quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef ivosnivo het volgende:
training van zaterdag
Loglift 80kg 5x 90kg 3x 100kg 2x 105kg 1x 110kg 1x 115kg 1x
Daarna hooggooien met zware zak 4.75m
Daarna deadliftbak gedaan. Als ik het gewicht van het ding zelf meereken had ik op het laatst 300kg 1x Hoop dat ze dat bij sterkste man van het noorden ook doen, dan lukt het wel
Beetje met steen van 105kg geoefend op techniek.
100kg Farmers gelopen 30 meter 3 keerpunten.
Deadlift hold 250kg (met timbers) 46sec
Busje getrokken die op de handrem stond.
Mega band zonder profiel 10x geflipt.
En ergens in de buurt met de rest een mega kippenhok verplaatst voor een stuk appeltaart en een fles bier.
Heb sinds kort weer weegschaal, zit nu op 120kg. Ben de laatste tijd heel veel met 1 rpm bezig, en breek elke week me records.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel weeg jij eigenlijk wel niet ondertussen? Want volgens mij ben je de laatste echt hard aan het trainen
Ik zou gewoon partials en gewone squats doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef Boudewijn. het volgende:
Tielie, ik denk dat je wel baat hebt bij heavy partials. Quarter squat komt qua beweging ook een heel stuk meer in de buurt van een sprong als een fullsquat.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:34 schreef no-look het volgende:
1*84 backsquat, nieuw PR met gewone bar geloof ik. Erg diep, relatief goede techniek, enorm traag, enorm zwaar.
Het was heerlijk
En 3*46 stricte shoulderpress, was ook een PR. Ik ben wat beter gaan eten en ik moet eerlijk toegeven, je merkt het wel een beetje.
Offcourse, niet quartersquat voor fullsquat omruilen oid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:18 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon partials en gewone squats doen.
Gewoon pinnen in het powerrack op een bepaalde hoogte zetten, zo doe ik het tenminste.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef no-look het volgende:
ik ga vandaag knee jumps eens proberen. Heb ze ergens voorbij zien komen en lijkt me wel een brutale, explosieve oefening.
En ik vind quartersquats en partial squats en parallel squats zo moeilijk. Want zodra de gewichten hoger worden, ga je minder diep zakken. En dan is de progressie moeilijk te meten. Gewoon lekker full squaten, gaat prima.
Gisteren vertical-leap check en met spierpijn in de benen + vermoeidheid een dikke grab op 3.05 meter. Met een reach tot 2.40 ofzo betekent dat dus 70 centimeter sprongkracht. Niet slecht toch?
Je krijgt die kuiten van springwerk en veel wenden en keren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef no-look het volgende:
Voetballers en hockey'ers hebben vaak flinke kuiten. Misschien is een extreem hoog volume met weinig gewicht dus de oplossing?
Gisteren nieuw PR met Benchpress: BW + 10.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je krijgt die kuiten van springwerk en veel wenden en keren.
Deze week gefaild op de 125kg benchpressover twee weken weer eens proberen.
Je lichaamsgewichtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gisteren nieuw PR met Benchpress: BW + 10.
Iemand een idee, hoeveel redelijkerwijs te drukken is (max) voor iemand die zo af en toe fitnessed en vrij ecto is.
Zeg maar in de trend van BW + X
of BW x 1,5, ik noem maar iets
Stukkie? Ik vind het nog een heel eind. BW * 1.5 ligt voor mij dan nog dichterbij, maar het lijkt mij onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
125kg benchpress bij 108kg. Moet dus nog een stukkie
ik ben halverwegequote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Stukkie? Ik vind het nog een heel eind. BW * 1.5 ligt voor mij dan nog dichterbij, maar het lijkt mij onmogelijk.
Hoeveel kg moet je nog? Ik ga zo de 170 proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:50 schreef Baffer het volgende:
Ik hoop van de zomer 1.5xbw te benchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |