abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56679687
"LedZep's ouders thuis" ?

Magnusson's 427kg / 440kg deadlift + jump, jaartje of 2-2,5 terug:
http://www.youtube.com/watch?v=5bemI8tCzz8
pi_56680481
die's knettergek! :p
Only when close to death, you really feel alive
pi_56680735
redelijk ja

Train nu al een paar weken 2x per week ipv 3x. ivm met de studie.
doe nu op dag 1: 3 borstoefeningen (4x8); 2 rugoefeningen (4x10) en 2 biceps (3x8 of 4x8). Tevens doe ik tussendoor 2 a 3 beenoefeningen.

dag 2: 3 schouderoefeningen (4x8); 2 rugoefeningen (4x10), 1 trapsoefening en 2 triceps (3x8 of 4x8). tussendoor 2 a 3 beenoefeningen.

Eens kijken hoe het hiermee gaat.
pi_56682426
hoppatee, de 100 kg fullsquat gaat er binnen 2 weken aan. Vandaag 10 x 1 x 80 kg gedaan, na al een aardig volume gedraaid te hebben met 60 en 70.

Verder nog een fokkert tegen gekomen in de uvt gym. Als die no-look nou ook 's naar de uvt komt kan het zomaar nog gezellig worden (en kan die knaap ook eens echt gaan trainen)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_56682741
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:09:18 #56
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56683659
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
vraagje, is het nuttig om tijdens je training al wat dextrose gemengd met water naar binnen te werken? De training is wel zwaar, maar duurt niet langer dan 75 min.
lijkt me geen kwaad te kunnen. Ga zelf maar eens wat water meenemen op benen/rug dag. Dan zweet ik mezelf altijd helemaal kapot zonder ook maar wat te drinken
pi_56683760
Vandaag voor het eerst op powerplate gestaan eerder dat ding beetje scheef aangekeken en vond het maar een oude wijven ding. Vandaag toch eens geprobeert als aanvulling op me training voor me buik, moet zeggen dat ik het behoorlijk goed voelde en denk dat ik het voortaan in me schema ga zetten. Meer mensen hier die dat ding weleens gebruiken?
pi_56683941
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.
Have fun...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:50:39 #59
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56685272
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef -sobriquet het volgende:
Vandaag voor het eerst op powerplate gestaan eerder dat ding beetje scheef aangekeken en vond het maar een oude wijven ding. Vandaag toch eens geprobeert als aanvulling op me training voor me buik, moet zeggen dat ik het behoorlijk goed voelde en denk dat ik het voortaan in me schema ga zetten. Meer mensen hier die dat ding weleens gebruiken?
Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.
pi_56685316
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef LedZep het volgende:
"LedZep's ouders thuis" ?

Magnusson's 427kg / 440kg deadlift + jump, jaartje of 2-2,5 terug:
http://www.youtube.com/watch?v=5bemI8tCzz8
ja shit man, ik dacht dat hij 1 of andere brute boxjump deed
'Schneller! Schneller!'
pi_56685416
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Videopac het volgende:

[..]

Fijn filmpje! Beetje jammer van die titel idd. Hebben jullie die spullen zelf in bezit of is dit opgenomen in de schuur bij LedZep's ouders thuis?
Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.

Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen .
'Schneller! Schneller!'
pi_56685473
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

Nee, die spullen zijn van Robbert Wolters, en wij mogen daar gebruik van maken. Hij is importuer van Eleiko in nederland, dus aan plates en andere zooi is geen gebrek.

Ik weet niet eens wie LedZep is, voor zover ik weet is het een kleine dunne nederlander die wanhopig probeert om een buffe rus te worden door 100'en herhalingen te doen .
Duizenden "Boudewijn", duizenden.

Btw, je hangclean techniek is wel uitermate kut.

[ Bericht 4% gewijzigd door LedZep op 12-02-2008 16:20:01 ]
pi_56686116
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_56686308
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Duizenden "Boudewijn", duizenden.

Btw, je hangclean techniek is wel uitermate kut.
hahaha true
'Schneller! Schneller!'
pi_56687054
Epic reverse curl from the hang.
pi_56687897
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik ben een groot voorstander van de powerplate, al die gewichten zijn zoiezo nergens goed voor.
haha ivo die moppies maken doet

En nee sobri-nog-wat, de powerplate sucked kont. Ga maar een flink overhead squatten, cleanen etc. Die buikspieren komen dan echt wel.
pi_56687996
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ik neem meestal een 0.5 L flesje mee met daarin 30 gr. dextrose. Dit naar aanleiding van meerdere topics op dbb waarin het aangeraden wordt. Eerst deed ik de dex bij m'n post-workout shake, maar heb het dus verplaatst naar de training zelf.
ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:55:27 #68
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56688158
dextrose al in het water..... best goed idee eigeniljk
pi_56688409
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:48 schreef Baffer het volgende:
Epic reverse curl from the hang.
houd je bek, kontkorst-etend zwijn.
'Schneller! Schneller!'
pi_56688437
Of anders "big" guy haha.
pi_56688438
Of anders "big" guy haha.
pi_56690921
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja ik neem zelf 1 liter met 40 gram. Zal eens kijken op dbb wat ze erover te melden hebben.
heb het zelf ook een tijd gedaan, maar ik voel me er eerder suf van van al die suikers..
pi_56692010
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_56692097
Poll: No-look moet meer (vr)eten
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
      dinsdag 12 februari 2008 @ 22:05:09 #75
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_56692194
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
    Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
    of gewoon kleine slokjes

ik ga zelf vanaf overmorgen ook weer aan de liter chocomel Moet gewoon meer zooi binnenkrijgen om vooruit te blijven gaan.
    pi_56692506
    Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos .

Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
      dinsdag 12 februari 2008 @ 22:28:36 #77
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_56692762
    ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
    Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
      dinsdag 12 februari 2008 @ 22:39:53 #78
    140141 ivosnivo
    pi_56693060
    10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
    pi_56697122
    ik heb gisteren goed gegeten

2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
    pi_56697181
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef LedZep het volgende:
    Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos .

Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
    Overdag is het ook best te doen, al dat water tanken is ook niet erg boeiend
      woensdag 13 februari 2008 @ 09:07:25 #81
    8030 ConQuestador
    Alfa Romeo 156 GTA
    pi_56699582
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
    Ik drink die 0.5 L ook nooit veel achter mekaar. Ik doe er meestal heel mijn training mee , soms is het een kwartiertje voor het eind op.

Ik heb dat vroeger wel eens gehad, dat suf worden, maar wist nooit wat de oorzaak ervan was... Nu heb ik iig een mogelijke verklaring
    Have fun...
    pi_56702912
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 07:47 schreef no-look het volgende:
    ik heb gisteren goed gegeten

2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
    eet er ook nog 0,5kg kwark per dag bij. Dunne nep neger
    pi_56704404
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:

Verder nog een fokkert tegen gekomen in de uvt gym.
    "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
    Last.fm
    pi_56704490
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Frautie het volgende:
    ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
    Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
    Ik doe het momenteel zo:

- Dag 1: Borst / Schouders
    - Dag 2: Benen / Triceps
    - Dag 3: Rug / Biceps

Buik tussendoor

Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
    "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
    Last.fm
    pi_56705228
    @ no look.

ik vind jou eetdagje niet zo heel bijzonder btw. als ik zo door zou eten dan zou ik nog meer afvallen dan ik al heb gedaan.

Ik eet namelijk per dag al heel wat meer boterhammen en repen etc. tussendoor. Ben dus ook weer max. ecto helaas. Wel een kilo of 7 gegained in mijn laatste jaar. Vandaag dus toch maar weer weightgainer besteld en proberen maximaal te eten.
    "Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
    pi_56705480
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Ik doe het momenteel zo:

Buik tussendoor

Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
    Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:

- benen + biceps
    - rug + schouders
    - borst + triceps

en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
    pi_56705589
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:

[..]

Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:

- benen + biceps
    - rug + schouders
    - borst + triceps

Volgens mij spreek je jezelf tweemaal tegen in het schema wat je voorstelt?
    pi_56706321
    hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten

Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
    pi_56706385
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:

[..]

- benen + biceps
    - rug + schouders
    - borst + triceps

Dat was ongeveer mijn vorige schema ja. Had bors alleen op 1e dag en rug op 3e. Maar schouders worden ook belast bij rug. Had laatst ook gelezen dat borst en schouders op één dag een goede combo zou zijn omdat je je schouders dan optimaal aanpakt. Plus ik heb nu voldoende rust tussen de 1e dag (borst / schouders) en 3e dag (rug / biceps). Maargoed, ben er tot nu toe ook nog niet echt kapot van, maar wil het nog wel een tijdje aanzien zo.

Maar borst / biceps en rug / triceps zijn veel voorkomende combo's die wel goed werken! Mijn broertje is er in ieder geval een beest van geworden!
    Last.fm
    pi_56706402
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
    een sloot bier.
    Dat hoop ik vanavond ook nog naar binnen te werken!
    Last.fm
    pi_56706582
    quote:
    hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten

Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
    keeerrr00llll !
    Waar is die bak kwark voor het slapen gaan? Gooi er ook eens minimaal 1 ons pinda's doorheen, scheelt ook al rond de 600 kcals... En kook anders eens voor een paar dagen eieren. 2 stuks per dag, hoppatee!
    Banaan erbij, en je bent al een stuk verder.
    pi_56706629
    quote:
    pecdeck
    rear pulldowns
    behind neck press

srry moest dit even kwijt
    pi_56706666
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Ik doe het momenteel zo:

Buik tussendoor

op welke dag doe je dan deadlifts?
    pi_56707023
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 16:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

op welke dag doe je dan deadlifts?
    De tweede dag (benen). Gister dus...
    Last.fm
    pi_56707061
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

pecdeck
    rear pulldowns
    behind neck press

srry moest dit even kwijt
    Behind neck press

Ik pak hem altijd bij schouders
    Last.fm
    pi_56707315
    TVP
    Pain is temporary, pride is forever
    pi_56708408
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Behind neck press

Ik pak hem altijd bij schouders
    pi_56710440
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
    10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
    Brutaal voedings regime.
      woensdag 13 februari 2008 @ 22:49:43 #100
    140141 ivosnivo
    pi_56715799
    quote:

8 Boterhammen is voor mij een deel van 1 maaltijd. Ik heb trouwens wel gestemd in de pol dat je genoeg eet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')