Hey ET,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef E.T. het volgende:
Liza, je weet dat hoofdpijn kan komen door te weinig drinken he? Ook het meesjouwen van zware borsten in de zwangerschap kan hoofdpijn opleveren (dat was bij mijn eerste het geval: de schouderbandjes van m'n BH strakker zetten en gauw op zoek naar nieuwe, goedpassende BH's was de oplossing. Ik was van mijn hoofdpijn af!)
Succes!
Ik zou tijdens je zwangerschap meer drinken hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hey ET,
Dankje voor de tips! Te weining drinken: ik zit meestal toch aan 1,5 - 2 liter water per dag? Zou dat niet voldoende moeten zijn?
En ja mijn borsten zijn hier idd wel op korte tijd veel "vooruit" gegaan, dus ik ga deze week eens kijken voor een andere BH!
Niet volgens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim en Maneki, van harte gefeliciteerd met jullie beebs!! Foto's!!
Wanneer wordt de echte naam van Saartje bekend?
Verder eenvoor alle zwangeren!
en ik wil juist zo graag een derde jongen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef Libel het volgende:
Wat leuk een meisje na twee jongens. Ik wil ook wel een meisje, maar ik denk dat de derde hier toch weer een jongen zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |