en ik wil juist zo graag een derde jongen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef Libel het volgende:
Wat leuk een meisje na twee jongens. Ik wil ook wel een meisje, maar ik denk dat de derde hier toch weer een jongen zal zijn
Ik ben minder selectiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
en ik wil juist zo graag een derde jongen..
Het zijn gewoon ook babies hoor, met zelfs nog een klein poosje maat 56quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Ik kan me dus echt niets voorstellen bij een pasgeboren baby van 9,5 pond
Dat is gewoon huge!
Dat zijn juist de leukste babiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Heb jij even 'geluk' gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Naweeėn? *slik*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneki Gefeliciteerd met je dochterWat een snelle bevalling, hopelijk niet teveel naweeen en lekker genieten!
Veel vrouwen hebben bij een supersnelle bevalling vaak nog last van naweeen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:36 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Naweeėn? *slik*
wat is dat nu weer?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het zijn gewoon ook babies hoor, met zelfs nog een klein poosje maat 56![]()
Daar zit ik hier dus nog steeds op te wachten he? Ik denk dat ik de werkster maar bel straksquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Verder is hier alles rustigjes behalve dat ik een enorme poetsdrang heb en ons hele huis zo'n beetje naar dettol of ander schoonmaakmiddel ruikt.
Lis was ook 9,5 pond en dat was echt niet huge hoor. Wel heel veel spekkies, maar gewoon een heel klein lief humpie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
Dat is gewoon huge!
Dat heb ik dus ook hequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Verder is hier alles rustigjes behalve dat ik een enorme poetsdrang heb en ons hele huis zo'n beetje naar dettol of ander schoonmaakmiddel ruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |