan is de progressie moeilijk te meten. Gewoon lekker full squaten, gaat prima.
Gisteren vertical-leap check en met spierpijn in de benen + vermoeidheid een dikke grab op 3.05 meter. Met een reach tot 2.40 ofzo betekent dat dus 70 centimeter sprongkracht. Niet slecht toch?
Je krijgt die kuiten van springwerk en veel wenden en keren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef no-look het volgende:
Voetballers en hockey'ers hebben vaak flinke kuiten. Misschien is een extreem hoog volume met weinig gewicht dus de oplossing?
Gisteren nieuw PR met Benchpress: BW + 10.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je krijgt die kuiten van springwerk en veel wenden en keren.
Deze week gefaild op de 125kg benchpressover twee weken weer eens proberen.
Je lichaamsgewichtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gisteren nieuw PR met Benchpress: BW + 10.
Iemand een idee, hoeveel redelijkerwijs te drukken is (max) voor iemand die zo af en toe fitnessed en vrij ecto is.
Zeg maar in de trend van BW + X
of BW x 1,5, ik noem maar iets
Stukkie? Ik vind het nog een heel eind. BW * 1.5 ligt voor mij dan nog dichterbij, maar het lijkt mij onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
125kg benchpress bij 108kg. Moet dus nog een stukkie
ik ben halverwegequote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Stukkie? Ik vind het nog een heel eind. BW * 1.5 ligt voor mij dan nog dichterbij, maar het lijkt mij onmogelijk.
Hoeveel kg moet je nog? Ik ga zo de 170 proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:50 schreef Baffer het volgende:
Ik hoop van de zomer 1.5xbw te benchen.
By Todd Wilson (The Diesel Crew)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef ConQuestador het volgende:
Over 2 weekjes, na mijn lang weekend wintersport wil ik beginnen met een cut. Ik ben in 3 maand tijd van 82 naar 95kg gegroeid, en helaas is het BF ook ietsje mee gestegen (ik gok nu toch zeker 20%) Tijd om dat er weer af te trainen dus. Maar nu komt het: wie heeft goede tips voor me, wat voor verhouding koolhydraten/vet/eiwitten moet ik gaan aanhouden, hoeveel kcal, en welke producten. Ik weet dat er wel programmatjes zijn om eetschema's mee te maken, alleen ik ken ze niet.
Wie heeft dus handige links of goede tipsom een goed eetschema op te stellen.
Armen niet 180 graden gestrekt en zo diep mogelijk. Ja ik weet het, er is maar een mogelijkheid om te benchen maar toch zie je veel mensen de armen strekken en snel een hap lucht nemen om daarna weer verder te gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Baffer het volgende:
Clean benchen? Hoe bedoel je?
ik moet toch een keer adem happenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:15 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Armen niet 180 graden gestrekt en zo diep mogelijk. Ja ik weet het, er is maar een mogelijkheid om te benchen maar toch zie je veel mensen de armen strekken en snel een hap lucht nemen om daarna weer verder te gaan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:41 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je je armen niet mogen/moeten strekken??
Deze triceps:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:17 schreef MacKniver het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg er niks negatiefs over, maar ik gebruik het zelf als maatstaf om te meten wat mijn benchprogressie is. Als ik de ene keer wel op mijn gewrichten rust en de andere keer niet dan zegt dat niets over mijn pieken en dalen tussendoor. En daarnaast voegt het dode punt niets toe aan de bench zelf. Als je toe bent aan een rustpunt kun je naar mijn mening beter minder reps doen en meer sets om je spieren beter te laten ontzuren. Niet dat ik een goed onderbouwde bron heb voor het laatste overigens.
Dus botomline is geen pasta en brood (en nog wat dingen) en de rest wel. En verder gewoon het aantal kcal dat ik moet eten per dag voor onderhoudsmodus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef LedZep het volgende:
lang verhaal...
Mike "no neck" Ruggiera.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze triceps:
[ afbeelding ]
is het niet met jou eens.
Ok ik ben stilquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze triceps:
[ afbeelding ]
is het niet met jou eens.
dat worden monster linkerbiceps dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef no-look het volgende:
ik ben verdomme aan beide knieën en m'n rechterschouder geblesseerd. Twee basketballwedstrijden in een weekend eisen hun tol
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:09 schreef ConQuestador het volgende:
Gister eindelijk weer eens vet op laten meten: 20% ... vrij hoog, maar precies wat ik ingecalculeerd had om mijn doel voor dit jaar te halen.
In Oktober woog ik 82 kilo bij 15% BF, omgerekend is dat 69.7 kg droge massa en 12,3kg vet
Nu weeg ik 95kg bij 20% BF, omgerekend is dat 76 kg droge massa en 19kg vet.
In mijn 4maand durende bulk ben ik dus 13kg aangekomen, waarvan 6,3kg droge massa.
Over 2 weken ga ik beginnen met cutten, het is de bedoeling te zakken tot max. 15% BF, maar als alles een beetje goed gaat probeer ik de 12 aan te tikken....
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
Kan zijn.... maar het vet hoopt zich bij mij heel erg op rondom de buik, in een t-shirt zie je nu dus echt een buik. En zo wil ik de hele zomer niet rondlopenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.
Gefeli!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
gefeli!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Wat dacht je van een maand of 9?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
was je al lang zwanger?![]()
dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meendequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:16 schreef SuperTLLE het volgende:
[..]
Wat dacht je van een maand of 9?![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:35 schreef SuperTLLE het volgende:
Zojuist ontvangen: een SMS van Webkim:
"Zou jij voor mij even op Fok kunnen zetten dat Thomas na 2 nachten weeen gistermiddag met een keizersnee gehaald is en ie een beer van een kerel is: 9,5 pond en 56cm. De rest kom ik zelf wel vertellen als we naar huis mogen."
+1 Naïef voor Super TLLE...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:13 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meende![]()
Er zit wel de stof ''Taurine'' in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?
Noobvraag@tvp
Train jij toevallig in maastricht?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?
Noobvraag@tvp
Jep vrijdag was gp van amerika ofzo. Maar de arnold is wel ff wat anders, daar zijn alleen maar onmenselijke onderdelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:47 schreef Boudewijn. het volgende:
Deze week is er nog strongman op eurosport geweest.
thnx, goede tip. Ik heb me ook ff op dbb aangemeld en daar krijg ik ook nog wel wat handige tips. Dit gaat dus helemaal goed komenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef MacKniver het volgende:
Ik zou maaltijd 4 om 15:30 of iets eerder nemen aangezien je het alleen om de eiwitten doet. Zo neem je zo min mogelijk eiwitten mee naar de avondmaaltijd die anders toch te veel zijn om opgenomen te worden. Verder strak schema.
Als het erop neerkomt is 't gewoon kauwen en slikkenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:40 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vraag me alleen ff af hoe het me gaat bevallen om bakjes met groente kip en rijst mee naar werk te nemen en daar koud op te vreten ipv brood (geen magnetron).
Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef Tommy_808 het volgende:
rotschouderblessure![]()
heb een maand aan de ontstekingsremmers gezeten en het heeft nix uitgemaakt![]()
yea thx dat zal ik 'ns proberen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.
Ontstekingsremmers werken na continue inname niet meer na 2 weken
Volgens mij is het probleem dat veel (oudere) mensen het pas gaan slikken op het moment dat het al te laat is; dat ze al chronische klachten hebben. Ik gebruik het preventief: om de kans op gewrichtsproblemen te verkleinen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef ConQuestador het volgende:
ik zou het niet bij de hema kopen.
Er zijn verschillende onderzoeken geweest naar glucosamine met diverse conclusies
1. koop glucosamineSULFAAT, dit is beter dan gewone glucosamine
2. Er zijn maar enkele merken waar ook echt de hoeveelheid in zit wat er op de verpakking staat, welke dat precies waren weet ik niet mer
3. Vorige week bij Radar: uit onderzoek bleek dat het gewoon simpelweg niet werkte (althans, bij heupartrose). Ondanks dat slik ik het zelf ook voor mijn polsen hoor, ik weet alleen niet of ik nieuwe ga kopen nu het potje bijna op is.
Nee, bestellen bij www.glucosamine.com . Goede en betaalbare producten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Tommy_808 het volgende:
ps zijn producten van HEMA te vertrouwen?![]()
link
loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja wie verzint het hé.![]()
Alsof de zon in een potje zit.
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hé.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezicht![]()
Ik ga vanavond maar weer eens trainen, van de week nog geen zin gehad dus vanavond maar weer knallen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hè.
ja, ik snap niet waarom mensen zoiets doen. Moeten toch wel een hele vreemde spiegel hebben waar ze 's ochtends in kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hé.
Idd helemaal oranje, maar die mensen zullen wel blij zijn dat ze niet meer wit zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, ik snap niet waarom mensen zoiets doen. Moeten toch wel een hele vreemde spiegel hebben waar ze 's ochtends in kijken
Ik voel me altijd meer beest als ik met losse gewichten bezig ben dan met apparatenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef Hijacking het volgende:
Ben zelf al een tijdje met krachttraining bezig , pas sinds deze week een goed schema inclusief de bekende 3 (squaten,deadliften en jatuurlijk bench press). Gisteren voor het eerst gedeadlift begeleidt door iemand die zelf in wedstrijdverband squat,benched en deadlift ging wel lekker 80 kilo voor de eerste keer en ik was niet echt kapot ofzo. ( voordat ik met deadliften en squaten begon deed ik alternatieve oefeningen ). Morgen lekker bankdrukken heb er nu al zin aan
alleen bikkels doen losse gewichten zoiets tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik voel me altijd meer beest als ik met losse gewichten bezig ben dan met apparaten
split schema, krijg je van die gekke combinatiesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef Semargofni het volgende:
Waarom doe je benen en rug bij elkaar?![]()
Bestaat al weer een tijdje. Geen idee wat ik er van moet vinden. Ga dan gewoon lekker naar de zonnebank ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:20 schreef Sander170 het volgende:
Maar zoals ik begrijp moet deze nog uitkomen of niet? Melanotan
of ga niet naar de zonnebank en ga een week naar een zonnig plaatsjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bestaat al weer een tijdje. Geen idee wat ik er van moet vinden. Ga dan gewoon lekker naar de zonnebank ofzo.
zeker toen ik overstapte naar losse gewichten kreeg ik ook meer motivatie om te gaan trainen omdat de vorderingen daarmee mooier te zien zijn en je veel meer spieren paktquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik voel me altijd meer beest als ik met losse gewichten bezig ben dan met apparaten
Tegenwoordig lukt mij dit met benchpressenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef Fugie het volgende:
ging ik 65kg benchen (wauw!) ging het na 4x al niet meer
magoed, na anderhalve week ging het best ok. Morgen weer benen+rug = doodgaan
ik ga vanavond voor 5x5x62,5. maar ik moet nog 20kg voordat ik lichaamsgewicht drukquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:11 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker toen ik overstapte naar losse gewichten kreeg ik ook meer motivatie om te gaan trainen omdat de vorderingen daarmee mooier te zien zijn en je veel meer spieren pakt![]()
[..]
Tegenwoordig lukt mij dit met benchpressen
10x 50 kilo
8 x 60 kilo
6 x 70 kilo
Nog 3 kilo er boven op en dan zit ik op mijn eigen lichaamsgewicht. Daarbij ziet het er ook tof uit als je schijven van 20 er op zet
![]()
( ging in het begin kapot bij 20 kilo benchpress dus verschil is er zeker )
Train 4 keer per week. Ik kom op 5500+ caloriën per dag. Vorig jaar 8 kilo in 2 maanden gegained op 4500 cals per dag. Die kilo's ben ik na de zomer kwijtgeraakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:45 schreef Devlinsect het volgende:
^^train je er wel bij en hoeveel calorieen neem je in per dag?
Ik hoop voor je dat het geen hepatitis of geelzucht is.
Vertel hoe was het,. je eerste lesbian dreamquote:Op maandag 10 maart 2008 09:08 schreef Frautie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van Pauline Nordin echt ffs
Mischien in de zomer teveel geneukt zonder condoomquote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Train 4 keer per week. Ik kom op 5500+ caloriën per dag. Vorig jaar 8 kilo in 2 maanden gegained op 4500 cals per dag. Die kilo's ben ik na de zomer kwijtgeraakt.
Ghehequote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Mischien in de zomer teveel geneukt zonder condoom
Lijkt me niet iets om je voor te schamen, als ik haar zo zie...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:08 schreef Frautie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van Pauline Nordin echt ffs
Zit nu in de 3e dag qua cutten, heb aan alle kanten spierpijn maar vooralsnog gaat 't goed
Hoe weet jij zo zeker dat dat haar eerst lesbian dream was?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Vertel hoe was het,. je eerste lesbian dream![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Alessandro het volgende:
Vertel hoe was het,. je eerste lesbian dream![]()
jullie tweequote:Op maandag 10 maart 2008 18:42 schreef Videopac het volgende:
Lijkt me niet iets om je voor te schamen, als ik haar zo zie...
Hoe weet jij zo zeker dat dat haar eerst lesbian dream was?![]()
Suc6, heb net zo'n periode achter de rug. Hopelijk weet je gauw de weg naar de sportschool weer te vindenquote:Trainen gaat hier matig: veel te druk met werk en andere zaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |