lijkt me geen kwaad te kunnen. Ga zelf maar eens wat water meenemen op benen/rug dag. Dan zweet ik mezelf altijd helemaal kapot zonder ook maar wat te drinkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef -sobriquet het volgende:
Vandaag voor het eerst op powerplate gestaaneerder dat ding beetje scheef aangekeken en vond het maar een oude wijven ding. Vandaag toch eens geprobeert als aanvulling op me training voor me buik, moet zeggen dat ik het behoorlijk goed voelde en denk dat ik het voortaan in me schema ga zetten. Meer mensen hier die dat ding weleens gebruiken?
ja shit man, ik dacht dat hij 1 of andere brute boxjump deedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef LedZep het volgende:
"LedZep's ouders thuis" ?![]()
Magnusson's 427kg / 440kg deadlift + jump, jaartje of 2-2,5 terug:
http://www.youtube.com/watch?v=5bemI8tCzz8
Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Videopac het volgende:
[..]
Fijn filmpje! Beetje jammer van die titel idd. Hebben jullie die spullen zelf in bezit of is dit opgenomen in de schuur bij LedZep's ouders thuis?
Duizenden "Boudewijn", duizenden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.
Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen.
hahaha truequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Duizenden "Boudewijn", duizenden.
Btw, je hangclean techniek is wel uitermate kut.
haha ivo die moppies maken doetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.
ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.
houd je bek, kontkorst-etend zwijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:48 schreef Baffer het volgende:
Epic reverse curl from the hang.
heb het zelf ook een tijd gedaan, maar ik voel me er eerder suf van van al die suikers..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.
of gewoon kleine slokjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
Overdag is het ook best te doen, al dat water tanken is ook niet erg boeiendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef LedZep het volgende:
Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos.
Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
Ik drink die 0.5 L ook nooit veel achter mekaar. Ik doe er meestal heel mijn training meequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
eet er ook nog 0,5kg kwark per dag bij. Dunne nep negerquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:47 schreef no-look het volgende:
ik heb gisteren goed gegeten
2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
Verder nog een fokkert tegen gekomen in de uvt gym.
Ik doe het momenteel zo:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Frautie het volgende:
ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe het momenteel zo:
- Dag 1: Borst / Schouders
- Dag 2: Benen / Triceps
- Dag 3: Rug / Biceps
Buik tussendoor
Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
Volgens mij spreek je jezelf tweemaal tegen in het schema wat je voorstelt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:
[..]
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:
- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps
en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
Dat was ongeveer mijn vorige schema ja. Had bors alleen op 1e dag en rug op 3e. Maar schouders worden ook belast bij rug. Had laatst ook gelezen dat borst en schouders op één dag een goede combo zou zijn omdat je je schouders dan optimaal aanpakt. Plus ik heb nu voldoende rust tussen de 1e dag (borst / schouders) en 3e dag (rug / biceps). Maargoed, ben er tot nu toe ook nog niet echt kapot van, maar wil het nog wel een tijdje aanzien zo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:
[..]
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:
- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps
en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
Dat hoop ik vanavond ook nog naar binnen te werken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
een sloot bier.
keeerrr00llll !quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten
Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
pecdeckquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten
op welke dag doe je dan deadlifts?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe het momenteel zo:
- Dag 1: Borst / Schouders
- Dag 2: Benen / Triceps
- Dag 3: Rug / Biceps
Buik tussendoor
Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
De tweede dag (benen). Gister dus...quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
op welke dag doe je dan deadlifts?
Behind neck pressquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
pecdeck![]()
rear pulldowns![]()
behind neck press![]()
srry moest dit even kwijt![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Behind neck press![]()
Ik pak hem altijd bij schouders
Brutaal voedings regime.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
8 Boterhammen is voor mij een deel van 1 maaltijd. Ik heb trouwens wel gestemd in de pol dat je genoeg eet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |