quote:
Mijn ouders (LEES MOEDER) ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
We zijn net bij mijn schoonouders langsgeweest, die vertelden dat ze al helemaal zenuwachtig werden als mijn wederhelft ze opbelde. Nog nergens voor nodig hoor
.
En ik heb mijn eigen moeder nog even bang gemaakt door te zeggen dat ik haar wel zou bellen als het allemaal klaar was. Ze ging bijna gillen dat ze wel wilde weten als we naar het ziekenhuis zouden gaan.
Mijn schoonmoeder is zwanger geraakt door een koperspiraal heen, daar is mijn mannetje uitgekomen. Je hoort het wel vaker moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Is hier iemand wel eens zwanger geraakt terwijl ze in het bezit was van een koperspiraaltje??
Ik ben 6 dagen overtijd, maar heb een koperspiraal.Nu lees ik wel heel veel op internet dat je toch zwanger kan worden met een koper spiraal, iemand ervaringsdeskundige? Stel ik ben zwanger, moet die spiraal er dan uit? Van de week toch maar ff testje halen denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |