quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef Lief17 het volgende:
Maneki!! Super gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben heel benieuwd naar de naam (echt Saartje? Is wel leuk!) en de foto...![]()
Wat leuk zeg, een zusje voor de heren!!![]()
Gefeliquote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saartje is geborenOm 17.50 uur en ze is prachtig!
Fijn hoor Mibos! Hoe gaat het met je bekken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef Mibos het volgende:
Verder nog steeds geen kwaaltjes
Hey ET,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef E.T. het volgende:
Liza, je weet dat hoofdpijn kan komen door te weinig drinken he? Ook het meesjouwen van zware borsten in de zwangerschap kan hoofdpijn opleveren (dat was bij mijn eerste het geval: de schouderbandjes van m'n BH strakker zetten en gauw op zoek naar nieuwe, goedpassende BH's was de oplossing. Ik was van mijn hoofdpijn af!)
Succes!
Ik zou tijdens je zwangerschap meer drinken hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hey ET,
Dankje voor de tips! Te weining drinken: ik zit meestal toch aan 1,5 - 2 liter water per dag? Zou dat niet voldoende moeten zijn?
En ja mijn borsten zijn hier idd wel op korte tijd veel "vooruit" gegaan, dus ik ga deze week eens kijken voor een andere BH!
Niet volgens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim en Maneki, van harte gefeliciteerd met jullie beebs!! Foto's!!
Wanneer wordt de echte naam van Saartje bekend?
Verder eenvoor alle zwangeren!
en ik wil juist zo graag een derde jongen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef Libel het volgende:
Wat leuk een meisje na twee jongens. Ik wil ook wel een meisje, maar ik denk dat de derde hier toch weer een jongen zal zijn
Ik ben minder selectiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
en ik wil juist zo graag een derde jongen..
Het zijn gewoon ook babies hoor, met zelfs nog een klein poosje maat 56quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Ik kan me dus echt niets voorstellen bij een pasgeboren baby van 9,5 pond
Dat is gewoon huge!
Dat zijn juist de leukste babiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Heb jij even 'geluk' gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Naweeën? *slik*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneki Gefeliciteerd met je dochterWat een snelle bevalling, hopelijk niet teveel naweeen en lekker genieten!
Veel vrouwen hebben bij een supersnelle bevalling vaak nog last van naweeen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:36 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Naweeën? *slik*
wat is dat nu weer?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het zijn gewoon ook babies hoor, met zelfs nog een klein poosje maat 56![]()
Daar zit ik hier dus nog steeds op te wachten he? Ik denk dat ik de werkster maar bel straksquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Verder is hier alles rustigjes behalve dat ik een enorme poetsdrang heb en ons hele huis zo'n beetje naar dettol of ander schoonmaakmiddel ruikt.
Lis was ook 9,5 pond en dat was echt niet huge hoor. Wel heel veel spekkies, maar gewoon een heel klein lief humpie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Dat heb ik dus ook hequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Verder is hier alles rustigjes behalve dat ik een enorme poetsdrang heb en ons hele huis zo'n beetje naar dettol of ander schoonmaakmiddel ruikt.
En Het ergste is., ik ben normaal echt een rommelkont die schoonmaken haat. Nu ben ik elke ochtend 2 uur aan het poetsen en ik heb zelfs een schoonmaakschemaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar zit ik hier dus nog steeds op te wachten he? Ik denk dat ik de werkster maar bel straks.
Ja Knut lacht mij gewoon uit! Maar hij vind het wel prima zo. Alleen krijgt hij een beetje een schuldgevoel als ik zaterdagochtend al aan het dweilen ben terwijl hij WoW zit te spelen. Dan stopt hij en vraagt hij of hij moet helpen, zo lief.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook heen mijn vriend loopt maar te grinniken om mijn poetsdrang
![]()
Heb gister van mijn vader trouwen super schattige baby Nikes gekregen
Da's liefquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Dan stopt hij en vraagt hij of hij moet helpen, zo lief.Houdt vanzelf ook wel weer op.
hehe hier hetzelfde verhaal...ik probeer dan ook zoveel mogenlijk te doen als hij niet thuis is anders word me vanalles uit mijn handen genomen met de melding dat ik maar rustig aan moet doen en dat hij het wel ff doetquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ja Knut lacht mij gewoon uit! Maar hij vind het wel prima zo. Alleen krijgt hij een beetje een schuldgevoel als ik zaterdagochtend al aan het dweilen ben terwijl hij WoW zit te spelen. Dan stopt hij en vraagt hij of hij moet helpen, zo lief.Houdt vanzelf ook wel weer op.
Ikookikookikook!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:43 schreef texelonia het volgende:
Ik weet de naam lekker wel![]()
(weet ik lekker ook eens iets)
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ikookikookikook!!!
En het is een heule mooie!!![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ikookikookikook!!!
En het is een heule mooie!!![]()
Precies mijn ervaring!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Libel het volgende:
Naweeën zijn toch ook heftiger na elke bevalling. Bij mijn eerste had ik er niet één, bij mijn tweede wel en sommige echt behoorlijk venijnig. Ik kijk er al niet naar uit nu...
Hee, die van mij heeft hier een paar dagen geleden ook een dergelijke actie ondernomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef Llewella het volgende:
vriendlief is de voorraadkast aan het herindelen (hij begon al te klagen dat er veelste veel tassen van me liggen)
Hahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, die van mij heeft hier een paar dagen geleden ook een dergelijke actie ondernomen. Ik heb er vol verwondering naar zitten kijken, vanaf de bank
.
dat zuurkool eten had ik de vorige keer heel erg, zelfs met 40 graden buiten zat ik zuurkool te kokenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef Wennie het volgende:
Popples, nou ben ik wel erg nieuwsgierig wat jullie dan nog allemaal moeten doenOverigens is er bij ons wat spoed achter gezet: zaterdag wordt Robin zijn grote bed geleverd en de babykamer staat nog vol zooi en de kast, bestemd voor Robin, ook, dus er is werk aan de winkel
![]()
Nou, hier nog geen spatje nesteldrang te bekennen. Vorige keer trouwens ook alleen tijdens de weeen volgens mij. Note to self: plaats vrij maken in de vriezer voor een voorraad zuurkool![]()
Zuur? Ik sta net op en d'r komt toch een lading maagzuur omhoogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:33 schreef donnahvh het volgende:
wat eenmooi meisje zeg maneki...als ik dat zie is mn geduld helemaal op
![]()
hier zit alles dus nog binnen ,gisteren vk geweest en als er donderdag nog niets gebeurd is gaat ze ff strippen![]()
ik word namelijk gek van de klachten...voorweeen,zuur en nog meer van dat soort dingen
maar 1 meevaller,nadat ik haar verteld had dat ik al 4 nachten rechtop geslapen heb vanwege het zuur zei ze dat ik gewoon rennies mag nemendus lekkere nacht gehad vannacht
![]()
nou ik ga weer verder broeden doeidoei
Gefeliciteerd Maneki! Mooi kindjequote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jullie hadden ng wat tegoedvanmij geloof ik
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens zondagavond pannenkoeken gegeten, bedenk ik me nu net
Ja halloooooquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Wat een droppie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
*uit lurkstand springt*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Saartje, wat een liefje ben je ..![]()
Wanneer kom je Saar haar echte naam eens onthullen Maneki..![]()
Ik heb er vast overheen gekeken..drukte op werk enzo..
Ben je al bij de apotheek geweest? Ik ben de naam even kwijt, maar er is een drankje die maagzuur tegen gaat. Die heeft de apotheek me toen aangeraden. Smaakte een beetje naar krijt. (ja als kind ken je de smaak van krijt ja) Volgens mij was het Antagel. (ff gegoogled)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat fijn Donnah
Hier helpen de rennie's niet
De 18e word trouwens t kamertje geleverd![]()
En de 22e hebben we een 3D echo van 3 kwartier![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
was die smaak niet meer anijs-achtig? of vergis ik me nu. of smaakt krijt gewoon ook naar anijs.
[edit]onee, dat was gaviscon. (ik kon 't googlen ook even niet laten)[/edit]
ik had mn bij mijn vorige zwangerschap bij de apotheek regla ph geadviseerd gekregen...maar daar mocht ik maar heel weinig van nemen dat was ook best krijtachtigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef dutchie het volgende:
[..]Geeft niks. Maar je brengt me wel aan het twijfelen of het geen gaviscon was. Smaak vond ik wel krijtachtig. Maar alles smaakte anders tijdens de zwangerschap.
What the hell, het helpt allebei daar gaat het om.
*RAMMEL*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
cola helpt hier ook heel goed tegen maagzuurquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:45 schreef livelink het volgende:
Die regla had ik hier ook, maar wat was dat vies zeg![]()
Uiteindelijk hielp cola light erg goed tegen het zuur, maar hoe dat komt weet ik ook niet.
Saartje, wat is ze mooi!
ik krijg het ook overal van en het doet pijn dus dan liever cola dan andere drankjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cola?![]()
Krijg juist maagzuur van koolzuur...of naja krijg zowat overal maagzuur van![]()
Naja straks eens kijken of ik iets van bovengenoemde drankjes kan vinden
quote:
Mijn ouders (LEES MOEDER) ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
We zijn net bij mijn schoonouders langsgeweest, die vertelden dat ze al helemaal zenuwachtig werden als mijn wederhelft ze opbelde. Nog nergens voor nodig hoor
.
En ik heb mijn eigen moeder nog even bang gemaakt door te zeggen dat ik haar wel zou bellen als het allemaal klaar was. Ze ging bijna gillen dat ze wel wilde weten als we naar het ziekenhuis zouden gaan.
Mijn schoonmoeder is zwanger geraakt door een koperspiraal heen, daar is mijn mannetje uitgekomen. Je hoort het wel vaker moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Is hier iemand wel eens zwanger geraakt terwijl ze in het bezit was van een koperspiraaltje??
Ik ben 6 dagen overtijd, maar heb een koperspiraal.Nu lees ik wel heel veel op internet dat je toch zwanger kan worden met een koper spiraal, iemand ervaringsdeskundige? Stel ik ben zwanger, moet die spiraal er dan uit? Van de week toch maar ff testje halen denk ik....
Ik ken twee mensen. Eentje had een miskraam en de ander heeft nu een kerngezond meisje op de wereld gezet.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Is hier iemand wel eens zwanger geraakt terwijl ze in het bezit was van een koperspiraaltje??
Ik ben 6 dagen overtijd, maar heb een koperspiraal.Nu lees ik wel heel veel op internet dat je toch zwanger kan worden met een koper spiraal, iemand ervaringsdeskundige? Stel ik ben zwanger, moet die spiraal er dan uit? Van de week toch maar ff testje halen denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |