Zuur? Ik sta net op en d'r komt toch een lading maagzuur omhoogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:33 schreef donnahvh het volgende:
wat eenmooi meisje zeg maneki...als ik dat zie is mn geduld helemaal op
![]()
hier zit alles dus nog binnen ,gisteren vk geweest en als er donderdag nog niets gebeurd is gaat ze ff strippen![]()
ik word namelijk gek van de klachten...voorweeen,zuur en nog meer van dat soort dingen
maar 1 meevaller,nadat ik haar verteld had dat ik al 4 nachten rechtop geslapen heb vanwege het zuur zei ze dat ik gewoon rennies mag nemendus lekkere nacht gehad vannacht
![]()
nou ik ga weer verder broeden doeidoei
Gefeliciteerd Maneki! Mooi kindjequote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jullie hadden ng wat tegoedvanmij geloof ik
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens zondagavond pannenkoeken gegeten, bedenk ik me nu net
Ja halloooooquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Wat een droppie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
*uit lurkstand springt*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Saartje, wat een liefje ben je ..![]()
Wanneer kom je Saar haar echte naam eens onthullen Maneki..![]()
Ik heb er vast overheen gekeken..drukte op werk enzo..
Ben je al bij de apotheek geweest? Ik ben de naam even kwijt, maar er is een drankje die maagzuur tegen gaat. Die heeft de apotheek me toen aangeraden. Smaakte een beetje naar krijt. (ja als kind ken je de smaak van krijt ja) Volgens mij was het Antagel. (ff gegoogled)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat fijn Donnah
Hier helpen de rennie's niet
De 18e word trouwens t kamertje geleverd![]()
En de 22e hebben we een 3D echo van 3 kwartier![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
was die smaak niet meer anijs-achtig? of vergis ik me nu. of smaakt krijt gewoon ook naar anijs.
[edit]onee, dat was gaviscon. (ik kon 't googlen ook even niet laten)[/edit]
ik had mn bij mijn vorige zwangerschap bij de apotheek regla ph geadviseerd gekregen...maar daar mocht ik maar heel weinig van nemen dat was ook best krijtachtigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef dutchie het volgende:
[..]Geeft niks. Maar je brengt me wel aan het twijfelen of het geen gaviscon was. Smaak vond ik wel krijtachtig. Maar alles smaakte anders tijdens de zwangerschap.
What the hell, het helpt allebei daar gaat het om.
*RAMMEL*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
OnsSaartje
[ afbeelding ]
cola helpt hier ook heel goed tegen maagzuurquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:45 schreef livelink het volgende:
Die regla had ik hier ook, maar wat was dat vies zeg![]()
Uiteindelijk hielp cola light erg goed tegen het zuur, maar hoe dat komt weet ik ook niet.
Saartje, wat is ze mooi!
ik krijg het ook overal van en het doet pijn dus dan liever cola dan andere drankjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cola?![]()
Krijg juist maagzuur van koolzuur...of naja krijg zowat overal maagzuur van![]()
Naja straks eens kijken of ik iets van bovengenoemde drankjes kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |