abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56692506
Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos .

Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:28:36 #77
153812 Frautie
Frautilicious
pi_56692762
ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:39:53 #78
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56693060
10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
pi_56697122
ik heb gisteren goed gegeten

2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
pi_56697181
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef LedZep het volgende:
Die poll is dan op zich weer redelijk kansloos .

Chocomel rules, bijna de perfecte pre- en postworkoutdrink.
Overdag is het ook best te doen, al dat water tanken is ook niet erg boeiend
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:07:25 #81
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56699582
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Videopac het volgende:
Neem die suikers tegen het eind van je training; ze werken snel en als je bloedsuikerniveau (te) hoog is kun je idd suf worden (vgl. after-lunch dip).
Ik drink die 0.5 L ook nooit veel achter mekaar. Ik doe er meestal heel mijn training mee , soms is het een kwartiertje voor het eind op.

Ik heb dat vroeger wel eens gehad, dat suf worden, maar wist nooit wat de oorzaak ervan was... Nu heb ik iig een mogelijke verklaring
Have fun...
pi_56702912
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:47 schreef no-look het volgende:
ik heb gisteren goed gegeten

2 bruine broodjes, 8 boterhammen, een zooi pasta + saus en wat tussendoortjes. Ik ga maar weer eens een of twee liter melk per dag drinken, scheelt ook wel in de kcal. VOorlopig echter niet, ik hoest wat teveel.
eet er ook nog 0,5kg kwark per dag bij. Dunne nep neger
pi_56704404
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:

Verder nog een fokkert tegen gekomen in de uvt gym.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_56704490
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Frautie het volgende:
ik ben vanaaf voor 't eerst in 2 weken weer eens wezen trainen, ging wel...de verwachting voor morgen is veel spierpijn
Volgende week maar ff een nieuw schema in elkaar zetten, ben het fb gebeuren eigenlijk een beetje zat. Iemand nog ideeen voor een 3 day split?
Ik doe het momenteel zo:

- Dag 1: Borst / Schouders
- Dag 2: Benen / Triceps
- Dag 3: Rug / Biceps

Buik tussendoor

Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_56705228
@ no look.

ik vind jou eetdagje niet zo heel bijzonder btw. als ik zo door zou eten dan zou ik nog meer afvallen dan ik al heb gedaan.

Ik eet namelijk per dag al heel wat meer boterhammen en repen etc. tussendoor. Ben dus ook weer max. ecto helaas. Wel een kilo of 7 gegained in mijn laatste jaar. Vandaag dus toch maar weer weightgainer besteld en proberen maximaal te eten.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_56705480
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Ik doe het momenteel zo:

Buik tussendoor

Ben er nog niet helemaal uit of ik die eerste dag zo tof vind. Schouders na borst trainen is behoorlijk zwaar en je moet echt kilo's inleveren... Maargoed, ik laat het voorlopig even zo
Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:

- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps

en de buik elke keer (kom maar door met die sixpack, Frautie!)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_56705589
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:

[..]

Borst + schouders op 1 dag lijkt me niet verstandig bij een 3-daagse split. Probeer de spiergroepen die je deels belast bij het trainen van een grote spiergroep niet op dezelfde dag te doen. Dus geen schouders bij je borst en geen biceps bij je rug. Dan blijft over:

- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps

Volgens mij spreek je jezelf tweemaal tegen in het schema wat je voorstelt?
pi_56706321
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten

Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
pi_56706385
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Videopac het volgende:

[..]

- benen + biceps
- rug + schouders
- borst + triceps

Dat was ongeveer mijn vorige schema ja. Had bors alleen op 1e dag en rug op 3e. Maar schouders worden ook belast bij rug. Had laatst ook gelezen dat borst en schouders op één dag een goede combo zou zijn omdat je je schouders dan optimaal aanpakt. Plus ik heb nu voldoende rust tussen de 1e dag (borst / schouders) en 3e dag (rug / biceps). Maargoed, ben er tot nu toe ook nog niet echt kapot van, maar wil het nog wel een tijdje aanzien zo.

Maar borst / biceps en rug / triceps zijn veel voorkomende combo's die wel goed werken! Mijn broertje is er in ieder geval een beest van geworden!
Last.fm
pi_56706402
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef no-look het volgende:
een sloot bier.
Dat hoop ik vanavond ook nog naar binnen te werken!
Last.fm
pi_56706582
quote:
hehe inderdaad. Vooral bij borst + triceps. Of je moet je borst volledig met het pecdeck belasten

Balans voor vandaag is 8 boterhammen, straks pasta en daar komt nog een flink bord friet bij vanavond. En een sloot bier.
keeerrr00llll !
Waar is die bak kwark voor het slapen gaan? Gooi er ook eens minimaal 1 ons pinda's doorheen, scheelt ook al rond de 600 kcals... En kook anders eens voor een paar dagen eieren. 2 stuks per dag, hoppatee!
Banaan erbij, en je bent al een stuk verder.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_56706629
quote:
pecdeck
rear pulldowns
behind neck press

srry moest dit even kwijt
Only when close to death, you really feel alive
pi_56706666
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Ik doe het momenteel zo:

Buik tussendoor

op welke dag doe je dan deadlifts?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_56707023
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

op welke dag doe je dan deadlifts?
De tweede dag (benen). Gister dus...
Last.fm
pi_56707061
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

pecdeck
rear pulldowns
behind neck press

srry moest dit even kwijt
Behind neck press

Ik pak hem altijd bij schouders
Last.fm
pi_56707315
TVP
Pain is temporary, pride is forever
pi_56708408
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Behind neck press

Ik pak hem altijd bij schouders
Only when close to death, you really feel alive
pi_56710440
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
10 cornetto's voor 1 euro bij de c1000
Brutaal voedings regime.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:49:43 #100
140141 ivosnivo
pi_56715799
quote:

8 Boterhammen is voor mij een deel van 1 maaltijd. Ik heb trouwens wel gestemd in de pol dat je genoeg eet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')