dat worden monster linkerbiceps dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef no-look het volgende:
ik ben verdomme aan beide knieën en m'n rechterschouder geblesseerd. Twee basketballwedstrijden in een weekend eisen hun tol
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:09 schreef ConQuestador het volgende:
Gister eindelijk weer eens vet op laten meten: 20% ... vrij hoog, maar precies wat ik ingecalculeerd had om mijn doel voor dit jaar te halen.
In Oktober woog ik 82 kilo bij 15% BF, omgerekend is dat 69.7 kg droge massa en 12,3kg vet
Nu weeg ik 95kg bij 20% BF, omgerekend is dat 76 kg droge massa en 19kg vet.
In mijn 4maand durende bulk ben ik dus 13kg aangekomen, waarvan 6,3kg droge massa.
Over 2 weken ga ik beginnen met cutten, het is de bedoeling te zakken tot max. 15% BF, maar als alles een beetje goed gaat probeer ik de 12 aan te tikken....
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
Kan zijn.... maar het vet hoopt zich bij mij heel erg op rondom de buik, in een t-shirt zie je nu dus echt een buik. En zo wil ik de hele zomer niet rondlopenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.
Gefeli!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
gefeli!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Wat dacht je van een maand of 9?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
was je al lang zwanger?![]()
dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meendequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:16 schreef SuperTLLE het volgende:
[..]
Wat dacht je van een maand of 9?![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:35 schreef SuperTLLE het volgende:
Zojuist ontvangen: een SMS van Webkim:
"Zou jij voor mij even op Fok kunnen zetten dat Thomas na 2 nachten weeen gistermiddag met een keizersnee gehaald is en ie een beer van een kerel is: 9,5 pond en 56cm. De rest kom ik zelf wel vertellen als we naar huis mogen."
+1 Naïef voor Super TLLE...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:13 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meende![]()
Er zit wel de stof ''Taurine'' in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?
Noobvraag@tvp
Train jij toevallig in maastricht?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?
Noobvraag@tvp
Jep vrijdag was gp van amerika ofzo. Maar de arnold is wel ff wat anders, daar zijn alleen maar onmenselijke onderdelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:47 schreef Boudewijn. het volgende:
Deze week is er nog strongman op eurosport geweest.
thnx, goede tip. Ik heb me ook ff op dbb aangemeld en daar krijg ik ook nog wel wat handige tips. Dit gaat dus helemaal goed komenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef MacKniver het volgende:
Ik zou maaltijd 4 om 15:30 of iets eerder nemen aangezien je het alleen om de eiwitten doet. Zo neem je zo min mogelijk eiwitten mee naar de avondmaaltijd die anders toch te veel zijn om opgenomen te worden. Verder strak schema.
Als het erop neerkomt is 't gewoon kauwen en slikkenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:40 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vraag me alleen ff af hoe het me gaat bevallen om bakjes met groente kip en rijst mee naar werk te nemen en daar koud op te vreten ipv brood (geen magnetron).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |