abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56906576
Hoorde vandaag dat een stel tosti's eten per dag goed is als je in bulk zit. Maar wat ik me afvraag, in hoeverre is een tosti beter dan gewoon brood? Je zou juist denken dat door de verhitting er niet meer veel over blijft van het brood?
pi_56907127
Denk dat het meer om de extra calorieen gaat van de kaas die je er op doet slimmerd
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:22:00 #203
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56909601
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:24 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik ben halverwege
Hehe,

ik moet nog 15kg.
pi_56911116
ik bench nu mijn lichaamsgewicht. Moet dus nog 36 kg, mocht ik dat als doel hebben. Doe mij eerst maar 25+ kg squat zodat ik 1.5* lichaamsgewicht kniebuig. Dan voel ik me tenminste een beetje een man.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:36:16 #205
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56911131
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:22 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Hehe,

ik moet nog 15kg.
1 rm haal ik nog niet eens bw
pi_56911396
Ik hoop van de zomer 1.5xbw te benchen.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:59:34 #207
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56914195
weer lekker kunnen trainen

37kg biceps curls wat een absoluut pr is scheelde wel dat ik niet eerst 40x pullups heb gedaan. Leek me beetje zwaar om deadlifts en pullups te supersetten

Helaas wel een klein ongelukje toen ik een dumbell wou wegleggen, dumbell schoot van het rekje en mijn wijsvinger schraapte langs de rand, gelijk 3 lagen vel eraf precies ten hoogte van me middelste vingerkootje Dat gaat dus lastig genezen en hinderen bij training
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:16:39 #208
140141 ivosnivo
pi_56921956
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:50 schreef Baffer het volgende:
Ik hoop van de zomer 1.5xbw te benchen.
Hoeveel kg moet je nog? Ik ga zo de 170 proberen.
pi_56922913
Nu 125kg bench op 98kg, is dus nog een kg of 25. ( als mijn gewicht gelijk blijft).

1.5xbw deze zomer gaat niet lukken vrees ik, mede doordat ik gestart ben met mijn bulk.

Doel is eigenlijk 145-150kg in juli.

Succes met je 170, begint al de serieuze kant op te gaan he.

[ Bericht 0% gewijzigd door Baffer op 23-02-2008 12:50:03 ]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:08:04 #210
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56923190
Over 2 weekjes, na mijn lang weekend wintersport wil ik beginnen met een cut. Ik ben in 3 maand tijd van 82 naar 95kg gegroeid, en helaas is het BF ook ietsje mee gestegen (ik gok nu toch zeker 20%) Tijd om dat er weer af te trainen dus. Maar nu komt het: wie heeft goede tips voor me, wat voor verhouding koolhydraten/vet/eiwitten moet ik gaan aanhouden, hoeveel kcal, en welke producten. Ik weet dat er wel programmatjes zijn om eetschema's mee te maken, alleen ik ken ze niet.

Wie heeft dus handige links of goede tipsom een goed eetschema op te stellen.
pi_56923454
Vandaag borst gedaan, ik bench overigens nog maar 50 kg omdat mijn borst een beetje achterloopt maar ik bench hem wel clean...

Mijn eigen lichaamsgewicht benchen zit er nog niet in maar hoop wel binnen 4 maanden 80 kg te kunnen benchen Alhoewel ik dan echt wel meer dan de gebruikelijke 1800 kcal moet gaan eten Eerder het dubbele ofzo
pi_56923796
Clean benchen? Hoe bedoel je?
pi_56924889
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef ConQuestador het volgende:
Over 2 weekjes, na mijn lang weekend wintersport wil ik beginnen met een cut. Ik ben in 3 maand tijd van 82 naar 95kg gegroeid, en helaas is het BF ook ietsje mee gestegen (ik gok nu toch zeker 20%) Tijd om dat er weer af te trainen dus. Maar nu komt het: wie heeft goede tips voor me, wat voor verhouding koolhydraten/vet/eiwitten moet ik gaan aanhouden, hoeveel kcal, en welke producten. Ik weet dat er wel programmatjes zijn om eetschema's mee te maken, alleen ik ken ze niet.

Wie heeft dus handige links of goede tipsom een goed eetschema op te stellen.
By Todd Wilson (The Diesel Crew)

By a show of hands, how many of you have stuck to your New Year's resolutions? Now
between the two of you, which one has achieved their goal? Ok, so we're back at square
one. The number one New Year's resolution on an annual basis without question is to
lose weight, get that "six pack", get ready for Spring Break, or summer, etc. Even among
bodybuilders and strength athletes the goal of getting ripped often interferes with other
goals of gaining strength and mass. Granted some athletes with higher body fat
percentages have accepted that for their sport, they don't have to necessarily look good to
perform well, therefore they could care less if they don't sport a ripped six pack. Another
reason that they often carry extra weight is that through various diets that they've tried in
the past they have indeed lost weight, but it has been just that, WEIGHT! It's my opinion
that you should never attempt to lose "weight," it is much better to attempt to lose body
fat. These reason being is the "weight" includes muscle too!

On the other side of the coin you most often have little skinny guys who play high school
football, who want to get ripped like the guys in the magazines. Well, there is a little
difference between the guys in magazines and skinny high schoolers (other than
"mexican vitamins"); it's muscle. You have to have something to ripp! Often these
trainees (and no, they aren't necessarily limited to younger guys, but that is where I see
this mistake most often) have no clear-cut goals, nor a clear-cut plan. They want an extra
20 lbs. of muscle but they also want to drop from their present body fat percentage of 12
(which isn't that bad) to down around 4; all while adding slabs of meat. I am a firm
believer that you can indeed add muscle while losing fat, but you also have to be realistic.
In the bodybuilding community in the last 10 years or so, low carb diets have become all
the rage. Once deemed "fad" diets by experts, "dieticians," and doctors among others, the
results cannot be denied. In the last 5 years or so with more and more athletes from other
sports utilizing low carb approaches with attention to things like essential fatty acids and
insulin response, the medical and academic communities have sat up and taken notice. In
virtually every conference within the last 2-3 years on performance enhancement for
athletes, nutrition, and varied fields of study and research low carbohydrate diets are
being discussed, studied, and are finally being recognized as worthy options in the fight
for not only performance enhancement, but against obesity.

Virtually every housewife, soccer mom, and computer cubicle warrior is on some type of
low, no, or reduced carb diet. You have your Sugar Busters, your Zoners, your Atkin's
apostles, Your Body for Lifers, etc., etc. It's literally popular now to be on some type of
low carb diet. In the 80's and early 90's counting fat grams was the big thing, but in the
21st century we're counting carbs! And those smart ones among us are watching the type
of carb.

This is often what is espoused by the "experts" in the field of nutrition, namely dieticians.
It is often overstated as a fact when someone mentions using a high protein diet. In other
words, by eating excess protein, you will simply gain fat as a result because a calorie is a
calorie. Well it's not quite that simple. Protein is the red-headed step child of the
macronutrients. It does not behave like fat or carbohydrates. For one, it's the compound
behind such things as protein synthesis. It's responsible for growth and repair of body
tissues, it's the structural component of enzyme's, many hormones and hemoglobin, and is
responsible for normal blood osmotic pressure. It can be used as fuel (i.e., it is broken
down into a sugar), or stored as fat, but it isn't necessarily used in either of those ways.
That's just a possibility. Also, while excess protein can be stored as fat, it is not as readily
stored as fat as excess carbohydrate consumption.

Now, when people start talking about increased protein consumption, the question always
comes up, "What about your kidney health?" Well, what about it? If you know of
someone who died of a protein overdose raise your hand. Yeah, that's what I thought.
From a clinical standpoint "stress" on the kidney's because of protein consumption is only
seen in patients with a kidney disorder, and it can be seen during even relatively small
amounts of protein consumption. Understand that the organ isn't working properly, hence
the problem. For a fully functioning kidney...bring it own, it can take it! There are no
studies linking high protein intake with kidney disease or dysfunction and on top of that
you have the empirical evidence from bodybuilders and strength athletes from around the
world, over the last 50 years who know the importance of a high protein diet. If high
protein consumption caused health problems, we would know about it by now.

As for carbs... we have good carbs and bad carbs. Carbs found in twinkies and ding-dongs
are bad carbs. Carbs found in fruit and vegetables are good carbs. Well, what,
bread and pasta? Well, for one, they are very calorically dense. Secondly, they have a
high glycemic index and are typically eaten in large amounts. This creates a greater
insulin response.

What is an insulin response? Well, from a performance nutrition standpoint, it's about the
most important thing in the world. This article does not lend itself to a full explanation of
how to get insulin to work for you instead of against you but, maybe I can discuss that
some other time. However, I will say that you can have a more favorable insulin response
with most meals if you consume some protein every time you eat. In other words, no
snacking on "fat free" pretzels. Yeah, their fat free, but that doesn't mean that the body
can't store the energy derived from them from fat. Also, pretzels have an incredible
insulin response. This is not good considering that few people have a metabolism fast
enough to utilize all the sugar from a pretzel without going and exercising after eating it.

In other words, if your eating pretzels while watching soap operas you are not expending
enough energy to use all of the calories that you are absorbing. So, where do they go?
Well, all of that extra insulin is trying to shove them into muscle cells to be used as
energy. The problem is that when the cells are full, it stores the sugar as fat. So much for
"fat free" food huh?
Now what about fat? Well, similar to the topic of insulin, it's too complex to get into for
now. Suffice it to say, for the diet that I will propose in a moment, don't worry about it.
Don't start eating butter sticks like candy bars but eat anything that isn't on "the list."
Moderation in all things, in other words. I will say that I am a big believer in "good fats."
I strongly recommend (on any diet) that one get 6-15 grams of essential oils every day.
My favorite is fish oils, but flax seed, Udo's choice, CLA, etc. will do.

Ok, so much for the crash course in nutrition, how do you get a six pack this summer?
Well, if your 5'6" 285lbs. FORGET IT! But, if you only have one chin and don't suffer
from Dickey-Do disease, then I may can help with the following suggestions. These
recommendations are based on "typical" American diets; people in other countries don't
eat nearly the amount of fried foods or processed foods that we do. So on this Summer
Six Pack diet, I recommend quite simply that for 6-12 weeks, you do not eat the
following foods. Anything else is fair game, yes even butter!

You May Not Eat:
1. Fried Foods

2. Pasta (I know, I like Lasagna too)

3. Potatoes (This includes all forms: fries, chips, baked, etc. I will allow sweet
potatoes however)

4. Bread (This is the biggy! And yes, it is hard to go without bread, not only because
it taste good, but it's convenient if you eat out a lot. But if you can suck it up for a
few weeks, you'll be surprised at the results. If you just can't handle it, then at
least limit yourself to a certain amount each day. For example ONLY two slices
of bread, or, ONLY one dinner roll, etc. Also, realize that cakes, cookies, pies
with crust, etc., all qualify as breads).

5. Fruit juice/Kool Aid (The only time this is allowed is if you use it in your post
exercise shake.)

6. Soft Drinks and Sweet Tea (The only soft drinks you can have are the diet variety.
As for Sweet tea, it's more prevalent down here in the South, than other parts of
the country, but it's still a bad way to get calories. Get non-sweet tea and add
artificial sweetener, or better yet get some water.)

7. Junk food! (This sorta goes without saying, but I don't want someone emailing me
saying the diet didn't work then telling me that they ate Snickers for lunch
everyday.

8. Beer/alcohol consumption (a glass of wine with dinner is permissible, but a case
of $10.99 Natural Light won't cut it. No drinking games, no shot contest, etc.)

Now, that's just 8 little things, but as you've probably already realized, that makes up a lot
of many peoples' daily caloric intake. So how do you make those calories up? Eat more
of the stuff that is allowed; namely, meats, fruits and vegetables. The stuff your mom
tried to tell you would make you big and strong. What can you drink? Milk, water, non-sweet
tea, uhhh that may be it unless you can think of something else.

Give the above recommendations a try and you may be surprised at the results. I'm
betting many will be forced to have better nutritional habits by cutting out those types of
foods I listed. Be sure you're getting plenty of protein. I recommend 1-1.25 gram/lb. of
bodyweight for general health. If you're training hard, and especially if you want to get
bigger, get 1.5 to 2.0 grams/lb. Some other general guidelines: If you eat, make sure you
eat it with some protein preferably at least 20 grams. Don't eat high glycemic fruits late at
night. Grapes, bananas, pineapples, and most "mushy" fruits qualify. Eat an apple or
orange. Eat enough! If you need 3,000 calories a day to maintain your weight, make sure
you get at least that. By taking away major calorie sources people will often unknowingly
under eat. Because this may alter your diet significantly, a good multi vitamin is probably
a good idea, just to make sure you're getting enough of everything. I also recommend
supplementing with Vitamin C. 3-10 grams a day is ideal for most people. To determine
how much you need, use the bowel tolerance test. When your stomach says that's enough,
you'll know so just back off 1-2 grams. However, you can build up over time. Generally
speaking though, volume and frequency of exercise determines how much you need.
That's it! Maybe if I meet any of you this summer we can compare external oblique
striations. I didn't give any workout recommendations per se, but frankly I feel this diet
can work with any type workout whether it is designed to build strength, muscle, or cut
fat. The key here is manipulating caloric intake via the allowed foods. There really isn't
anything magical about it, I'm basically just telling you not to eat too much crap. It's not
necessarily low carb, but frankly your body isn't going to allow you to eat too many fruits
and vegetables. Therefore, you will have to eat a lot of dead animal, and again, don't be
afraid of fats, they aren't all that bad. Anyway, I hope it works for you and let me know
how it works, good or bad! Good luck!

- Todd Wilson, ToddWilson.Diesel@Gmail.com
pi_56927234
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Baffer het volgende:
Clean benchen? Hoe bedoel je?
Armen niet 180 graden gestrekt en zo diep mogelijk. Ja ik weet het, er is maar een mogelijkheid om te benchen maar toch zie je veel mensen de armen strekken en snel een hap lucht nemen om daarna weer verder te gaan.
pi_56927728
Waarom zou je je armen niet mogen/moeten strekken??
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:59:22 #216
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56928074
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:15 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Armen niet 180 graden gestrekt en zo diep mogelijk. Ja ik weet het, er is maar een mogelijkheid om te benchen maar toch zie je veel mensen de armen strekken en snel een hap lucht nemen om daarna weer verder te gaan.
ik moet toch een keer adem happen
pi_56928405
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:41 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je je armen niet mogen/moeten strekken??

Ik zeg er niks negatiefs over, maar ik gebruik het zelf als maatstaf om te meten wat mijn benchprogressie is. Als ik de ene keer wel op mijn gewrichten rust en de andere keer niet dan zegt dat niets over mijn pieken en dalen tussendoor. En daarnaast voegt het dode punt niets toe aan de bench zelf. Als je toe bent aan een rustpunt kun je naar mijn mening beter minder reps doen en meer sets om je spieren beter te laten ontzuren. Niet dat ik een goed onderbouwde bron heb voor het laatste overigens.
pi_56928640
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:17 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Ik zeg er niks negatiefs over, maar ik gebruik het zelf als maatstaf om te meten wat mijn benchprogressie is. Als ik de ene keer wel op mijn gewrichten rust en de andere keer niet dan zegt dat niets over mijn pieken en dalen tussendoor. En daarnaast voegt het dode punt niets toe aan de bench zelf. Als je toe bent aan een rustpunt kun je naar mijn mening beter minder reps doen en meer sets om je spieren beter te laten ontzuren. Niet dat ik een goed onderbouwde bron heb voor het laatste overigens.
Deze triceps:

is het niet met jou eens.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:14:32 #219
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56930802
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef LedZep het volgende:
lang verhaal...
Dus botomline is geen pasta en brood (en nog wat dingen) en de rest wel. En verder gewoon het aantal kcal dat ik moet eten per dag voor onderhoudsmodus.

Maar als ik geen pasta en brood zou mogen eten, wat dan wel ?? rijst mag vast ook niet, want dat zijn ook koolhydraten, kortom: beetje lastig dieet volgens mij
pi_56931183
Vlees vis fruit groente noten melk kwark
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:38:31 #221
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56931320
Een broodbakje gevuld met kip mee naar het werk dus

Het zal best werken om alleen nog maar eiwitten en vetten te eten, maar tis ENORM onpractisch. Dus een iets normaler eetschema spreekt me meer aan.
pi_56931331
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef LedZep het volgende:

[..]

Deze triceps:

[ afbeelding ]

Mike "no neck" Ruggiera.
pi_56931704
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef LedZep het volgende:

[..]

Deze triceps:

[ afbeelding ]

Ok ik ben stil
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:09:51 #224
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56981083
Gister eindelijk weer eens vet op laten meten: 20% ... vrij hoog, maar precies wat ik ingecalculeerd had om mijn doel voor dit jaar te halen.
In Oktober woog ik 82 kilo bij 15% BF, omgerekend is dat 69.7 kg droge massa en 12,3kg vet
Nu weeg ik 95kg bij 20% BF, omgerekend is dat 76 kg droge massa en 19kg vet.

In mijn 4maand durende bulk ben ik dus 13kg aangekomen, waarvan 6,3kg droge massa.

Over 2 weken ga ik beginnen met cutten, het is de bedoeling te zakken tot max. 15% BF, maar als alles een beetje goed gaat probeer ik de 12 aan te tikken....
pi_56981406
ik ben verdomme aan beide knieën en m'n rechterschouder geblesseerd. Twee basketballwedstrijden in een weekend eisen hun tol
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:09:13 #226
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56982220
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef no-look het volgende:
ik ben verdomme aan beide knieën en m'n rechterschouder geblesseerd. Twee basketballwedstrijden in een weekend eisen hun tol
dat worden monster linkerbiceps dus
pi_56982396
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:26:16 #228
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_56982541
Ah mooi nieuws. Leuk voor haar.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:32:37 #229
140141 ivosnivo
pi_56991236
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:09 schreef ConQuestador het volgende:
Gister eindelijk weer eens vet op laten meten: 20% ... vrij hoog, maar precies wat ik ingecalculeerd had om mijn doel voor dit jaar te halen.
In Oktober woog ik 82 kilo bij 15% BF, omgerekend is dat 69.7 kg droge massa en 12,3kg vet
Nu weeg ik 95kg bij 20% BF, omgerekend is dat 76 kg droge massa en 19kg vet.

In mijn 4maand durende bulk ben ik dus 13kg aangekomen, waarvan 6,3kg droge massa.

Over 2 weken ga ik beginnen met cutten, het is de bedoeling te zakken tot max. 15% BF, maar als alles een beetje goed gaat probeer ik de 12 aan te tikken....
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Videopac het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer meelopen: Webkim is gistermiddag bevallen van een zoon.
Gefeliciteerd!!

was je al lang zwanger?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:22:03 #230
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_56994016
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zou je toch willen adviseren lekker zo door te gaan (als je groot wilt worden). Ik deed het vroeger ook nooit (zomer je weet toch) maar zo blijf je jojoën.
Kan zijn.... maar het vet hoopt zich bij mij heel erg op rondom de buik, in een t-shirt zie je nu dus echt een buik. En zo wil ik de hele zomer niet rondlopen

Ik weet dat ik erg makkelijk aan kan komen, ik had nu maar 3 maand de tijd maar volgende winter heb ik veel meer tijd. En dan ga ik gewoon doorknallen tot over de 100kg. Nu gewoon ff afzakken, en als ik het BF% laag genoeg vind ga ik wel weer een schoon bulkje erin gooien ofzo.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:26:43 #231
153812 Frautie
Frautilicious
pi_56997258
quote:
Gefeli!
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_57011419
quote:
gefeli!

(en wat doet dat nou met je sixpack? )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_57013981
Feli Webkim!

Straks weer ff trainen. Ook al doet vrijwel alles nog pijn
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:03:28 #234
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57014242
quote:
gefeliciteerd !

Gister erg brakke training, had super last van me hand en had na half uurtje al geen zin meer en ben niet veel langer doorgegaan.

Vanaf nu ff rustig aan en volgende week weer een week snowboarden dus dat wordt weer zwaar genoeg
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:47:04 #235
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_57022359
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?

Noobvraag@tvp
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_57027086
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!

was je al lang zwanger?
Wat dacht je van een maand of 9?

[ Bericht 11% gewijzigd door SuperTLLE op 28-02-2008 09:15:31 ]
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:13:50 #237
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57027472
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:16 schreef SuperTLLE het volgende:

[..]

Wat dacht je van een maand of 9?
dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meende
pi_57028151
quote uit een ander topic:
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:35 schreef SuperTLLE het volgende:
Zojuist ontvangen: een SMS van Webkim:

"Zou jij voor mij even op Fok kunnen zetten dat Thomas na 2 nachten weeen gistermiddag met een keizersnee gehaald is en ie een beer van een kerel is: 9,5 pond en 56cm. De rest kom ik zelf wel vertellen als we naar huis mogen."

[ Bericht 98% gewijzigd door SuperTLLE op 28-02-2008 09:23:51 ]
pi_57028398
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:13 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

dude, dacht je nou echt dat Ivo die vraag serieus meende
+1 Naïef voor Super TLLE...

@ Webkim: gefeliciteerd!!!!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_57075728
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?

Noobvraag@tvp
Er zit wel de stof ''Taurine'' in.
pi_57090013
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:

Noobvraag@tvp
Train jij toevallig in maastricht?
pi_57101977
Arnold Classic Strongman Competition:

Final standings...

1. Zydrunas Savickas (his 6th win by the way)
2. Derek Poundstone
3. Mikhail Koklyaev
4. Andrus Murumets
5. Benedikt Magnusson, Brian Siders (tie)
7. Phil Pfister
8. Oleksandr Pekanov
9. Van Hatfield
10. Vasyl Virastyuk

Benni Magnusson 500kg hummer tire deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=3Yxnqw3NIx8
pi_57105706
Die nummer laatst, ik dacht dat die behoorlijk goed was? In ieder geval een beest

Hoop ergens op eurosport eens een keer wat footage te zien. Te gaaf gewoon, strongman.
pi_57107329
Deze week is er nog strongman op eurosport geweest.
'Schneller! Schneller!'
  zondag 2 maart 2008 @ 17:44:45 #245
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57108628
Vandaag even bezig geweest met mijn cutschema. Om te beginnen heb ik eerst maar eens uitgezocht hoeveel ik eigenlijk at in mijn bulk. Ik moet zeggen dat ik toch een beetje schrok... maar het verklaard wel de kilo groei per week:

Voor het cutten wil ik het volgende schema aan gaan houden, in combinatie met 45 min cardio per trainingsdag (5x per week)

Iemand nog op of aanmerkingen??
pi_57110435
Ik zou maaltijd 4 om 15:30 of iets eerder nemen aangezien je het alleen om de eiwitten doet. Zo neem je zo min mogelijk eiwitten mee naar de avondmaaltijd die anders toch te veel zijn om opgenomen te worden. Verder strak schema.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:16:58 #247
140141 ivosnivo
pi_57110645
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:47 schreef Boudewijn. het volgende:
Deze week is er nog strongman op eurosport geweest.
Jep vrijdag was gp van amerika ofzo. Maar de arnold is wel ff wat anders, daar zijn alleen maar onmenselijke onderdelen.
  maandag 3 maart 2008 @ 07:40:11 #248
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57119603
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef MacKniver het volgende:
Ik zou maaltijd 4 om 15:30 of iets eerder nemen aangezien je het alleen om de eiwitten doet. Zo neem je zo min mogelijk eiwitten mee naar de avondmaaltijd die anders toch te veel zijn om opgenomen te worden. Verder strak schema.
thnx, goede tip. Ik heb me ook ff op dbb aangemeld en daar krijg ik ook nog wel wat handige tips. Dit gaat dus helemaal goed komen

Ik vraag me alleen ff af hoe het me gaat bevallen om bakjes met groente kip en rijst mee naar werk te nemen en daar koud op te vreten ipv brood (geen magnetron ).
  maandag 3 maart 2008 @ 08:25:52 #249
153812 Frautie
Frautilicious
pi_57119926
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:40 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vraag me alleen ff af hoe het me gaat bevallen om bakjes met groente kip en rijst mee naar werk te nemen en daar koud op te vreten ipv brood (geen magnetron ).
Als het erop neerkomt is 't gewoon kauwen en slikken

Ik doe 't al dik een jaar ofzo, gewoon 's avonds alles preppen en in de koelkast gooien. En 's ochtends meenemen. Ik heb ook een klein koeltasje waar alles inpast.

Waar een wil is......
______________________________________________________________________________________
Ik ga vanaf volgende week cutten, ik ben te spekkig

Dus van de week voorbereiden en vanaf volgend weekend beuken!

Gina heeft gewonnen Wel logisch als je je bedenkt dat Valerie Waugaman zich teruggetrokken heeft.
Maar damn, wat een schouders en die rug en en en die benen

Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  maandag 3 maart 2008 @ 09:02:05 #250
140141 ivosnivo
pi_57120287
ieuw ieuw
  maandag 3 maart 2008 @ 09:47:14 #251
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57121000
Ik vind die schouders nogal "botterig" eruit zien. (los van het feit dat ik niet van te gespierde vrouwen hou)
pi_57125676
erg mooi fysiek heeft Gina!
pi_57127455
What a stud.
'Schneller! Schneller!'
pi_57133573
grmblgrmbl *wil gaan trainen*
Only when close to death, you really feel alive
pi_57134549
... wat houdt je tegen?

Mijn sprongkracht gaat lekker! Ik spring sneller, hoger en reageer echt lekker snel. Vandaag weer heerlijk gebasketballt en flink gesprint / gesprongen. Motivatie alom hier, morgen 5*7*62 squaten. Dat gaat zwaar worden, maar ik zie het helemaal zitten.
pi_57135920
rotschouderblessure

heb een maand aan de ontstekingsremmers gezeten en het heeft nix uitgemaakt
pi_57146535
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef Tommy_808 het volgende:
rotschouderblessure

heb een maand aan de ontstekingsremmers gezeten en het heeft nix uitgemaakt
Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.

Ontstekingsremmers werken na continue inname niet meer na 2 weken
pi_57156281
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.

Ontstekingsremmers werken na continue inname niet meer na 2 weken
yea thx dat zal ik 'ns proberen dan
pi_57156311
ps zijn producten van HEMA te vertrouwen?

link
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:59:15 #261
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57156524
ik zou het niet bij de hema kopen.

Er zijn verschillende onderzoeken geweest naar glucosamine met diverse conclusies
1. koop glucosamineSULFAAT, dit is beter dan gewone glucosamine
2. Er zijn maar enkele merken waar ook echt de hoeveelheid in zit wat er op de verpakking staat, welke dat precies waren weet ik niet mer
3. Vorige week bij Radar: uit onderzoek bleek dat het gewoon simpelweg niet werkte (althans, bij heupartrose). Ondanks dat slik ik het zelf ook voor mijn polsen hoor, ik weet alleen niet of ik nieuwe ga kopen nu het potje bijna op is.
pi_57160911
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef ConQuestador het volgende:
ik zou het niet bij de hema kopen.

Er zijn verschillende onderzoeken geweest naar glucosamine met diverse conclusies
1. koop glucosamineSULFAAT, dit is beter dan gewone glucosamine
2. Er zijn maar enkele merken waar ook echt de hoeveelheid in zit wat er op de verpakking staat, welke dat precies waren weet ik niet mer
3. Vorige week bij Radar: uit onderzoek bleek dat het gewoon simpelweg niet werkte (althans, bij heupartrose). Ondanks dat slik ik het zelf ook voor mijn polsen hoor, ik weet alleen niet of ik nieuwe ga kopen nu het potje bijna op is.
Volgens mij is het probleem dat veel (oudere) mensen het pas gaan slikken op het moment dat het al te laat is; dat ze al chronische klachten hebben. Ik gebruik het preventief: om de kans op gewrichtsproblemen te verkleinen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:26:09 #263
19479 Mr.J
pi_57162971
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Tommy_808 het volgende:
ps zijn producten van HEMA te vertrouwen?

link
Nee, bestellen bij www.glucosamine.com . Goede en betaalbare producten!
pi_57189749
Ik wist niet eens dat de ''HEMA'' supplementen verkocht.

Grappig ze verkopen zelfs bruinings supplementen, vraag me af of het een beetje werkt?
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:28:12 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57190398
bruinings supplementen
pi_57192095
sinds ik aan mijn squat-uitdaging ben beginnen heb ik niet meer fatsoenlijk kunnen lopen M'n reet en hams vermoorden me en ik heb pas twee trainingen gehad. Vanavond of morgen 7*5*66 kg. Ik zie er naar uit
pi_57192801
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:28 schreef Fugie het volgende:
bruinings supplementen
Ja wie verzint het hé.

Alsof de zon in een potje zit.
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:30:22 #268
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57193488
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja wie verzint het hé.

loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezicht

Ik ga vanavond maar weer eens trainen, van de week nog geen zin gehad dus vanavond maar weer knallen.
pi_57193525
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Fugie het volgende:

[..]

loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezicht

Ik ga vanavond maar weer eens trainen, van de week nog geen zin gehad dus vanavond maar weer knallen.
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hé.
pi_57193948
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit .
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:58:41 #271
19479 Mr.J
pi_57194114
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sander170 het volgende:
Melanotan.
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:07:00 #272
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57195481
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hé.
ja, ik snap niet waarom mensen zoiets doen. Moeten toch wel een hele vreemde spiegel hebben waar ze 's ochtends in kijken
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:41:01 #273
140141 ivosnivo
pi_57197289
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja, ik snap niet waarom mensen zoiets doen. Moeten toch wel een hele vreemde spiegel hebben waar ze 's ochtends in kijken
Idd helemaal oranje, maar die mensen zullen wel blij zijn dat ze niet meer wit zijn.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:25:12 #274
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_57198215
Ben zelf al een tijdje met krachttraining bezig , pas sinds deze week een goed schema inclusief de bekende 3 (squaten,deadliften en jatuurlijk bench press ). Gisteren voor het eerst gedeadlift begeleidt door iemand die zelf in wedstrijdverband squat,benched en deadlift ging wel lekker 80 kilo voor de eerste keer en ik was niet echt kapot ofzo. ( voordat ik met deadliften en squaten begon deed ik alternatieve oefeningen ). Morgen lekker bankdrukken heb er nu al zin aan
happen naar de baas
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:17:39 #275
140141 ivosnivo
pi_57200782
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef Hijacking het volgende:
Ben zelf al een tijdje met krachttraining bezig , pas sinds deze week een goed schema inclusief de bekende 3 (squaten,deadliften en jatuurlijk bench press ). Gisteren voor het eerst gedeadlift begeleidt door iemand die zelf in wedstrijdverband squat,benched en deadlift ging wel lekker 80 kilo voor de eerste keer en ik was niet echt kapot ofzo. ( voordat ik met deadliften en squaten begon deed ik alternatieve oefeningen ). Morgen lekker bankdrukken heb er nu al zin aan
Ik voel me altijd meer beest als ik met losse gewichten bezig ben dan met apparaten
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:13:57 #276
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57201928
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik voel me altijd meer beest als ik met losse gewichten bezig ben dan met apparaten
alleen bikkels doen losse gewichten zoiets toch
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:22:35 #277
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57205156
ging ik 65kg benchen (wauw!) ging het na 4x al niet meer

magoed, na anderhalve week ging het best ok. Morgen weer benen+rug = doodgaan
pi_57210581
Waarom doe je benen en rug bij elkaar?
pi_57213747
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef lekker_toch het volgende:

[..]
Ja toch.
pi_57213760
Maar zoals ik begrijp moet deze nog uitkomen of niet? Melanotan
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:46:39 #281
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57215063
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef Semargofni het volgende:
Waarom doe je benen en rug bij elkaar?
split schema, krijg je van die gekke combinaties

misschien dat ik een paar weken mijn split om ga gooien naar:
benen+borst+schouders
rug+biceps+triceps+kuiten.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:51:28 #282
19479 Mr.J
pi_57215116
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 03:20 schreef Sander170 het volgende:
Maar zoals ik begrijp moet deze nog uitkomen of niet? Melanotan
Bestaat al weer een tijdje. Geen idee wat ik er van moet vinden. Ga dan gewoon lekker naar de zonnebank ofzo.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:47:47 #283
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57215946
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Bestaat al weer een tijdje. Geen idee wat ik er van moet vinden. Ga dan gewoon lekker naar de zonnebank ofzo.
of ga niet naar de zonnebank en ga een week naar een zonnig plaatsje
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:14:47 #284
19479 Mr.J
pi_57216428
Nog beter!

Waar ga je precies naar toe?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:55:39 #285
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57217217
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:14 schreef Mr.J het volgende:
Nog beter!

Waar ga je precies naar toe?
eind april nog even snowboarden Krijg je ook zo'n mooi oranje/gele bruine kleur van
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:05:27 #286
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_57221085
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Baffer het volgende:

[..]

Train jij toevallig in maastricht?

Nee kom uit het oosten des lands(enschede)
pi_57236642
Lekker naar Turkije lijkt me wel weer eens lekker.
pi_57239236
Ik ben al drie of vier jaar niet proper op vakantie geweest Alleen een paar weekendtripjes naar Londen, Parijs en Barcelona maar nooit echt twee weken ofzo. Wordt weer eens tijd.

Training 3 van de squat-challenge zit erop. 7*5*66 alsof het niks is. 10*3*70 wordt easy.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:11:21 #289
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_57243038
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

zeker toen ik overstapte naar losse gewichten kreeg ik ook meer motivatie om te gaan trainen omdat de vorderingen daarmee mooier te zien zijn en je veel meer spieren pakt
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef Fugie het volgende:
ging ik 65kg benchen (wauw!) ging het na 4x al niet meer

magoed, na anderhalve week ging het best ok. Morgen weer benen+rug = doodgaan
Tegenwoordig lukt mij dit met benchpressen

10x 50 kilo
8 x 60 kilo
6 x 70 kilo

Nog 3 kilo er boven op en dan zit ik op mijn eigen lichaamsgewicht . Daarbij ziet het er ook tof uit als je schijven van 20 er op zet

( ging in het begin kapot bij 20 kilo benchpress dus verschil is er zeker )
happen naar de baas
  maandag 10 maart 2008 @ 09:08:38 #290
153812 Frautie
Frautilicious
pi_57278383
Ik heb vannacht gedroomd van Pauline Nordin echt ffs

Zit nu in de 3e dag qua cutten, heb aan alle kanten spierpijn maar vooralsnog gaat 't goed
  maandag 10 maart 2008 @ 09:30:00 #291
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57278732
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:11 schreef Hijacking het volgende:

[..]

zeker toen ik overstapte naar losse gewichten kreeg ik ook meer motivatie om te gaan trainen omdat de vorderingen daarmee mooier te zien zijn en je veel meer spieren pakt
[..]

Tegenwoordig lukt mij dit met benchpressen

10x 50 kilo
8 x 60 kilo
6 x 70 kilo

Nog 3 kilo er boven op en dan zit ik op mijn eigen lichaamsgewicht . Daarbij ziet het er ook tof uit als je schijven van 20 er op zet

( ging in het begin kapot bij 20 kilo benchpress dus verschil is er zeker )
ik ga vanavond voor 5x5x62,5. maar ik moet nog 20kg voordat ik lichaamsgewicht druk

Maar mijn borst is echt een drama kwa training en groei, zelfde als mijn biceps, die willen ook niet echt vooruit
pi_57280822
Balen. Ik heb hier al veelvuldig geklaagd over het feit dat ik chronisch afval.
De laatste weken heb ik zelfs op 5 mammoth shakes per dag gestaan(=2,5 liter melk). Niks hielp, naar de HA geweest. Die denkt dat ik te kampen heb met Hepatitis of geelzucht.
Hoop het niet, want dan kan ik mijn zomervorm wel vergeten. Ik haat dit
pi_57282366
^^train je er wel bij en hoeveel calorieen neem je in per dag?

Ik hoop voor je dat het geen hepatitis of geelzucht is.
pi_57282391
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:45 schreef Devlinsect het volgende:
^^train je er wel bij en hoeveel calorieen neem je in per dag?

Ik hoop voor je dat het geen hepatitis of geelzucht is.
Train 4 keer per week. Ik kom op 5500+ caloriën per dag. Vorig jaar 8 kilo in 2 maanden gegained op 4500 cals per dag. Die kilo's ben ik na de zomer kwijtgeraakt.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:17:52 #295
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_57284818
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:08 schreef Frautie het volgende:
Vertel hoe was het,. je eerste lesbian dream
  maandag 10 maart 2008 @ 15:20:14 #296
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_57284873
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Train 4 keer per week. Ik kom op 5500+ caloriën per dag. Vorig jaar 8 kilo in 2 maanden gegained op 4500 cals per dag. Die kilo's ben ik na de zomer kwijtgeraakt.
Mischien in de zomer teveel geneukt zonder condoom
pi_57288322
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Mischien in de zomer teveel geneukt zonder condoom
Ghehe

Nah, ik heb al geruime tijd een vriendin. Alleen het Spaanse drinkwater kan het gedaan hebben.

Net even geBP't alleen. 3x90kg.
Vorige week kwam ik maar tot 6x70.

Mijn lichaam is echt waus.
pi_57288434
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:08 schreef Frautie het volgende:

Zit nu in de 3e dag qua cutten, heb aan alle kanten spierpijn maar vooralsnog gaat 't goed
Lijkt me niet iets om je voor te schamen, als ik haar zo zie...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat dat haar eerst lesbian dream was?

--

Trainen gaat hier matig: veel te druk met werk en andere zaken...
  maandag 10 maart 2008 @ 20:59:21 #299
153812 Frautie
Frautilicious
pi_57291651
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Alessandro het volgende:
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:42 schreef Videopac het volgende:
Lijkt me niet iets om je voor te schamen, als ik haar zo zie...
Hoe weet jij zo zeker dat dat haar eerst lesbian dream was?
jullie twee , de hele ben ik bi of niet experimentele fase heb ik in de puberteit gehad en ik hou 't wel bij mijn mannetje Bolle billen ftw!
quote:
Trainen gaat hier matig: veel te druk met werk en andere zaken...
Suc6, heb net zo'n periode achter de rug. Hopelijk weet je gauw de weg naar de sportschool weer te vinden
  maandag 10 maart 2008 @ 21:03:19 #300
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57291747
altijd handig als je auto onderdelen mist 's ochtends, kan je 's avonds weer keihard trainen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')